پمپ آب برای ساختمان

اگر به دنبال انتخاب پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه هستید، قطعا این مقاله در خرید و انتخاب پمپ آب خانگی به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله به جواب سوال از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه ؟ و همچنین شیوه محاسبه قدرت پمپ آب خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای مشاوره رایگان خرید پمپ آب مناسب همین حالا با بخش فروش شرکت مستر تماس بگیرید.

021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

اصول انتخاب پمپ
اصول انتخاب پمپ

اصول انتخاب پمپ

همانطور که میدانید پمپ اب یکی از اجزای مهم ساختمان می باشد که در انتخاب آن باید دقت زیادی به خرج دهید، برای انتخاب پمپ آب اصول مهمی هستند که همواره افراد با رعایت این اصول در تلاش برای خرید بهترین پمپ آب هستند. پمپ آب در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارد.

پمپ ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می کنند که شامل پمپ ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می شود پمپ ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می شود.

در این بخش برخی اصول انتخاب پمپ آب را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

قبل از انتخاب پمپ باید به نوع، ماهیت و مشخصات شیمیایی مایع قابل انتقال نظیر آب آشامیدنی، آب کشاورزی، فاضلاب شهری، فاضلاب صنعتی، مواد شیمیایی، مواد سوختنی، پساب های صنعتی توجه داشته باشید.

همچنین مشخصات فیزیکی مایع قابل انتقال نظیر دمای کاری و محدود درجه حرارت، میزان گرانروی یا ویسکوزیته، میزان املاح و ذرات جامد، ظرفیت و مقدار آبدهی، هد یا ارتفاع آبدهی را نیز باید در نظر داشته باشید.

در انتخاب پمپ آب خانگی نیز باید این مسئله را در نظر بگیرید که فشار آب یکی از مهمترین چیزهایی می باشد که باید در ابتدای کار مورد بررسی قرار بگیرد، از آنجا که در مصارف خانگی فشار آب حائز اهمیت است، انتخاب پمپ آب خانگی مناسب از میان انواع متنوعی که وجود دارد همواره کاری سخت و گیج کننده ای خواهد بود، ما در اینجا راهنمای خرید پمپ آب خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی اقدام به انتخاب پمپ آب خانگی کنید.

در این بخش تعدادی از بهترین پمپ اب های خانگی را آورده ایم:

پمپ گراندفوس مهمترین تولید شرکت Grundfos دانمارک می باشد، شرکت گراندفوس که در سال 1945 توسط پاول دی جنسن و با هدف ساخت پمپ آب (Grundfos Water Pump) تاسیس شد، همواره با رویکرد تولید بهترین الکتروپمپ ها تا به امروز به کار خود ادامه داده است. شرکت گراندفوس به طور مستقیم و غیر مستقیم در 83 کشور جهان دارای شبکه فروش است و سالانه بالغ بر 16 میلیون پمپ را به این کشورها ارسال یا در آنها تولید می نماید که این وظیفه بر عهده حدود 20000 نفر کارمند می باشد.

اولین و مهمترین اصل در اصول انتخاب پمپ آب خانگی فشار پمپ آب می باشد،توان، حداکثر دبی (آبدهی) و حداکثر هِد (ارتفاع) پمپ از اصول مهم در انتخاب پمپ آب خانگی می باشد که باید هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید.

پمپ داب جهت تامین آب در مصارف خانگی در مقیاس کوچک به کار می رود و شامل پمپ آب تک پروانه، جتی، دوپروانه، طبقاتی افقی و طبقاتی عمودی می باشد.

شرکت داب با بیش از 40 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین و مهم ترین سازندگان پمپ آب در جهان است که جهت افزایش کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی راه حل های فنی زیادی را ارائه داده است.

پمپ آب لوارا ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان می باشد. تنوع محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، مجموعه ای از نیازهای سیالات در تمامی صنایع را پوشش می دهد.

پمپ آب سایر از سال 1951 توسط کارلو فاوالا در کمپانی سایر، جهت استفاده در مصارف خانگی، کشاورزی، صنعتی و سازه های مهندسی تولید شد. این محصول در سیستم های آتش نشانی، شهرداری ها، سیستم های تهویه هوا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و در نهایت در بخش های دریایی و معادن کاربرد دارد.

یکی دیگر از بهترین برند های پمپ آب، پمپ آب کالپدا می باشد. شرکت کالپدا تولید کننده انواع پمپ های تک پروانه، دوپروانه، جتی، طبقاتی افقی وعمودی، پمپ های سیرکولاتور، لجن کش و کف کش می باشد که بنا به خواسته ی مشتریان قابل ارائه می باشد.

برای محاسبه قدرت پمپ آب میتوان از فرمول زیر استفاده کرد:

اسب بخار آب (توان هیدرولیکی): حداقل توان مورد نیاز برای کار کردن پمپ
TDH =هد دینامیک کل (Total Dynamic Head) = مسافت فاصله عمودی مایع (به فوت) + تلفات اصطکاک لوله
Q = نرخ جریان (دبی) مایع بر حسب گالن بر دقیقه

محاسبه قدرت پمپ آب
محاسبه قدرت پمپ آب

SG = وزن مخصوص مایع (این عدد برای پمپاژ آب معادل 1 است)
توان خروجی هیدرولیکی مورد نیاز مطابق رابطه زیر بدست می آید.
قدرت واقعی مورد نیاز = توان اسب بخار\ راندمان پمپ
راندمان را به صورت اعداد اعشاری بنویسید (50% می شود 0.5)

پمپ آب برای ساختمان
پمپ آب برای ساختمان

پمپ آب برای ساختمان

بسیاری از افراد هنگام انتخاب پمپ آب برای ساختمان دچار مشکل میشوند و همواره این سوال برای آن ها پیش می آید که پمپ آب برای طبقه چهارم چه ویژگی هایی باید داشته باشد و یا پمپ آب مناسب برای ساختمان 4 طبقه چه نوع پمپی می باشد، در اینجا قصد داریم شما را با ویژگی های لازم برای انتخاب پمپ آب برای طبقات بالا آشنا کنیم.

پمپ آب پمپیران با دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت جامع IMS شامل سیستم مدیریت کیفیت ENISO 9001-2008 سیستم مدیریت زیست محیطی ENISO 14001-2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001-2007 گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC17025-2005، گواهینامه اروپایی CE و گواهینامه بین المللی ISO 10002-2004 محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نموده و مصرف کنندگان را از کیفیت محصولات خود مطمئن می سازد.

یکی از مهمترین اصول انتخاب کردن پمپ آب برای ساختمان 1 تا 7 طبقه کارکرد و فشار آن می باشد پس اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه پمپ آبی بخرم در اینجا نحوه محاسبه پمپ آب ساختمان را قرار داده ایم:

برای محاسبه هد پمپ در ساختمان خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

بیشترین ارتفاع ساختمان را برای رسیدن آب با فشار مناسب بعنوان آخرین مصرف کننده در نظر می گیریم.
فشار ورودی پشت شیرها 2 بار در نظر گرفته می شود. فشار بیش از حد موجب آسیب رسانی به شیرها، شلنگ های رابط و دیگر اتصالات می شود. هر 1 بار فشار معادل 10 متر طول لوله می باشد.

H = h + (L * 0.105) + 20 (m)

L در این رابطه طول بیشترین مسیر لوله کشی می باشد که برای محاسبات دقیق تر می توان به ازای هر زانو که معادل 5 متر طول لوله مستقیم می باشد به این مقدار اضافه کرد و h میزان ارتفاع ساختمان می باشد.

عدد 20 در این رابطه معادل 2بار فشار پشت شیرها می باشد.

برای محاسبه قدرت پمپ آب میتوانیم از فرمول زیر استفاده کنیم که عبارت است از:

• TDH= هد داینامیک کل = فاصله عمودی گردش مایع( در فوت) + اتلاف اصطکاک لوله

• Q= میزان جریان مایع در گالن برای یک دقیقه

• SG = گرانش مایع(اگر شما آب را پمپاژ کنید SGبرابر با ۱ است.)

• نیروی آب= TDH×Q×SG/3960

• قدرت واقعی مورد نیاز= ( اسب بخار آب)/( بازدهی پمپ تاسیساتی) برابر ۱ است.

• یادداشت بازده بعنوان عدد اعشاری ( ۵٪->0.5 )

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بی آید که از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پلاک خوانی پمپ آب به شما کمک میکند تا متوجه شوید که پمپ اب چند اسبه می باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قدرت 1 اسب بخار، می توانید مقاله آشنایی با پمپ آب یک اسب را مطالعه کنید.

انتخاب پمپ آب خانگی
انتخاب پمپ آب خانگی

انتخاب پمپ آب خانگی

همانطور که بالاتر نیز گفته شد برای انتخاب پمپ آب خانگی اصول و قواعدی وجود دارد که با رعایت این اصول و در نظر گرفتن این قواعد میتوانید به آسانی بهترین پمپ آب خانگی را تهیه نمایید.

یکی دیگر از اصول انتخاب پمپ اب خانگی قدرت فشار این پمپ می باشد، در قسمت های بالایی نحوه محاسبه کردن فشار پمپ اب را برای شما عزیزان قرار داده ایم که با استفاده از این فرمول سریع، میتوانید فشار پمپ آب خانگی خود را محاسبه کنید.

پمپ آب پنتاکس دارای انواع مختلفی است که شناخت تک تک آنها برای استفاده هر چه بهتر و تامین نیاز هایی از قبیل کاهش هزینه و مصرف انرژی ضروری و مهم می باشد. بخش زیادی از تولیدات و پمپ های برند Pentax به عنوان پمپ آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

با محاسبه میزان ارتفاع و دبی به راحتی با توجه به نمودار و یا جدول مربوط به پمپ ها، می توان پمپ مورد نیاز خود را انتخاب کرد. در واقع محاسباتی جهت قدرت و یا توان پمپ انجام نمی دهیم تنها از روی ارتفاع و دبی مورد نیاز می توان پمپ با قدرت مشخص را پیدا کرد.

مثال) برای یک ساختمان سه طبقه دو واحدی کدام یک از پمپ های پنتاکس زیر مناسب می باشد؟

متر 39= 30+ 3 * 3 = ارتفاع پمپ

لیتر در ساعت 2400 = 400 * (3*2) =دبی آب

متر مکعب در ساعت 2.4= 1000 /2400 =دبی آب

پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه
پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

همانطور که تا الان متوجه شدید پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه سیستم های پمپ آبی از سال ۱۹۸۴ تولید می شوند و طیف وسیعی از انواع آن ارائه می شود.

در انتخاب یک پمپ مناسب بسیاری از ملاحظات را باید در نظر گرفت. مانند این که آیا به یک پمپ تشدید کننده هیدرولیک نیاز دارید یا یک پمپ ساده، ارزان و قدرتمندتر. در اینجا سعی می کنیم به شما در خصوص خرید آگاهانه کمک کنیم.

در این بخش انواع پمپ های مناسب برای ساختمان 4 طبقه را میتوانید مشاهده کنید:

  • بوستر پمپ ساختمان ۴ طبقه
  • پمپ جتی ساختمان ۴ طبقه
  • پمپ سانتریفیوژ ساختمان ۴ طبقه
  • پمپ بشقابی ساختمان ۴ طبقه
  • پمپ ساختمان ۴ طبقه با مخزن انبساط
  • پمپ ساختمان ۴ طبقه با کلید اتوماتیک

معمولا انتخاب و خرید پمپ آب با توجه با تنوع انواع پمپ کار سختی است و همیشه سوالاتی را در ذهن خریدار ایجاد می کند.

مثلا کدام یک بیشترین کارایی را دارد کدام برند بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشد همیشه باید مواردی را مد نظر قرار داد که علاوه براینکه از نظر اقتصادی خرید مقرون به صرفه ای باشد دارای کیفیت نیز باشد و بیشترین کارایی را نیز داشته باشد، بنابراین قبل از خرید پمپ خانگی و پمپ آب برای ساختمان 5 طبقه مواردی را می بایست مد نظر داشته باشید مانند:

  • عملکرد پمپ
  • تعداد طبقات آپارتمان
  • تعداد واحد
  • متراژ خانه (متراژ لوله کشی ساختمان)
  • میزان مصرف
  • تعداد شیرهای ساختمان
محاسبه قدرت پمپ آب
محاسبه قدرت پمپ آب

محاسبه قدرت پمپ آب

برای محاسبه قدرت پمپ آب باید از فرمول زیر استفاده کنید:

برای دانستن قدرت پمپ آب سطح آب را در مخزن پایه بررسی کنید. این مخزن است که آب را برای پمپ تامین می کند. سطح آب در مخزن برابر با سطح آب لوله خواهد بود، اگر از یک چاه، آب پمپاژ کنید، یا عمق را بطور مستقیم اندازه گیری کنید، و یا میزان سطح آب در منطقه خود( در این زمان از سال) را تخمین بزنید. سازمان های دولتی مانندUSGS اغلب می توانند این اطلاعات را ارائه دهند.
مخزن نهایی را خالی کنید. مخزن نهایی در واقع دومین مخزن است که آب انتقالی را از مخزن اصلی پمپاژ میکند. مطمئن شوید که این مخزن خالی است و به پمپ درست وصل شده است.

بهترین پمپ آب برای آپارتمان پمپ آبی می باشد که متناسب با طبقات آپارتمان فشار آب خوبی را ارائه دهد. در قسمت پایین جدول پمپ آب را در جهت تنظیم فشار پمپ آب خانگی قرار داده ایم.

جدول پمپ آب

جدول راهنمای انتخاب پمپ آب بر مبنای تعداد طبقات و تعداد واحد ها در زیر برای شما عزیزان اورده شده است. دقت کنید پمپ های پیشنهادی بر مبنای اصول کلی انتخاب گردیده اند.

در صورت بروز مشکل در انتخاب و نیاز به راهنما پس از انتخاب پمپ مربوطه می توانید با کارشناس شرکت تماس حاصل فرموده و از بابت انتخاب خود برای ساختمان اطمینان حاصل فرمایید. در جدول زیر مبنای انتخاب پمپ توان و نوع پمپ بوده که در طبقات و تعداد واحد های مختلف متغیر می باشد.

همچنین پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه و ویژگی هایی که باید از نظر توان و فشار داشته باشد را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • 1 طبقه تک واحدی پمپ کوچک 0.5 38 2.5 24 QB-60 Calmo
  • 1 طبقه دو واحدی بشقابی 0.5 20 5.4 24 SCM Calmo
  • 2 طبقه تک واحدی بشقابی 1 33 6.0 24 GSCM Calmo
  • 2 طبقه دو واحدی بشقابی 1 33 6.0 24 GSCM Calmo
  • 3 طبقه تک واحدی جتی 1 52 3.2 24 JPS-335 Calmo
  • 3 طبقه دو واحدی دو پروانه 1.5 45 6 50 SCM 2-52 Calmo
  • 3 طبقه سه واحدی دو پروانه 1.5 45 6 50 SCM 2-52 Calmo
  • 4 طبقه تک واحدی جتی 1 52 3.2 24 JPS-335 Calmo
  • 4 طبقه دو واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo
  • 4 طبقه سه واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo
  • 5 طبقه تک واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo
  • 5 طبقه دو واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo
  • 5 طبقه سه واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo
  • 6 طبقه تک واحدی جتی 2 60 4.8 60 JPS-445 Calmo
  • 6 طبقه دو واحدی جتی 2 60 4.8 60 JPS-445 Calmo
  • 6 طبقه سه واحدی جتی 2 60 4.8 60 JPS-445 Calmo
از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه
از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه

از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه

یکی از بیشترین سوالاتی که اغلب ذهن افراد را هنگام خرید پمپ اب به خود مشغول کرده است این است که از کجا بفهمیم پمپ اب چند اسبه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پلاک خوانی پمپ آب میتواند کمک بسیار بزرگی به این کند که متوجه شوید پمپ اب چند اسبه می باشد.

اینکه ما در خصوص انتخاب پمپ اب مناسب مسئولیم و بهتر است از همان ابتدا به مسئله مشخصات روی پمپ آب توجه لازم را داشته باشیم علاوه بر آنچه به ظاهر برای اطلاعات عمومی ما مفید است دلایل دیگری نیز دارد که عبارتند از :

  • خرید پمپ به قیمت مناسب در برابر قیمت نمایندگی ها
  • انتخاب پمپ آب مناسب بر اساس نوع فاز تک فاز یا فاز بودن برق ساختمان
  • انتخاب پمپ مناسب بر اساس توانایی ساپورت ارتفاع ساختمان
  • انتخاب پمپ مناسب بر اساس هد پمپ ، آمپر پمپ و توان پمپ آب خریداری شده
  • و از همه مهمتر اینکه دبی پمپ آب چند است

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال روش های کاهش سروصدای پمپ آب هستید، مقاله صدا خفه کن پمپ آب را مطالعه کنید.

فشار پمپ آب چند بار است
فشار پمپ آب چند بار است

فشار پمپ آب چند بار است

برای بدست آوردن فشار مورد نیاز پمپ آب مناسب منزل مسکونی خود ابتدا باید تعداد طبقات منزل خود را در عدد ۳ ضرب کنید که این عدد ۳ همان ارتفاع کف تا سقف هر طبقه می باشد.

به عنوان مثال اگر ساختمان مورد نظر شما دارای ۶ طبقه، همراه با ۱ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه زیر زمین باشد در واقع تعداد طبقات این ساختمان ۸ طبقه است و زمانی که در عدد ۳ ضرب گردد به عدد ۲۴ می رسیم که این عدد ارتفاع حدودی محلی است که پمپ آب از زیر زمین تا طبقه ششم باید توانایی انتقال آب را داشته باشد. ۲۴=۳*۸

سپس به منظور بدست آوردن فشار مناسب آب در پشت هر شیر آب ، عددی را که از ضرب تعداد طبقات منزل خود در عدد ۳ بدست آورده ایم را با عدد ۳۰ جمع میکنیم . ۵۴=۲۴+۳۰

به عنوان مثال اگر ساختمان ۸طبقه ای در مثال بالا که عدد ۲۴ متر ارتفاع کل ساختمان می باشد را با عدد ۳۰ متر جمع کنیم، فشاری که پمپ آب انتخاب شده باید ایجاد کند عدد ۵۴ متر یا ۵/۵ بار را نشان می دهد که برای این ارتفاع مناسب بوده و فشاری ایده ال را ایجاد می کند.

ساده ترین روش انتخاب پمپ آب خانگی

به منظور انتخاب پمپ آب خانگی مناسب برای منزل مسکونی، آپارتمان یاویلا ساده ترین روش، این است که ابتدا دو مولفه مهم محاسبه شود. این دو مولفه مهم عبارتند از:فشار پمپ آب (ارتفاع یا H)

  • فشار پمپ آب
  • بازدهی پمپ آب

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی

امروزه با افزایش انفجارگونه جمعیت شهرها و رونق گرفتن ساخت مجتمع های و برج های مسکونی تامین آب مورد نیاز تمامی واحدها بخصوص واحد های مستقر در طبقات بالاتر امری اجتناب ناپذیر گردیده است لذا برای تامین فشار و دبی آب مصرفی از انواع پمپ سانتریفیوژ تک پروانه، پمپ سانتریفیوژ دو پروانه و پمپ سانتریفیوژ چند پروانه و همچنین انواع بوسترپمپ های دو و چند پمپه استفاده می گردد.

پمپ آب یا پمپ آب خانگی، پمپی است که در مصارف خانگی جهت تقویت فشار آب خانگی استفاده می شود. برای افزایش فشار آب خانگی از پمپ های مختلفی می توان استفاده کرد که پمپ جتی می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای شروع روند انتخاب درست یک پمپ آب باید این نکات را بدانید:

  1. چه مقدارآب مصرف می کنم؟
  2. چه مقدار فشار آب نیاز دارم؟
  3. نوع و ساختار پمپ. مثال: چدن یا استیل
  4. نوع ست کنترل

مقدار مصرف پمپ آب خانگی

مقدار مصرف آب در هر خانه ای بسته به تعداد افراد خانواده متفاوت است. مثلا اگر شما یک خانواده ی دو نفره هستید و سه عدد دوش آب دارید مصرف آبتان نسبت به یک خانواده چهار نفره با خانه ای مشابه کمتر خواهد بود.

مقدار فشار طبیعی آب خانگی

فشار طبیعی آب خانگی بین 40 تا 70 psi است. برای پاسخ به این پرسش که به چه میزان فشار آب نیاز دارید باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • بالاترین اختلاف میان پمپ آب و بالاترین نقطه ی مصرف چیست؟
  • آیا فشار آب دیگری نیز وجود دارد؟ )مکش مثبت(
  • آیا منبع آب پایین پمپ آب است؟ آیا نیاز است که پمپ آب، آب را مکش کند؟
  • پمپ آب باید تا چه مسافتی عمل مکش آب را انجام دهد؟
  • لوله ای که پمپ آب و مقصد نهایی را به هم متصل می کند از چه نوع و جنسی است؟ چقدر طول دارد؟ و چه اندازه است؟
  • میزان فشار مناسب برای شیر آب، دوش و آب پاش چقدر است؟
  • چه منبع نیرویی موجود است؟

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد هستید، حتما سری به صفحه پمپ آب کوچک بزنید. همچنین کسب اطلاعات در مورد مشخصات یک پمپ آب بدون برق حتما برای شما جذاب است.

کاربرد شما چیست ؟

انتخاب یک پمپ آب کامل همیشه به کاربرد خاص شما بستگی دارد. به این سوالات پاسخ دهید:

چه سرعتی برای خروجی آب نیاز دارید ؟ آیا نیاز شما با یک نازل تک بر آورده می شود؟ یا به چند نازل نیاز دارید ؟

شما همچنین باید عواملی مانند مسائل روبرو را در نظر بگیرید: متراژ واحد، تعداد طبقات آپارتمان، میزان مصرف آب، تعداد شیر آب، تعداد واحد ساختمان، محل قرار گیری پمپ در ساختمان (بعد از کنتور آب و در ورودی آب ساختمان و یا بر روی پشت بام)، طول مسیر لوله کشی ها در داخل ساختمان و سایز لوله ها در داخل ساختمان…..

انتخاب صحیح موتور پمپ آب خانگی یا الکتروپمپ خانگی جهت تقویت فشار آب کاملا مشکل مصرف کننده را برطرف می نماید.

چرا پمپ آب جتی؟

اگر بخواهید آب را از تانکر یا چاه یا منابع آبی دیگر (که نیاز به مکش و بالا کشیدن آب دارند) بیرون بکشید پمپ آب جتی مناسب شماست. پمپ جت همچنین خود مکش است. هر چه پمپ آب به عمق بیشتری برود، آب کمتری را می کشد.

چرا پمپ آب طبقاتی؟

وقتی پمپ شما یک هد مثبت فشار دارید، پمپ آب طبقاتی بهترین گزینه است. این نوع پمپ اغلب غیر خود مکش است. بنابراین وقتی منبع آب شما بالای سطح زمین قرار داشته باشد ودر زیر منبع لوله ی تخلیه باشد و پمپ هم در کف منبع باشد، فشار هد مثبت است و برای پمپ آب طبقاتی بسیار مناسب است.

چرا منبع تحت فشار؟

منبع تحت فشار به همراه کلید فشار برای تنظیم قطع و وصل کردن فشار برای پمپ شما مناسب است. منبع تحت فشار مقدار قطع و وصلی ها را کاهش می دهد و  به همین خاطر از فرسودگی قطعات می کاهد و به عمر پمپ می افزاید.

بدست آوردن فشار پمپ آب خانگی برای منزل مسکونی یا آپارتمان:

بدست آوردن فشار پمپ آب خانگی برای منزل مسکونی یا آپارتمان:
بدست آوردن فشار پمپ آب خانگی برای منزل مسکونی یا آپارتمان:

برای بدست آوردن فشار مورد نیاز پمپ آب مناسب منزل مسکونی خود ابتدا باید تعداد طبقات منزل خود را در عدد ۳ ضرب کنید که این عدد ۳ همان ارتفاع کف تا سقف هر طبقه می باشد.

به عنوان مثال اگر ساختمان مورد نظر شما دارای شش طبقه، همراه با یک طبقه پارکینگ و یک طبقه زیر زمین باشد در واقع تعداد طبقات این ساختمان هشت طبقه است و زمانی که در عدد ۳ ضرب گردد به عدد بیست و چهار می رسیم که این عدد ارتفاع حدودی محلی است که پمپ آب از زیر زمین تا طبقه ششم باید توانایی انتقال آب را داشته باشد.

سپس به منظور بدست آوردن فشار مناسب آب در پشت هر شیر آب یا رایزر، عددی را که از ضرب تعداد طبقات منزل خود در عدد ۳ بدست آورده ایم را با عدد ۳۰ جمع کرده و فشاری در حدود ۲ تا ۳ بار را در پشت هر شیر آب در تمامی طبقات خواهیم داشت.

به عنوان مثال اگر ساختمان هشت طبقه ای در مثال بالا را با احتساب ارتفاعی که از زیر زمین تا طبقه ششم بدست آوریم که عدد ۲۴ متر را نشان می داد با عدد ۳۰ متر جمع کنیم، فشاری که پمپ آب انتخاب شده باید ایجاد کند عدد ۵۴ متر یا ۵/۵ بار را نشان می دهد که برای این ارتفاع مناسب بوده و فشاری ایده ال را ایجاد می کند.

حال با بدست آوردن فشار پمپ آب قدرت پمپ آب یک اسب قادر خواهیم بود، برای انتخاب پمپ آب خانگی انواع پمپ آب را از این نظر مورد بررسی قرار داده و جهت خرید پمپ آب اقدام نماییم.

بدست آوردن فشار پمپ آب خانگی برای ویلا:

بدست آوردن فشار مورد نیاز پمپ آب مناسب برای ویلا به دوصورت امکان پذیر می باشد:

در حالت اول پمپ آب دقیقا در زیر ویلا قرار می گیرد که به منظور محاسبه فشار این پمپ آب به همان روش محاسبه فشار پمپ آب خانگی جهت منزل مسکونی اقدام می کنیم.

به عنوان مثال: اگر ویلای شما دوبلکس یا دو طبقه باشد و در طبقه بالا از سرویس بهداشتی و حمام نیز بهره ببرید، فشار مورد نیاز پمپ آب از ضرب عدد ۳ در ۲ طبقه و جمع آن با عدد ۳۰ بدست می آید که طبق این روش پمپ آب مورد نیاز شما باید فشار ۳۶ متر را داشته باشد تا بتواند فشاری معادل ۲ تا ۳ بار را پشت تمامی شیرها در هر دو طبقه ایجاد نماید.

در حالت دوم پمپ آب با فاصله از ویلا قرار داشته و به منظور محاسبه فشار این پمپ آب ابتدا باید طول مسیر را بدست آورده و هر ۱۰ متر آن را یک متر محاسبه کنیم و سپس ارتفاع تعداد طبقات ویلا را با ارتفاع طول مسیر جمع کرده و عدد بدست آمده را با عدد ۳۰ دوباره جمع می کنیم تا فشار مناسب پمپ آب را بدست آوریم.

به عنوان مثال اگر طول مسیر پمپ آب تا ویلا ۱۰۰ متر باشد، از تقسیم آن به عدد ۱۰ به ارتفاع ۱۰ متر می رسیم و اگر ویلا دوبلکس باشد و در طبقه دوم از حمام و سرویس بهداشتی بهره استفاده کنیم، ارتفاع این دو طبقه ۶ متر بوده و از مجموع ۱۰ متر (طول مسیر) و ۶ متر (ارتفاع دو طبقه) و جمع این دو با عدد ۳۰ به ارتفاع ۴۶ متر رسیده و پمپ آب خانگی مورد انتخاب باید قادر به انتقال آب تا ۴۶ متر ارتفاع ستون آب باشد تا فشاری بین ۴ تا ۵ بار را پشت هر شیر آب ایجاد کند.

منبع تحت فشار از یک پوسته ی فلزی یا تیوپ، فلنج و والف تشکیل شده است و در واقع اجماع این چهار قطعه با هم، منبع تحت فشار را تشکیل می دهد و عملکرد آن بدین صورت است که این منابع با داشتن آن تیوپ و همچنین هوای تحت فشار، آب را به داخل لوله ها هدایت می کنند. هنگامی که یک فرد شیر آب را باز می کند، فشارهوا در منبع تحت فشار در سراسر لوله کشی افزایش می یابد. (این فشار معمولا بین 20 تا 40PSI می باشد) و زمانیکه شیر آب بسته می شود پمپ آب با کاهش فشار آب در منبع شروع به شارژ کردن منبع می کند.

پیشنهاد ویژه: برای بالا بردن فشار آب پمپ آب خانگی می توانید از بوستر پمپ استفاده کنید. اگر با این دستگاه آشنا نیستید همین حالا با ما تماس بگیرید. 021-33997522 و 021-33997661

 بدست آوردن بازدهی (دبی Q) پمپ آب خانگی برای آپارتمان، منزل مسکونی و ویلا:

 بدست آوردن بازدهی (دبی Q) پمپ آب خانگی برای آپارتمان، منزل مسکونی و ویلا:
 بدست آوردن بازدهی (دبی Q) پمپ آب خانگی برای آپارتمان، منزل مسکونی و ویلا:

برای محاسبه و بدست آوردن بازدهی یا دبی مورد نظر جهت هر واحد مسکونی به دو روش می توان اقدام کرد:

روش اول: در این روش که بسیار ساده و سریع می باشد به ازای هر واحد مسکونی میزان مصرفی در حدود ۴۰۰ لیتر در ساعت را در نظر می گیریم.

به عنوان مثال اگر ساختمان دارای ۶ طبقه مسکونی ۲ واحدی و یک طبقه پارکینگ و یک طبقه زیر زمین باشد میزان فشار و بازدهی پمپ آب مورد نیاز به این طریق محاسبه می شود.

فشار یا ارتفاع پمپ آب: تعداد طبقات (۸ – شش طبقه بعلاوه پارکینگ و زیرزمین) ضرب در سه بعلاوه سی

۸ × ۳ + ۳۰ = ۵۴

بازدهی پمپ آب شخصی : تعداد واحدهای مسکونی (۱۲) ضرب در ۴۰۰

 ۱۲ × ۴۰۰ = ۴۸۰۰ لیتر بر دقیقه

تبدیل لیتر بر دقیقه به متر مکعب بر ساعت:

۴۸۰۰ ÷ ۱۰۰۰ = ۴٫۸ متر مکعب

حال می توان با داشتن مقدار دبی پمپ آب و فشار پمپ آب برای انتخاب پمپ آب خانگی و خرید پمپ آب اقدام نمود.

روش دوم : در این روش که نسبت به روش اول پیچیده تر است از فاکتور همزمانی (Contemporaneity Factor) استفاده می شود که به نقاط تحویل بستگی دارد.

فرمول محاسبه مقدار آب مصرفی توسط پمپ آب – آپارتمان با یک حمام، WC با فلاش تانک

فرمول محاسبه فشار پمپ آب

فرمول محاسبه مقدار آب مصرفی توسط پمپ آب – آپارتمان با دو حمام، WC با سیفون

فرمول محاسبه فشار پمپ آب

WC با فلاش ولو

فرمول محاسبه فشار پمپ آب

Nr : تعداد نقاط تحویل

Na : تعداد آپارتمان ها

f : ضریب همزمانی

جدول زیر ماکزیمم همزمانی مقادیر نرخ جریان را برای آپارتمان های دارای یک حمام یا دو حمام نشان می دهد. برای آپارتمان های دارای یک حمام، هفت نقطه طراحی و برای آپارتمان ها ی دارای دو حمام، یازده نقطه باید در نظر گرفته شود.

نیاز مصرفی آب و انتخاب پمپ آب ساختمان هایی از قبیل بیمارستان ها، هتل ها، ادارات، مدارس، فروشگاه ها و کارخانه ها متفاوت از ساختمان های مسکونی اشتراکی است و اندازه روزانه کلی و ماکزیمم نرخ جریان همزمان آب معمولا بزرگتر است و پمپ آب متفاوتی را می طلبد.

جدول زیر مصارف تعدادی از ساختمان های اشتراکی با توجه به ساکنین آن ها را نشان می دهد.

برای بهتر بیان شدن مطلب، یک مثال مطرح می کنیم:

یک مجتمع مسکونی دارای ۲۰ واحد آپارتمان با مساحت ۹۰ متر مربع که هر واحد دارای وسایل بهداشتی زیر می باشند را در نظر بگیرید. مقدار آب مصرفی، جهت تعیین بوستر پمپ مورد نیاز به صورت زیر محاسبه می شود. (حمام با دوش، دستشویی، ظرفشویی، W.C. با فلاش تانک، ماشین لباسشویی)

 

 

فرمول محاسبه فشار پمپ آب

Q = 58 lit/min x 20 = 1160 Lit/min

Q = 1160 x 0.119 = 138 lit/min = 8.3 m3/h

چند نمونه از پمپ های آب مورد استفاده در برج ها

از جمله پمپ های قابل استفاده در بوستر پمپ ها، پمپ های طبقاتی هستند که بسته به نیاز ساختمان از پمپ های طبقاتی افقی و یا عمودی استفاده می گردد.

معروف ترین پمپ طبقاتی عمودی در برند ابارا سری EVM می باشد که از جنس استنلس استیل بوده و در دونوع تک فاز و سه فاز ارائه می شود. می توان این سری از پمپها را در دسته بندی پمپ بی صدا و پمپ بدون لرزش قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند وارد صفحه مشخصات پمپ آب ابارا شوید.

در برند داب می توان به سری های KVCE, NKVE, KVE اشاره کرد. این پمپ ها نیز دارای جنس استیل هستند و در بوستر پمپ آب های مناسب برج، استفاده می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند وارد صفحه مشخصات پمپ آب داب شوید.

برند لوارا نیز دارای پمپ های طبقاتی می باشد که از جمله آنها می توان مدل e-SV را نام برد. این پمپ ها دارای هدی بیش از 330 متر و دبی 160 متر مکعب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند وارد صفحه مشخصات پمپ آب لوارا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب پمپ آب مناسب برج خود که بدون لرزش و بی صدا باشد می توانید با کارشناسان شرکت مستر تماس بگیرید.

الزامات انتخاب یک پمپ آب مناسب برای برج های مرتفع

انتخاب پمپ آب مناسب برج های بلند و مرتفع همیشه یک دغدغه بزرگ برای مهندسین بوده و می باشد. در واقع انتخاب یک پمپ آب مناسب، که توانایی رساندن آب به بالاترین نقطه در یک آسمان خراش را داشته باشد، کار ساده ای نیست. بدیهی است که وجود یک پمپ در این ساختمان ها امری واجب و ضروری است اما مسئله اینجاست که چه نوع پمپی مناسب می باشد؟

یک مهندس ساختمان، برای انتخاب پمپ، باید طیف وسیعی از پمپ ها و مدل ها را در نظر داشته باشد و کاربرد های آنان را مقایسه کند.

همانند سایر موارد، دانستن هد و دبی پمپ، در اینجا هم همواره امری لازم و ضروری بوده است. یک ساختمان دو طبقه با 8 الی 12 متر، توسط فشار معمولی خط لوله آب، تامین می شود. اما هرچیزی که بالاتر از ساختمان دو طبقه باشد، با فشار استاندارد خط لوله، تامین نشده و باید توسط سیستم آبرسانی پمپ و مخازن آب تقویت گردد.

در گذشته روال بر این بود که از یک پمپ و منبع ذخیره استفاده می شد که آنها را در پشت بام قرار می دادند و با کمک نیروی جاذبه، آب را به طبقات انتقال می دادند. اما امروزه از سیستم های پیش ساخته ای به اسم بوستر پمپ استفاده می گردد. که پمپ و سایر تجهیزات استخری برروی شاسی نصب شده و بدون لغزش، قادر به فعالیت هستند. ساخت بوستر پمپ ها، با توجه به نیاز ساختمان و فضای اختصاص داده شده، به افراد کمک می کند که مطابق با خواسته ها، پکیج را سفارش دهند. در این بین سیستم هایی وجود دارند که با متغیر کردن سرعت، مصرف انرژی را به حداقل می رسانند.

برندهای معتبر پمپ آب ساختمانی
برندهای معتبر پمپ آب ساختمانی

برندهای معتبر پمپ آب ساختمانی

یکی از برندهای شناخته شده و معروف در پمپ آب ساختمانی، پمپ آب خانگی پنتاکس است که از نوع زمینی و سه فازه می باشد. پمپ آب خانگی پنتتاکس در ایتالیا تولید می شود و با بهره مندی از مدرن ترین تکنولوژی در طراحی هیدرولیک، علاوه بر بهره وری بالاتر نسبت به نمونه های مشابه، عمر بیشتری هم دارد و در اندازه های کوچکتر و مناسب تر موجود است و هدررفت گرمایش را کاهش می دهد و در نتیجه برق کمتری مصرف می کند و سر و صدای کمتری نیز تولید می کند.

در واقع پمپ هایی که به عنوان پمپ بی صدا معروف هستند در واقع پمپ های آب با صدای کمتر هستند. مانند پمپ آب گراندفوس و پمپ آب پنتاکس.

اصول انتخاب پمپ چیست؟

پمپ آب یکی از اجزای مهم ساختمان می باشد که در انتخاب آن باید دقت زیادی به خرج دهید، برای انتخاب پمپ آب اصول مهمی هستند که همواره افراد با رعایت این اصول در تلاش برای خرید بهترین پمپ آب هستند.

پمپ آب مناسب برای ساختمان 4 طبقه چیست؟

4 طبقه سه واحدی دو پروانه 2 55 6.3 60 SCM 2-60 Calmo

ساده ترین روش انتخاب پمپ آب خانگی چیست؟

پلاک خوانی یکی از ساده ترین روش انتخاب پمپ آب خانگی می باشد.

719 comments

  1. وحیدکیومرثی

    باسلام و احترام
    آیا سیستمی هست که درصورت قطعی برق بازم کارکنه؟
    بهترین و قویترین و پیشرفته ترین و ماندگارترین پمپی که میشه برای یک واحد آپارتمانی در طبقه چهارم و انتقال از کف پارکینگ استفاده کرد چه برندی هست که بشه تو مملکت پیداش کرد مشکل مالی ندارم 🙏

    1. لطفا تماس حاصل فرمایید.02133997661 داخلی 103-104

  2. سلام وقت بخیر ما یه ساختمان 4 طبقه 2 واحدی که هر واحد 130 متر
    متاسفانه با وضع فعلی موجود آب به طبقه 3 و 4 و پشت بام نمیرسه چه پمپی نباز هستش؟
    و باتوجه به قدیمی بودن ساختمان آیا با گذاشتن پمپ امکان داره که به لوله کشی ساختمان فشار وارد بشه و باعث تریدگی لوله ها شود .

    1. لطفا تماس حاصل فرمایید.02133997661 داخلی 103-104

  3. سلام خواستم بپرسم چطور میتوانم از داخل واحد مسکونی ام متوجه شوم که میزان آب داخل مخزن چه میزان است. یعنی چه مقدار از این مخزن آب، پر است و چه میزان خالی است؟ آیا برای آن، وسیله ای باید تعبیه شود؟

    1. با سلام وسیله ای تعبیه نشده است که از داخل واحد مسکونی بتونید متوجه بشید چه میزان آب داخل مخزن هست

  4. باسلام
    ساختمان ما۵طبقه دوواحدیه,هرواحد۹۲متری،به اضافه دوطبقه پارکینگ،میخواستم بپرسم برای کل ساختمون چه پمپی مناسبه؟،واینکه اگرفقط برای واحدخودم درطبقه چهارم بخوام پمپ بزارم چی مناسبه؟درضمن پمپ برای کل ساختمون بهتره درپارکینگ منفی یک باشه ویابهتره درروی خرپشته یاپشت بوم باشه؟پمپ اب تکی برای واحدخودم درطبقه چهارم هم بهتره درمنفی یک باشه یاداخل منزل؟البته داخل واحدبه نظرم جانداشته باشم باتوجه به صدای پمپ.البته بی صدایاکم صداترین روپیشنهادبدید،اگه بهترین ازهرلحاظ باشه چه بهتر،چون طبقه پنجممون تکی پمپ گذاشته واسه خودش درمنفی یک صداش زیاده.ببخشیداگه طولانی شد

    1. با سلام و درود.برای 1 واحد با هر متراژ داخل واحد نیم اسب .برای واحد خودتان اگر در پارکینگ نصب شود 1 اسب. برای کل ساختمان 1/5 اسب . پمپ نیم اسب داخل واحد زیر سینک ظرفشویی قرار میگیرد صداش هم اندازه صدای فن سرویس می باشد.

  5. سلام وقت بخیر ، ساختمان ما 4 طبقه 7 واحد می باشد، پمپ ایبارا 2 اسب 2 پروانه داریم ، زمانی که اب ساختمان بازه مثلا یک واحد پمپ چند ثانیه به چند ثانیه مثلا 5 ثانیه روشن 5 ثانیه خاموش میشه فشارم کم و زیاد نمیشه ، اما وقتی چند واحد اب باز کنن به شدت افت فشار اب داریم. ممکنه راهنمایی کنید. سپاس

    1. سلام دوست گرامی،آیا از مخزن ذخیره و منبع تحت فشار استفاده می کنید؟

  6. سلام برای ساختمان آپارتمانی سه طبقه از همکف بدون پارکینگ چه نوع پمپی مناسب است. (طبقه سوم فشار آب کم است . فشار پکیج نیم بار است و کمتر . و هر روز چندین بار خاموش می شود)

    1. سلام دوست گرامی مناسب ساختمان شما پمپ 1 اسب بشقابی می باشد.لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02133997661 داخلی 103 – 102 – 104 تماس حاصل فرمایید.

  7. باسلام ،
    میزان مینیمم و ماکزیمم برای قطع و وصل رله اتومات فشار پمپ ، برای ساختمان ۵ طبقه ، هر طبقه ۳ واحد روی پارکینگ و کنتور مشترک روی چه مقداری باید تنظیم شوند ؟ فشار آب در طبقات ۴ و ۵ کم است .
    محل استقرار پمپ در پارکینگ ، فاصله افقی از مخزن تا پمپ ۳ متر ، فاصله پمپ تا لاین های انتقال آب به طبقات ناچیز است . مخزن ذخیره آب با پمپ همسطح می باشند و هنگامیکه سطح آب به یک سوم مخزن می رسد پمپ قطع می‌کند و قطعی موضعی پیش می آید.
    باتشکر

    1. سلام دوست گرامی لطفا با شماره تماس 02133997661 داخلی 102 تماس حاصل فرمایید.

  8. سلام
    ویلای کوهستانی . منبع آب موتور در ارتفاع تقریبا ۲۰ متر پایینتر از ویلاست و موقعیت نصب پمپ در منبع آب موتور نیست. پمپی میخواهم که در ویلا مستقر شود و منبع ویلا را از منبع آب موتور که ۲۰متر پایینتر است (ارتفاع) پر کند.

    1. سلام دوست گرامی نیاز کار شما پمپ آب یک اسب جتی می باشد.لطفا جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش ما با شماره تماس 33997661-021 داخلی 103 یا 104 تماس حاصل فرمایید.

  9. سلام خسته نباشین ببخشیدمای ساختمان چهارطبقه تک واحدی هستیم هرکدوم ۶۰متر اب به طبقات بافشارکم میرسه میخواستم بدونم چه پمبی مناسب و ایا منبع پلاستیکی لازم اگه لازم چندلیتری باید نصب بشه

    1. سلام دوست گرامی
      مناسب نیاز کار شما یک پمپ یک اسب جتی برند ابارا
      و یک منبع ۵۰ لیتری و لوازم اتوماتیک و مخزن ذخیره آب که بسته به فضای شما دارد میباشد
      جهت اطلاع از قیمت ها با شماره تماس ۳۳۹۹۷۶۶۱ داخلی ۱۰۳ یا ۱۰۴ تماس حاصل فرمایید.

  10. مرتضی

    سلام واحترام
    یک ساختمان ۴طبقه
    یک طبقه زیر زمین بعنوان پارکینگ
    طبقه همکف ۳ واحد ۶۰ متری
    طبقه اول ۴واحد ۶۰ متری
    طبقه دوم ۱واحد ۱۵۰ متری و دو واحد ۶۰متری
    طبقه آخر طبقه سوم ۲واحد ۱۵۰متری
    چه پمپی مناسب است

    1. با سلام دوست گرامی پمپ مناسب ساختمان شما 2 اسب 2 پروانه است بهمراه یک منبع تحت فشار 100 لیتری و لوازم اتوماتیک جهت اطلاع از قیمت ها با شماره تماس 33956604-021 ذاخلی 103 یا 104 تماس حاصل فرمایید.

  11. دارا علوی

    با سلام
    آقای مهندس، ما یک ساختمان 3 طبقه داریم، یک طبقه پیلوت ( در کل 4 طبقه ) منبع آب در طبقه پیلوت و پمپ به منبع و لوله ها نزدیک است ( فاصله منبع تا پمپ 50 سانت و از پمپ تا لوله ساختمان 1 متر)
    . پمپ فعلی پنتاکس بشقابی مدل CM100 است که 10 سال پیش خریداری شده است. فشار آب برای روشن شدن آبگرمکن دیواری طبقه چهارم ضعیف است. استارت پمپ در 1.8 استارت تا 2.8 بار میرود و هر کاری کردیم که بیشتر بشود نشد، حتی پرشر سویچر را نیز عوض کردیم ! سرویس کار میگفت توان این ها همین قدر است و این پمپ های ساختمان طبقاتی نیست و بلکه بیشتر برای باغ و مزرعه و پرتاپ آب است ! ! و باید پمپ عوض شود !
    دو سوال دارم لطفا راهنمایی بفرمائید :
    1- برای 5 طبقه ( یک واحد جدید میخواهد ساخته شود) هر طبقه هم تک واحد، چه پمپ آبی با چه مشخصاتی ( توان و قدرتی) باید خریداری کنیم ؟
    2-کدام مارک پمپ ها بهترین گزینه میتواند باشد؟ آبارا بهتر است یا پنتاکس فعلی یا کالمو ؟ ( چون میگویند همه چینی است و همه تقلبی است، و یا حتی می گویند پنتاکس را در ایران تولید میکنند ولی متاسفانه به اسم پنتاکس ایتالیا می فروشند. ) . :( ، در کل بهترین گزینه کدام میتواند باشد که با هزینه کردن جنس تقلبی و بی کیفیت خریداری نشود ).

    دنیا دنیا سپاس از توجه و پاسخ شما.

    1. سلام دوست عزیز در خصوص سوال اول شما پمپ 1 اسب جتی بهمراه لوازم اتومات و منبع 50 لیتری مناسب کار شما می باشد و در خصوص سوال دوم شما خریدتان را از نمایندگی های معتر انجام دهید

    2. و همچنین می توانید پمپ آبرگرم کنی کنار آبرگرم کن تهیه کنید و برای پمپ ساختمان

  12. ناصر مقدم

    سلام ، خدا قوت
    لطفآً راهنمایی در خصوص تهیه پمپ مناسب (به همراه متعلقات و منبع آب)برای یک واحد 100 متری در طبقه دوم و کولر آبی مستقر در طبقه ششم ارایه فرمایید ممنون میشم. ضمناً کنتور واحد مستقل میباشد .با تشکر

    1. سلام لطفا جهت دریافت اطلاعات با جزییات با تلفن شرکت تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید 33956604-021 داخلی 103

  13. سلام
    یک آپارتمان 5طبقه که طبقات اول و دوم و سومش 2واحدی و طبقات 4و5 آن تک واحدی هستند و یک واحد هم در پیلوت قرار دارد؛ پمپ آب در زیرزمین قرار می گیرد.هر واحد پمپ جداگانه دارد.برای واحد واقع در طبقه دوم چه پمپی با چند اسب بخار و هد و دبی نیاز است؟ و اینکه هزینه آن با کلید اتومات دیجیتال و منبع 100لیتری چقدر می شود؟متشکرم

    1. کارشناس مستر

      باسلام
      درخصوص سوال شما
      راه حل اول یک پمپ نیم اسب ابارامدل(ABR)PRA0.5 و ست کنترل در واحد شخصی خود نصب گردد پیشنهاد میشود و راه حل دوم با توجه به هدودبی و تعداد طبقاتتون میتوانید یک پمپ برای تمام ساختمان نصب کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴و۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  14. سلام ببخشید میشه بپرسم برای
    یک ساختمان 5طبقه تک واحدی
    150متری با پارکینگ که در مجموع
    میشه 6 طبقه پمپ با چه
    خصوصیاتی مناسب است…..

    1. کارشناس مستر

      باسلام
      در خصوص سوال شما
      الکترو پمپ ابارا دو اسب دو پروانه مدل CDA200MLو منبع 50لیتری واتس ترکیه با تیوب صفا ایتالیا ولوازم اتوماتیک جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴و۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  15. یحیی سیف پور

    سلام برای یک ساختمان پنج طبقه بیست واحدی چه پمپی به درد میخوره

    1. کارشناس مستر

      باسلام
      درخصوص سوال شما
      پمپ سه اسب دو پروانه مدل CDA300(ABR) ومنبع 300لیتری واتس ترکیه ولوازم اتوماتیک پیشنهاد میشودجهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴و۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  16. اشکان حقیقی

    سلام مهندس. ساختمانی سه طبقه داریم که هر طبقه دو واحد هستیم. مجموعا 6 واحد..هر واحد هم 75 متر مربع. مخزن 2000 لیتری هم داریم. میشه لطف کنید و بگید چه پمپی برای ما مناسبه. کم صدا بودن هم مدنظرمونه. چون پمپ تو موتورخونه (همکف) قرارداره، ساکنین طبقه اول اذیت میشن. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس مستر

      باسلام
      درخصوص سوال شما
      دو راه حل است
      پمپ یک اسب بشقابی ابارا مدل(CMA100(ABR ولوازم اتوماتیک ومنبع 50 لیتری برای کل واحدهاپیشنهاد میشود و راه حل دوم یک پمپ نیم اسب ابارامدل(ABR)PRA0.5 و ست کنترل در واحد شخصی خود نصب گردد پیشنهاد میشودجهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴و۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  17. با سلام و تشکر از زحمات شما
    من با یک مورد خاص که هیچ راه حلی برایش پیدا نکردم روبرو هستم.
    در روی پشت بام یک ساختمان ١١ طبقه یک منبع ١٠ هزار لیتری قرار دارد که توسط یک پمپ شناور از آب چاه پر میشود. از منبع نیز بصورت ثقلی آب موجود در منبع به شیرهای موجود در راه پله طبقات تا همکف منتقل میشود. فشار در شیرهای طبقات پرفشار است. اما در همکف فشار گاهی پر فشار و گاهی تقریباً قطع است( انگار یک سوم شیر سماور باز باشد)
    البته از همین لوله در پشت بام یک انشعاب برای آبیاری روغن گاردین گرفته شده که به دلیل هم سطح بودن منبع آب با بام ناگزیر برای جبران افت فشار یک پمپ کار گذاشته شده است.
    هنگامی که پمپ جهت آبیاری روشن میشود فشار طبقه همکف نیز خیلی خوب است اما پس از خاموش شدن فشار کمی کاسته شده اما همچنان قابل قبول است. اما پس از مدتی بعداز خاموشی پمپ فشار کمتر و کمتر تا اینکه مثل فشار شیر سماور میشود. آیا ممکن است موقع قطعی پمپ وقتی آب تا چند ساعت استفاده میشود، لوله هوا گرفته و باعث افت فشار شود؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید
    آیا میتوان از پمپ یک سه راهی به این لوله اضافه و یک ست کنترل روی پمپ نصب کنیم تا هر زمان چه موقع آبیاری روغن و چه استفاده در همکف پمپ روشن شود؟ اگر بله چند اسب باشد؟
    لازم به ذکر است در همکف مصرف آب بطور روزانه حدود دو هزار لیتر است.
    با سپاس فراوان

    1. با سلام و درود
      در رابطه با سوال اول دلیل اینکه لوله ها بدون آب میشوند، هوا گرفتن لوله نیست. ممکن است یا به علت کم شدن اب مخزن باشد یا به طور همزمان استفاده کردن از آن است.
      در رابطه با سوال دوم بله میتوان از یک پمپ یک اسب بشقابی ابارا با یک دستگاه ست کنترل استریم استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر با شماره گروه بازرگانی مستر تماس بگیرید.

  18. سیری ناصری

    بادرود،خونه‌ ماویلایی با۱۵۰متزیربنا +۱تانکرآب بیرون ازویلا بافاصله۲۰مترازساختمون همکف بدون طبقه که تانکر را در ارتفاع ۳متری قراردادن .خواهشاً بفرمائید ترکه پمپی باقدرت مناسب و متناسب استفاده کنیم که به تاسیسات داخلی خانه ازقبیل دستگاه تصفیه آب و پکیج و یخچال ساید آسیبی نرساند ودرهین حال دبی و فشار مناسب خوب هم داشته باشیم .باسواس

    1. با درود فراوان
      در خصوص سوال شما برای خرید پمپ پیشنهاد میشه پمپ یک اسب جتی ابارا به قیمت 2.215.000 تومان به همراه یک دستگاه ست کنترل استریم به قیمت 400.000 تومان خریداری کنید در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت بازرگانی مستر تماس بگیرید.

  19. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    یک واحد اپارتمان دارم طبقه 6 یک ساختمان 6 طبقه که هر طبقه 3 واحد دارد ب همراه 1 طبقه پیلوت و 2 طبقه پارکینگ
    آب هر طبقه جدا میباشد
    یعنی طبقه 1 ک 3 واحد هست با یک کنتر آب کار میکنند هر 3 واحد و طبقات دیگر هم به همین روال
    فشار آب صفر!!!
    چ پمپی صلاح میدونید بزارم ک طبقه 6 هستیم و هر 3 واحد از یک کنتر آب استفاده میکنیم در صورت استفاده از آشپزخانه و سرویس بهداشتی ها افت فشار نداشته باشیم
    با تشکر

    1. کارشناس مستر

      باسلام
      درخصوص سوال شما
      دو راه حل است
      پمپ یک اسب بشقابی ابارا مدل(CMA100(ABR ولوازم اتوماتیک ومنبع ۵۰ لیتری برای کل واحدهاپیشنهاد میشود و راه حل دوم یک پمپ نیم اسب ابارامدل(ABR)PRA0.5 و ست کنترل در واحد شخصی خود نصب گردد پیشنهاد میشودجهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴و۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  20. با سلام ما در یک آپارتمان ۶ طبقه جمعا ۱۸ واحد با دو طبقه پارکینگ ساکن هستیم که از یک پمپ ۲ اسب ابارا مدل cda 2 m-l استفاده میکنیم اما آب از طبقه چهار به بالا فوق العاده ضعیف و بعضا اصلا نمیرسه ، پیشنهاد شما استفاده از چه پمپی هست ، ممنون اگه راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس

      با سلام
      با توجه به توضیحات شما پمپ 3 اسب دو پروانه cda300 ml با حدود قیمت 6.614.000 می باشد.

  21. باسلام
    محلی که میتونم پمپ رو نصب کنم تا منزل مسکونی تقریبا ۴۰۰متر با ارتفاع حدودا ۴متر فاصله دارد، چه پمپی رو باید خریداری کنم که فشار آب مورد نیازم رو جهت استفاده عمومی مسکونی تامین کند؟
    باتشکر

    1. کارشناس

      با عرض سلام
      در خصوص سوال شما : پمپ یک اسب جتی ابارا با ست کنترل به لحاظ کیفیت و گارانتی و خدمات این برند و همچنین قیمت مناسب به شما پیشنهاد میشه برای اطلاعات شرکت با تیم فروش شرکت مستر تماس بگیرید

  22. سلام و وقت به خیر
    من ساکن طبقه اول یک اپارتمان ۵ طبقه ۲۰۰ متری به همراه یک طبقه پیاوت هستم.. همه همسایه ها پمپ دارن ولی چون فشار اب هم نسبتا خوب بود، نصب نکردیم
    در شرایط فعلی با توجه به افت فشار اب بعضا همسایه ها با پمپ، اب دارند ولی طبقه اول آب نمیاد.
    چه پمپی برای ما پیشنهاد میکنید؟ نصب در پیلوت خواهد بود.

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما : یک پمپ نیم اسب ابارا با 18 ماه گارانتی به قیمت 1.000.000 میلیون و یک عدد ست کنترل برند استریم با یک سال گارانتی با قیمت 400.000 تومان را به شما پیشنهاد می کنیم در صورت اطلاعات بیشتر با مجموعه مستر تیم فروش تماس بگیرید.

  23. سلام ممنون از مشاوره تون
    من یک ساختمان دارم ۴طبقه مسکونی ۱۲۵متری و تک واحدی با یک سرویس و روشویی و یک حمام با دوش روشویی و فرنگی
    ۱طبقه همکف پارکینگ و یک زیرزمین جمعا شش طبقه و ارتفاع زیرزمین تا بام حدودا ۲۲متر و یک منبع ۸۰ لیتری
    میخواستم بپرسم برای نصب تو زیرزمین پمپ چند اسب و چه منبع تحت فشاری باید تهیه کنم

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما : یک پمپ یک اسب جتی ابارا با 18 ماه گارانتی به قیمت 2.268.000 تومان با 10% تخفیف /همراه با یک منبع 50 لیتری واتس به قیمت 1.150.000 تومن ، درجه دار با تیوب سفاایتالیا 8% تخفیف و یک کلید ایتال تکنیکال به قیمت 650.000 تومان / یک شلنگ منبع واتس به قیمت 170.000 تومان به شما پیشنهاد میشود اما اگر پمپ قویتری را مد نظر داشته باشید صرف نظر از قیمت لطفا با مجموعا مستر تماس گرفته و از تیم فروش مشاوره بگیرید.ممنون

  24. سلام ممنون از مشاوره تون
    من یک ساختمان دارم ۴طبقه مسکونی
    ۱طبقه همکف پارکینگ و یک زیرزمین جمعا شش طبقه و ارتفاع زیرزمین تا بام حدودا ۲۲متر و یک منبع ۸۰ لیتری
    میخواستم بپرسم برای نصب تو زیرزمین پمپ چند اسب و چه منبع تحت فشاری باید تهیه کنم

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما
      به پیشنهاد ما طبق توضیحات شما یک پمپ نیم اسب ابارا با 18 ماه گارانتی به قیمت یک میلیون تومان مناسب است
      اگر نیاز به اکسب اطلاعات بیشتر است لطفا با مجموعه مستر با بخش پشتیبانی فروش تماس حاصل فرمایید .

  25. باسلام.ساختمان ما ۴ طبقه ۲ واحدی ولی هر واحد ۳۵ متر هست(سوییت).با پارکینگ میشود پنج طبقه.برای مشکل آب ساختمان برای کل واحدها آیا میشود از پمپ یک اسب جتی استفاده کرد یا باید یک و نیم اسب باشد؟ضمنا احتمالا از ست کنترل استفاده خواهیم کرد و چه ظرفیت منبع اصلی را پیشنهاد میکنید؟با سپاس.

  26. علی میرجانی

    خوب بود

  27. علی میرجانی

    خوب بود متشکرم

  28. سلام وقت بخیر خانه ما ویلایی هست و کلا دو طبقه میباشد فاصله از کنتر آب تا ورودی ساختمان ۳۰ متر میباشد و یک کنتر آب برای دو طبقه میباشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ک چ پمپی استفاده شود تا طبقه دوم ( حتی در صورت استفاده آب توسط طبقه اول ) ب راحتی اب داشته باشد و با کمبود فشار مواجه نشود

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما :
      پیشنهاد ما به شما استفاده از پمپ یک اسب جتی ابارا با 18 ماه گارانتی به قیمت 2.260.000 تومن با 10% تخفیف و یک ست کنترل استریم به قیمت 400.000 تومن با یک سال گارانتی بهترین انتخاب برای شما است. در صورت مشاوره بیشتر با شرکت مستر تماس بگیرید.

  29. سلام وقتتون بخیر ما در اپارتمان 3 طبقه تک واحد و یک پارکینگ زندگی میکنیم که انشعاب اصلی اب برای سه واحد مشترک و یک کنتور داریم اهالی اپارتمان برای خرید پمپ همکاری نمی کنند میشه فقط برای واحد خودمون پمپ خریداری کنیم یا خیر

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما :
      به دلیل یکی بودن انشعابات باید پمپ داخل واحد باشد و بهترین انتخاب و بی صدا ترین CM50 00 پنتاکس ایتالیا به قیمت 2.700.000 تومان و یک ست کنترل استریم به قیمت 400.000 تومان با یک سال گارانتی می باشد .

  30. سلام
    برای کل یک ساختمان پیلوت+ چهار طبقه تک واحدی مسکونی ۱۲۰ متری + (کولر آبی در پشت بام) به علت افت فشار و نرسیدن آب به طبقات ، تصمیم به نصب پمپ و یک عدد هوزینگ تصفیه آب ورودی گرفتیم. علاوه بر کمبود فشار در طبقات سه و چهار در تابستان حدودا ۳ ماه آب کل ساختمان حدودا ۸ ساعت در روز تقریبا قطع میشه و فقط در پیلوت بصورت خیلی کم فشار آب موجود میشه لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید

    سوال اول: هوزینگ تصفیه قبل از پمپ نصب بشه یا بعد از پمپ؟

    سوال دوم : اگر همیشه در پیلوت آب موجود باشه ولی فشار آب کم باشه نیازی به استفاده از منبع ذخیره هست یا نه؟

    سوال سوم : لوازم مورد نیاز از قبیل نوع پمپ و مخزن تحت فشار و کلید کنترل جریان چه پیشنهاد میدهید.

    سوال چهارم : اگر مخزن آب ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ لیتری در پیلت نصب بشه و یک مخزن ۱۰۰ لیتری تحت فشار درجه دار هم موجود باشه بهترین حالت پیشنهادی برا پمپ و کلید از چه نوعی هست؟

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوالات شما :
      اول : اگر منظورتون سخت گیر است که باید قبل از پمپ نصب شود
      دوم: برای منبع ذخیره آب از نظر اصول و چهار چوب کار هر زمان استفاده از آب باشد منبع نیز باید باشد
      سوم:پیشنهاد ما به شما پمپ یک اسب جتی ابارا با 18 ماه گارانتی با قیمت 2.268.000 با تخفیف 10%و یک شلنگ منبع واتس به قیمت 170.000 تومان /یک کلید ایتال تکنیکال به قیمت 650.000تومان/و یک منبع 50لیتری واتس …در صورت مشاوره بیشتر لطفا با مجموعه مستر تماس حاصل فرمایید.با سپاس

  31. رضا رضائی

    باسلام
    ساختمان ما 5 طبقه سه واحدی و دوطبقه پارکینگ مجموعا 7 طبقه است طبقه پنجم می گفت فشار آب کمه و پمپ دو اسب را برداشته و پمپ 3اسب جایگزین کردیم منبع تحت فشار هم 100 لیتری است ولی الان باد منبع تحت فشار هردوهفته خالی شده و پمپ تند تند قطع و وصل میشه اگر منبع تحت فشار رو عوض کنیم و 150 لیتری جایگزین کنیم مشکل حل میشود؟

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما
      دلیل استارت دائم پمپ این است که یا تیوب منبع سوراخ شده یا باد منبع شارژ نشده است
      باذ منابع تحت فشار هر ماه باید شارژ شوند و این موضوع هیچ ارتباطی با ظرفیت منبع ندارد و شما باید اگر منبع تیوب سوراخ شده تیوب را عوض کنید
      طریقه تشخیص آن هم به این صورت است که والف منبع را فشار دهید اگر از والف منبع به جای باد آب خارج شد یعنی تیوب منبع سوراخ شده است.
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مستر تماس بگیرید .با تشکر

  32. سلام. ممنون از راهنمایی های خوبتون. اما یه اشتباهی تو این متن میبینم، تو قسمت محاسبه دبی در روش اول نوشتید که 400 لیتر بر ساعت برای هر واحد در نظر میگیرید و بعدش یه مثال برای 12 واحد زدید که چقدر نیاز دارن، در نتیجه این مثال که میشد 4800=400*12 لیتر بر ساعت، به اشتباه نوشته شد 4800 لیتر بر دقیقه و در نتیجه تبدیل بعدی که انجام شد بر اساس متر مکعب بر ساعت، اشتباه انجام شد. در واقع تو تمام اون مثال باید به جای لیتر بر دقیقه، لیتر بر ساعت مینوشتید که همه چیز درست دربیاد.

    1. کارشناس

      با تشکر از توجه شما در صورت سوالات بیشتر جهت مشاوره با مجموعه مستر تماس حاصل فر مایید ممنونم

  33. سلام.بنده توی یه اپارتمان ۱۲ واحدی ۳ طبقه زندگی میکنم.پمپ اب پنتاکس مدل cb210 به همراه منبع تحت فشار و اتومات مکانیکی ایتال تکنیک pm12 و فلوتر نصب شده.فشار استارت و استاپ پمپ واقعا کلافه کنندس، یعنی تا فشار به زیر ۱ بار (حدود 0.4) نرسه پمپ استارت نمیکنه و تا ۳.۵ بار فشار بالا میره و خاموش میشه.اگه فشار بیشتر بخایم تولید کنه متاسفانه یکسره کار میکنه و خاموش نمیشه.یعنی زور اخرش همون ۳.۵ بار فشار هستش.سرویس کار میگفت این پمپ ها زور اخرش همینه و حتی به ۴ بار فشار هم نمیرسه.میخاستم راهنمایی کنین که چطور فشار استارت رو بالاتر ببریم و استاپ هم افزایش پیدا کنه بدون اینکه یکسره کار بشه پمپ.ضمنا هم پمپ تازه سرویس کلی شده و هم کلید اتوماتش تازه نصب شده.

    1. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما
      با توجه به فرموده های شما ، پمپ شما فشار بین 5 تا 5/5 بار را به راحتی پاسخ گو می باشد.
      سرویس کار شما در این خصوص اشتباه می کند و اطلاعات درستی ندارد
      دروهله اول شما می بایست طی تماس با مجموعه مستر هماهنگی لازم را برای مراجعه کارشناس مربوط برای اینکار انجام داده تا همکار کارشناس در این بخش به شما جهت راهنمایی و نصب معرفی شود

  34. سلام بنده توی یه ساختمان ۴ طبقه که هر طبقه ۴ واحد هستش زندگی میکنم خانه ما هم طبقه چهارم هست که با پارکینگ میشه طبقه پنجم توی ساختمان ما هرکسی پمپ داخل واحد گذاشته من الان میخوام یه پمپ داخل واحد بزارم ولی از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۱۲ شب آب قطع میشه تاسیساتی میگه حتما باید آب توی لوله یه کم باشه تا ست کنترل دستور بده تا پمپ استارت کنه ولی آب اصلا داخل لوله نیست میشه میگه مگر اینکه تانکر بالای پشت بام بزاری که به نظرم مشکلی حل نمیشه راهنمایی کنید چکار کنم که بهترین کارایی و فشار آب را داشته باشیم ممنون میشم

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید یک منبع 200 لیتری به همراه فلوتر در پشت بام قرار دهید و یک پمپ آب نیم اسب نیز در پایین قرار دهید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  35. سلام. خانه ما در یک آپارتمان 3 طبقه هست که میخواهیم فقط برای واحد خودمان پمپ آب و منبع بذاریم. فاصله کف لوله آب اصلی در موتورخانه تا ابتدای ورودی لوله آب در منزل ما حداکثر 15 متر میباشد. میخواستم بدونم برای این شرایط ما یک پمپ آب نیم اسب بخار و یک ست کنترل و یک منبع(مخزن) آب 200 لیتری کفایت میکند؟

    1. کارشناس

      سلام
      بله این پمپ کفایت میکند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  36. رضا بیدسکی

    سلام نیاز کمک خیلی فوری … اپارتمان من در یک ساختمان 7 طبقه (با پارکینگ 8 طبقه) است و من در طبقه 4 هستم.4ساله در این جا هستم هیچ مشکلی نبود اما الان یک هفته ای هست که اب روزهااز صبح قطع میشه و از ساعت 8-8/5 شب به بعد اب میاد البته ضعیف .ولی از ساعت 11-12 به بعدبا شدت خوب….میگن باید پمپ بخرم …. راهنما برا خرید یک پمپ خوب و مطمئن ………….. خیلی ممنون ….. فور فوری فوری

    1. کارشناس

      سلام
      اطلاعات شما ناقص است . اگر پمپ را داخل واحد قرار است نصب کنید باید یک پمپ آب نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید. اما اگر برای کل ساختمان نیاز به پمپ دارید باید اطلاعات دقیق تر بدهید . مانند تعداد طبقات و تعداد واحد ها و محل نصب پمپ
      جهت اطلاع از قیمت ها شما می توانید با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  37. سلام خانه بنده 3 طبقه ولی چون مشترک هستیم میخواستم ببینم چه پمپی خوبه . فقط اینکه پمپ میزارم طبقه 3 از انشعاب اصلی بهش وصل میکنم. ممنون

    1. کارشناس

      سلام شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی ابارا مدل CMA1.00 به همراه منبع 24 لیتری واتس و تیوپ سفای ایتالیا و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت اطلاع از قیمت ها شما می توانید با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  38. سلام خانه بنده 4 طبقه تک واحدی 70 متری با یک طبقه پارکینگ یعنی در مجموع 5 طبقه است کولرها هم آبی است.
    هنگام تهیه پمپ کم صدا بودن آن برای من اهمیت داشت.با مشورت گرفتن از چندین نفر به این نتیجه رسیدم که به خاطر بی صدا بودن پمپ 1.5 اسب مدل CB 160/00 پنتاکس ایتالیا بگیرم.حتی گفتند که پمپ 1 اسب جتی در صورتی دو واحد همزمان در حال مصرف آب باشند ممکن آب دهی مناسبی نداشته باشد.
    در نهایت یک پمپ 1.5 اسب CB 160/00 پنتاکس ایتالیا گرفتم به همراه مخزن تحت فشار 80 لیتری و کلید اتومات ، در حال حاضر فشار آب روی 3 یا تقریبا 3.2 روشن می شه و روی 5 خاموش می شه. از صدا و فشار آب کاملا راضی هستم.
    فقط می خواستم ببینم آیا فشار و میزان آبدهی پمپ به سیستم لوله کشی و شیر ها و …. فشار وارد پیش از حد وارد نمی کند ؟ باعت ترکیدگی لوله ها نمی شود؟این پمپ حداکثر چه مقدار فشار تولید می کند ؟ آیا نیاز به تغییر پمپ یا کاهش فشار پمپ هست؟
    با تشکر از سایت خوبتون.

    1. کارشناس

      سلام
      با توجه به اینکه شما کلید اتومات یا پرشر سوئیچ دارید، قابلیت تنظیم فشار برای ارتفاع ساختمان وجود دارد و سبب ترکیدگی لوله ها نمیشود.
      این پمپ 5.3 بار فشار ایجاد می کند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  39. محمدعلی سیار

    سایت بسیار عالی

  40. سلام خونه بنده یک ساختمان ۴ طبقه هست که که دو طبه آن تک واحدی و دو طبقه آن ۴ واحدی هست که با پارکینگ و زیر زمین که محل نصب پمپ هست می خواستم لطفاً بفرمائید چه پمپی استفاده کنم برای واحد خودم. با سپاس

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ آب دو اسب دو پروانه و منبع تحت فشار 100 لیتری به همراه لوازم اتوماتیک و منبع ذخیره آب 2500 تا 3000 لیتری استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  41. سلام مهندس. ساختمان ما هر واحد پمپ جداگانه برای خودش دارد.واحد بنده طبقه سوم هست. چه پمپی رو پیشنهاد میکنید ؟

    1. کارشناس

      سلام
      اگر محل قرار گیری پمپ ، داخل واحد است باید از یک پمپ آب نیم اسب و اگر تصمیم دارید آن را در پارکینگ نصب کنید، باید از یک پمپ 1 اسب ارتفاع بالا استفاده کنید و البته باید از یک ست کنترل نیز در هر دو مورد استفاده شود.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  42. سلام خونه ما سه طبفه هستش پیلوت با ی دوبلکس پشت بام هم ی سرویس ایرانی داریم په پمپ یک اسب با ست کنترل جواب گو هستش ی مخزن 1000 لیتری بک خانواده چهار نفری هستیم پنچ سرویس با پشت بام ممنون جواب بدی

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ یک اسب بشقابی مناسب حال شما می باشد.

      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  43. سلام
    ساختمان ما 6طبقه 3واحدی به اضافه یک طبقه پارکینگ است و یک مخزن 3000لیتری آب داریم چه پمپی مناسب است و شما پیشنهاد میدهید

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ آب دو اسب دو پروانه و منبع تحت فشار 60 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  44. با سلام. وقت بخیر. ضمن تشکر و سپاس از راهنمایی شما. یک مجتمع 4 طبقه 3 واحدی روی پیلوت است که طبقه همکف و اول و دوم با هم سوبلکس است به مساحت 380 متر مربع و طبقه 3 و 4 مجزا هستند هر کدام به مساحت 165 مترمربع. برای هر سه واحد 3 منبع آب به ظرفیت 220 لیتر خریداری شده است. در طبقات بدون پمپ آب می آید. لطفا راهنمایی بفرمایید برای واحدهای اول و دوم سوم چه پمپی با چه برندی و با چه توانی و نیز چه ست کنترلی با چه برندی باید استفاده کرد؟ با تشکر

    1. کارشناس

      با سلام
      ممنونم
      شما می توانید از دو روش استفاده کنید
      1- استفاده از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری و لوازم اتوماتیک
      2- استفاده از ایزی باکس مینی داب با قدرت 1.5 اسب ( این دستگاه ها در واقع یک پکیج بوستر پمپ آب هستند که کاملا بی صدا بوده و استفاده ی آسانی دارند. )

  45. حسین دوست محمدی

    سلام
    من در طبقه ششم ساکن هستم و پمپ اب واحد من در زیر زمین مستقر است .
    میخوام یک اتومات برای پمپ بگزارم
    چه اتوماتی مناسب است

    1. کارشناس

      سلام
      اگر پمپ آب مختص به واحد خود شماست، می توانید از یک ست کنترل استفاده نمایید. ولی اگر پمپ برای کل ساختمان و واحد هاست، باید از لوازم اتوماتیک استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  46. ابراهیم معصومی

    با سلام.
    برای یک مجتمع ۲۰ واحدی متشمل بر دو بلوک ۱۰ واحدی در ۵ طبقه روی پیلوت و لابی و زیر زمین و متراژ تقریبی ۱۴۰ متر برای هر واحد.
    در صورت نصب پمپ در زیر زمین پیشنهاد شما برلی انتخاب نوع پمپ و مخزن تحت فشار چیست؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      اگر هر دو بلوک از یکدیگر جدا هستند، شما می توانید از دو پمپ 2 اسب 2 پروانه به همراه 2 منبع تحت فشار 100 لیتری و دو دست لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  47. فرزاد کریمی

    با سلام،
    یک ساختمان 6 طبقه 12 واحدی با 2 دستگاه پمپ 1/5 اسب، 2 عدد مخزن تحت فشار100 لیتری و 2 عدد منبع آب 500 لیتری به تفکیک جهت واحدهای شرقی و غربی نصب شده است و کلید اتومات این مجموعه از نوع مکانیکی می باشد که بدلیل کیفیت پایین هر چند ماه یکبار اتومات ها خراب می شوند و در تنظیم آنها یا پمپ ها با فاصله کم استارت خورده و یا بدلیل تاخیر در افزایش فشار آب از طبقات چهارم به بالا و عدم یکدست بودن فشار آب و کاهش آن مشکل ساز است.
    پیشنهاد کارشناسی شما را در خصوص یک سیستم کنترل دقیق با کیفیت چیپست؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید در ابتدا والف منبع را فشار دهید، اگر به جای هوا، آب از آن خارج شد، پس تیوپ شما مشکل دارد و باید تعویض گردد. در غیر اینصورت کلید شما مشکل دارد و باید تعویض گرددو تنظیم فشار بر روی آن انجام شود.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  48. با عرض سلام برای یک ساختمان دو طبقه در هر طبقه یک واحد ۱۶۰متری مخزن ذخیره آب روی بام و پمپ زیر سرپله قرار داره چه پمپی مناسبه

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی و یک منبع 24 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  49. با عرض سلام
    ما یک ساختمان 5 طبقه هر طبقه دو واحد متراژ واحدها 130 مترمربع بجز طبقه آخر که 3 واحدی هست. یک پمپ دو پروانه پنتاکس 2 اسب داریم با یک منبع 100 لیتری ولی طبقات سوم به بالا فشار آب کم هست. پمپ رو 2 بار استارت میکنه و 4.5 بار خاموش میشه. میخواستم بدونم مشکلش چیه و پیشنهاد شما چیه
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ شما درست انتخاب شده. ولی باید کلید اتوماتیک خود را تنظیم کنید. و اینکه فشار باید طوری تنظیم شود که با 2 بار روشن شده و با 6بار خاموش شود.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  50. ابراهیم

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    1- یک ساختمان 2 طبقه با تقریبا 40 سال قدمت ساخت و لوله کشی گالوانیزه داریم که فشار آب در طبقه دوم برای استحمام و پشت بام برای کولرها بسیار پایینه. می خواستم بدونم اگر از پمپ و منبع تحت فشار استفاده کنیم امکان ترکیدگی و خسارت در سیستم آبرسانی نداریم؟ در صورت امکان از چه نوع پمپ و در چه فشاری برای این خط فرسوده میتونم استفاده کنم؟
    2- بدلیل عدم وجود فضا امکان نصب پمپ بعد از کنتر و حذف منبع ذخیره وجود دارد؟ سازمان آب و فاضلاب با این قضیه مشکل ندارد؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      1- شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی ابارا به همراه منبع 50 لیتری واتس و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید. در این حالت مشکلی برای سیستم لوله کشی شما پیش نخواهد آمد.
      2- در صورت عدم استفاده از منبع، شما باید از یک ست کنترل در کنار پمپ خود استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  51. سلام و عرض ادب و احترام
    برای ساختمان ۶ طبقه ۲۸ واحدی پمپ ۳ اسب مورگن در نظر گرفتیم ، آیا جوابگو هست؟

    1. کارشناس

      سلام
      نوع پمپ شما البته به محل نصب آن نیز بستگی دارد. اگر پمپ آب در پشت بام نصب گردد همین پمپ مناسب است ولی اگر قرار است پمپ در پایین نصب شود باید از یک پمپ 4 اسب استفاده نمایید که آبدهی بهتر در ارتفاع مورد نظر شما داشته باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  52. با سلام و خسته نباشید
    ما یه ساختمون 3طبقه 9واحده داریم که یک انشعاب آب داره و یک پمپ 2اسب پنتاکس به همراه یه منبع تحت فشار 100 لیتری در پیلوت نصب شده . این منبع برای این تعداد واحد کمه و آخرین بار که تیوپش سوراخ شده بود ما یه منبع دیگه گرفتیم و اون تیوپ قبلی رو هم عوض کردیم و به عنوان زاپاس گذاشتیم کنار . میخواستم ببینم میشه 2تا منبع تحت فشار رو به پمپ وصل کرد که حجم مجموعش هم بیشتر بشه و پمپ هم کمتر استارت بزنه ؟
    اگه این کار امکان پذیره آیا باید توی مسیر لوله منبع اول یه سه راهی وصل کنیم و یه لوله هم به منبع دوم بدیم درسته ؟
    ممنون

    1. سلام
      میشه این کار رو کرد ولی کار درستی نمی باشد، بهتر این است که از یک منبع با ظرفیت بالا تری(150 لیتری) استفاده نمایید. در هر صورت منبع فعلی شما نیز جوابگوی شما می باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. سلام. ممنون از راهنماییتون
      والا ما الان دو تا منبع 100لیتری داریم و دیگه نمیخوایم برای خرید یه منبع دیگه هزینه کنیم به همین خاطر گفتم که جفتشو باهم وصل کنیم . در ضمن یه دونه منبع 100لیتری حجمش برای ما کمه چون مصرف بالاس منبع سریع خالی میشه و پمپ پشت هم استارت میزنه .
      برای وصل کردن منبع دوم فقط باید یه خروجی از مسیر لوله منبع اول بگیریم دیگه درسته ؟
      چون میخوام خودم این کارو انجام بدم این سوالو پرسیدم .

    3. سلام
      این راه حل هم خوبه، ولی طریقه نصب متغیره و بستگی به نصاب شما دارد و باید با یک نصاب ماهر مشاوره کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  53. دمتون گرم
    عالی بود
    ساختمان ما ۵ طبقه با دو طبقه پارکینگ است نمیدانم مخزن لازم داره؟ ضمنا در نظر داریم پمپ هم بگذاریم
    آیا خرپشته میشه هردو را گذاشت؟
    بهترین موتور موجود چه مارکی هست؟

    1. سلام
      اگر ساختمان شما تک واحدی است باید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه و منبع 50 یا 60 لیتری همراه با لوازم اتوماتیک استفاده کنید ( اگر می خواهید پمپ آب را برروی خر پشته نصب کنید از یک پمپ 1 اسب بشقابی به همراه لوازم اتوماتیک و منبع 50 یا 60 استفاده نمایید)
      در صورت وجود واحد های بیشتر، باید اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. حسین نصرالهی

      با عرض سلام و ممنون از پاسخگویی شما
      ساختمان ما ۵ طبقه با دو طبقه پارکینگ ( ۷ طبقه) هر طبقه دو واحد ( ۱۰ واحد) هست تصمیم داریم در طبقه منفی یک مخزن و پمپ آب بگذاریم لوازم اصلی باید چه مشخصاتی داشته باشه؟
      پمپ پنتاکس ۲ اسب ۲ پروانه مونتاژ ایران اوکی هست؟ مخزن ۱۰۰۰ لیتری ۳ لایه اوکی هست؟ لوازم جانبی ضروری چه می باشد؟

    3. سلام
      شما می توانید از پمپ دو اسب دو پروانه استفاده کنید به همراه مخزن ذخیره آب 1500 یا 2000 لیتری و لوازم اتوماتیک که شامل کلید، پنج راهی، مانومتر و شیلنگ 1 متری سیمی است.
      منبع تحت فشار شما نیز باید 100 لیتری باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  54. با سلام ما یک ساختمان در روستا داریم که 3 ظبقه حدودا 60متری هست بطوریکه طیقه سوم همسطح جاده هست و پمپ در سطحی بین طبقه سوم و دوم هست آیا محل نصب صحیح هست و چه پمپی پیشنهاد میشود؟

    1. سلام
      اگر آب را از طبقه ی اول می گیرید بهتر است پمپ در طبقه اول باشد ، یا اینکه نزدیک منبع ذخیره تان باشد. در مورد نوع پمپ نیز شما می توانید از یک پمپ نیم اسب یا 1 اسب بشقابی استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  55. با عرض سلام و خسته نباشید.
    برای ساختمان سه طبقه تک واحدی (هم کف 150 متر و دو طبقه روی آن هر کدام 200 متر) چه پمپی رو پیشنهاد میدید؟
    ممنون

    1. سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی به همراه منبع تحت فشار 50 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  56. با سلام و تشکر از سایت خوبتون که مطالب آموزنده و خوبی ارایه دادید .
    ما یه ساختمون 5 طبقه داریم که هر طبقه یک واحد هست و به علت بزرگ بودن واحد ها و داشتن دوتا حمام و جکوزی مجزا برای هر واحد مصرف آب تقریبا بالاس . یه موتور خونه داریم که در طبقه زیر زمین واقع شده و با احتساب پیلوت از نظر ارتفاع تا بالاترین طبقه میشه 7طبقه و یک انشعاب آب که از توی موتور خونه تقسیم شده و به واحدها رفته . یه پمپ یک اسب پنتاکس مدل جتی CAM 100/00 داریم به همراه منبع تحت فشار 200لیتری و یه مخزن آب 1500لیتری که پمپ، آب رو از داخل این مخزن میکشه . مشکلی که داریم این هست که مخزن ذخیره 1500لیتری همسطح با پمپ در زیر زمین نصب شده و 12متر با پمپ فاصله داره چون نزدیک پمپ داخل موتور خونه جا برای نصب منبع نیست و از طرفی هم بیرون فضای موتور خونه همونجایی که منبع رو گذاشتیم اگه پمپ رو میذاشتیم صداش اذیت میکرد و بخاطر همین مورد منبع هیچ فشاری برای ورودی پمپ نداره و هر دفعه که پمپ استارت میکنه باید دایم کار کنه چون هیچ وقت به فشار 5 یا 6 بار نمیرسه که بخواد منیع تحت فشار رو پر کنه و فقط نصفه شبا که اصلا مصرفی نیست خاموش میشه . فشار باد مخزن تحت فشار و این موارد همه چی درسته و مشکلی نداره . وقتی ورودی آب شهر رو به وردی پمپ وصل میکنیم مشکل حل میشه ولی قبض آب 7برابر وقتای دیگه میاد و هزینش سرسام آوره (قبلا امتحان کردیم) . اگرم مثلا 10یا 20درصد آب رو از ورودی کنتور و مابقی رو از منبع ذخیره به ورودی پمپ وصل کنیم بازم چون منبع هیچ فشاری نداره همه مکش رو از همون 20درصدی که شیر آب کنتور هست میکشه و از منبع هیچی نمیکشه (این موردم امتحان شده)
    حالا الان با توجه به این توضیحات میخواستم ببینم برای حل این مشکل آیا یه پمپ دیگه مثلا مدل بشقابی 2اسب بگیریم و خروجی اون پمپ رو به ورودی این پمپ جدید بدیم که حداقل 3-4 بار فشار پشتش باشه و خروجیشو به طبقات وصل کنیم مشکل حل میشه یا راه دیگه ای هم داره ؟
    ممنون

    1. سلام
      شما می توانید پمپ 1 اسب جتی خود رابه همراه فلوتر برقی، قبل از مخزن 1500 قرار بدهید تا منبع را پرکند(فاصله 12 متری مهم نیست)، و یک پمپ یک اسب ارتفاع بالا مانند DM80 دیزل ساز یا یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه برای ضعف فشار استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. سلام. خیلی ممنون از راهنماییتون
      مشکل ما پر کردن منبع ذخیره نیست چون فشار آب شهر اینجا 2بار هست و مخزن مارو به خوبی و سریع پر میکنه . مشکل ما همسطح بودن مخزن و پمپ اب هست که باعث میشه ورودی پمپ هیچ فشاری نداشته باشه و پمپ هر چقدرم کار کنه به فشار 5-6 بار نمیرسه که بخواد قطع کنه . وقتی لوله آب شهر رو مستقیم به ورودی پمپ وصل میکنیم چون خودش 2بار فشار داره به پمپ کمک میکنه و پمپ راحتر به فشار 6بار میرسه و قطع میکنه . اون فاصله 12متری رو هم به این خاطر گفتم چون توی اکثر مقالات ذکر شده پمپ در نزدیکترین فاصله حدود نیم متر به منبع ذخیره باید نصب بشه .
      پمپ DM80 که شما فرمودید ارتفاعش خوبی ولی دبی پمپ پایینه و اینجا مصرف ما بالاس .
      در درجه اول شما نصب دو پمپ پشت هم یعنی این پمپ 1اسب جتی خودمون مکش از مخزن داشته باشه و خروجیشو روی 3بار (کمترین حالت که بتونه بهش برسه و قطع کنه) بزاریم و وصل کنیم به ورودی یه پمپ 1.5 اسب بشقابی یا اینکه کلا یه پمپ جتی با قدرت و هد بالاتر(مثل دیزل ساز مدل DAB200 خود مکش کله گلابی) بگیریم و جایگزین این پمپ 1اسب جتی خودمون کنیم ؟

    3. سلام
      خواهش می کنم
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب و یا پمپ خطی S100 جهت مکش آب از منبع، بین منبع ذخیره و پمپ اصلی، نصب کنید . این دو نوع پمپ 3 بار فشار ایجاد می کنند و به پمپ جتی شما انتقال می دهند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  57. سلام برای بالا کشیدن آب از یه چاه ۱۲ متری که همیشه تا ۳متر مانده به سطح زمین آب داره چه پمپی لازم است

    1. کارشناس

      سلام
      جهت انتخاب کف کش مناسب حتما باید طول مسیر و سایز لوله مشخص شده باشد . لطفا مشخصات دقیق تر را درج بفرمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  58. با عرض سلام.آپارتمان ما ۴ طبقه است و در هر طبقه دو واحد 100 متری قرار دارد.واحد ما در طبقه سوم است و طبقات روی پارکینگ قرار دارد.فشار اب خیلی کم است.پمپ را در پارکینگ میخواهیم نصب کنیم.برای واحد ما چه پمپی را پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه منبع 80 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  59. با سلام و احترام
    لطفا بفرمایید برای یک ساختمان با ۷ طبقه از روی پارکینگ همکف و ۷ واحد ۱۸۰ متری که پمپ باید در پارکینگ منفی یک نصب شود چه پمپ و تجهیزاتی نیاز است؟

    1. کارشناس

      سلام متشکرم
      شما می توانید از یک پمپ 2 اسب دو پروانه و منبع تحت فشار 80 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  60. سلام منزل مسکونی 10واحدی هر واحد 100متر پنچ طبقه دو واحدی روی دوطبقه پایلوت مجموع 7 طبقه چه پمپی استفاده کنم وفشار منبع انبساط روی چند باشد – منبع ذخیره چند لیتر باشد

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 2 اسب 2 پروانه به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری و کلید اتوماتیک استفاده نمایید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  61. سلام خسته نباشید. ساختمان ما 4طبقه61 متری با پارکینگ رمپی آست که چهار تا خط لوله از کوچه وارد ساختمان شده و چهار کنتور مجزا داریم طبقه چهارم اصلا فشار نداره چه پمپی باید تهیه شود که فشار آب درست شودوایا پمپ برای تمام ساختمان لازم است یا طبقه چهارم پمپ بذارم کفایت می کنه

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      شما می توانید برای هردو حالت اقدام به نصب پمپ نمایید. اگر قصد نصب پمپ برای کل ساختمان را دارید باید از یک پمپ 1 اسب جتی به همراه منبع تحت فشار 50 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید. ولی اگر قصد دارید پمپ آب را برای واحد خود نصب کنید باید از یک پمپ آب نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  62. با عرض سلام و خسته نباشید.خدمت کارشناس محترم اپارتمان 4طبقه 12 واحدی می باشد.که طی مشاوره از متخصص پمپ دو اسب دیزل ساز و منبع تحت فشار 100لیتری خریداری کردم که بعد از نصب و هزینه بالا الان فشار اب بیشتر از 5بار بالاتر نمی رود.ضمنا بعد از مراجعه کارشناس تاسیسات 24 فرمودن مشکل پمپ هستش و بیشتر از این جواب نمیده.خواهشمندم راهنمایی نمایید. با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      پمپ شما متناسب با ساختمان شما می باشد( در واقع این پمپ توانایی ساپورت20 واحد را داراست) ولی نیاز به تنظیم کلید اتوماتیک دارد تا بازدهی لازم را بدست آورد. که احتمالا نصاب شما این کار را انجام نداده است.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. هادی حسین زاده

      سلام،وقتتون بخیر،آپارتمان ما سه طبقه هستش و هر طبقه دو واحد و یک واحد هم همکف هستش یعنی جمعا ۷ واحد هستیم و میخواستم بدونم چه پمپی پیشنهاد میشه،چون از یک ماه پیش که یک مخزن آب ۱۵۰۰ لیتری گذاشتیم برای مواقعی که آب قطع میشه ،ولی از همون موقع فشار آب به شدت ضعیف شده،و مخزن استوانه ای را در فاصله ۵ متری شوفاژخانه در همکف گذاشتیم،یکیو آوردیم گفتش چون پمپ دیگه مستقیم آب‌واردش نمیشه بخاطر همینه،چطوری میتونیم این مشکلو حل کنیم،چون پمپ قبلی ۱۵ساله کار میکنه و فرسوده شده و همش داریم هزینه تعمیر میدیم،و اینکه هر واحد تقریبا ۹۰ متری هستشم

    3. سلام دوست گرامی
      اگر آب مصرفیتون از منبع میاد شما باید یک پمپ یک اسب بشقابی بین منبع و رایزر اصلی ساختمان نصب کنید
      جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۹۹۷۶۶۱ داخلی ۱۰۳ یا ۱۰۴ تماس حاصل فرمایید.

  63. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم سایت و تشکر بابت پاسخگویی مفیدتون ما یک آپارتمان 160 متری در طبقه چهارم سازه ای ( طبقه سوم با پیلوت) داریم هر واحد لوله کشی مجزا و محل نصب پمپ در پارکینگ داره سه طبقه فوقانی ما همشون پمپ جتی 1 اسب بدون مخزن دارن که باعث شده موقعی که فشار کمی افت میکنه دیگه به طبقه ما آب نمیرسه ولی طبقات فوقانی به کمک پمپ آب دارند
    پمپ مناسب برای ما از چه نوعیه و آیا نیاز به مخزن آب یا مخزن تحت فشار است یا خیر؟
    با تشکر فراوان

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      شماهم می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی به همراه ست کنترل، برای واحد خود استفاده نمایید. البته اگر قصد دارید در پارکینگ نصب کنید.

  64. ضمنا خواهش میکنم بفرمایید در صورت استفاده از کنترل باکس نیازی به مخزن دیافراگمی هم میباشد؟

    1. کارشناس

      اگر منظور شما از کنترل باکس همان ست کنترل است، که در صورت استفاده از آن نیازی به مخزن دیافراگمی نیست. ولی در مورد شما ، به دلیل تعداد واحد های زیاد نمی توان از ست کنترل استفاده کرد.

  65. سلام
    برای ساختمان با آب لوله کشی شهری با ۳ طبقه و ۶ واحد، پمپ چند اسب جوابگوست؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی به همراه لوازم اتوماتیک و یک منبع 50 لیتری استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  66. با سلام
    برای یک آپارتمان 4 طبقه تک واحدی 60 متری با طبقه پارکینگ پایلوت چه نوع پمپی نیاز است؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه لوازم اتوماتیک و منبع 50 لیتری واتس ترکیه استفاده نمایید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  67. با سلام
    ضمن تشکر از سایت بسیار خوب و مفید شما
    برای یک ساختمان 5 طبقه، طبقه اول دو واحد (60 متری) و سایر طبقات تک واحدی (130 متر) و پارکینگ چه نوع پمپی را پیشنهاد می کنید؟ فشار آب واقعا برای طبقه پنجم بویژه در تابستان بسیار کم است به طوری که برخی اوقات، آب از شیر نمی آید!
    ممنون می شوم که راهنمایی بفرمایید. نوع پمپ و برند آن؟
    با تشکر مجدد

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه برند پنتاکس یا ابارا به همراه لوازم اتوماتیک ایتال تکنیکال و منبع تحت فشار 60 لیتری واتس ترکیه استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. خیلی ممنون از راهنمایی تان
      بشقابی یا جتی را پیشنهاد می دهید؟ الان منبع آب هست در موتورخانه
      تشکر

    3. کارشناس

      همون 1.5 اسب دو پروانه

  68. علیرضا

    با سلام اطلاعات بسیار مفید بود لطفا اگه می شود درمورد انتخاب پمپ برای آبنما وفواره ها نیز اطلاعات بدهید ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم ، حتما . در مقاله های بعدی در این رابطه صحبت خواهیم کرد

  69. برای ساختمانی سه طبقه +یک پارکینگ..سه طبقه تک واحدی 100 متری که وقتی طبقه اول وحتی دوم آب استفاده میکنند طبقه سوم آب قطع میشه..چه پمپی وتجهیزاتی پیشنهادمیکنید؟ ضمنا لوله کشی آب ساختمان قدیمی وازطبقات پایین به بالا لوله کشی شده است…
    پمپی که میخواهیم تهیه کنیم میخواهیم هرسه طبقه رو ساپورت کنه چون طبقات اول ودوم هم میگن فشار آب ماهم زیادخوب نیست
    ضمنا اگربخواهیم برای خودمان که درطبقه سوم هستیم مجزا پمپ تهیه کنیم امکانش هست؟
    متشکرم

    1. کارشناس

      سلام
      اگر برای واحد خود قرار است پمپ استفاده شود ، از یک پمپ آب نیم اسب به همراه یک ست کنترل و در غیر این صورت، برای تمام واحد ها باید از یک پمپ یک اسب جتی به همراه لوازم اتوماتیک باید استفاده گردد

  70. نصراله بهارلویی

    سلام.
    فشار هوای مخزن پشت لاستیک (بلادر) چند بار باید باشد.پمپ یک اینچ بشقابی .ارتفاع ساختمان از پمپ تا مخزن اتش نشانی بالا ۵ طبقه +۵ متر تا لاین ورودی بالای مخزن اتش نشانی..جمعا ۲۳ متر ارتفاع..
    سوال بعد پرشر سویچ روی چند بار باید ست بشه…من نیم پلیت پمپ را ندیدم .مکانیکال کاتالوگ هم ندیدم….
    لطفا راهنمایی بفرمایین.ضمنا خودم تکنسین تعمیرات پمپ و… در شرکت نفت بودم ..سنوات زیادی سابقه دارم.فنی بفرمایین متوجه میشم…
    بهارلویی..
    من نظرات کارشناسی شما را که برا بقیه ارایه دادین را خوندم.عالی هستین وواقعا دلسوزانه جواب میدین.باورم نمیشد سایت اینچنینی در ایران هدایتگری مردم عام را انجام بدین.که کار بسیار سخت ومشکلی است….سپاس بیکران

    1. کارشناس

      سلام
      سوال اول: اگر مخزن نهایت تا 100 لیتر باشد فشار هوا باید 1.5 بار باشد و از 100 لیتر به بالا فشار هوا باید 2.5 بار باشد.
      سوال دوم: اگر پمپ آب شما 1.5 اسب بشقابی است، فشار پرشر سوئیچ باید روی 3.5بار خاموش شده و روی 1.5 بار روشن گردد.
      ممنون از لطف شما ولی چون سوالات شما کمی نامفهوم است، اگر به جواب خود نرسیدید می توانید با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس گرفته و به صورت مستقیم با کارشناسان ما مشاوره کنید.

  71. سلام وقت بخیر.همون طور که میدونید سرانه مصرف آب در شهر ها حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ لیتر در روز به ازای هر نفر هست.با توجه به افزایش مصرف با وجود بیماری کرونا من چه نوع پمپی رو برای یک واحدآپارتمان ۱۳۰ متری در طبقه دوم(البته با پیلوت میشه سوم) انتخاب کنم؟ البته این نکته هم لازمه بگم یک لوله جهت کولر به پشت بام هم برده شده که قاعدتا برای طراحی پمپ ملاک هد پمپ باید پشت بام درنظر گرفته بشه.(آپارتمان با پیلوت ۴ طبقه هست)

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی یا نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  72. محمد دشتی

    سلام وقت بخیر
    پمپ مناسب برای ذخیره اب از خط اب شهری می خواستم لطفا راهنایی فرمایید
    فشار اب شهری ضعیف است منابع ذخیره اب ,اب نمی شوند
    فاصله اب شهر تا منبع ۱۴۰ متر است اختلاف ارتفاع ۶ متر .هفته ایی سه روز اب شهر وصل میشه هر بار به مدت ۲ ساعت ما از چه پمپی استفاده کنیم که با این شرایط ۲۳ متر مکعب در ان تایم اب ذخیره کنیم با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  73. سلام وقت بخیر
    برای یک آپارتمان 7 طبقه (7 طبقه روی پارکینگ) با تعداد 25 واحد(هر طبقه 4 واحد و طبقه هفتم 2 واحد) و پمپ هم در همکف(پارکینگ ) قرار میگیرد چه مدل پمپی رو پیشنها میکنید. من پرسیدم گفتند پنتاکس ایتالیایی خوبه ولی مدلهای زیادی توی اینترنت دیدم از مارک پنتاکس. چه مدلیش جوابگو هست یا چه مارکی شما پیشنهاد میکنید؟
    ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید از برند پنتاکس مدل CBT310 را انتخاب نمایید که البته به دلیل تحریم ها، این مدل فعلا وارد نمی شود.
      البته شما می توانید از برند های جایگزین استفاده کنید که به عنوان مثال پمپ آب ابارا سری CDA400 و یا پمپ آب داب ایتالیا مدل K55/50 جوابگوی کار شما می باشد. (در ضمن به تک فاز یا سه فاز بودن پمپ نیز دقت کنید)

      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  74. محمدرضا

    سلام، خسته نباشید. من یه ویلای 200 متری دارم که 70 متر بنای یک طبقه دارد، پمپ نیم اسب بدون مخزن گذاشتم و فاصله پمپ با خونه حدود 6 منر است، ولی متاسفانه اصلا خوب جواب نمیده و برای تامین آب گرم از آبگرمکن مشکل داریم. میخواستم بدونم اگر 1 اسب بگیرم مشکلم حل میشود. باتشکر

    1. کارشناس

      سلام
      برای ویلا ها فقط باید از پمپ آب 1 اسب جتی استفاده شود.( به همراه ست کنترل)
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  75. سلام
    منطق عدد 30 در محاسبه فشار يا هد لازم براي پمپ چيه كه وقتي ارتفاع ساختمان را داريم عدد آن را با 30 جمع مي كنيم. ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    1. کارشناس

      سلام
      این عدد جهت محاسبه شکست لوله و افت فشار قرار داده شده که معمولا بین 2.5 الی 3 بار فشار در نظر گرفته می شود. و هر بار فشار برابر با 10 متر ارتفاع است. به عنوان مثال 3 بار فشار برابر با 30 متر ارتفاع است.

  76. محمدرضا

    باسلام خدمت مدیریت محترم سایت
    برای انتقال آب از یک استخر به استخر دیگر با لوله 2اینچ به طول 300 متر وشیب حدود 10درصد پیشنهاد شما چه پمپی می باشد. ترجیحاً بنزینی با توجه به اینکه فاقد برق می باشد مکان مورد نظر.
    با سپاس فراوان

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک موتور پمپ 2 اینچ بنزینی که ارتفاع 10 تا 15 متر را ساپورت کند، استفاده کنید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  77. سید مهدی

    سلام تشکر از سایت مفید شما.
    یک ساختمان سه طبقه(همکف و دو طبقه روی آن) 65 متری
    همکف کنتور مجزا دارد
    طبقه اول و دوم یک کنتور مشترک
    اب طبقه ی اول در مسیر وارد ساختمان طبقه ی اول شده است
    اب طبقه ی دوم اول رفته پشت بام و بعد وارد ساختمان طبقه ی دوم شده است.
    فشار آب طبقه ی اول خوب است.
    اگر بخواهیم برای طبقه ی دوم در بالای پشت بام (که می شود پشت بام همان طبقه) یک پمپ و مخزن قرار بدهیم چه پمپ و مخزنی پیشنهاد می کنید.
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم
      چون انشعاب طبقه ی اول و دوم یکی است، بهتر است که از پمپ PM80 پنتاکس یا 1 اسب جتی یا بشقابی همه ی برندها به همراه ست کنترل در پایین و برای هردوواحد استفاده نمایید.
      ولی می توانید از یک پمپ 1 اسب بشقابی به همراه مخزن 200 تا 500 لیتری و ست کنترل در پشت بام استفاده نمایید که بهتر است از روش اول استفاده شود
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  78. با سلام وتشکر فراوان بهتره سوالم رو اینجوری مطرح کنم که برای تامین آب یک ویلا 100 متری از یک مخزن 2000لیتری در ارتفاع 2/5متری وفاصله 30 متری در صورتیکه تعداد شیرهای ساختمان نرمال باشه از چه پمپی باید استفاده کنم.؟برای آبیاری قطره ای یک زمین 1000متری از یک استخر با عمق 2متر وفاصله استخر از انتهای زمین 60 متر از چه پمپی باید استفاده کنم؟

    1. کارشناس

      سلام
      خواهش می کنم
      برای ویلا باید از یک پمپ 1 اسب جتی با ست کنترل استفاده نمایید.
      اما برای آبیاری قطره ای مانیاز به اطلاعات زیر داریم
      – در زمین شما چند تا نازل کارشده؟
      – سایز لوله ها چقدر است؟
      – شکست لوله هم دارید؟
      – در زمین 1000 متری تان چقدر طول مسیر دارید؟
      در صورت تمایل می توانید با شماره های 02133956604 و یا 02133997522 تماس بگیرید.

  79. با سلام وتشکر از صبروحوصله جنابعالی در پاسخ به سوالات
    بنده یک باغ 2000متری دارم که در 1000متر اول زمین یک استخر به عمق 2متر ویک حمام دستشویی به ارتفاع 3 متر و یک ویلا 100 متری با ارتفاع 1 متر از سطح زمین احداث کرده ام فاصله استخر تا دستشویی 20 متر و تا ویلا هم تقریبا همین مقدار است در ضمن میخوام از این پمپ برای آبیاری قطره ای باغ استفاده کنم فاصله استخر تا ابتدای باغ مشجر (1000متر دوم) 30 متر وتا انتهای باغ حدودا 60 متره تعداد شیرآلات ویلا هم معمولی است میخواستم بدونم از چه پمپی استفاده کنم؟ اگر بخوام بعدها در ویلا از پکیج استفاده کنم چطور؟ در ضمن روی دستشویی داخل محوطه یک تانکر 2000لیتری قراره بذارم. ببخشید اگه طولانی شد.

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      دوست عزیز شما باید از یک پمپ 1 اسب جتی مجزا برای ویلای خود استفاده کنید. و برای آبیاری نیز از یک پمپ جدا استفاده نمایید. که برای راهنمایی بیشتر جهت انتخاب پمپ مناسب، (به دلیل ناقص بودن سوال) با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 داخلی 103 تماس حاصل فرمایید.

  80. علی مدنی

    سلام وقت بخیر
    برای طبقه پنجم تک واحدی ک طیقه یک تا چهار پمپ ندارن و کنتور در حیاط است و مجزا برای هر طبقه.
    من مستقیم از کوچه برای واحد لوله کشی کردم ولی فشار آب زیاد نشد. برای افزایش فشار آب واحد خودم چند تا سوال داشتم:
    پمپ جتی بخرم یا بشقابی چند اسب؟
    در پارکینگ نصب بشه یا در خود واحد؟
    کدوم مارک مناسبه و چه قطعاتی احتیاج هست؟
    در ضمن میخوام صدای پمپ اذیت نکنه
    مرسی

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      اگر شما قصد دارید پمپ را در داخل منزل نصب نمایید، یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل، کفایت می کند ولی اگر قرار است پمپ در داخل پارکینگ نصب شود باید از یک پمپ 1 اسب ارتفاع بالا مانند pm80 یا pm90 پنتاکس یا دیزل ساز یا نهایتا یک پمپ 1 اسب جتی استفاده شود.توجه داشته باشید که پمپ های بشقابی جوابگوی شما نیستند.
      البته این نکته هم در نظر داشته باشید که همه ی پمپ ها دارای مقداری صدا می باشند که با این حساب بهتر است پمپ را در داخل پارکینگ نصب نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  81. حمید هاشمی

    اپارتمان 6 طبقه 6 واحد روی پیلوت داریم پمپ اب صدای زیاد داره در طبقه همکف زیر راه پله نصب شده کدام پمپ ایرانی یا خارجی بی صدا پیشنهاد میدهید ایا امکان داره همین پمپ صداش کم بشه . نظرشما در مورد پمپ اب شرکت راد اعلام فرمائید.

    1. کارشناس

      سلام
      شما معمولا باید از پمپ های 1.5 اسب یا نهایتا 2 اسب دو پروانه استفاده کنید . که البته باید از منبع تحت فشار60 یا 80 لیتری، لوازم اتوماتیک و منبع ذخیره آب نیز در کنار آن استفاده شود.
      درمورد علت صدای پمپ شما، باید نوع پمپ شما مشخص شود که راهنمایی بهتری صورت گیرد ولی در حالت کلی ممکن است پمپ شما دچار خرابی بلبرینگ شده باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که منبع تحت فشار، یک مورد الزامی است که اگر آن را تا به حال نصب نکردید، علت صدای زیاد پمپ شما ممکن است از این مورد هم باشد.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  82. سلام.برای یک واحد 90 متری در طبقه 6 ام چه پمپی رو پیشنهاد می دین شما؟لطفا علاوه بر مشخصات پمپ نوع پمپ را هم بفرمایید.همچنین با توجه به محدودیت فضای نصب امکان نصب مخزن ذخیره وجود ندارد .ضمنا با توجه به وضع بازار نظر شما برای استفاده از پمپ ها ی پمپیران چیست؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ های 1 اسب ارتفاع بالا مانند pm80 یا pm90 پنتاکس ایتالیا یا برند دیزل ساز به همراه یک ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  83. سلام ؛ برای یک خانه دو طبقه با باغچه 300 متری که ابیاری قطره ایی میشه و در هرطبقه 2 حمام و سرویس توالت وجود داره و در طبقه اول سینک و ماشین ظرفشویی و لباسشویی هست چه پمپی پیشنهاد میفرمایید . البته یک مخزن 1500 لیتری هم هست اما به صورت دستی به سیستم وصل میشه . فاصله پمپ تا ساختمان 10 متره . من به عدد 3.5 رسیدم برای دبی و 40 ارتفاع با توجه به ابیاری قطره ایی .
    ضمنا پمپ ابیاری قطره ایی از پمپ خانه جداست و از مخزن جداگانه ایی اب میگیره که اون مخزن باید با اب اصلی پر بشه

    1. کارشناس

      سلام
      با توجه به اینکه که از مخزن جداگانه برای هرکدام استفاده مینمایید، پس می توان برای ساختمان خود از یک پمپ 1 اسب جتی و برای باغچه خود باید از یک پمپ آب بشقابی به عنوان مثال پمپ آب ابارا سری CMA1.00 استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  84. با سلام خدمت شما ، منزل بنده دو طبقه ساخت قدیمی با ارتفاع سقف زیاد حدود 3/3 متر است که شامل زیرزمین منهای 90 و طبقه اول و دوم است، پارسال یک پمپ آب ابارا یک اسب و تانک 800 لینری و مخزن گوجه ای 28 لیتر کار گذاشتم ، اما فشار طبقه دوم زیاد جالب نیست و فشار آب پمپ آب از 3 بار بیشتر نمی شود، من قبل از نصب با چند نفر صجبت کردم همه گفتند پمپ 1 اسب کافی است و چون لوله کشی قدیمی است اگه بیشتر بذارم ممکنه فشار زیاد بیاره اما الان کمبود فشار دارم آیا ممکنه عیب از جای دیگه باشه؟؟ شما چه پیشنهادی دارین

    1. کارشناس

      سلام
      دوست گرامی به احتمال زیاد شما از یک پمپ 1 اسب بشقابی استفاده کرده اید که طبیعی است که جوابگوی شما نمی باشد. و باید از یک پمپ 1 اسب جتی استفاده کنید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  85. مهدی علیزاده

    خیلی ساده و کاربردی بود، ممنون

  86. سلام بر شما
    برای طبقه سوم یک اپارتمان ۴ طبقه با پارکینگ ( واحد ۱۰۰ متری)
    امروز بنده پمپ با برند دیزل ساز مدل Db100/01 بشقابی و دو پروانه خریداری کردم (البته به پیشنهاد مغازه دار) که رورهای اینده جهت نصب اقدام‌خواهم کرد سوال اینکه ایا مطمن باشم که جواب میدهد یا باید عوض کنم؟؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ خریداری شده ، مناسبه موردی نداره.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  87. باسلام به کارشناس محترم
    یک آپارتمان چهارطبقه بابارگینگ می شود 5طبقه با12واحد از چه پمپ آبی آستفاده نماییم ودر ضمن صدا ی کمتر داشته باشدکه برای طبقه اول مزاحمت نداشته باشد ،ومابصورت مستقیم از آب شهری آستفاده می کنیم درصورتی که یک مخزن بزرگ 2000لیتری وجود دارد ولی منبع کوچک 100وجود ندار لطفا راهنمایی فرمایید

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه استفاده نمایید. البته منبع شما ظرفیت کمی دارد و باید حداقل 3000 لیتری خریداری کنید. و همینطور به یک منبع تحت فشار 100 الی 150 لیتری نیاز دارید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  88. رمضانی

    با عرض سلام خدمت شما گروه مهندسی بزرگوار

    تشکر بابت خدمات و اطلاعاتی که در اختیار جامعه مهندسی قرار میدید.
    شرمنده
    برای ساختمانی

    که شامل پارکینگ به ارتفاع 2.4m

    1 طبقه تجاری به ارتفاع 6 متر
    که تجاری آب جداگانه ای دارد که از مسکونی مجزا است.
    و 4 طبقه
    که هر طبقه تک واحده
    و متراژ هر طبقه 140 متر مربع
    که واحدها
    شامل 1 سرویس بهداشتی
    1 حمام
    آشپزخانه
    و 2 تراس
    همچنین سیستم گرامیش از نوع پکیج و رادیات
    با پکیج 28000
    میخواهیم برای هر واحد جداگانه 1 پمپ استفاده کنیم.
    برای ساختمان هم 1 منبع 1200 لیتری در نظر گرفته شده.
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید برای هر واحد از چه نوع پمپی با چه دبی و هدی استفاده کنیم که هیج افت فشاری نداشته باشیم.

    ارتفاع کف واحد 1 از پارکینگ 8 متر
    ارتفاع کف واحد 2از پارکینگ 11 متر
    ارتفاع کف واحد 3 از پارکینگ 14 متر
    ارتفاع کف واحد 4 از پارکینگ 17 متر

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم
      شما می تونید از پمپ های نیم اسب در داخل هر واحد استفاده کنید.منبع هم مناسبه برای کارتون
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

    2. رمضانی

      یک دنیا تشکر_فقط جسارتا امکان داره برای مشخصاتی که عرض کردم -اگر پمپ ها رو در پارکینگ قرار بدیم-بفرمایید برای طبقه آخر چه پمپی لازم و کافی هستش>؟آیا پینتاکس
      cb100 -با هد 35 متر و دبی 2.5متر مکعب بر ساعت میتونه جوابگو باشه؟

  89. با سلام
    لطفا بفرمایید برای یک اپارتمان با 8 طبقه مسکونی، زیر زمین ، تجاری وبالکن( جمعا 11 طبقه) پمپ جند اسب با چه دبی وهدی نیاز هست؟ خیلی ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      برای راهنمایی بهتر لازم است که تعداد واحد ها رو هم بفرمایید
      اما شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  90. سلام.ممنون از راهنمایی دقیقتون
    ولی جهت اطمینان خاطر لطفا بفرمایین برای طبقه4 دو واحدی و1 پارکینگ چه پمپی را پیشنهاد میکنید؟
    (هرواحد100متر)
    مخزن حتما لازمه؟
    بدون مخزن و با مخزن بفرمایین چه پمپی مناسب میباشد؟

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      اگر برای کل طبقات پمپ نیاز دارید باید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه منبع تحت فشار 80 یا 100 لیتری به همراه لوازم اتوماتیک و مخزن 2000 لیتری استفاده نمایید.
      مخزن برای نگهداری آب نیاز است . که در صورت نبود آن، پمپ شروع به مکش آب از رایزر شهری می کند که در اینصورت ساختمان های مجاور بدون آب می مانند و پمپ شما می سوزد و اداره آب نیز شما راجریمه می کند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید

  91. امیران

    با سلام
    یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی ( متراز هر واحد 58 متر به همراه یک سرویس بهداشتی , فلاش تانک و حمام) و یک طبقه پارکینگ چه پمپی را می باشد.لطفا گزینه های مناسب و ترجیحاً کم صدا و با ضمانت را به همراه قیمت و دستمزد نصب و راه اندازی را معرفی بفرمایید..با تشکر از پاسخگویی شما

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید از یک پمپ 1 اسب جتی به همراه منبع 60 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      البته باید این نکته را ذکر کرد که پمپ های سری بشقابی نسبت پمپ های جتی از صدای کمتری برخوردارند، اما در صورت نصب آنها، میزان آبدهی در ساختمان شما (در طبقات بالا) تامین نمی گردد.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  92. با سلام و تشکر فراوان
    ما در طبقه سوم اپارتمان 3طبقه 3واحده هستیم که با احتساب پارکینگ میشه 4طبقه
    در پارکینگ از یه پمپ و مخزن گوجه ای و یه منبع هزار لیتری استفاده میشه
    الان چند وقتی هستش که با باز کردن شیر آب در طبقه سوم اصلا پمپ عمل نمیکنه و یا خیلی دیر عمل میکنه مثلا شب ها اصلا عمل نمیکنه
    اون مواقعی که عمل نمیکرد آب با فشار کم برقرار بود الان چند روزه اصلا هیچ آبی بالا نمیاد چه دستوری میفرمایید؟
    من میتونم فقط برای واحد خودم یه پمپ جداگانه روی تراس بزارم؟

    1. کارشناس

      سلام
      اینکه پمپ در ارتفاع بالا عمل نمی کند به احتمال زیاد به دلیل این است که مخزن نتوانسته به اندازه کافی به پمپ آب برساند و پروانه پمپ خراب شده است.
      ولی شما می توانید از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل در واحد خود استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  93. با سلام
    برای یک آپارتمان 5 طبقه هر طبقه 4 واحد با یک طبقه پارکینگ چه مخزن ذخیره و انبساط و پمپی در پارکینگ پیشنهاد میدید؟
    پمپ ابارا بهتر است یا داب یا پنتاکس ؟
    ظرفیت مخازن و مشخصات پمپ را چطور انتخاب کنیم
    متشکرم

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 2 اسب 2 پروانه به همراه مخزن 60 لیتری استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  94. با سلام.من در طبقه اول بالای پارکینگ واحد۸۰ متری زندگی میکنم.درکل ۳طبقه هرطبقه۱واحد باپارکینگ۴ طبقه.طبقات بالا هر کدوم مستقلا یه پمپ دارن یکی با مخزن قرمز رنگ روی پمپ.بعدی فقط یه پمپ و اتوماتیک.ما اصلا در بیشتر اوقات روز آب نداریم برای واحد بنده چه پمپ پیشنهاد میکنید.قبلا از وقتی که برای راهنمایی ما می گذاریم ممنونم.

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید جهت نصب پمپ آب در واحد خود از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید و اگر نیاز به پمپ کم صدا دارید می توانید از یک پمپ 1 اسب استفاده نمایید.
      در نهایت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  95. با سلام
    برای واحد ویلایی دوبلکس با متراژ 60متر مربع در پایین با یک سینک، ماشین لباس شویی، فلاش تانک و سرویس بهداشتی ایرانی و طبقه دوم با متراژ 70 متر با حمام، روشویی ، فلاش تانک و سرویس بهداشتی فرنگی ، چه پمپی و چه ست کنترلی را و با چه مارکی پیشنهاد می کنید. ضمنا می خواهم صدای پمپ پایین باشد.ضمنا حیاط دارای باغچه بوده و متراژ باغچه 300 متر مربع میباشد.ممنون می شوم زودتر جواب دهید تا در تعطیلات پایان هفته پس از خرید از شما اقدام گردد. سپاسگزارم.

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ های مورد استفاده اکثرا دارای صدا می باشند، ولی شما جهت کاهش صدا می توانید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب نمایید:
      1- از پمپ 1 اسب جتی استفاده کنید و به جای ست کنترل از لوازم اتوماتیک استفاده نمایید که فقط در صورت لزوم پمپ را روشن میکنند و بدین ترتیب، سر و صدا کمتر به گوش شما می رسد.
      2- می توانید از پکیج های بوستر پمپ ایزی باکس داب، استفاده نمایید که کاملا بی صدا هستند و به هیچگونه لوازم و ست کنترلی نیاز ندارند.
      در نهایت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  96. با سلام
    من در یک ساختمان 4 طبقه مسکونی به همراه پیلوت و پارکینگ زندگی میکنم. تعداد واحد این آپارتمان 14 واحد است . (هر نیم طبقه 2 واحد) برای تقویت فشار آب ساختنان نیاز به یک پمپ بدون مخزن داریم. شما چی پیشنهاد میکنید؟ چه مارک و مدلی ؟ این مجتمع دارای 8 واحد 110 متری و 6 واحد 70 متری می باشد. کنتور آب 14 واحد نیز یکی می باشد. تعداد شیرهای هر ساختمان تقریباً 9 عدد می باشد. (دوش حمام، توالت فرنگی، روشویی توالت فرنگی، توالت ایرانی، روشویی توالت ایرانی، فلاش تانک، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سینک ظرفشویی) ضمنا، سیستم سرمایش واحدها کولر آبی که در پشت بام قرار دارد و سیتم گرمایش نیز پکیج است.
    ممنون از راهنمایی شما

    1. کارشناس

      سلام شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه منبع 60 لیتری هاماک و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      در نهایت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  97. با سلام و احترام یک ساختمان سه طبقه (همکف و2 طبقه روی آن) کلا سه واحد همکف 60 متر و دو طبقه دیگر 100 متر . یک پمپ متفرقه 1 اسبی ایرانی و یک مخزن 60 لیتری با سیستم اتوماتیک در طبقه همکف همراه با تانکر 500 لیتری به مدت یک سال نصب بوده است که در این مدت فشار آب به خصوص در طبقه 3 مناسب نبود هفته قبل تیوب مخزن 60 لیتری سوراخ شد و پمپ هم دچار مشکل گردید قصد تعویض پمپ را دارم پیشنهاد شما چیست علت جواب ندادن پمپ 1 اسبی قبلی چی میتونه باشه آیا میتونه از تیوب مخزن 60 لیتری باشه چون این مخزن ایتالیایی تولید 2016 هست و ما اوایل 2019 اون را خریداری کردیم تفاوت معناداری بین پمپ ابارا وارداتی و تولید داخل وجود داره چون اکثر پمپهای موجود در بازار مونتاژ داخل هست و اصل به سختی پیدا میشه در ضمن یه تانکر 500 لیتری هم روی پشت بام هم وجود داره که تنها برای کولر آبی استفاده میشه ممنون از پاسخگویی شما

    1. کارشناس

      سلام
      بعد از خراب شدن تیوپ، پمپ آب به صورت مداوم کار کرده و سبب سوختگی پمپ شما گردیده است.
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی ابارا استفاده کنید ( به احتمال زیاد پمپ قبلی شما 1 اسب بشقابی بوده است) و تیوپ منبع را تعویض نمایید.
      بعد از اعمال تحریم ها پمپ های ابارا در بازار کمتر شد، اما شرکت ابارا در ایران نیز یک کارخانه تولیدی دارد که قطعات وارد شده در اینجا اسمبل می شود و با قیمت کمتری به فروش می رسد، اما با همان کیفیت و کارایی با این تفاوت که پمپ های ابارای داخل، دارای 18 ماه گارانتی بی قید و شرط دارند.
      در هر صورت پمپ 1 اسب جتی ابارا فعلا هم نسخه ی ایرانی و هم ایتالیایی آن موجود است.
      در نهایت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  98. سلام و ادب آقای مهندس برای اپارتمان 100 متری طبقه اول از چه پمپی استفاده کنیم ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  99. سلام بنده طراحی سیستم های اطفا حریق رو انجام میدم برای طول مسیر لوله 200 متر و سایز 2.5 اینج با ارتفاع لوله برابر 6متر مبنی بر سیستم اب ، مدل پمپ پیشنهادی چیه،حداقل فشار مورد نیاز کاری 10بار است

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ پمپیران سری 200-65 استفاده نمایید.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  100. سلام و عرض ادب

    یک آپارتمان سه طبقه داریم که در هر طبقه یک واحد است و در همکف هم یک واحد . (مجموعا ۴ واحد مسکونی)
    متراژ طبقه همکف حدود ۱۰۰ متر و متراژ دو طبقۀ وسطی حدود ۱۳۳ متر و متراژ طبقۀ آخر حدود ۹۰ متر است .
    گرمایش هر طبقه بطور جداگانه با پکیج تامین می شود و سرمایش هم از طریق سه کولر آبی که در پشت بام قرار دارد . (در ارتفاع حدودا ۱۲ متر)
    فشار آب حتی در زمان حاضر که باید بالا باشد هم انقدر کمه که در همکف هم فشار آب پر قدرت نیست و با باز کردن آب همکف هم پمپ فعلی روشن میشه . (منبع انبساط ۸۰ لیتری هم استفاده شده!!) علت این امر هم احتمالا استفادۀ گستردۀ سایر همسایه ها از بوستر پمپ در اون منطقه است .

    با این اوصاف چه پمپی و چه منبع انبساطی استفاده بشه تا هم کاملا بدرستی و بدون احتمال عدم کارکرد در طبقات بالا کارش رو انجام بده ، هم سر و صدای کمی داشته باشه . چون در حال حاضر ، ساکن طبقۀ همکف واقعا از صدای پمپ در عذابه .

    پیشاپیش ممنون از محبت شما و وقتی که گذاشتید .

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ بی صدا 1 اسب بشقابی به همراه منبع تحت فشار 60 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و یا 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  101. سلام
    ساختمان ما داراي 7 طبقه ( با زيرزمين و پيلوت و 5 طبقه مسكوني ) با 10 واحد مسكوني مي باشد پمپي مي خواهيم كه از مخزن دفني در زيرزمين به مخزن در پشت بام هدايت كنه و بعد پمپي كه از مخزن در پشت بام به واحدها هدايت كنه پيشنهاد بفرمائيد ( هد و دبي و منبع تحت فشار ؟ )

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید از یک پمپ 1 اسب ارتفاع بالا با فلوتر برقی جهت انتقال آب از پایین به پشت بام و همینطور از یک پمپ 1 اسب بشقابی به همراه منبع 60 لیتری و لوازم اتوماتیک جهت انتقال آب از پشت بام به واحد ها استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و یا 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  102. سلام
    خسته نباشید، یک بلوک 3 طبقه داریم که با پیلوت 4 طبقه میشود، بلوک 9 واحده میباشد چه پمپ و با چه تجهیزاتی استفاده کنیم که فشار اب یکنواخت و مناسب باشه برای 9 واحد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه، به همراه منبع 60 لیتری هاماک و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

    2. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      شما می توانید از یک پمپ ۱٫۵ اسب دو پروانه، به همراه منبع ۶۰ لیتری هاماک و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

  103. سلام
    خانه ما ویلایی هستش و فشار اب و خصوصا اب گرم کم هستش اگر بخواییم پمپ بزاریم از چه پمپی باید استفاده شود.و فضایی که پمپ قرار میگیره تا توالت و حمام و آشپزخانه نزدیک است فکر میکنم تا توالت و حمام دو متر و تا آشپزخانه 5 متر باشد.به ما پمپ پنتاکس و ویکتور و دیزل ساز معرفی کردن و در مورد هیچ کدوم اطلاعات نداریم

    1. کارشناس

      سلام
      ممکنه اطلاعات دقیق تری بفرمایید مثل اینکه خانه شما چند طبقه است ؟ چه تعداد سرویس بهداشتی دارید ؟ و اینکه حیاط دارید؟ پمپ در کجا باید نصب شود؟

  104. سلام. مجتمع ما با طبقه پیلوت 8 طبقه می باشد. و در پشت بام 4000 لیتر منبع آب در نظر گرفته شده و در پارکینگ 2000 لیتر مخزن آب که با کمک پمپ و فلوتر به پشت بام منتقل میشه. واحدهای طبقه 7-6 فشار آب خیلی کم و طبقه 5-4 فشار آب کم هست. برای حل مشکل اگر بخوام پمپ روی پشت بام اضافه کنیم چه پیشنهادی میدهید؟
    ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما پمپ دارید و همچنان مشکل فشار دارید، به احتمال زیاد پمپ شما ضعیف انتخاب شده و یا مشکل تنظیم فشار دارید. شما در ابتدا باید با یک نصاب هماهنگ کنید تا سیستم آبرسانی شما را بررسی کند. اگر مشکل از ضعیف بودن پمپ بود ، در این صورت می توانید از دو حالت زیر استفاده کنید:
      1- برای نصب پمپ آب در پارکینگ باید از پمپ 1.5 اسب دو پروانه با منبع و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید
      2- برای نصب پمپ آب در پشت بام باید ز پمپ 1 اسب بشقابی به همراه منبع و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  105. سلام مجتمع ما چهار طبقه و هشت واحدی و یک طبقه پایلوت می باشد من طبقه دوم ساکنم که بدلیل کاهش فشار آب مجبورم شخصآ پمپ نصب کنم چه نوع پمپی برا واحد من به تنهایی کافیه.؟ ضمناً با توجه به اینکه من مستاجرم و امکان داره سال آینده در مجتمعی در طبقه چهارم باشم پمپی به من معرفی کنید که در صورت جابجایی طبقات بتونه جواب بده… ببخشید خواستم بدونم پمپ بشقابی بهتره برا تقویت آب مصرف خانگی یا پروانه ای؟ ممنونم

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل اهواز استفاده نمایید. که قابل جابجایی نیز می باشد.
      در ضمن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  106. با سلام. در مجتمع ما روی خروجی پمپ، یک بای پس هست و هشت انشعاب که کنتور دارند و متعلق به هشت واحد است. یک انشعاب دیگر هست که کنتور ندارد و بجای آن یک شیر یک طرفه نصب شده و قبل از یک طرفه یک شیر فلکه دارد. این انشعاب چه کاری انجام میده و متعلق به کجاست و آیا شیر فلکه که اول انشعاب وصل شده باید باز باشد یا بسته؟ با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      وقتی انشعابی بدون کنتور است، پس مربوط به پرکردن منبع یا چیز دیگری می باشد. و اینکه چون شیر خودکار وجود دارد، به احتمال زیاد باید مورد را در پشت بام جستجو کنید.
      و در مورد سوال دوم : برای انتقال آب شیرفلکه باید باز باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  107. سلام برای اپارتمان 75 متری طبقه سوم روی پیلوت چه پیشنهادی دارید؟

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما نیاز به پمپ، فقط برای واحد خود، نیاز دارید، می توانید از یک پمپ نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل اهواز ایران استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ و ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ درتماس باشید.

  108. جعفرزاده

    با سلام
    در ساختمان 4 طبقه تک .واحدی با متراژ 125 متر اگر پمپ آب برای کل ساختمون بخواهیم چه پمپی رو پیشنهاد می فرمایید ؟‌ طبقه اول و دوم بدون پمپ مشکلی ندارند
    برای طبقه چهارم میشه به تنهایی پمپ در نظر گرفت؟ اگر بله لطفا مشخصات اون رو هم بفرمایید

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما قصد دارید پمپ را برای کل ساختمان نصب کنید، باید از یک پمپ 1 اسب جتی به همراه لوازم اتوماتیک و منبع 60 لیتری استفاده نمایید. و اگر قصد دارید برای طبقه چهارم پمپ نصب کنید، باید از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ و ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ درتماس باشید.

  109. یوسف رضایی

    با سلام و سپاس جهت اطلاعات مفیدی که در وبسایتتون قرار دادید. ما برای یک سوله که فشار آب در همکف هم بسیار ناچیزه نیاز به یک پمپ داریم که با توجه به فشار کم آب سوله باید یک مخزن جهت ذخیره آب هم تهیه کنیم. جهت سرویس های بهداشتی ته سالن، لوله های آب از بالای سوله رد شده اند و بالاترین ارتفاع لوله حدود 8 متر است و در انتهای سوله لوله به سمت پایین رفته و به دو عدد سرویس بهداشتی در همکف وصل میشود. مصرف روزانه ما حدود 200 لیتر است. ممنون میشم در خصوص انتخاب پمپ مورد نیاز راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام
      ممنونم
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی ابارا به همراه یک مخزن 500 لیتری طبرستان و یک ست کنترل اهواز ایران استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  110. با سلام.منزل ما یک واحد 120 متری (قدیمی ساز ) در طبقه دوم – روی همکف- هست. فشار آب خیلی کم هست.واحد داری حمام و سرویس بهداشتی ، ظرفشویی و … میباشد.برای تقویت فشار آب چکار انجام بدم؟ قرار دادن پمپ و مخزن در همکف کفایت میکند ؟ اگر آره ، با چه حجم و ظرفیتی؟ با تشکر…

    1. سلام
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب ابارا به همراه مخزن 24 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید. (در صورت قرار دادن خارج از واحد – و در طبقه همکف)
      اگر قصد دارید آن را داخل واحد نصب کنید، باید از ست کنترل به جای لوازم اتوماتیک و مخزن استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  111. سلام بنده در طبقه ۵ام ساکن هستم و کنتور آب در همکف می باشد و هر واحد کنتور آب مجزا دارد چه نوع پمپی مشکل فشار آب واحد بنده را حل میکند

    1. سلام
      شما میتوانید از یک پمپ 1 اسب ارتفاع بالا ی دیزل ساز به همراه منبع و لوازم اتوماتیک در پارکینگ استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  112. سلام
    من در آپارتمانی زندگی میکنم که هر واحد منبع اب و پمپ جدا دارد واحد بنده در طبقه دوم میباشد پمپ و منبع در پارکینگ است چه پمپی مناسب است؟

    1. سلام
      اطلاعات شما ناقص است
      لطفا بفرمایید ساختمان چند طبقه و چند واحد می باشد و اینکه هرواحد پمپ دارد؟ و شما علاوه بر آن نیاز به پمپ دارید ؟ یا اینکه کل ساختمان دارای یک پمپ می باشد

  113. با سلام.برای یک ساختمان 8طبقه(7طبقه مسکونی 2واحده + 1طیقه پیلوت) پمپ چند اسب پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه و یا 2 اسب دو پروانه ابارا به همراه منبع 100 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 استفاده نمایید.

  114. باسلام.بنده مالک یک واحد92متری درطبقه دوم روی پارکینگ همکف می باشم وفشارآب داخل واحدماخیلی کم می باشدضمنا”مخزن 1000لیتری هم درپشت بام طبق چهارم که باپارکینگ طبقه پنجم می باشد،قرارگرفته است لطفاراهنمائی بفرمائیدبرای تقویت فشارآب واحدخودم وپرنمودن مخزن پشت بام ازچه نوع پمپ ودرکجای ساختمان استفاده نمایم.باتشکرازمدیریت ومشاوران شایسته شما

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی استفاده کنید که هم فشار منبع رو تامین کنه و هم فشار واحد رو، البته می تونید از پمپ 1 اسب ارتفاع بالا مثل DM80 دیزل ساز و یا PM80 پنتاکس استفاده نمایید.
      محل نصب پمپ نیز باید در پایین باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

    2. سلام
      پمپ را باکلیداتوماتیک دیجیتال یا ست کنترل نصب نمائیم بهتراست یابامنبع انبساط وکلیدمکانیکی,؟بدلیل اینکه نصاب هاهرکدام یک نظری ارائه میدهند.لطفا”راهنمائی نمائید.باتشکر

    3. کارشناس

      سلام
      اگر ساختمان مورد نظر شما 1 طبقه و 1 واحد است ، بهتر است از ست کنترل استفاده نمایید. اما اگر بیش از 1 طبقه و 1 واحد دارید اصولی تر است که از منبع ذخیره و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      دلیل آن هم در این است که ست کنترل با هربار بازکردن شیر آب در هر طبقه، دستور روشن شدن را به پمپ می دهد که این کار سبب بالارفتن استهلاک پمپ و مصرف انرژی می گردد و در نهایت از عمر پمپ شما کاسته میشود.
      اما استفاده از منبع و لوازم اتوماتیک در ساختمان ها ی بیش از 1 طبقه، بنابر ظرفیت منبع، به پمپ استراحت داده می شود و استهلاک پمپ و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  115. عرض سلام
    ما یک ساختمان با چهار طبقه تک واحدی ۸۰ متری هستیم
    بخاطر فشارکم در تابستان بنابر مشورت با پمپ فروشان یک پمپ یک اسب جتی با ست کنترل ایرانی نصب کردیم البته بدون مخزن
    بعد از ۳ هفته چند نفر از دوستان گفتند پمپ جتی بخاطر فشار بالا قطعا باعث ترکیدگی لوله ها میشه
    میخواستم نظر و راهنمایی از شما بگیرم که چکار باید بکنم؟
    الان پمپو خاموش کردم تا به نتیجه بریم
    در ضمن فشار روی ست کنترل حدود ۹ بار نشون میده

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر لوله های شما پلی اتیلن باشد، توانایی تحمل 10 بار را دارند، و اگر لوله ها فلزی باشد توانایی تحمل 8 بار را دارد.
      و از طرفی پمپ شما به همراه ست کنترل نهایتا 4 بار فشار ایجاد می کند. پس مشکلی ایجاد نمی گردد.
      ولی فشاری که شما برروی ست کنترل دیدید احتمالا اشتباه بوده است.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  116. سلام آپارتمان ما 4 طبقه 8 واحد هستش متراژ هر واحد 80 متره .یک پمپ 1.5 اسب و دو عدد منبع 20 لیتری روش نصبه بعد از مدتی کارکرد پلاتین اتومات به هم میچسبه تا حالا دوبار اتومات رو عوض کردیم ولی باز این مشکل هستش ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس

      سلام
      علت مشکل شما در این است که پمپ دائما خاموش و روشن می شود، که برای جلوگیری از این اتفاق، باید از کلید ترکیه ای 11 بار استفاده نمایید. و البته فشار باد منابع تحت فشار نیز باید چک شود. که به احتمال زیاد شارژ نشده است.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما با شماره های 02133997522 و 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  117. با سلام. مجتمع مسکونی ما دارای ۶ طبقه می باشد. هر طبقه ۶ واحد. جمعا ۳۶ واحد. با احتساب همکف که پارکینگ است ۷ طبقه. ما یک مخزن آب ۱۰۰۰۰ لیتری داریم. یک موتور ابارا ۵.۵ اسب و دو مخزن تحت فشار ۱۰۰ لیتری جمعا ۲۰۰ لیتر. اما کماکان مشکل فشار در طبقات ۵ و ۶ داریم. فشار بار رو بالا میبریم احتمال ترکیدگی لوله ها در طبقات پایین هست و نارضایتی ساکنین این طبقات به خاطر فشار بالا. کم هم کنیم طبقات بالا آب خوبی دریافت نمیکنن. چه راهکاری پیشنهاد میدید؟ در ضمن قصد داریم پمپ دیگری در کنار همین پمپ قرار دهیم تا تایم استراحت بیشتری برای پمپ فراهم شود. در این رابطه چه پیشنهادی دارید؟ آیا باید مجدد پمپی مشابه یعنی ۵.۵ اسب خریداری شود؟

    1. کارشناس

      سلام
      اگر این امکان برای شما وجود دارد، برروی طبقات پایین بر سر رایزر ها شیر فشار شکن قرار دهید، تا فشارها را پایین بیاورد.
      ولی نکته مهم تنظیم فشار پمپ است که توسط کلید پمپ صورت می پذیرد. حتما با یک کارشناس مجرب هماهنگ کنید تا دلایل فشار، در طبقاتی پایین را بررسی کند، چون اصولا اگر پمپ شما 5.5 اسب دو پروانه باشد، حداکثر 5 بار فشار ایجاد می کند، این فشار بالایی برای طبقاتی پایین نیست.
      و در نهایت باد منابع تحت فشار نیز چک شود.
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  118. تیموری

    خسته نباشید.
    اینجانب ویلایی دوبلکس دارم که میخواهم آب به پشت بام آن نیز برسد با توجه به اینکه محل پمپ در دو متری ساختمان می باشد و ساختمان دارای سرویس توالت با فلاش تانک در طبقه اول و دوم بوده و دارای حمام در طبقه دوم می باشد و محل ماشین لباسشویی و ظرفشویی در طبقه اول می باشد و دارای دو عدد روشویی در هر طبقه و سینک د رطبقه اول می باشد و محوطه پارکینگ و درخت کاری 120متری حیات می باشد ؛ خواهشمند است مرا در انتخاب پمپ و مخزن مناسب و محل خرید آنها راهنمایی فرمایید.
    با سپاس و تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  119. علی حسینی

    با سلام برای یک ساختمان 6 طبقه با 23 واحد چه پمپی را توصیه میفرمایید ؟با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 3 اسب دو پروانه به همراه منبع 100 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  120. سلام ببخشید ما خونه دو طبقه است۱۵۰ مترطبقه اول طبقه دوم ۷۰ متر اصلا پمپ اب نداریم طبقه اول فشارآبش بدون پمپ عالیه ولی طبقه دوم فشار اب خوب نیست یعنی بعضی اوقات اصلا اب ندارم به نظرتون چه پمپی بگیرم فقط واسه طبقه دوم هم فشارآب داشته باشم جنس پمپ هم خوب باشه هم قیمتش مناسبتر باشه برام چون مهمه ممنونم

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل در داخل واحد خود استفاده نمایید.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  121. سلام.آپارتمان ما 5 طبقه 2 واحدی هستیم با احتساب همکف و زیرزمین جمعا 7 طبقه می باشد.پمپ آب مدل pentax CB 160/01 در زیرزمین نصب است (HP=1.5).مدتی زیادی است که مدیر ساختمان پمپ آب را قطع کرده و می گوید به علت قوی بودن پمپ امکان تریکدگی لوله ها وجود دارد.!!!!!!! آیا اظهار نظر ایشان صحیح می باشد؟

    1. کارشناس

      سلام
      این پمپ حداکثر 6 بار فشار ایجاد می کند و در زمانی که درحال فعالیت می باشد، حداکثر به 4 بار فشار می رسد ، در حالیکه لوله های ساختمان، حتی اگر قدیمی هم باشند، توانایی تحمل 8 بار فشار را دارند.
      پس بنابراین نظر ایشان صحیح نمی باشد.

  122. با عرض سلام و خسته نباشید
    واحد ما یک واحد ۶۰ متری در طبقه آخر یک آپارتمان سه طبقه روی پارکینگ قرار دارد. پشت بام یک تانکر ۵۰۰ لیتری داریم که به علت فشار کم آب همسشه مشکل داریم. شیر آب ورودی به واخد در آشپزخانه هست. در بالکن هم شیر آب داریم. برای خرید و نصب پمپ آب در محلهای پشت بام، آشپزخانه یا بالکن لطفا راهنمایی بفرمایید.
    در صورت نصب در پشت بام یا بلکن چه اقدامات محافظتی در مقابل هوای سرد و بارندگی انجام شود؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      با سلام و تشکر
      شما می توانید برای واحد خود از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      و اینکه برای قرار دادن پمپ در پشت بام، سعی کنید برروی پمپ یک حفاظ داشته باشید که در مقابل نور آفتاب و سرمازدگی از آن محافظت شود و همچنین فقط کلگی پمپ

        را با پشم شیشه عایق کنید .
        جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 02133956604 تماس حاصل فرمایید.
  123. محمدخانی

    با سلام و تشکراز بابت وقت و حوصله ایی که می گذارید . در یک آپارتمان پنج طبقه زندگی می کنم با یک طبقه پارکینگ ویک طبقه زیر زمین هر طبقه چهار واحد جمعا بیست واحد با متراژهای مختلف .طبقات چهارم و پنجم مشکل فشار آب دارند . اگر بخواهیم برای کل ساختمان پمپ آب بگذاریم چه پمپی را پیشنهاد می کنید آیا مخزن ذخیره هم نیاز است مثلا یک مخزن دو هزار لیتری لطفا راهنمایی بفرمایید .

    1. کارشناس

      سلام
      و تشکر از لطف شما
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب ارتفاع بالا مانند پمپ DM80 دیزل ساز به همراه منبع 60 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  124. با سلام
    برای یک آپارتمان مسکونی 4 طبقه ( پارکینگ + سه واحد مسکونی بر روی پارکینگ ) هد و دبی مورد نیاز پمپ و نوع پمپ چه باشد ؟

    1. کارشناس

      سلام
      میزان دبی مورد نیاز 1200لیتر در ساعت و میزان هد نیز 42متر باید باشد. که شما می توانید از پمپ 1 اسب ارتفاع بالا مانند DM80 دیزل ساز استفاده نمایید
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و2133997522 تماس حاصل فرمایید.

  125. با سلام. آپارتمان ما 6 طبقه با پارکینگ و انباری که مجموعا 8طبقه محاسبه میشه. جدیدا مخزنی رو در زیرزمین قراردادیم و بجای اینکه پمپ مستقیم از آب شهر بکشه از مخزن ذخیره میکشه طبقه 6 مشکل داره هنوز. طبقات دیگه هم مثل قبل نیستند چون آب شهر دیگه پشت پمپ نیست.
    آیا از ظرفیت پمپه یا چیز دیگه؟ با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      به دلیل اینکه قبلا پمپ شما به رایزر شهری متصل بوده، رایزر شهری 1 بار فشار نیز به پمپ شما اضافه می کرده، که با قطع آن و جایگزینی مخزن، یک بار فشار یاد شده از بین می رود و طبیعتا مشکل فشار آب ایجاد می گردد.
      برای رفع این مشکل، شما باید از یک پمپ قوی تر استفاده کنید.
      پمپ آب 1.5 اسب دو پروانه مناسب حال شما می باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  126. رضا ماندگاری

    سلام. آپارتمان من در طبقه پنجم صد متری هست. و برای واحد ما به تنهایی:
    همکف پمپ همراه منبع آب و همچنین مخزن تحت فشار داریم.
    .
    فشار آب اصلا رضایت بخش نیست بفرمایید. برای ارتقاء کار چه کنیم؟ و اینکه تغییر پمپ کار خوبیه. و یا مخزن تحت فشار و تغییر بدیم به اتومات بهتر میشه؟

    1. کارشناس

      سلام
      اگر از ابتدا مشکل فشار در ساختمان را داشتید، قدرت پمپ شما پایین است
      ولی اگر در ابتدا مشکلی وجود نداشته و بعدا این مشکل بوجود آمده، به احتمال زیاد منبع تحت فشار شما نیاز به سرویس باد دارد
      در ضمن در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و یا 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  127. هادی ذوالفقاری

    با سلام
    برای یک سوئیت آپارتمان که دارای 11 واحد 50 متری در پنج طبقه بعلاوه پارکینگ دارای آب مشترک چه پمپی مناسب است .
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ 1.5اسب دو پروانه به همراه لوازم اتوماتیک ، منبع تحت فشار100 لیتری و منبع ذخیره آب 2500 یا 3000 لیتری استفاده نمایید.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  128. سلام واحد ما 150 متری طبقه دوم(طبقه اول همکف است) بامنبع آب اختصاصی روی پشت بام ولی بازهم فشارآب داخل ساختمان کم است و به سختی میشه دوش گرفت چکارباید کرد و چه موتور با چه مشخصاتی مشکل را حل میکند. ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      برای نصب پمپ در داخل واحد می توانید از پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل نمایید.

  129. محمد حجازی

    با سلام
    آپارتمان اینجانب در طبقه سوم روی پاکینگ قراردارد.هر واحد آپارتمان کنتور آب جداگانه دارد.متراژآپارتمان 160 متر می باشد.خواهسمند است راهنمایی بفرمایید چه پمپی تهیه کنم؟

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما قصد استفاده از پمپ در داخل واحد را دارید، می توانید از پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده نمایید .
      و اگر قصد استفاده برای کلیه واحد ها را دارید، باید مشخصات دقیق تری را بفرمایید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل نمایید.

  130. علی محسنی

    با سلام و عرض ادب
    ضمن تشکر ساختمان ما پنج طبقه دوه واحدی می باشد و فقط طبقه پنجم مشکل فشار آب دارند .
    ساکنان نمی خواهند پمپ عمومی بذارن. بهترین راهکار چیه که فقط دو واحد طبقه پنج بتونن پمپ کوچک و یا هر راه دیگه که ممکنه قشار آبشون خوب بشه و پمپشون وقتی روشن میشه آب بقیه واحدها کم نشه.
    ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید برای دو واحد از یک پمپ 1 اسب بشقابی ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  131. با سلام و تشکر ، برای یک آپارتمان 4 طبقه روی زیرزمین که هر طبقه 2 واحد 64 متری دارد یک پمپ 1.5اسب دو پروانه حدود 10 سال پیش نصب کردیم ، مدت 5 سال است که لوله کشی ساختمان را تغییر دادند و هر واحد لوله کشی برای خود دارد و یک کنتور فرعی ، منبع ذخیره 60 لیتری و یک منبع 200 لیتری پلی اتیلن هم به پمپ وصل است. لیکن هزینه تعمیرات پمپ بالا رفته طوری که حدود 2 میلیون تومان بابت دوبار سیم پیچی و تعویض زیر و رو پرداختیم. آیا این تعمیرات طبیعی است ؟ لطفا راهنمایی بفرمائید

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید به این نکته توجه داشته باشید که پمپ بعد از هربار سوختن و سیم پیچی شدن مجدد، نسبت به سیم پیچی قبلی با قدرت پایین تری کار می کند.
      بهتر است شما از یک پمپ ارجینال استفاده نمایید و پمپ قبلی به صورت یدک استفاده شود.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و 33956604 تماس حاصل فرمایید.

  132. سلام. وقت بخیر.. منزل دو طبقه زندگی میکنم به مساحت کلا110متربا یه مخزن1000لیتری روی پشت بام. هدفم از گذاشتن پمپ فقط پر کردن مخزن پشت بام هست چه دستوری میفرمایید. چه پمپی و کجا کار گذاشته شود چون نمیخوام پمپ دایم کار کنه فقط تانک رو پر کنه کافیه…سپاس گذارم

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم
      شما می توانید از پمپ نیم اسب ابارا به همراه فلوتر استفاده نمایید . که باید آن را کنار کنتور نصب نمایید .
      این پمپ دائم کار نمی باشد. و نیاز های شما را برطرف می سازد
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  133. باسلام وتشکرازمطلب خوب شما. اپارتمان 16واحدی دوکله یاودوتا8واحدی که مابین راه پله تعبیه شده داریم باحدود 300 مترحیاط منبع ذخیره نصب کردن متاسفانه بشکل استاندارد انجام نشده وپمپ دائما درحال کاره گفتن پمپ مشکل داره برای خرید پمپ جدید درکرج چه مدل ومارکی رو پیشنهاد مکنید .تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      – اگر شما ست کنترل در سیستم خود نصب کرده باشید ، بازکردن هر شیر در واحد ها سبب روشن شدن پمپ و بدین ترتیب کارکرد مدام پمپ می گردد. به همین دلیل شما باید ست کنترل را حذف کرده و از لوازم اتوماتیک و منبع تحت فشار استفاده نمایید.
      – اما اگر از لوازم اتوماتیک و منبع تحت فشار استفاده می کنید باید بدانیم منبع تحت فشار شما چند لیتری می باشد(منبع باید حتما 100 لیتری باشد.) دلیل اصلی می تواند گنجایش کم منبع تحت فشار شما باشد.
      – اما اگر منبع تحت فشار شما همان 100 لیتر می باشد، پس به احتمال زیاد باد منبع شما کم شده که باید حتما شارژ گردد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  134. محمد گلپیرا

    یک آبنما در حیاط دارم با دبی 22 متر مکعب در ثانیه و هد 6 متر و برق تکفاز و الکتروموتور 1450 و یک پمپ پمپیران160-80 سه اسب غیر مستغرق گذاشتم مدام موتور داغ میکند و میسوزد کارایی نداره لطفا راهنمایی کنید.

    1. کارشناس

      سلام
      مشکل شما می تواند 3 دلیل داشته باشد:
      1- الکترو موتور به صورت کلاج دار است که باید رله ای باشد
      2- پمپ شما تراش پروانه نخورده است
      3- این پمپ زیر 3 متر که حداقل ارتفاع آن است، کار می کند.

      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 02133956604 تماس حاصل فرمایید.

  135. سلام لطفا بفرمایید برای ساختمان 6 طبقه با 18 واحد که متراژ مختلف دارد و هیچگونه پمپی نصب نشده چه پمپ ومنبعی باید نصب کنیم . باید عرض کنم در زمان اوج مصرف ساختمان های مجاور آب واحد های ما به طور کامل قطع می شود (روزی چند ساعت آب قطع است) لوله آب ورودی به ساختمان 4 اینچ است لطفا راهنمایی کنید. گفتند باید منبع 5 هزار لیتری بگذاریم آیا درست است/

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ 2 اسب دو پروانه به همراه منبع 100 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید
      و یا پمپ 3 اسب دو پروانه به همراه منبع 100 لیتری و لوازم اتوماتیک می توانید استفاده نمایید
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و یا 02133956604 استفاده نمایید

  136. با سلام
    من در آپارتمان 85 متری طبقه 6 زندگی می کنم که کنتور آب در طبقه منفی یک قرار دارد. آب در طول روز به صورت مداوم در آپارتمان قطع می شود اما فشار منفی یک خوبه. بنظر شما فقط برای واحد من پمپ pm80 پنتاکس مناسبه؟ از ست کنترل استفاده کنم یا منبع دیافراگمی؟؟

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ PM80 پمپ مناسبی می باشد، ولی به دلیل سروصدای زیاد برای داخل واحد اصلا مناسب نمی باشد.
      شما میتوانید از پمپ 1 اسب بشقابی پنتاکس به همراه ست کنترل در داخل واحد خود استفادهنمایید
      در ضمن شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت و مشخصات کامل با کارشناسان ما با شماره های 02133997522 و یا 33956604 تماس حاصل فرمایید.

  137. سلام ممنون از مطلب مفیدتون.
    اگر امکانش هست شرایط بنده رو راهنمایی بفرمایید.
    ساختمان 5 طبقه به اضافه پارکینگ، پمپ در پارکینگ ، فقط واحد طبقه 5 با 180 متر زیربنا.
    بهترین پمپهایی که پیشنهاد میشه کدومه؟(فشار عالی و طول عمر بالا و سرویس کم مدنظره)
    سپاسگزارم

    1. کارشناس

      سلام
      به دلیل اینکه سوال واضح نبود تمام امکانات اعلام می گردد.
      اگر شما پمپ را برای کل طبقات نیاز دارید باید از یک پمپ 1.5اسب دو پروانه استفاده کنید
      اگر پمپ را فقط برای واحد طبقه 5 نیاز دارید و آن را باید داخل پارکینگ نصب کنید می توانید از پمپ 1 اسب بشقابی به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      و اگر پمپ را فقط برای واحد طبقه 5نیاز دارید و آن را باید داخل واحد نصب کنید، می توانید از پمپ نیم اسب بشقابی به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      در ضمن شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  138. سلام و خسته نباشید
    جهت تهیه پمپ آب برای ویلایی به مساحت 250 متر که در فاصله 50 متری از پمپ آب قرار میگیره کدام پمپ را پیشنهاد میکنید؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ جتی ابارا به همراه ست کنترل استفاده نمایید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  139. با سلام و خسته نبااشيد
    منزلم در طبقه پنجم و بر روي پاركينگ همكف واقع شده و كنتور و انشعاب آب همه واحدها از هم جداست مي خواهم در زيرزمين براي منزلم به صورت اختصاصي پمپ قرار دهم (در مجموع از زير زمين واحدم در طبقه هفتم وااقع مي شود) متراژ واحدم حدودا 150 متر مربع است چه مدل پمپهاي پنتاكس بايد استفاده كنم. مرسي

    1. کارشناس

      سلام شما می توانید از پمپ 1 اسب ارتفاع بالا مانند پمپ پنتاکس مدل pm80 به همراه ست کنترل استفاده نمایید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

  140. محسن منتظری

    سلام لطفا بفرمایید برای یک آپارتمان 4طبقه٨واحدی 100متری و یک پیلوت چه مدل و مارکی پمپ بخرم ممنونم اگر راهنمایی کنید

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه ابارا یا پنتاکس به همراه منبع 80لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده نمایید .
      در صورت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

  141. امین زینلی

    سلام
    من برای انتقال اب از یک استخر به زمین کشاورزی نیاز به پمپی که فشار ۲بار و دبی ۱۵ مترمکعب داشته باشد دارم.
    طبق تحقیقات به پمپ ابارا cmb 2 رسیدم.
    حال میخواستم راهنمایی بفرمایید که مدل فوق ایده ال هست یا شما پیشنهاد خاص دیگری دارید!؟
    با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از همان پمپ ابارا با مدلی که اعلام کرده اید استفاده کنید، علاوه بر آن می توانید از پمپ سایر سری BP4 نیز استفاده نمایید.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  142. با سلام بنده برای خونه ۱۰۰متری در همکف چه نوع پمپی بگیرم؟ ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ نیم اسب یا 1 اسب بشقابی استفاده کنید.
      اگر نیاز به صدای کمتر دارید، می توانید از پمپ آب 1 اسب بشقابی استفاده کنید.
      شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  143. سلام.واحد بنده در طبقه سوم از مجتمع 5طبقه تک واحدی با متراژ 155متر می باشد.قدرت پمپ مورد استفاده بهتر است نیم اسب باشد باشد یا یک اسب .لطفا با دلیل راهنمایی بفرمایید.متشکرم

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما قصد استفاده از پمپ کم صدا در واحد خود را دارید، می توانید از پمپ نیم اسب بشقابی استفاده کنید، در غیر اینصورت پمپ نیم اسب معمولی هم جوابگوی کار شما خواهد بود .
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

  144. سوالی داشتم: سلام خونه ما 15 واحد که ما طبقه اخر هستیم برا واحد خودم که 60متر هست چه پمپی مناسب هس که اب مناسب وارد واحد خودم بشه!!! ساکنین دگه هزینه نمیدن برا پمپ و من برا واحد خودم میخوام پمپ بزارم میشه راهنمایی کنید! مچکر

    1. کارشناس

      سلام
      لطفا اطلاعات دقیق تری راجع به تعداد طبقات، پارکینگ ها و تعداد واحد ها در هر طبقه ارائه دهید .
      با تشکر

  145. سلام
    با سپاس از پاسخگویی
    برای طول تقریبی 60 متر برای شلنگ آب که از استخر تغذیه میشه چه نوع پمپی رو پیشنهاد می کنید؟
    اگر امکانش هست برند پمپ رو هم بفرمایید

    1. کارشناس

      سلام
      سایز شیلنگ ذکر نشده است
      در هر صورت اگر سایز شیلنگ شما 2 اینچ است، می تواندی از پمپ 1.5اسب 2پروانه و یا 2 اسب 2پروانه از برند های سایر یا پنتاکس استفاده نمایید .
      در غیر این صورت، لطفا با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید تا بهترین انتخاب پیشنهاد گردد.

  146. با سلام.من یک زمین 3000 متری دارم که میخوام 2 ساختمون در 2 طرف زمینم که به فاصله 130 مت از هم هست بنا کنم و مابین اون هم درخت بکارم.آب ویلا هم از مخزن زیر رمینی در یک طرف باغ تامین میشه.از نمایندگی پرسیدم گفتن یک پمپ 2 اینچ 2 اسب کافیه.میخواستم ببینم فشار لازم رو بهم میده.ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      اگر پمپ آب را برای آبیاری زمین خود می خواهید معرفی شده به شما مناسب می باشد(2 اسب 2پروانه)
      اما اگر پمپ را برای آب شرب خود می خواهید، باید از پمپ 1.5اسب 2پروانه استفاده کنید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

  147. خیلی خوب

  148. سلام
    ما ساکن طبقه پنجم ساختمان 5 طبقه تک واحدی به متراژ 150 متر هستیم که دو طبقه پارکینگ دارد وچون فشار اب کم است میخواهیم تو زیر زمین پمپ بزاریم لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپ و مخزنی مناسبتره

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ 1.5اسب دو پروانه از برندهای ابارا و داب ایتالیا و یا دیزل ساز ایران، به همراه لوازم اتوماتیک و منبع تحت فشار استفاده نمایید
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  149. سلام ، ارتفاع واحد ما از کف و پمپ ، حدود 13 متر است و بدون پمپ در روزهای عادی (به غیر از روزهای جمعه و تعطیل که مصرف آب زیاد هست) در هنگام باز کردن شیر آب از ظرفشویی یا روشویی یا هریک از شیرهای دیگر به تنهایی ، آب ضعیف می آید و پمپ استارات نمی کند ولی در موقع باز کردن همزمان دو شیر مثلا ظرفشویی و روشویی و یا مثلا روشویی و توالت پمپ استارت می کند و آب با فشار مناسب بدست ما می رسد ، منظور دقیق تر اینکه شیر ظرفشویی را باز می کنیم آب ضعیف است و پمپ استارت نمی کند و ما می رویم شیر روشویی را هم باز می کنیم که در این صورت پمپ استارت می کند ، از شما درخواست دارم من را راهنمایی بفرمائید چه کار کنیم تا با باز کردن یک شیر پمپ استارت نماید . پمپ ما پنتاکس هستش و لی مدل دقیقش رو نمیدونم .

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما در ساختمان خود از ست کنترل استفاده نکرده اید، می توانید آن را جایگزین لوازم اتوماتیک کنید، با این روش با بازکردن یک شیر آب پمپ روشن می گردد.

  150. سلام. ما تو ی آپارتمان طبقه چهارم (هر طبقه یک واحد کلا 4 طبقه)هستیم. هیچ پمپی در ساختمان نصب نیست و فشار آب واحد ما کم هست. چه پمپی می توانم برای واحد خودم نصب کنم و کجا؟ پایین بعد از کنتور فرعی خودم یا داخل واحد؟ با مخزن یا بدون مخزن؟ آیا تاثیری روی فشار آب سایر واحد ها خواهد داشت یا خیر؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید در هردو مکان (کنار کنتور و داخل واحد) پمپ خود را نصب کنید
      اگر قصد نصب پمپ در کنار کنتور داریدمی توانید از پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل استفاده کنید و اگر قصد نصب آن در داخل واحد را داریدباید از 1 اسب بشقابی به همراه ست کنترل استفاده کنید که صدای کمتری دارد.
      نیازی به مخزن ندارید، ست کنترل برای شما کافیست

  151. رمضان زاده

    سلام واحد ما طبقه 5 است و پمپ هر واحد مجزاست پمپ ما دو اسب ساخت ایتالیاست که روی آن مخزنی سوار شده که هر چند وقت بایدمخزن باد شود و اکنون مخزن سوراخ شده میخواستم بدونم نمیشه جای مخزن وسیله دیگه ای رو قرار داد که عمر طولانی تر داشته باشه و آب رو بهتر بفرسته چون به محض اینکه فشار باد داخل مخزن کم میشه فشار اب افت میکنه. به من پیشنهاد شده ست کنترل هیدروتانک پنتاکس ایتالیا روبخرم نظر شما در مورد جایگزینی این مورد، در عوض مخزن چیه ؟ جایگزین مناسبی هست؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از همان ست کنترل هیدروتانک پنتاکس و یا ست کنترل وکس داب به عنوان جایگزین استفاده نمایید

  152. سلام برای یک ویلای یک طبقه ,با زیر بنای 300متر چه پمپی خریداری کنم .ممنون با ذکر برند اون پمپ

    1. کارشناس

      سلام
      استفاده از پمپ 1 اسب جتی به همراه ست کنترل بهترین انتخاب برای شما می باشد
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  153. سیدرضا

    با سلام. ما در طبقه هفتم ساختمان 7 طبقه که هر طبقه هم 2 واحدی است زندگی میکنیم. ساختمان پمپ کلی دارد اما آب ما در طبقه هفتم (سرد و گرم) از بسیار پر فشار و خوب به بسیازر کم فشار (نزدیک به قطع آب) نوسان دارد. این نوسان تقریباً منظم در هر دقیقه تکرار میشود و در فشار کم باعث خاموش شدن پکیج واخد نیز میشود و آب سرد میشود و حمام گرفتن را بسیار سخت کرده است. برای حل مشکل آیا راه چاره ای متصور است یا اینکه من میتوانم پمپ مخصوص خودم را در واحد بگذارم. اگر باید پمپ بگذارم باید چه مشخصاتی را داشته باشد. واحد حدود 120 متر است. بسیار ممنونم از وقتی که بابت قرائت سئوال و پاسخ صرف میفرمایید.

    1. کارشناس

      سلام
      کاش مدل پمپ ساختمان را ذکر می کردید
      ولی در حالت کلی پمپ ساختمان شما باید 2اسب 2پروانه یا 1.5اسب دو پروانه باشد.در غیر اینصورت احتمالا پمپ شما توانایی ساپورت واحد ها را ندارد
      اما اگر پمپ شما از لحاظ مدل مشکلی ندارد، احتمالا منبع تحت فشار شما به طور منظم شارژ باد نمی گردد.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 تماس حاصل فرمایید

  154. با عرض سلام و تشکر فراوان بابت وقتی که برای پاسخگویی صرف می کنید بنده دو سوال دارم . اول اینکه بنده ویلایی دارم که ساختمان دو طبقه ای در ان احداث شده و قسمت جلو و پیشنانی ساختمان از در ورودی که محل نصب کنتور اب می باشد حدود 30 متر فاصله دارد. کل کارهای لوله کشی ساختمان را به لوله کشی بظاهر ماهر و تجربی واگذارکردم که تجربه کار در برجهای مسکونی را داشت و تاکید هم کردم در انجام کارهای لوله کشی مناسب تمام تجهیزاتی که نیاز می باشد را بدون لحاظ هزینه تهیه و نصب کند که پیشنهادش هم استفاده از لوله های 5 لایه نیوپایپ بود چون منطقه سردسیر می باشد مشکل ترکیدگی پیش نیاید. الان که کارش به اتمام رسیده و اب ساختمان تهیه و تامین شده و کنتور نصب کردیده متاسفانه فشار آبی که پشت کنتور وچود دارد پشت شیر آب آن فشار وچود ندارد و افت فشار شدیدی حتی در طبقه هم کف وچود دارد طوری که اصلا از شیرهای سرویسها و آَشپزخانه آب نمی اید. به لوله کش می گویم چرا فشاری که پشت کنتور اب و دم در وچود دارد در ساختمان و روی شیرهای آب نیست میگوید دلیلش را نمی دانم و این امر برایم مشکل زیادی ایجاد کرده است.
    سوال بعدی اینکه برای رفع این مشکل و همچنین تانمین اب شرب برای مواقعی که اب منطقه قطع می شود(قطعی اب در تابستانها بصورت دایم روزانه دو نوبت و هر نوبت حداقل سه الی چهار ساعت پیش می اید) نسبت به تهیه تانکر ابی سه هزار لیتری اقدام کردم و تانکر را نیز انتهای زمین نصب کردم. همین لوله کش لوله رفت و برگشت به تانکر را کشید و پمپ تحت فشار نیم اسب دست دوم هم برایم تهیه و تصب کرد.کماکان مشکل کمی فشار ابم رفع نشد البته زمانی که پمپ کار میکند قدری فشار اب نسبت به زمانی که پمپ نیست بهتر می شود اما چون پمپ بعد از باز شدن شیرها روشن می شود و مسیر لوله کشی تانکر مدت زمانی نسبتا قابل ملاحظه را بعد از باز کردن شیر باید صبر کرد تا پمپ استارت کند و فشار اب بیشتر بشود. همین مسبله در مررد استفاده از اب گرم نیز مصداق دارد یعنی بعد از گدذشت زمان قابل ملاحظه ای پمپ روشن شده و فشار اب بیشتر می شود و اب گرم در مدار بجریان می افتد.گاهی هم متاسفانه در اثر باز شدن شیر پمپ فرمان نمی گیرد و استارت نمی کند و برای رفع مشکش می بایست نسبت به قطع و وصل برق پمپ اب اقدام نمود.با توجه به فاصله تانکر از کنتور اب و لوله های رفت و برگشت و وصل ان به لوله اب ورودی ساختمان که حدود 150 متر می شود و دو طبقه ساختمان و اینکه ساختمان از یک متر بالاتر از سطح زمین احداث شده و یک سرویس ایرانی و یک حمام در طبقه هم کف و دو حمام و سرویس فرنگی در طبقه بالا و یک آشپزخانه در طبقه هم کف و یک مینی اشپزخانه در طبقه بالا وجود داشته و هر طبقه دارای یک پکیج مستقل است ؛ می خواستم بدانم چه نوع پمپ آبی باید تهیه کنم که هم فشار و هم دبی مناسبی برایم داشته باشد نصب آن راحت باشد ( پمپ بیرون از ساختمان و کنار تانکر اب نصب شده است) هزینه نگهداری اش کم باشد و عمر مفید زیادی داشته باشد و صدایش کم باشد حجیم هم نباشد؟ با این شرایطی که دارم ایا امکان نصب پمپ ابی داخل ساختمان وجود دارد؟ پمپ پیشنهادی از کجا می توان تهیه کرد؟باتشکر فراوان از وقتی که بابت راهنمایی صرف می کنید

    1. کارشناس

      سلام
      در مورد سوال اول در باره کم فشاری آب بعد از کنتور: شما می توانید از پمپ 1 اسب جتی به همراه ست کنترل ، بعد از کنتور استفاده نمایید.
      علت کم فشاری آب شما با وجود نصب تانکر طول مسیر زیاد شما از کنتور تا منزل می باشد. که باید از یک پمپ قوی تر مانند پمپ ذکر شده در بالا استفاده نمایید.
      در مورد درست کارنکردن پمپ موجود شما، می توان گفت احتمالا مشکل از نصب نادرست پمپ می باشد. و احتمال اتصالی برق نیز وجود دارد
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید

  155. سلام.برای یک ساختمان 3 طبقه 6 واحدی چه پمپی پیشنهاد میکنید؟ و آیا حتما نیاز به مخزن نحت فشار دارد و اگر دارد چند لیتری باید تهیه کرد؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ آب یک اسب بشقابی ابارا به همراه منبع تحت فشار 60 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید .
      (به ازای هر واحد 10 لیتر از ظرفیت منبع در نظر گرفته می شود)
      در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  156. سلام
    مجتمع ما 11 طبقه هست با دو طبقه پارکینگ که بهمراه لابی در کل 14 طبقه هست
    هر طبقه 2 واحد 110 متری و 2 واحد 135 متری هست
    لطفا پمپ و منبع مناسب رو معرفی کنید

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ دو اسب دو پروانه ابارا ایتالیا به همراه منبع 100 یا 150 لیتری زیلمت ایتالیا و لوازم اتوماتیک استفاده کنید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  157. با سلام مقایسه پمپهای داب با سایر پمپها

  158. پانته آ

    سلام.ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.برای ساختمانی که تک طبقه و تک واحدی است و زیرواحدش پارکینگ میباشد کدوم مدل پمپ پنتاکس مناسب است؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ آب یک اسب جتی پنتاکس یا ابارا ایتالیا به همراه منبع 24 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید
      همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  159. فتح اله خدابخش

    سلام
    ضمن تشکر از سایت خوب شما . می خواستم بپرسم برای یک ساختمان 6 طبقه ( در هر طبقه 2 واحد ) که شامل تعداد 6 واحد 113 متری ( شمالی ) و 6 واحد 89 متری ( جنوبی ) و یک طبقه هم پارکینگ دارد .جهت رفع مشکل فشار آب ما چه منبعی ( با چه ظرفیتی ) و چه پمپی ( با چه مشخصات و برندی ) میبایست تهیه کنیم که مناسب کل واحدها باشد ؟ و اینکه آیا نصب منبع 2000 یا 3000 مترمکعبی در سقف ساختمان مشکلی ایجاد نمیکند ؟
    ممنون میشوم راهنمئی بفرمایید
    با تشکر
    خدابخش

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      شما می توانید از پمپ آب 1.5 اسب ابارا به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید.
      در مورد سوال دوم باید گفت اگر سقف شما توانایی نگهداری منبع را نداشته باشد، احتمال بروز مشکل وجود دارد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

  160. حسن زندی

    درود بر شما
    من در ساختمانی ۶ طبقه که طبثه اول پارکینگ و ۵ طبقه هم مسکونی که هر طبقه ۳ واحد داره زندگی میکنم
    پمپ ما ۲ اسبه منبع فشار هم ۶۰ لیتریه دوتا منبع آب ۱۲۰۰لیتری هم تعبیه شده…درحال حاضر مشکل ما از کار افتادن مرتب اتومات پمپه… چون تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ زیاده ظاهرا اتومات پمپ بعداز مدتی صفحاتش به هم میچسبه و باید بهش ضربه بزنیم تا کار کنه…لطفا بفرمایید که اصولا مشکل اصلی از کجاست و لطفا پیشنهاد اتومات خوب به من بدید چه اتوماتی بخرم؟

    1. کارشناس

      سلام
      مشکل شما از منبع تحت فشار می باشد. شما می توانید منبع خود را از 60 لیتر به 150 لیتر تغییر دهید.
      در ضمن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  161. با سلام من در آپارتمان هشت طبقه هر طبقه دو واحد زندگي ميكنيم كه ما در طبقه اول هستيم.
    ميشه گفت همه واحد ها به جز ما پمپ گذاشتن و در روزهاي جمعه آبمون خيلي خيلي ضعيف هست.
    از چه نوع پمپي بايد استفاده كنيم كه در روزهاي تعطيل آب ما هم پر فشار باشه؟
    مساحت واحد ما 80 متر هست. طبقه اول هستيم
    متشكرم

    1. کارشناس

      اگر تصمیم دارید پمپ را در داخل واحد نصب کنید، می توانید از پمپ 1 اسب بشقابی ابارا به همراه ست کنترل ، و اگر در بیرون از واحد پمپ را نصب می کنید از پمپ نیم اسب بشقابی ابارا به همراه ست کنترل استفاده کنید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر ، شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  162. سلام خسته نباشید ما در یک آپارتمان 4 واحدی طبقه سوم روی پیلوت در مشهد زندگی میکنیم یک مخزن آب 1000لیتری برای واحد ما در پشت بام در نظر گرفته شده(برای هر واحد یک مخزن آب تعبیه شده)مشکل فشار آب داریم پشنهاد نصب پمپ در کنار مخزن آب در پشت بام، دادن به نظر شما کار درستیه یا نه؟ پمپ آب کجا نصب شود بهتره؟چه مارکی؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. کارشناس

      سلام
      با توجه به اینکه منبع در پشت بام قرار دارد پمپ نیز باید در پشت بام باشد به شرطی که حتما در داخل محفظه ای قرار گیرد تا در معرض هوای آزاد قرار نگیرد.
      یک پمپ نیم اسب و یا حداکثر 1 اسب بشقابی ابارا به همراه ست کنترل برای شما مناسب می باشد.
      شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  163. سلام
    ما بک یاختمان ۵ طبقه با ۷ واحد هستیم که مخزن ذخیره و پمپ ۲ اسب داره
    حالا سوالم اینه که من میتونم از مخرن ذخیره اب واحد جدا کنم و برای خودم پمپ بذارم؟

    1. کارشناس

      سلام
      مخزن ذخیره ساختمان اگر 2000 یا بیشتر از آن باید این امکان وجود دارد که از پمپ جدا برای خود استفاده کنید. به شرطی که ترجیحا انشعابی که از آن می گیرید نزدیک به انشعاب پمپ اول نباشد
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  164. درود

    ما حدود 4 ماه پیش یک پمپ آب یک اسب بشقابی تک پروانه برای ساختمان دو طبقه با زیر بنای 95 متر به اضافه زیرزمین(سرتاسر پارکینک) خریدیم. یک تانکر 1000 لیتری هم داریم که پمپ آب در پارکینگ قرار داره و با منبع 24 لیتری.

    مشکلی که داریم اینه که وقتی در حمام آب رو تنظیم می کنیم بعد از مثلا یک دقیقه سرد می شه و دوباره بعد از مدتی خود به خود گرم می شه. مجبوریم آب رو داغ تر تنظیم کنیم که بعد از اون یک دقیقه به دمای نرمال برسه و دوش بگیریم و موقعی که داغ می شه بریم کنار تا دوباره نرمال بشه. و این سرد و گرم شدن آب ادامه داره.
    می خوام بدونم مشکل از کجاست که آب نمی تونه توی یک درجه به مدت طولانی ثابت بمونه.

    یه نکته دیگه اینکه وقتی آب در یک طبقه باز بشه طبقه دیگه نمی تونه حموم بره و یا حتی وقتی کسی توی حمامه اگه آب رو در آشپزخونه باز کنیم روی آب حمام تاثیر میذاره و صدای طرف در میاد که آب رو ببندید. ما قبلا نه تانکر داشتیم و نه پمپ و این مشکلات رو داشتیم و حدود 4 ماه پیش رفتیم هم تانکر 1000 لیتری و هم پمپ یک اسب خریدیم باز این مشکل وجود داره.
    یک لوله کش آوردیم گفت همه چی در ظاهر درسته ولی معلوم نیست مشکل از کجاست. با توجه به تجربه شما این دو مشکل از چه چیزهایی می تونه باشه که ما یک فرد خبره تر رو بیاریم و روی همون زوم کنیم و مشکل رو حل کنیم.

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید ظرفیت منبع تحت فشار را به 60 یا 80 لیتر تغییر دهید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  165. بنام خدا
    با سلام
    برای انتقال یک اینچ آب به ارتفاع 500 متری (کوه) چه پمپی و چه تجهیزات دیگری لازم است??
    با تشکر و سپاس
    صادقی
    20/11/1397

    1. کارشناس

      سلام
      شما باید شیب طول مسیر را مشخص نمایید (از نقطه مبدا تا مقصد)
      و اینکه آب قرار است از کجا انتقال پیدا کند(چاه، رودخانه)
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های دقیق تر با کارشناسان ما در تماس باشید

  166. سلام و عرض ادب

    من در يك ساختمان 3 طبقه 130 متري تك واحدي روي پيلوت زندگي ميكنم مشكل آب داريم و ميخواهيم پمپ آب بگذاريم جنابعالي از نظر فني چه پمپي را پيشنهاد ميكنيد؟

    ممنون از پاسختون

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی ابارا به همراه لوازم اتوماتیک و منبع 60 لیتری استفاده کنید( این پیشنهاد جهت استفاده در کل واحد ها می باشد)

  167. سلام
    پمپ تک پروانه است ..پیشنهاد یکی از اقوام که با مشکل تقریبا مشابه روبرو بودند این بود که مخزن 60 لیتری بزاریم آیا تاثیر دارد.ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      مشکل شما هیچ ربطی به مخزن ندارد، که تعویض یا خرید مخزن هزینه ی اضافی می باشد
      پمپ شما اگر از نوع بشقابی است باید جتی شود و اگر جتی است باید تبدیل به دو پروانه شود.
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  168. با سلام در یک ساختمان 5 طبقه دو واحدی طبقه پنجم هستم که آب واحدهای سمت چپ و راست از یک کنتور ولی از دو پمپ تامین میشود .پمپ آب ما یک اسب با ست کنترل است ولی اکثر اوغات آب به واحد ما نمیرسد ضمنا لوله کشی به صورت مستقیم است بقیه همسایه ها مشکل آب ندترند برای رفع ای مشکل چه راهکاری پیشنهاد میفرمایید.با تشکر

    1. کارشناس

      سلام
      لطفا مدل پمپ یک اسب خود را بفرمایید ؟(بشقابی-جتی)
      ولی در حالت کلی،اگر پمپ شما یک اسب تک پروانه است باید آن را به یک اسب دوپروانه تغییر دهید، به دلیل اینکه تک پروانه ارتفاع کمتری را ساپورت کرده و سبب نرسیدن آب به واحد شما می گردد

  169. سلام
    من یک واحد 50 متر طبقه چهارم دارم که هر طبقه دو واحد هست وساختمان در مجموع 8 واحدی هست
    توو پارکینگ پمپ بدون مخزن نصب کردن ولی مشکل آب حل نشده و فشار کم و زیاد میشه و معمولا انقدری کمه که آبگرمکن هم به سختی روشن میشه
    راه حل مناسب برای این مشکل رو میفرمایید ؟
    پمپ کوچیک 120 وات که رو آبگرمکن نصب میشه جوابگو هست ؟
    ممنون که وقت میزارید

    1. کارشناس

      سلام
      شما دو راه حل پیش رو دارید:
      1- به احتمال زیاد پمپ شما یا دارای قدرت کافی نمی باشد و یا اگر منبع تحت فشار در سیستم خود نصب کردید، احتمالا باد منبع خالی شده ، که باید متناسب با آنها مشکل را رفع کنید
      2- اگر قصد تغییر پمپ را ندارید می توانید از پمپ های پکیجی یا آبگرمکنی ، برای آبگرمکن خود استفاده کنید.
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  170. صفر رضائی پور

    سلام از پاسخی که دادید متشکرم
    فرمودید که از پمپ یک اسب جتی ابارا برای ویلا استفاده نمایم چنانچه از یک اسب بشقابی استفاده نمایم مشکلی پدید میاورد ؟ چون من یک پمپ یک اسب بشقابی دارم که در حال حاضر بدون استفاده است آیا صلاح میدانید از آن استفاده نمایم. سپاس فراوان

    1. کارشناس

      سلام
      خواهش می کنم
      شما از پمپ یک اسب بشقابی نیز می توانید استفاده کنید ولی به دلیل خودمکش نبودن این سری از پمپ ها دائما نیاز به هواگیری دارید ، به همین دلیل این پمپ ، با توجه به اینکه همیشه در ویلا ها سکونت ندارید ،زیاد مناسب نیست.

  171. صفر رضائی پور

    سلام سایت شما خیلی خوب راهنمایی میکند وبه سوالات جواب میدهد.
    لطفا راهنمایی و پیشنهاد دهید.
    یک ویلا دوبلکس چهار خوابه مستر دارم که هرکدام بطور مستقل توالت و دستشوئی و حمام دارد ازطرفی جک حوضی و پکیج ۳۶ هزار ایران رادیاتور در ان نصب است ، چه نوع و مدل پمپی باید در این ویلا نصب نمایم. متشکرم

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون از لطف شما
      بهترین انتخاب برای شما پمپ یک اسب جتی ابارا به همراه ست کنترل می باشد.
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  172. سلام .یک واحد از دو واحد با متراژ حدود 90 متر ، طیبقه اول در محدوده استان گیلان دارم .فشار آب روزها بسیار پایین هست لطفا راهنمایی بفرمایید از چه پمپ با چه برندی با توجه به شرایط آب و هوایی می تونم استفاده کنم و آیا مخزن آب پلی اتیلن هم نیاز هست یا خیر…
    طبق توصیه پمپ پنتاکس رو معرفی کردن با توان یک اسب
    ممنون از پاسخگویی

    1. کارشناس

      سلام
      شما برای یک واحد، نیاز به یک پمپ نیم اسب دارید که اگر قصد نصب در داخل واحد را دارید می توانید از پمپ نیم اسب بشقابی پنتاکس و ابارای ایتالیا و اگر قصد نصب در بیرون از واحد را دارید می توانید از پمپ نیم اسب معمولی ابارا استفاده کنید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  173. سلام
    من در طبقه 4 هستم و پمپ 1 اسب جتی خریده بودم و یک کلید اتومات استریم pc-10 .
    چند روز پیش کید اتومات پایه ورودی برش آب شد و بردم تعمیر کرد و درست شد. الان که مجدد نصب کردم وقتی شیر آب رو باز میکنم فقط یک فشار آب ابتدایی هست و کم کم تموم میشه و در نهایت قطع میشه. فقط زمانی که شیر توی توالت رو باز میکنم بعد از چند ثانیه پمپ فعال میشه. مشکل از کجا میتونه باشه چون قبلا با همین اتومات ( که البته پیچ تنظیم نداره ) مشکل روشن شدن پمپ رو نداشتم و بعد تعمیر اینجوری شده.

    1. کارشناس

      سلام
      بعضی اوقات بعد از تعمیر یا سرویس، آشغال وارد لوله کشی واحد ها می گردد، که همین آشغال ها در نهایت به پشت شیر پیسوار و شیر فلکه های داخل واحد منتقل می شود و مانع از خروج آب می گردد. در اینصورت برد مغناطیسی ست کنترل، فشار دقیق لوله را تشخیص نمی دهد ( به عبارتی فشار ساکن پشت شیر یکطرفه داخل ست کنترل کاذب بوده است) . همین امر باعث عدم کارکرد صحیح پمپ و ست کنترل می گردد.
      برای تشخیص مشکل فوق بعد از خروجی پمپ، شیر تخلیه را باز و بسته کنید تا عملکرد پمپ مشخص گردد، بدین صورت میتوان فهمید که ست کنترل سالم هست یا خیر
      در صورت وجود آشغال باید توری شیرها تمیز گردد
      در نهایت جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  174. سلام وقت بخیر
    بنده در یک ساختمان ۸واحدی در طبقه دوم روی پیلوت ،که پیلوت پارکینگ هست وهرطبقه دو واحد ۸۰متری داره زندگی میکنم وهمسایه ها اکثرأ پمپ دارن ومحل پمپ ها در پارکینگ هست ،شما چه توع پمپ آبی رو مناسب واحد ما میدونید البته پمپ رو میخواهیم در پارکینگ نصب کنیم،با ست کنترل بهتره یا مخزن انسباط
    ممنون میشم سریع راهنمایی کنید

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ نیم اسب ابارا مدل PRA 0.5m به همراه ست کنترل استفاده کنید .
      همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  175. با عرض سلام وخسته نباشيد ما دريك ساختمان پنج طبقه ١٥واحدي كه هر طبقه ٣واحد هست هستيم ،پمپ اب هم راه قطع كننده بادي عهد قديم تا زماني كه بادش خوب باشد خوب است،اما باد كم ميكند ومجدد به حالت كم فشاري برميگردد،از انجا كه مدير ساختمان إرادتي منبع باد دارد،تا جايي پيش رفته كه يك موتور باد هم خريده وهر وقت فشار كم ميشود با كلي منت وبدبختي ان را احيا ميكند ،از انجا كه بنده ميخواهم سريعا اين موضوع و اين منت را از سر خود كم كنم ،قطعا يك اتومات خوب معرفي كنيد كه بدون عيبي كارش را انجام دهد،لازم بذكر هست متراژ واحدها ١٠٠متريست،تشكر ميكنم راهنمايي كنيد ،تا ما از تكنولژي گذشته خلاص شويم ،وابرويمان هم حفظ شود.

    1. کارشناس

      سلام
      منبع تحت فشار جهت حفظ فشار در لوله ها و کاهش تعداد دفعات خاموش، روشن شدن پمپ ، برای مصرف 15 واحد، گزینه ی بهتری نسبت به ست کنترل می باشد.
      در حالت کلی اگر می خواهید از هزینه های جاری خود بکاهید می توانید از درایو دور متغیر یا اینورتر استفاده کنید.
      و در نهایت لازم به ذکر است خالی شدن باد مخزن، می تواند ناشی از خراب شدن منبع تحت فشار یا تیوپ داخل منبع باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  176. سلام . آپاتمان ما در طبقه 4/5 و آخرین طبقه یک بلوک 20 واحدی قرار دارد. پمپ آب هم در موتور خانه پایین هست ولی همیشه روشن نیست و زمان هایی فشار خیلی کم هست در اوقات دیگه هم با وجود فشار بهتر وقت طبقات پایین استفاده آب دارن فشار کلا کم میشه و آب گرمکن ما خاموش میشه یا آب سرد میشه . امکان داره برای یک واحد خودمون پمپ بذاریم ؟ سیستم لوله کشی توی تراس بیرون هست. ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      بله این امکان وجود دارد
      شما می توانید از یک پمپ نیم اسب به همراه ست کنترل در تراس خود استفاده کنید
      البته همانطور که در مقالات و پاسخ های قبلی گفته شد، Piping ، زانوها و اتصالات گالوانیزه و آهنی بر اساس دما و حرارت، رسوب و جرم می گیرند که همین امر سبب افت فشار در آب گرم مصرفی می گردد.
      شما می توانید از یک لوله کش متبحر بخواهید، همه ی شیرهای آب داخل واحد را باز کرده و توری شیر پیسوار ها را تمیز و تخلیه کند به احتمال بسیار زیاد مشکل شما حل خواهد شد .
      در صورت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان فنی ما در تماس باشید .

  177. سلام

    اگه برای ساختمانی که طبق محاسبات پمپ 1 اسب براش کافیه پمپ 1.5 اسب بخریم چه مشکلی به وجود میاد.

    بعد اینکه از کجا بفهمیم یک پمپ پنتاکس اصل ایتالیا هستش چون چند جا هم گفتن تحت لیسانس ایتالیاست و چند جا گفتن اصل ایتالیاست.

    1. کارشناس

      سلام
      استفاده از یک پمپ با ظرفیت نامناسب، موجب بالارفتن استهلاک پمپ شما می گردد.
      و در مورد سوال دوم : بهترین راه برای شناخت اصالت پمپ، چک کردن سریال پمپ در سایت مرجع ایتالیایی می باشد. همچنین پمپی که دارای اصالت باشد باید توسط فروشنده در فاکتور فروش، اصل بودن آن قید گردد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  178. سلام ممنون از توضیحاتتون، خونه دو طبقه با زیربنای پایین 160 و بالا 140 که هر طبقه یک سرویس بهداشتی یک حمام و یک اشپزخانه داره هر دو طبقه هم پکیج کاری شدن. متاسفانه فشار اب تو شهرمون خیلی پایینه چه پمپی پیشنهاد میدین؟ ایا قبل پمپ مخزن اب لازمه یا مستقیما وصل بشه به سیستم لوله کشی؟ و اینکه قطعه دیجیتال هم میخواد یا خود پمپ کافیه؟ لطف کنین از مدل پنتاکس هم پیشنهاد بدین، ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      شما می توانید از پمپ 1 اسب بشقابی استفاده کنید که باتوجه به درخواست شما از پنتاکس، می توانید از مدل CM100 این برند استفاده کنید.
      و در مورد نحوه نصب باید گفت ، بهترین شیوه نصب پمپ این است که قبل از پمپ مخزن ذخیره آب قرار گیرد، ولی اگر به هر دلیل معذوریت فضا و مکان داریدبه ناچار می توانید پمپ را با ست کنترل به سیستم لوله کشی یا آب شهری متصل کنید
      در نهایت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

  179. سلام و خسته نباشید ما در یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی زندگی میکنیم طبقه 4 هستیم فشار آب خیلی کم شده اب هر واحد هم از کنتور جداست ایا میتوان فقط برای یه واحد جدا پمپ گرفت و چه پمپی رو شما پیشنهاد میکنید.

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ داب مدل KPF45/20 به همراه مخزن تحت فشار و لوازم اتوماتیک استفاده کنید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

  180. جعفری......

    سلام.یه واحد80 متری در طبقه4 روی پیلوت.کنتور جداگانه است.فشار اب کم است.میخام پمپ داخل واحد بگذارم.پیشنهاد شما؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ داب مدل KPF45/20 به همراه مخزن تحت فشار و لوازم اتوماتیک استفاده کنید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

  181. با تشكر از اطلاعات مفيد ارائه شده در سايت

  182. سلام – براي طبقه ششم يك آپارتمان با متراژ 155 متر تك واحدي , كه داراي دو عدد دوش حمام است چه پمپي (جتي يا پروانه اي يا بشقابي) با چه مشخصاتي ميتوان استفاده كرد
    ممنون از راهنماييتان

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ آب داب مدل kpf45-20m و یا پمپ آب پنتاکس مدل pm80 به همراه مخزن و لوازم اتوماتیک استفاده کنید .

  183. سلام خسته نباشيد ما يك اپارتمان چهار طبقه تك واحدى داريم اب از بالا به پايين لوله كشى شده ولى وقتى طبقاط پايين اب رو باز ميكنن طبقه چهارم اب نداره در حالت عادى هم حتى فقط شيرهاى قديمى ابگرمكن رو روشن ميكنه شير هاى اهرمى ابگرمكن رو روشن نميكنه چون لوله اصلى از بالا اومده و طبقه پايين مسكونيه بايد پمپ رو پشت بوم نسب بشه ولى همسايمون ميگه پمپ بايد پايين نسب بشه و بالا پشت بام تاثير نداره و فشار مياره به لوله هاو اين حرفاو به جاى پمپ منبع دو هزار ليترى بزاريم مگه منبع تو فشار اب تاثير داره ؟اگر ما پمپ نيم اسب براى واحد خودمون كه پنجاه متريه نصب كنيم تاثيرى رو فشار اب بقيه نميزاره كه بعد از هزينه كردن به مشكل بخوريم چون اب از بالا به پايين لوله كشو شده وما اول لوله طبقه بالا هستيم در ضمن براى يك واحد پنجاه مترى چه پمپى بهتره وحدودا چه قدر قيمت داره اگر از قيمت اطلاع داريد

    1. کارشناس

      سلام
      شما برای حل مشکل خود چند راه حل در پیش رو دارید
      1- می توانید یک مخزن ذخیره آب 2000 لیتری به همراه یک پمپ آب 1 اسب بشقابی و ست کنترل و لوازم و متعلقات مربوطه برای کل واحد ها نصب کنید
      2- می توانید از یک مخزن 2000 لیتری در پایین به همراه پمپ 1 اسب جتی و منبع دیافراگمی و لوازم اتوماتیک برای کل واحد ها استفاده نمایید
      3- و یا از یک پمپ نیم اسب بشقابی به همراه ست کنترل فقط برای واحد خود استفاده نمایید. البته پمپ باید در داخل واحد نصب گردد.
      و در آخر جهت اطلاع از قیمت و موارد بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  184. با سلام مجدد

    من از شما راهنمایی خواستم در پست پایین تر “ما در یک ساختمان سه طبقه زندگی می کنیم”.

    انقدر پمپ داب و ابارا زیاده من نمی تونم مدل مورد نظر شما رو پیدا کنم. لطفا اگه امکان داره یک پمپ جتی 1 اسب هم داب و هم ابارا با پروانه نوریل معرفی کنید.مخزن انبساط هم 20 یا 24 داریم فعلا. نهایتا 700 هزار و اگه کمتر باشه بهتره. لطفا جند مدل رو به ترتیب اولویت معرفی کنید که هر کدوم رو نداشتن اون یکی رو بگیرم. اگه صدای کمی داشته باشه هم بهتره گرچه همه پمپ ها صدا میدن.

    خودم Pentax cam 100 رو در نظر گرفته بودم که حالا نمی دونم این مدل اصل ایتالیا پیدا می شه یا نه.

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ 1 اسب جتی ابارا مدل AGA 1.00m
      پمپ آب 1 اسب جتی داب مدل jet 102m
      و در صورت درخواست پمپ با قیمت مناسب تر می توانید از پمپ نوید موتور ایرانی مدل CAM 100 استفاده کنید.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  185. عباس سليماني

    سلام وقت بخير
    براي يك واحد آپارتمان (تك واحدي) طبقه چهارم پمپ بشقابي مناسب تره يا پمپ جتي؟ با فرض اينكه پمپ در طبقه همكف پاركينگ قرار دارد…
    منظورم يك خونه هست…
    ممنون از راهنماييتون

    1. کارشناس

      سلام
      برای یک واحد در طبقه چهارم پمپ آب جتی فشار بیش از حد و پمپ آب بشقابی آب دهی بیش از حد نیاز شما را ایجاد می کند . پس پیشنهاد ما به شما پمپ آب داب ایتالیا مدل KPF 38/18M به همراه مخزن و لوازم می باشد.

  186. سلام

    خواهش می کنم جواب بدی لطفا

    ما در یک ساختمان سه طبقه زندگی می کنیم با زیر بنای 120 متر که طبقه اول(همکف) 80 متر زیر بنا دار0 و کنارش پارکینگه و طبقه دوم و سوم 120 متر.
    یک منبع آب سه لایه 800 لیتری خریدیم و یک پمپ نیم اسب خیلی قدیمی داریم.
    مشکلی که داریم اینه که وقتی کسی در طبقه اول حمام بره ما در طبقه سوم نمی تونیم حمام بریم.
    حتی اگر در دو طبقه دیگر آب بسته باشه اگه کسی در حمام باشه و یک نفر در اشپزخانه آب باز کنه آب حمام سرد می شه و باید آب ها را باز نکنیم تا فرد مورد نظر حمام کنه.
    قبل از خرید منبع، پمپ مستقیم به منبع اصلی شهر وصل بود و این مشکل را داشتیم و حالا هم با خرید منبع 800 لیتری این مشکل همچنان باقیه.
    سوالات:
    1- به نظر شما چه پمپی مناسب منزل ماست طوری که اگر سه طبقه با هم حمام برن مشکلی پیش نیاید و از اون طرف فشار آب به ماشین لباسشویی و … آسیب وارد نکند. (برق ما تک فاز است)
    2- تفاوت بین پروانه نوريل و پروانه برنجي در چیست و کدام برای ما کاربرد دارد. در مرو پمپ بشقابی و یا غیر بشقابی هم یه توضیح بدید که کدوم مناسبتره.
    3- یک فلوتر مکانیکی و یک فلوتر برقی معرفی کنید هر دو از برند معتبر و خوش قیمت (که با توجه به هزینه ها تصمیم بگیریم)
    دیگه نمی دونم چه چیزهایی دقیقا نیازه ولی توی جستجوهام به این چیزها رسیدم و هر کدوم که نیازه شما از یک برند معتبر و خوش قیمت معرفی کنید
    پرشر سوویچ، درجه تنظیم فشار، کلید اتوماتیک مکانیکی و دیجیتالی (برای هر دو معرفی کنید)، شیر یک طرفه، پنج راهی، شیر صافی برای مخزن تحت فشار.

    اون هایی که لوله کش یا وصل کننده پمپ می دونه و با خودش میاره که نیازی نیست ولی هر کدوم که نیازه رو لطفا معرفی کنید با جزئیات که ما هم بدونیم و چیزهایی هم که شما می دونید که باید خریداری بشه و تو لیست بالا نیست لطفا معرفی کنید.
    یه مخزن انبساط داریم دقیقا نمی دونم چند لیتریه فکر کنم با توجه به قیمت ها همون مناسب باشه ولی باز اگه شما صلاح می دونید یک مخزن انبساط 24 یا 50 معرفی کنید ولی فرض رو همون مخزن قبلی بگیرید که روی پمپ نیم اسب قدیمی داریم.

    ممنونم از توجه شما

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از دو گزینه استفاده کنید
      1- استفاده از بوستر پمپ دور متغیر ایزی باکس مینی داب ایتالیا، که در اینصورت به هیچ کدام از مخزن های تحت فشار و لوازم و متعلقات نیازی نمی باشد. این پکیج به صورت تماما دور متغیر بوده و بر اساس نیاز مصرفی وارد مدار می شود و کاملا بی صدا می باشد.
      2- انتخاب دوم استفاده از پمپ 1 اسب جتی داب یا ابارا ی ایتالیا به همراه مخزن تجت فشار 60 لیتری ، پنج راهی، شیر یکطرفه ، شیرصافی، و کلید اتوماتیک می باشد که البته این پمپ از قیمت مناسب تری برخوردار است.

  187. با سلام برای ساختمان 5 طبقه 6 واحدی از پمپ 2 اسب با کلید اتومات ایتال تکنیکا PM 12 و مخزن 2000 لیتری استفاده شده اما الان مدام روشنه و خاموش نمیشه علتش چیه؟ با تشکر
    واینکه این مدل اتومات میشه تنظیم کرد موقع باز کردن شیر روشن باشه و مدام خاموش روشن نکنه؟ جریان آب در حالت عادی که اتومات سالم بود مدام کم و زیاد میشد

    1. کارشناس

      سلام
      شما در مرحله اول باید شیر فلکه خروجی پمپ را ببندید، اگر پمپ آب خاموش شد، این بدین معناست که کلید اتوماتیک سالم است ولی در غیر اینصورت کلید اتوماتیک مشکل دارد
      و در مرحله بعد باید باد مخزن تحت فشار را چک کنید و همچنین از سالم بودن شیر یکطرفه ها اطمینان حاصل کنید
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  188. سلام و خسته نباشید،جای تشکر وقدردانی داره که واقعا وقت میزارن برای راهنمایی وپاسخ سوالات،بنده یه ساختمان ۲ طبقه دارم که طبقه اول یکواحد۵۰متری است وطبقه دوم هم ۲واحدهرکدام۵۰متری میباشد ،پمپ (نیم اسب لوارا) در طبقه اول قرارگرفته ومستقیم از آب شهری استفاده میکندولی طبقه دوم که ۲ واحد هستن از منبع ذخیره ۱۰۰۰لیتری که پشت بام گذاشته شده استفاده میکنندکه توسط همین پمپ پر میشود، فشار آب بسیار کمی در طبقه دوم داریم سوالی که دارم،
    ۱.آیا میشود از یک پمپ با قدرت بیشتر جایگزین پمپ فعلی کرد و هم بصورت مستقیم از آب شهری استفاده کرد وهم از منبع ذخیره ۱۰۰۰لیتری چون پارکینگ یاموتورخانه نداریم برای پایین آوردن منبع ذخیره

    لطفا اگر راه حلی دارید راهنمایی بفرمایید درضمن درخصوص خرید پمپ باکیفیت هم چی پیشنهاد میدین اگر نیاز ب اقلامی چون اتومات و…هم هست ممنون میشم ذکر کنین

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      شما برای حل مشکل خود دو راه حل در پیش رو دارید
      1- پمپ فعلی را صرفا جهت پرکردن مخزن قرار دهید و در پشت بام، بعد از مخزن ذخیره از یک پمپ نیم اسب ابارا ایتالیا به همراه ست کنترل (برای هر سه واحد) استفاده نمایید.
      2- اگر مشکل قطعی آب نداشته باشید، می توانید مستقیم از آب شهری استفاده کنید و مخزن را از مدار خارج کنید.
      ولی در کل پیشنهاد اول، به نسبت راه حل مناسب تری می باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  189. فرزادفر

    با سلام خدمت ادمین محترم
    بنده یک واحد 100 متری در طبقه پنجم یک آپارتمان دارم ، قصد نصب یک پمپ را دارم آن هم به دلیل افت فشار آب سوال بنده اینجاست چه پمپی مناسب واحد بنده است ؟
    توضیح : کلکتور آب در دستشویی نصب شده و تنها لوله ورودی به واحد فقط در آنجاست ، سقف دستشویی کاذب میباشد و به نظر خودم امکان نصب پمپ در آنجا امکان پذیر است البته با نصب یک پایه مناسب برای قرار گرفتن پمپ .

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از یک پمپ تک پروانه داب مدل k 20/41m یا پمپ نیم اسب بشقابی پنتاکس مدل cm50 به همراه ست کنترل استفاده کنید .
      و جهت نصب پمپ در سرویس بهداشتی باید از عایق آب بندی محل نصب پمپ اطمینان حاصل کنید.

  190. با سلام
    طبقه چهارم ساختمان 8واحدی با متراژ 75 متر اگه پمپ نیم اسب ایتالیایی با مخزن بذارم جوابگویه واحد خودم هست.با تشکر؟

    1. سلام
      اگر موفق به نصب پمپ در داخل واحد خود شوید ، پمپ نیم اسب بشقابی گزینه ی مناسبی برای شما می باشد که هم کم صدا بوده و هم فشار مناسبی را برای شما تامین می کند.و همین طور اگر در محل نصب فضای کافی وجود دارد می توانید از مخزن استفاده کنید.
      شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  191. با سلام،یک واحد ویلایی حیاط دار با زیر بنای 140متر مربع ، پمپی که هم برای ساختمان و در عین حال از آن بتوان بجای کارواش خانگی استفاده کرد ،آیا امکان پذیر است؟ پیشنهاد شما چیست؟
    سپاس از پاسخ شما

    1. سلام
      پمپ آب خانگی و پمپ کارواش دو مکانیزم متفاوت دارند که پمپ آب خانگی فقط جهت آبرسانی به کار می رود و در عین حال پمپ کارواش نیاز به حداقل فشار 70 بار دارد. پس بنابراین نمی توان آن دو را ادغام کرد.
      ولی برای منزل خود شما می توانید از یک پمپ 1 اسب جتی استفاده کنید . و برای پمپ کارواش نیز می توانید از پمپ های کارواش خانگی استفاده کنید .

  192. سلام
    طبقه سوم هستیم . ساختمان ۳ واحد هرواحد ۷۰ متر . فشار آب خیلی کم برای واحد ما چه کار کنیم ؟ منطقه فشار آب خوبی داره .

    1. سلام
      اگر پمپ را برای 3 واحد و 3 طبقه بخواهید، پمپ یک اسب بشقابی به همراه مخزن تحت فشار ، لوازم اتوماتیک و منبع ذخیره ی 1000 لیتری سه جداره جوابگوی شما خواهد بود .
      اما اگر شما این پمپ را برای 1 واحد در طبقه سوم بخواهید و تصمیم به نصب آن در طبقه اول داشته باشید ، می توانید از پمپ داب ایتالیا مدل KPF 38/18m به همراه مخزن تحت فشار و لوازم اتوماتیک استفاده کنید.
      و در نهایت اگر بخواهید پمپ را برای 1 واحد داشته باشید و داخل واحد نصب کنید پمپ نیم اسب بشقابی به همراه ست کنترل برای شما کافی می باشد.

  193. بابايي از تهران

    از حسن توجه و پاسخ دقيق كارشناس محترم سپاسگزارم . متاسفانه هيچيك از ست كنترلها قابل اعتماد نيستند و كاملا شانسي سالم در ميان ، به همين دليل مصرف كننده گيج ميشود و همه گزينه ها زير سوال ميرود.

    1. متشکرم
      ولی این نکته را باید ذکر کرد که اغلب ست کنترل ها باید به صورت افقی بر روی دهش پمپ نصب گردند ، مانند ست کنترل پنتاکس
      که در غیر این صورت استارت اولیه ی پمپ و ضربه ی قوچ ، پس از روشن و خاموش شدن پمپ ، دچار صدمات جدی می گردند و در نهایت کارایی خود را از دست خواهند داد

  194. با سلام
    برای باغی که از سطح نهر تا تانکر حدود ۱۷۰ متر فاصله هست، شما چه پیشنهاد مقرون به صرفه ایی دارید
    با تشکر

    1. در حالت کلی هر 10 متر طول مسیر افقی یک متر ارتفاع عمودی در نظر گرفته می شود که به این طول مسیر ، تعداد زانوهای مسیر، شیب مثبت، ارتفاع عمودی، ضریب اصطکاک و روندگی لوله اضافه می شود و برای انتخاب گزینه ی مناسب نیاز به همه ی این اطلاعات می باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  195. ماهور مرادی

    با سلام برای ساختمان دوطبقه که در طبقه دوم مشکل فشار آب داریم یک پمپ لوارا نیم اسب گرفتم از چه مارک و چه نوع ست کنترلی استفاده کنم که مناسب باشه باتشکر

    1. سلام
      ست کنترل پنتاکس ایتالیا گزینه ی مناسبی برای شما می باشد. علاوه بر این نصب ست کنترل هم باید به صورت افقی در خروجی پمپ انجام گیرد .

  196. بابايي از تهران

    سلام و تشكر ضمن احترام، پاسخ شما كاملا اشتباه است. من اين مشكل را با جستجوي فراوان حل كردم و در اختيار شما و خوانندگان قرار ميدم. متاسفانه هيچ كدام از شركتها و كارشناسان به اصطلاح فني و نصابان و فروشندگان به صورت علمي با موضوع برخورد نميكنند و از پيشنهاد و راهنمايي ناراحت هم ميشن بجاي تشكر. من اصلا فني نيستم و رشته تحصيلي ام هم در زمينه علوم انساني هست اما روحيه پرس و جو گر دارم و از پيشنهاد و تجارب ديگران استقبال و استفاده ميكنم.
    من چهار بار هزينه كردم و نصاب هاي ناوارد و كارنابلد و حرف گوش نكن بيش از 1 ميليون به من ضرر زدند ولي ياد گرفتم. بگذريم…
    1_بعداز اندازه گيري فاصله هاي عمودي و افقي و نوع پمپ، در موقع نصب حتما بايپس را پيش بيني كنيد تا در صورت قطع برق در حين شستشو يا استحمام، آب شهر وارد ساختمان شود.(با يك فلكه يا شيرگازي آب و يك شير يكطرفه)
    2_حتما خروجي منبع را لوله 3 بگيريد و به پمپ وصل كنيد و هيچ تبديل نزنيد.
    3_سعي كنيد بين منبع و پمپ از زانو و شير يكطرفه استفاده نكنيد تا آب بطور مستقيم وارد پمپ شود. شير يكطرفه را بالاي كليد اتومات يا ست كنترل وصل كنيد و بين پمپ و ست كنترل با يك لوله 15 تا 20 سانتي متري يا چند تا روپيچ توپيچ فاصله ايجاد كنيد. والسلام…….

    1. سلام
      ضمن تشکر از پیگیری و راهنمایی های شما باید خدمت شما عرض کنم، همانطور که در جواب سوال قبلی شما گفته شد مشکل شما هم می تواند از ست کنترل و هم از پمپ باشد که در این حالت پروانه ها هرز می چرخند یا به زبان ساده تر اصطکاک کافی با آب ندارد. در واقع عدم اصطکاک یا هرز چرخیدن پروانه می تواند به علت کمبود آب در قسمت مکش باشد. در حالت کلیNPSH باید مثبت باشد.
      اما در مورد گزینه هایی که ذکر کردید: در مورد گزینه ی اول، در نصب، اگر نصاب دارای تجربه کافی باشد، باید از این مسئله اطلاع کافی داشته باشد که از بای پس برای موارد قطعی برق باید استفاده گردد.
      و در مورد گزینه های بعدی ، همه ی ست کنترل ها دارای شیر یکطرفه می باشند که همین امر به ما اجازه می دهد که از شیر یکطرفه در قسمت مکش پمپ برای مواقعی که NPSH پمپ منفی است استفاده کنیم، که آب داخل حوضینگ پمپ به لوله مکش، برگشت داده نشود، با این کار از هرز چرخیدن پروانه تا حدودی جلوگیری می شود و در نهایت پمپ خاصیت خود مکشی می گیرد.
      در کل دوست عزیز جواب ها بر حسب سوالی که پرسیده می شود و یا شرایطی که در سوال عنوان می شود، داده خواهد شد. که بعضا با تغییر شرایط یا حتی عنوان نشدن بعضی از موارد کوچک، ممکن است کل جواب و شرایط تغییر پیدا کند. بنابراین ما از شما خواهش می کنیم در صورت دریافت اطلاعات کاملتر با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانیم علاوه بر مشاوره دقیق تر، تبادل اطلاعات بهتری نیز انجام دهیم.

  197. بابايي از تهران

    بابايي از تهران همه را خواندم ولي هيچكدام پاسخ مشكل من نبود براي ويلايم كه سه طبقه با ارتفاع 8 متر است، قبلا يك پمپ نيم چيني با ست كنترل چيني زرد رنگ در مسير آب شهر نصب كردم خوب بود امسال فشار آب كم شد دايم قطع ميشد الان منبع 500 ليتري گذاشتم ولي باز هم بيشتر از يك دقيقه كار نميكند و قرمز ميشود و 5 دقيقه بايد صبر كنيم و با دست ريست كنيم كلافه شديم لطفا راهنمايي دقيق بفرماييد پمپ و منبع در همكف است و پيچ تنظيم را هم تا آخر به راست جرخاندم. متشرم

    1. سلام
      اگر در طول این یک دقیقه میزان آب بالا رفته سپس قطع می گردد، ست کنترل شما ایراد دارد.
      ولی اگر در این یک دقیقه میزان آب تغییری نمی کند پمپ شما دچار مشکل شده است. که این اشکال می تواند نشان از وجود آشغال و یا رسوبات در حوضینگ یا حلزونی پمپ باشد و یا پروانه پمپ دچار مشکل شده و به اصطلاح هرز می چرخد.

  198. سلام
    من مستاجرم.طبقه سوم اپارتمان ۶واحدم.به هر دلیلی اینجا پمپ اب ندارن.کنتور اب اینجا مشترکه.میخاستم راهنماییم کنین که پمپی هست بتونم به لوله اب طبقه خودم نصب کنم بدون احتیاج به مخزن تا فشار اب خوب بشه.تو اوج مصرف حتی آب قطع میشه.واسه مخزن هم جا ندارم.لوله اصلی اب واحد من تو حموم قسمت داگ ساختمون هستش.یه شیر داره که اب واحدمو قطع یا وصل میکنه.میخام همینجا نصب کنم.درضمن میخام بعداز اینکه از اینجا رفتم همراه خودم ببرم

    1. سلام
      حمام به دلیل وجود بخار گزینه ی مناسبی جهت نصب پمپ نمی باشد، اگر شما بتوانید پمپ را خارج از پمپ نصب کنید، پمپ نیم اسب ابارا به همراه ست کنترل گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.
      در ضمن شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  199. سلام وقت بخیر
    اپارتمان بنده طبقه سوم از چهار طبقه تک واحدی است به متراژ ۱۵۰ متر، به علت فشار پایین اب و عدم موافقت همسایه ها، یه پمپ اب نیم اسب پنتاکس و یه اتومات تهیه کرده ام به دلیل اینکه نمی خوام مستقیم به لوله اب وصل کنم، لطفا بفرمایید حداقل منبع اب مورد نیازم چند لیتری باید باشد، محدودیت محل نصب مخزن روی بالکون دارم، در ضمن تعداد نفرات نیز ۳ نفر هستیم.
    باتشکر

    1. سلام
      متشکرم
      سوال شما کمی گنگ بود، ولی در کل اگر فضای کافی برای نصب مخزن داشته باشید، یک مخزن 500 لیتری برای شما کافی می باشد.
      لطفا جهت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  200. سلام ممنون از پاسخگويي به سوالات
    ما يك آپارتمان 4 طبقه با 7 واحد داريم ( هر واحد 100 متر)، مي خواهيم پمپ آب نصب كنيم و يك پمپ ابارا ١.٥ اسب داريم. مي خواستيم پمپ رو به دو صورت نصب كنيم اول اينكه مستقيم از آب شهري بگيريم و براي كاهش نوسانات هم يك منبع ذخيره 800 يا 500 ليتري بگيريم. اول مي خواستم ببينم اين كار مشكلي نداره؟
    واينكه براي اين تعداد واحد منبع تحت فشار 80 ليتر مناسبه يا 100؟و آيا با نصب پنج راه و منبع تحت فشار باز هم نيازي به ست كنترل هست يا از كليد اتومات استفاده كنيم؟ ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      خواهش میکنم
      در مورد سوال اول :استفاده از پمپ 1.5 اسب انتخاب خوبی است و البته شما می توانید ترجیحا از منبع 1000 لیتری استفاده کنید
      در مورد سوال دوم: منبع تحت فشار 80 لیتری نیز جوابگوی کار شما خواهد بود و وقتی از پنج راهی و منبع تحت فشار و مانومتر استفاده می کنید دیگر نیازی به ست کنترل ندارید

  201. سلام
    برای ویلا میخواستم یه پمپ بگیرم.
    2 طبقه-هر طبقه سرویس بهداشتی و حمام- محل نصب پمپ طبقه اول داخل خونه کنار کنتور آب یا کمی با فاصله.
    لطفا پمپ مناسب معرفی کنید.
    ضمناً میخام منبع آب هم نصب کنم. آیا ست کنترل مناسب است یا منبع انبساط؟

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ نیم اسب ابارا ایتالیا مدل PRA 0.50M LOCAL جوابگوی کار شما می باشد.
      و در مورد سوال دوم ؛ برای 2 طبقه به دلیل چشمگیر نبودن تعداد دفعات خاموش و روشن شدن و افت فشار، الزامی به نصب منبع انبساط نیست اما می توانید از ست کنترل استفاده کنید .
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  202. سلام
    برای یک ویلا که آب ابتدا داخل منبع جمع میشود به دلیل فشار کم و سپس باید به ارتفاع حدود 50متر با احتساب طبقات فرساده شود چه نوع پمپ پیشنهاد میکنید ؟

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ داب ایتالیا مدل KPF 45/20 M همراه با منبع دیافراگمی و لوازم اتوماتیک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  203. سلام
    برای یک مجتمع ۱۵ واحدی که طبقه همکف پارکینگ هست و ما طبقه ۴ هستیم و کولر آبی روی سقف طبقه ۵ هست، اولا میخواستم بپرسم چه پمپی خوبه؟ و اینکه پمپ در کجا قرار بگیره بهتره؟
    انباری بر روی پشت بام هست و لوله آب نداره.
    ممنونم

    1. کارشناس

      سلام
      شما به یک پمپ 1.5 اسب 2 پروانه با منبع دیافراگمی 150 لیتری به همراه لوازم اتوماتیک و یک مخزن 1500 لیتری 3 جداره (برای کل ساختمان )نیاز دارید. و لازم به ذکر است مناسب ترین مکان جهت نصب در پارکینگ می باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  204. با سلام ببخشيد
    ما دوتا شير يك طرفه هم گذاشتيم در مسير ورود اب به پمپ و خروج آب از پمپ ولي باز هم پمپ هر ماه خراب ميشه وآب نشت ميده

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید جهت راهنمایی های بیشتر و کاملتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

  205. علي اسودي

    با سلام خدمت كارشناس محترم
    ما طبقه چهارم هستيم،ويه پمپ اسپيروني ديافراگمي در انباري زير زمين گذاشتيم يعني ارتفاع از انباري تا سقف خونه ما ١٨ متر ولي هر ماه اين پمپ خراب ميشه(كاسه نمدش يا باد خالي ميشه يا …)واقعأ ديگه خسته شديم بنظر شما چيكار بايد كرد
    با تشكر

    1. کارشناس

      اگر منظور شما از خالی شدن باد کاسه نمد، همان منبع دیافراگمی است، شما باید در خروجی پمپ دو عدد شیر یکطرفه قرار دهید، شیر اول به دلیل اینکه آب منتقل شده به ساختمان، مجدد به داخل پمپ بر نگردد و شیر دوم به دلیل این است که آب مجدد به مخزن بر نگردد و همچنین در نهایت شما باید یک عدد شیر صافی نیز نصب کنید که مانع از ورود موارد اضافی و آشغال به درون پمپ می شود که این مسئله هم باعث سالم ماندن کاسه نمد و مکانیکال سیل و هم مخزن میگردد.

  206. محمدرضا

    سلام- برای طبقه 4 ام در یک ساختمان 8 واحدی (همکف: پارکینگ) به متراژ 200 مترمربع – دو حمام و دو سرویس بهداشتی و مجموعا 10 شیر آب چه پمپی پیشنهاد میکنید؟ پمپ در پارکینگ (انباری) قرار خواهد گرفت. تاحالا چندین پمپ عوض کردیم و هر 3 الی 4 ماه پمپها خراب میشوند.

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ آب داب ایتالیا مدل KP 38/18M به همراه ست کنترل استفاده کنید.

  207. مرتضی کلگو

    سلام آپارتمان بامساحت ۵۴ متر ..چهارطبقه تعدادواحد۸
    میباشد..چه پمپی باید بزاریم

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از پمپ 1.5 اسب دو پروانه به همراه مخزن 80 لیتری و لوازم اتوماتیک استفاده کنید

  208. با سلام ما در یک
    اپارتمان سه طبقه که زیر زمین هم دارد زندگی می کنیم هر طبقه شامل دو واحد می باشد که ما در طبقه سوم ساکن هستیم متاسفانه مالک جای کمی برای پمپ و مخزن در طبقه اول در نظر گرفته که ما نمی تونیم پمپ بذاریم آیا اره حلی برای گذاشتن یک پمپ کم صدا در داخل آپارتمان (مثلا در توالت) وجود داره منظورم بدون مخزن هست که آیا چنین پمپ کم صدایی وجود داره اصلا؟ الان با اینکه تابستون هم هست فشار خوبه البته خیلی بالا نیست با فرض اینکه پمپی رو بشه بدون مخزن در ساختمان کار گذاشت فشار آبی که تا طبقه سوم میاد باید چقدر باشع تا پمپ عمل کنه؟ لوله کشی می گفت در حد قطر یک خودکار هم اگر فشار آب داشته باشید میشه

    1. کارشناس

      سلام
      اگر شما بخواهید پمپ را در طبقه 1- و برای همه ی واحد ها نصب کنید، می توانید از پکیج ایزی باکس داب ایتالیا استفاده کنید که یک بوستر پمپ دور متغیر وارداتی ایتالیاست و کاملا بی صدا می باشد.
      و اگر فقط برای واحد خود می خواهید، شما می توانید از پمپ نیم اسب ابارا که نسبت به نمونه های مشابه خود کم صداست استفاده کنید.
      در مورد سوال بعدی: فشار آبی که پمپ پشتیبانی می کند، بستگی به دامنه ی تنظیم ست کنترل و کلید اتوماتیک دارد اما به طور کلی اگر فشار آب شما حداقل بین 1 تا 1.5 بار باشد، پمپ آب به خوبی کار خواهد کرد.

  209. با سلام
    من تو طبقه سوم آپارتمان ۴ طبقه هستم.
    میخوام یدونه پمپ آب بصورت مجزا تو واحد نصب کنم.
    مساحت حدود ۱۰۰ متر میشه.
    چه نوع پمپی بنظرتون خوبه بگیرم؟
    و اینکه اتوماتیک باشه یا نه؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما می توانید از دو مدل پمپ استفاده کنید
      1- پمپ نیم اسب ابارا که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد
      2- پمپ سری MQ گراندفوس که نسبت به مورد اول کم صدا تر است

  210. با سلام.منزل ویلایی 2 طبقه (همکف +یک واحد بالا) دارای منبع 300 لیتری و یک پمپ 1 اسب دیزل ساز و یک ست کنترل می باشد که فشار پشت شیر اب خیلی بالاست(روی 6 بار هست) .اب به اطراف پخش میشه بعد از باز کردن شیر ..برای نرمال شدن فشار اب چه کاری باید کرد.ضمنا 2 عدد کولر ابی هم داریم.

    1. کارشناس

      سلام
      شما برای حل این مشکل دو راه حل در پیش دارید
      1- فشار ست کنترل را کم کنید
      2- از منبع تحت فشار و لوازم اتوماتیک استفاده کنید

  211. علی خدمتی

    سلام آپارتمان 3 طبقه 5 واحد که واحد طبقه سوم 160 متری می باشد با دو دوش ونیز رایزر 3/4 از همکف می باشد چه پمپ آبی مناسب هست

    1. کارشناس

      سلام
      شما برای 3 طبقه و 5 واحد می توانید از سه مدل پمپ استفاده کنید
      1- پمپ 1 اسب جتی
      2- پمپ 1 اسب 2 پروانه
      3- پکیج ایزی باکس مینی ایتالیا
      که در بین این سه، مورد اول دارای قیمت مناسب تری است ولی مورد دوم نسبت به پمپ 1 اسب جتی از سروصدای کمتری برخوردار است .
      و در آخر پکیج ایزی باکس مینی است که کاملا بی سر و صدا می باشد.

  212. سلام ما در یک ساختمان پنج طبقه هتیم که هر ۸واحد هست دو طبقه اخر تک واحدی ، ما در طبقه پنجم ۱۸۰ متری هستیم فشار اب خوبه اما دو دقیقه اب با فشار میاد و بعد ۱۰ ثانیه قطع میشه ، ایا میشه برای داخل واحد پمپ گذاشت چون فقط طبقه ما این مشکلل وجود داره و همسایه ها راضی نیستن پمپ کلا عوض بشه

    1. کارشناس

      بله شما می توانید از پمپ در داخل واحد استفاده کنید.
      شما برای این کار به یک پمپ نیم اسب ابارا ی ایتالیا نیاز دارید.

  213. سلام
    من دریک منزل ویلایی در تهران زندگی میکنم ۲ طبقه روی پیلوت ۱۱۵ متر بنای ساختمان و کل منزل با حیاط ۳۰۰ متر است
    چه مخزن و پمپی موردنیاز است چندلیتری و چه برندی؟

    1. کارشناس

      سلام
      شما به یک پمپ 1 اسب جتی داب ایتالیا مدل jet 102M و یا پمپ یک اسب جتی ابارا ایتالیا مدل AGA 1.00M همراه با ست کنترل نیاز دارید

  214. سلام. ممنون بابت جواب. اما با توجه به اینکه فشار آب برام خیلی مهمه و اینکه خرکار بودن پمپ خیلی مهمه. چه برند و چه مدلی را پیشنهاد میدید. داب مدلهاش زیاده. ولی تو انتخاب برند و مدل شما بهتر میدونید. منتظرم مرسی

    1. کارشناس

      مجدد سلام
      پیشنهاد ما پمپ یک اسب جتی داب ایتالیا مدل Jet 102M و یا پمپ یک اسب جتی ابارا ایتالیا مدل AGA 1.00M می باشد.

  215. سلام
    برای ویلا با این مشخصات چی مناسبه.
    فاصله خونه تا دم درب 60 متر. خونه 1 طبقه که روی پی با ارتفاع 1.5 متر از سطح زمین بنا شده. در ضمن زمین شیب ملایم سر بالا داره. و تو حیاط از دم در تا خونه 6 تا شیر با فاصله حدودا 12 متر از هم وصله. داخل خونه هم که مصارف عادی. ممنون میشم جواب بدید

    1. کارشناس

      سلام
      شما به یک پمپ 1 اسب جتی نیاز دارید.

  216. علی زارعی

    سلام خسته نباشیدساختمان ما6ط و12واحدمیباشدمااز2پمپ استفاده میکنیم یکی ازبیرون به منازمنبع ویک ازمنبع به ساختمان فشارهم ط6خوبه فقط ازچه نوع ست کنترل استفاده کنیم که اتومات خاموش وروشن بشه ایامنبع بادهم لازمه یاست کنترل جواب میده

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      برای 6 طبقه استفاده از منبع های دیافراگمی و لوازم اتوماتیک، نسبت به ست کنترل بهتر جوابگو خواهد بود

  217. باسلام
    خسته نباشید میگم بخاطر این مطلب مهندسی و اساسی که مطمئنا کاملترین مطلب در این زمینه‌ هست.
    آپارتمان ۴ طبقه ۴ واحدی هر واحد ۶۰ متر، طبقات سوم و‌ چهارم فشار آب کم میشه، طبقه ی همکف بدلیل صدای پمپ موافقت نمیکنه پمپ نصب بشه،
    ۱. پمپ بی سر و صدا کدوم مدل مناسبه برای این آپارتمان؟
    ۲. موردی که هست اینه که کنتور آب بین تمام طبقات مشترکه، راهی هست که‌ پمپ فقط آب رو برای طبقات ۳ و ۴ پمپاژ کنه یا به محض باز کردن شیر آب توسط طبقات اول و دوم پمپ شروع بکار میکنه؟
    ۵. مزایا و معایب نصب پمپ روی‌همکف، پشت بام، یا داخل واحد چیه و پیشنهاد شما چیه؟
    ۳. بنظرتون نزدیک کنتور نصب کنیم یا پشت بام؟
    ۴. نیاز به خریداری مخزن وجود داره یا صرفا پمپ کفایت میکنه؟

    ممنونم از جوابهای اصولی و کارشناسی شده تون.

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      درخصوص سوال اول : شما می توانید از ایزی باکس مینی داب ایتالیا استفاده کنید که کاملا بی صدا بوده و به صورت دور متغیر می باشد، بدین معنی که بر اساس برداشت آب از شیرهای ساختمان ،افزایش پیدا می کند. و درخصوص سوالات بعدی شما، یکی از راه حل ها این است که یک مخزن ذخیره 1000 لیتری سه جداره طبرستان به همراه پمپ نیم اسب ابارا PRA 0.50M-LOCAL بر روی پشت بام نصب کنید، تا زمانیکه که مصرف آب کم است، مخزن پر شده و در زمان مورد نیاز، آب از مخزن کشیده شده و استفاده شود.

  218. سوشیانت

    باسلام
    خونه ی من در طبقه ی سوم یک آپارتمان ۴ طبقه ی ۱۲ واحدی بهمراه پارکینگ و زیرزمین هست که هر واحد ۹۰ متر مساحت داره و روزها فشار بسیار کم هست.میخواستم بدونم نصب پمپ سودمند هست یا نه و اگر هست پمپ با چه مشخصاتی مناسبه؟بسیار ممنون میشم اگه پاسخ سریع بدین.باتشکر و خسته نباشید

    1. کارشناس

      سلام
      با توجه به اینکه شما نفرمودید برای واحد خودتان درخواست پمپ دارید یا کل ساختمان، بنا را برای کل ساختمان گذاشتیم .
      شما به یک پمپ 1.5 اسب دو پروانه داب ایتالیا یا ابارا ایتالیا، و یا پنتاکس ایتالیا به همراه یک منبع تحت فشار و لوازم اتوماتیک برای کل ساختمان نیاز دارید .

  219. ما تو یه آپارتمان 5 طبقه که با دو طبقه پارکینگ میشه 7 طبقه زندگی میکنیم، آب به طبقه 5 که ما هستیم نمیرسه، میخواستم ببینم اگه بخواییم داخل واحد پمپ بزاریم چه مشخصاتی باید داشته باشه
    و اگه بخواییم بیرون از واحد باشه چه پمپی نیاز هست؟
    و به نظر شما کدام بهتر است اینکه داحل واحد باشه یا بیرونش؟

    1. کارشناس

      سلام
      لطفا جهت کسب اطلاعات با همکاران ما تماس بگیرید

  220. سلام ما درمجتمع ۷طبقه هرطبقه دو واحد۹۰متری بعلاوه زیرزمین هستیم من طبقه ۷هستم فشار اب کم هست اما طبقات دیگر مشکلی ندارن. چه پمپی با چه تنظیماتی نیازه؟؟؟

    1. کارشناس

      سلام
      منظورتون این هست که درخواست نصب پمپ فقط برای واحد خودتون دارید؟
      اگر اینطور است لطفا بفرمایید پمپ قرار است در داخل واحد قرار بگیرد یا در طبقات پایین تر
      ممنون

  221. با سلام ما یه آپارتمان سه طبقه و یه طبقه زیرزمین در کل 4طبقه،چه نوع پمپ و منبع دیاگفرامی نیاز داریم،و آیا نیاز به خرید منبع پلاستیکی مثال 2000لیتری هم هست؟۴تا دو واحدی و هر واحد ۱۰۴متر طبقه اول همکف است.ممنون

    1. کارشناس

      سلام
      شما نیاز به پمپ 1.5 اسب 2 پروانه داب ایتالیا مدل K 45/50 به همراه لوازم اتوماتیک و منبع ذخیره 2000 لیتری و یک منبع تحت فشار دارید.

  222. سلام
    برای ویلا میخواستم یه پمپ بگیرم.
    1 طبقه-سرویس بهداشتی و حمام-کولر آبی روی سقف-بین ویلا و محل نصب پمپ فاصله نیست-
    لطفا پمپ مناسب معرفی کنید.
    ضمناً میخام منبع آب هم نصب کنم.آیا ست کنترل مناسب است یا منبع انبساط؟

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ مناسب شما ، پمپ یک اسب جتی داب ایتالیا jet 102 m می باشد.
      و در مورد ست کنترل، از لحاظ قیمتی ست کنترل مقرون به صرفه تر می باشد ولی منبع انبساط استهلاک پمپ شما را کاهش می دهد و از این لحاظ بهتر می باشد.

  223. سلام و خسته نباشید
    میخواستم یه پمپ خوب برای طبقه سوم معرفی کنید که واحد دندانپزشکی و سایر واحدها پول نمیدهند و ناچارا یه پمپ شخصی فقط برای واحد خودمون میخواستیم
    پمپ سر راهی باید وصل کرد؟
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. کارشناس

      سلام
      امکان هست بفرمایید این پمپ قرار است در داخل واحد نصب گردد یا در طبقات پایین تر ؟

  224. پنج طبقه با پارکینگ شیش طبقه میشه ،فقط برا واحد خودم میخوام

    1. کارشناس

      شما به پمپ آب داب ایتالیا مدل KP-38/18M همراه با یک ست کنترل نیاز دارید.

  225. با سلام
    من تو یه مجتمع بیست واحدی تو طبقه سوم زندگی میکنم که البته پارکینگ رو هم بهش اضافه کنین با توجه به این شرایط چه پمپی رو پیشنهاد می کنین

    1. کارشناس

      سلام
      مجتمع شما کلا چند طبقه است ؟
      و اینکه پمپ باید برای کل مجتمع باشد یا فقط برای واحد شما ؟

  226. طاهری فر

    سلام روزتان خوش
    ما در یک مجتمع در ۶ طبقه روی پیلوت و هر طبقه دو احد ۱۳۶ متری جمعا ۱۲ واحد زندگی میکنیم که چندی پیش پمپ آب خراب شد و قصد تعویض آنرا داریم در پشت بام تانک ۴۰۰۰لیتری و در پایین هم یا تانکر ۲۰۰۰ لیتری داریم با توجه به مطالب فوق لطفا راهنمایی فرمائید از چه پمپ با چه قدرتی استفاده شود؟؟؟ممنونم از لطف شما طاهری فر

    1. کارشناس

      سلام
      متشکرم
      اگر شما قصد نصب پمپ در طبقه پایین را دارید باید از یک پمپ دو اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا، یا ابارای ایتالیا و یا داب ایتالیا استفاده کنید. و اگر قصد دارید پمپ را در پشت بام نصب کنید باید از پمپ یک و نیم اسب تک پروانه بشقابی پنتاکس ایتالیا ، یا ابارای ایتالیا و یا داب ایتالیا استفاده کنید.

  227. سلام . خسته نباشید . در طبقه پنجم یک مجتمع ده واحدی زندگی میکنم . سیستم لوله کشی آب بدینصورت هست که یک کنتور آب با انشعاب بزرگتر برای ده واحد خریداری و لوله آب اصلی از طبقه پنجم دارای انشعاب به واحدها شده و همینطور چهارم تا به اول رسیده مزیت اینکار این هست که طبقه پنجم در هر صورت آب دارد ولی فشار ان خیلی کم بصورتیکه بعصی ساعتها پکیج اب رو گرم نمیکند . همسایه های طبقات پایین با نصب پمپ مخالفت میکنند . بفرمایید فقط برای طبقه پنجم چه نوع پمپی با چه مشخصات فنی تهیه کنیم البته چون داخل واحد باید نصب شود موضوع صدا پمپ نیز مهم است . ممنون .

    1. کارشناس

      سلام
      ممنونم
      با توجه به شرایط آپارتمان خود، شما نیاز به یک پمپ نیم اسب کم صدای ابارا دارید.
      شما می توانید جهت دریافت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  228. محمد فیضی

    سلام وقت بخیر برای ارتفاع ۲۰۰ متر شیب دار واسه آبیاری قطره ای چی پمپ مناسب هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. کارشناس

      سلام
      ممنون
      منظور شما طول مسیر افقی 200 متر هست ؟

  229. سلام، ی ساختمان 7 طبقه، 7 واحد، متراژ هرواحد 110 متر چه نوع پمپی نیاز داره، لطفا مارک خوب و جزئیاتشو بفرمایید مرسی

    1. کارشناس

      سلام
      شما نیاز به پمپ دو اسب دو پروانه پنتاکس و یا ابارای ایتالیا به همراه مخزن دیافراگمی 80 لیتری دارید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

  230. عطارچیان

    با سلام
    آپارتمانی 3 طبقه و 9 واحدی که متراژ مجموع واحدها در هر طبقه حدود 220 متر باشه چه نوع پمپی رو پیشنهاد میکنین؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ مناسب برای آپارتمان شما ، پمپ آب 1.5 اسب بخاردو پروانه می باشد به همراه مخزن دیافراگمی و لوازم اتوماتیک .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  231. سلام من مستاجر هستم و خونه ای ک جدیدا کرایه کردم دو طبقه است و 100 متر زیر بنا داره و مشکل کم ابی و در بعضی از ساعات روز مشگل بی ابی دارم و صاحب خونه میگه بمن ربطی نداره میخاستم بدونم برای این ساختمانی ک دارم ازش استفاده میکنم چ پمپی میتونه مشگل منو حل کنه ک هم ارزون باشه و هم کم صدا و هم مشگل کم ابی منو حل کنه در ضمن دوطبقه از یک کنتور اب استفاده میکنه هردو طبقه حدودا 100 متر زیر بناداره ومن در طبقه دوم ساکن هستم و تمام هزینه های نصب و خرید پمپ ب عهده منه ممنون میشم اگه بگید چ نوع پمپی بخرم ک ارزون و کار راه انداز باشه.ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس

      سلام
      شما به پمپ آب یک اسب بخار جتی ابارا AGA 1.00 ایتالیا به همراه یک ست کنترل نیاز دارید .این پمپ جوابگوی نیاز شما در سطح دو طبقه می باشد. بعلاوه اینکه ، قیمت این پمپ نسبت به نمونه های مشابه در سطح پایین تری قرار دارد و همچنین، از گارانتی طلایی تعویض برخوردار است.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، با کارشناسان ما در گروه بازرگانی مستر تماس بگیرید.

  232. زبرجدی

    با سلام
    برای یک اپارتمان چهار طبقه و هر واحد 112متر مربع و یک طبقه پارکینگ
    نوع پمپ و ست کنترل و عدم نیاز به مخزن ذخیره

    1. کارشناس

      سلام
      پمپ آب 1.5 اسب بخار دو پروانه پنتاکس ایتالیا CB160/00 با ست کنترل فشار قوی استریم چین مدل ps07 مناسب ساختمان شما می باشد.
      لطفا جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در گروه بازرگانی مستر تماس بگیرید.

  233. محمدعلی رحیمی

    باسلام ایا با کارکردن کولر ابی پمپ اب خانه مرتبا روی کار میرود.البته پمپ اتوماتیک چینی ۱ اسب میباشد.

    1. گروه مستر

      با سلام

      از مخزن تحت فشار استفاده نمایید

  234. سلام
    من در طبقه ۴ از یه ساختمان چهار طبقه ام که پنج پاحد داره.واخد من حدود ۸۰ متره.پمپهای هر واحد جداس و در پارکینگه اما صداشون خیلی طبقه اولو اذیت میکنه.میخوام ببینم چه پمپی مناسبه که صداش تا جایی که میشه کم باشه والبته از حدود یک تومن هم گرونتر هر طبقه مخزن هم داره کنار پمپ.

    1. گروه مستر

      با سلام

      از پمپ های بشقابی استفاده کنید
      برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  235. بهروز سرمدی

    با سلام ، در زمینی 1000متری ویلایی باسطح اشغال 250 متر مربعی در کلاردشت دارم ، برای تامین اب فضای سبز چاهی بعمق 55 متر و ارتفاع اب از کف چاه حدود 30 متر دارم . قصد دارم اب را از چاه به یک مخزن 1000 لیتری منتقل کنم و ار انچا با شیر برقی و تایمر به شبکه ابیاری تحت فشارم منقل کنم . برای چاه با مشخصات بالا چه پمپی انتحاب کنم؟ میزان ابدهی چاه را اندازه گیری نکرده ام ولی در عمق دره و نزدیک یک مسیل و رودخانه فصلی قرار دارم . قبلا از توجه شما بسیار سپاسگذارم

    1. گروه مستر

      با سلام

      از پمپ آب شناور می بایست استفاده کنید

      در این مورد برای انتخاب دقیق می بایست تماس بگیرید

  236. سلام
    برای ویلای شمال دوبلکس مجموعا ۲۵۰ متر و سه حمام چه پمپی و چه مخزنی مناسب است.
    ممنون

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ یک اسب جتی مناسب شماست

  237. باسلام
    بنده یک عدد پمپ نیم اسب برای ساختمان یک طبقه نصب کردم فشار اب خیلی خوب است
    ولی تا حالا یکی دوبار پمپ درحال کار بوده ولی یهو قطع شده، بعد از روشن خاموش کردن چند باره دوباره کار میفتد
    البته خیلی بندرت این اتفاق رخ داده است

    1. گروه مستر

      با سلام

      به احتمال زیاد ست کنترل در خروجی پمپ آب به صورت عمودی نصب شده است آن را افقی نصب کنید

  238. سلام. پمپ مناسب برای آپارتمان طبقه پنجم. کنتور مجزا و اینکه پمپ در زیر زمین نصب میشه؟
    لطفا از چند برند مثال بزنین. بدلیل زندگی در شهرستان از برندهای متفاوت فقط چند مدل موجودی دارند.
    با تشکر

    1. گروه مستر

      با سلام

      از برند پنتاکس یا داب یا سایر استفاده کنید.

      در صورت نیاز می توانید برای ارسال به شهرستان تماس بگیرید

  239. باسلام لطفا راهنمایی کنیدبرای اپارتمان ۶طبقه که مخزن اب در پشت بام میباشد چه پمپی به کارببریم که بتواند مخزن را در پشت بام شارژ کند؟؟؟؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      لطفا تماس تلفنی برقرار نمایید

  240. با سلام و خسته نباشید. من یک پمپ یک اسب پنتاکس ایتالیا رو برای یک واحد 100 متری همکف به همراه ست کنترل چینی نصب کردم. هنگام کارکرد فشارسنج ست کنترل روی 6 بار هست. اصلا این مدل پمپ توان تولید این فشار رو داره؟ چون فشار پشت شیر نباید بیشتر از 4 بار باشه. یکی میگفت فشارسنجهای ست کنترل چینی خرابن و این پمپ فشار بیشتر از 4 بار تولید نمیکنه. نظر شما چیست؟ آیا فشار خروجی باید کم بشه؟ چطوری؟ ممنون

    1. گروه مستر

      با سلام

      مدل پمپ آب را بفرمایید

    2. مدل پمپ cam 100 است

    3. گروه مستر

      با سلام

      این پمپ آب توان تولید 4.7 بار فشار را دارد، بنابراین ست کنترل شما فشار صحیح را نمایش نمی دهد

    4. ست کنترل هم stream ساخت چین هست. آیا فشار خروجی این ست کنترل قابل تنظیم است؟ چطوری؟ با تشکر

    5. گروه مستر

      با سلام

      مدل های مختلفی تولید می شوند، مدل را بفرمایید

    6. مدل ست کنترل pc 19A است. چطور میشود فشار خروجی پمپ را کمتر کرد.

    7. کارشناس

      این مدل ست کنترل قابلیت کنترل فشار خروجی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  241. با سلام
    برای یه واحد 75 مترمربع طبقه اول که بالای پارکینگ واقع است و سیستم گرمایشش پکیج می باشد بدون مخزن چه نوع پمپی مناسب است؟ و اینکه آیا منبع مناسبه یا ست کنترل اتوماتیک؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      ست کنترل به همراه پمپ نیم اسب پنتاکس مناسب است

  242. هادی مریدشاهی

    تشکر فراوان از پاسخ شما

  243. هادی مریدشاهی

    سلام وخسته نباشید خدمت شما,برای ی واحد همکف ۱۱۰متری چه پمپی نصب کنم ومخزن مناسب هم چند لیتری انتخاب کنم

    1. گروه مستر

      با سلام

      برای واحد ویلایی حیاط دار پمپ آب یک اسب جتی با منبع 24 لیتری و لوارم اتوماتیک
      برای آپارتمان پمپ نیم اسب پنتاکس ایتالیا با منبع 24 لیتری دیافراگمی

  244. فرهنگی

    طبقه آخر(4) هستم با کنتور جدا و در پشت بام تانکر 500 لیتری گذاشتم بدون پمپ پر میشود اما به دلیل اختلاف کم ارتفاع بین تانکر و آبگرمکن، در مواقع فشار کم آب آبگرمکن روشن نمیشود. چه راه حلی پیشنهاد میدهید؟
    آیا امکان گذاشتن پمپ در بالکن ساختمان یا داخل آشپزخانه وجود دارد و چه نوعی؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      برای آشپزخانه از پمپ پکیجی و برای بالکن پمپ آب پنتاکس نیم اسب استفاده کنید

  245. باسلام
    بنده یک پمپ نیم اسب ویک کنترل اتوماتیک برای ساختمان یک واحد نصب کردم
    فشار اب خیلی خوب است ولی پمپ هر ۱۵ دقیقه به مدت چند ثانیه روشن میشود علت چیست؟
    و مشکل دوم در صورت باز بودن چند دقیقه اب پمپ داغ میکند چه راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      احتمالا هنگام مکش به میزان کافی آب تغذیه نمی شود و پمپ داغ می کند

      بابت روشن شدن پمپ هم شاید یکی از شیر های ساختمان نشتی دارد یا از شیر یک طرفه در محل مکش استفاده نشده است

  246. مطالب جامع ومفید بودتشکر

  247. بهزاد مهدوی

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من برای منزل مسکونی ویلایی یک طبقه طبق پیشنهاد فروشنده پمپ یک اسب جتی ابارا خریدم
    با توجه به محاسبات بالا فکر میکنم خیلی زیاد باشد هنوز نصب نکرده ام.
    آیا این پمپ برای منزل من مناسب است یا خیلی زیاد است و باید عوض کنم؟
    خیلی ممنون بابت سایت خوبتون و اینکه برای مردم وقت میذارید.

    1. گروه مستر

      با سلام
      اگر طول مسیر افقی و حیاط دارید مناسب است

  248. با عرض سلام
    برای یک ساختمان 5 طبقه و در هر طبقه یک واحد 125 متری در صورت قرار گرفتن پمپ در طبقه زیر زمین چه سیستمی را پیشنهاد می دهید.آیا پمپ PM 80 با ست کنترل پنتاکس فابل قبول است.
    با تشکر

    1. گروه مستر

      با سلام

      در صورت عدم استفاده از مخزن ذخیره آب قبل از پمپ آب، مناسب است

  249. با عرض سلام احترام
    می خواستم نظرتان را درباره پمپ و منبع فشار مناسب برای یک ساختمان پنج طبقه هر طبقه یک واحد ۱۲۵ متری بدانم در صورتیکه پمپ را در زیر همکف نصب نماییم آیا گزینه پمپ ۱.۵ اسب پنتاکس با مخزن ۶۰ گزینه مناسبی است ایا اگر پمپ قویتری گذاشته شود خطری دارد؟
    با تشکر و سپاس

    1. گروه مستر

      با سلام

      بهتر است از مخزن ذخیره 1000 لیتری قبل از پمپ استفاده کنید

  250. سلام وقت بخیر.
    پمپ مناسب طبقه دوم و پشت بام برای کولر مجموع 7متر ارتفاع تا کولر ایا پمپ نیم اسب لئو بشقابی و مخزن اب600لیتری مناسب هست.پمپ همکف هست

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ آب نیم اسب محیطی برای نیاز شما پیشنهاد می شود

  251. علی اکبر محمدزاده

    سلام و خسته نباشید برای ساختمان که طبقه چهارم هستم ویلون هم دارد و ۱۳۰ متر با ۹ شیر می باشد چه پمپ بگیرم ضمنا بدون مخزن باشد بهتر است یا با مخزن متشکرم

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ یک اسب PM 80 پنتاکس

  252. سلام وقت شما بخیر
    برای یک واحد ۹۵ متری از یک مجتمع ۷ طبقه و پارکینگ و زیرزمین که محل نصب پمپ زیرزمین داخل انباری باشد چه پمپی پیشنهاد میفرمایید؟ اکثر همسایه ها پمپ تک واحدی دارند و فشار آب بسیار پایین است

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ PM 90 پنتاکس

    2. عباس سليماني

      سلام براي يك آپارتمان طبقه ٤ تك واحدي ١٣٠متري كه پمپ در پاركينگ طبقه همكف نصب بشه پمپ جتي مناسبتره يا بشقابي؟
      اگه ميشه زود جوابمو بدين
      ممنون از راهنماييتون

    3. کارشناس

      سلام
      اگر منظور شما یک پمپ برای 4 طبقه (کل ساختمان) است، پمپ آب جتی انتخاب مناسب تری می باشد.
      شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  253. مهران

    سلام برای چاه عمق 25 متر ی ،خانه ویلایی دوبلکس 175متری،پمپ مناسب چیست

    1. گروه مستر

      سلام

      از دو نوع پمپ می توانید استفاده کنید
      پمپ زمینی AP پنتاکس
      یا
      پمپ های شناور

  254. مهرداد

    سلام
    برای یک واحد به صورت مجزا میشه پمپ گذاشت ؟
    ساختمان ۴ طبقه تک واحدی هست . برای طبقه دوم . فلکه آب داخل حمام هست . لطفا راهنماییم کنید .

    1. گروه مستر

      سلام

      شما می توانید از پمپ های پکیجی استفاده کنید

  255. با سلام
    در یک ساختمان۱۲ واحدی در ۴طبقه که کنتور هر واحد مجزا میباشد زندگی میکنم.به علت فشار بسیار پایین یک منبع۷۵۰لیتری در پشت با یک پمپ نیم لورا در داخل منزل جهت مکش آب از منبع به داخل ساختمان نصب کردم.ولی فشار اب بحدی کم است که در طول شبانه روز منبع پشت بام پر نمیشود.دو پیشنهاد شده
    اول اینکه یک منبع در کنار کنتراب و بعدش یک پمپ با چه قدرتی نمیدانم و شما بگویید نصب کنم
    دوم داخل ساختمان در ورودی اب یک پمپ دیگر با چه قدرتی؟نصب و خروجی ان را از بالکن به پشت بام منبع نصب نمایم
    شما چی میفرمایید؟؟

    1. گروه مستر

      سلام
      لوارا نیم اسب ندارد اگر با این عنوان پمپ تهیه کرده اید احتمالا اصلی نیست

      یک پمپ آب PM80 پنتاکس همراه با ست کنترل در طبقه پایین بعد از کنتور قرار دهید

  256. سلام، هد و دبی ذکر شده در کاتالوگ پمپ ها تا چه حد قابل اطمینان هستند؟ برای منزل ما با محاسباتی که انجام میدهم یک پمپ نیم اسب بشقابی مناسبه ولی اکثر فروشنده ها میگن پمپ یک اسب باید بخریم و نیم اسب کم میاره. با این حال طبق نمودار کاتالوگ ها پمپهای نیم اسب هد و دبی مورد نظر ما را تامین میکنه.

    1. گروه مستر

      سلام

      کاتالوگ پمپ ها کاملا دقیق و واقعی می باشند به شرط آنکه نصب پمپ به صورت اصولی باشد

    2. جناب مهندس سلام.
      آیا سایز ونوع لوله اجراشده درساختمان جهت انتخاب پمپ اهمیت دارد؟ متشکرم

    3. گروه مستر

      با سلام

      بله موثر است

  257. طاهری

    با عرض سلام وخسته نباشید
    برای یک واحد مسکونی دوبلکس روی پارکینگ (دوطبقه روی پارکینگ قرار دارد)چه پمپی استفاده شود؟ممنون از راهنماییتون

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ جتی یک اسب

  258. علیرضا برجی

    سلام پمپ مناسب برای طبقه ۳ با احتساب پارکینگ ارتفاع ۸ متر ؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      سوالتون مربوط به یک واحد در طبقه سوم می شود؟

  259. سلام.پمپ چینی کشاورزی 1.5 اسب بخام به صورت سیار برای استفاده از یک شیر اب استفاده کنم مشکلی نداره؟

    1. گروه مستر

      سلام

      برای راهنمایی با کارشناسان مستر تماس بگیرید

  260. برای یک ساختمان یک طبقه ک از زیرزمین پمپاژ انجام بگیرد و حتی مخزن ثقلی روی پشت بام رو نیز باید پر کند کدام پمپ مناسب است؟
    پمپ نیم اسب ابارا مناسب است؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      بله مناسب است

  261. مجتبی

    با سلام
    برای یک ساختمان ۳ طبقه ( حداکثر ارتفاع ۹ متر ) و ۵ واحد چه پمپی پیشنهاد می کنید

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ یک اسب جتی پنتاکس یا ابارا ایتالیا

  262. سلام
    برای یک واحد 140 متری در طبقه 4 روی پیلوت کم صداترین پمپ و تجهیزات جانبی چه پیشنهادی دارید. لطفا راهنمایی بفرمایید.
    محل قرارگیری پمپ در پارکینگ و زیر راه پله است
    ممنون

    1. گروه مستر

      با سلام

      پمپ گراندفوس دانمارک سری MQ

  263. یه مخزن ۱۰۰۰ لیتری داخل حیاط گذاشتیم یه پمپ نیم اسب چینی معمولی نو و یه اتوماتیک دیجیتال گذاشتیم روش با باز و بسته کردن آب اتوماتیک خوب عمل میکنه اما فشار آب خیلی کمه که از بالای دوش به زور میاد . ساختمان هم یه طبقه هست . از چند تا سایت که بازدید کردم همه نوشته بودن که پمپ نیم اسب خوبه . اتوماتیک دیجیتال هم که تنظیم نداره. به نظر شما باید پمپ یک اسب بندازم یا مشکل جایی دیگس . ممنون

    1. گروه مستر

      با سلام

      شما دو راه دارید
      با پمپ نیم اسب، ست کنترل را حذف کنید و پرشر سوییچ دانفوس به همراه تابلو فرمان استفاده کنید
      و اگر کماکان از ست کنترل بخواهید استفاده کنید پمپ آب یک اسب جتی استفاده نمایید.

  264. باسلام و عرض ادب
    لطفا راهنمایی کنید برای واحدی ۷۵ متری درطبقه دوم ساختمانی که شامل زیر زمین ،همکف پارکینگ و دو طبقه روی پارکینگ می باشد،چه تجهیزاتی لازم است؟
    با در نظر گرفتم کیفیت و هزینه

    1. گروه مستر

      با سلام

      برای چند واحد مد نظرتونه ؟

  265. علی پاکدل

    با سلام
    من یک پمپ بشقابی نیم اسب بخار نصب کردم،طبقه دوم با هفت تا ده متر ارتفاع،تا زمانیکه به اب شبکه وصل هست کارکرد پمپ خوبه ولی از مخزن که نزدیک پمپ هست مکش نمیکند،آیا پمپ قوی تر لازمه یا کار دیگه ای انجام دلنواز راهنمایان سپاسگزارم

    1. گروه مستر

      با سلام

      به احتمال زیاد مخزن پایین تز از پمپ نصب شده است
      شما می توانید مخزن را بالاتر از سطح پمپ نصب کنید یا سوپاپ یا شیر یک طرفه در دورترین فاصله از پمپ نصب کنید

  266. حسین

    باسلام و درود , من در یک ساختمان 4 طبقه که در طبقه 3 هستم و کلا 8 واحد ساختمان و پارکینگ همکف هستش بخوام براخودم پمپ بذارم چه پمپی با درنظرگرفتن کولر آبی و پکیج مناسب است . با سپاس

    1. گروه مستر

      با سلام

      محل قرارگیری پمپ را مشخص بفرمایید

  267. سلام.ماکزیمم فشار پمپ‌آب را روی پلاک پمپ باید جستجو کنم؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      بله در پمپ هاب معتبر حداکثر هد و دبی روی پلاک پمپ درج شده است.

  268. حسين خدامي

    براي يك ساختمان 5 طبقه روي پاركينگ و هر طبقه 3 واحد چه پمپي مناسب است. البته كنتر آب مشترك است

    1. گروه مستر

      پمپ دو اسب دو پروانه ابارا ایتالیا مدل cda 200 و پمپ دو اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل cb 210 همراه با منبع دیافراگمی 150 لیتری و لوازم اتوماتیک مناسب نیاز شماست

  269. سلام
    وقتتان بخیر
    برای یک ساختمان یک طبقه (همکف و یک طبقه بالا)، آیا پمپ نیم اسب با ست کنترل را مناسب میدانید؟
    متشکر از شما

    1. گروه مستر

      بله گزینه مناسبی هست

  270. سلام برای یک واحد ۷۵ متری در طبقه چهارم روی پارکینگ و نصب پمپ در داخل واحد چه پمپی را استفاده کنیم

    1. گروه مستر

      از پمپ های کوچک 220 ولتی کم صدا با کلید اتومات سرخود استفاده کنید
      جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  271. سلام .از راهنماییهای شما بزرگواران تشکر میکنم من از پمپ یک اسب بشقابی ابارا برای دوطبقه استفاده میکنمcma100m
    چندسال مشکلم این بود که هنگام استحمام بعلت نوسان فشار اب سرد و گرم میشد . و از صدای زیاد که. نگووووووو
    تعمیر کاران هم هربار تنظیم و تعویض تیوپ مخزن و …. خلاصه عذاب شده بود .تا اینکه . مطالب شما را مطالعه کردم و« خودم پمپ اب را باز کردم»
    بلبرینگها را تعویض و کاسه نمد ها و مهمتر ازهمه جرمهایی که با پروانه مماس بودند و باعث. صدای زیا د میشدند را تمیز کردم
    و مهمتر از همه «« مخزن بالای پمپ را حذف کردم و درپوش بستم»!!!!!
    سپس بااتوماتیک هد و دبی نسبت ب فشار. . زمان قطع ان را تنظیم کردم
    الان هروقت شیر اب را باز میکنیم پمپ کارمیکنه و ب محض بستن پمپ ه . خاموش میشه
    درنتیجه نوسان سرد و گرم شدن پیاپی از بین رفت و استارتهای پی در پی هم. تمام و جانمان. راحت شد .بازهم از مطالب خوب شما ممنونم

    1. گروه مستر

      سلام
      باعث خردسندی عوامل گروه مستر است که در خدمت مشتریانمان باشیم

    2. علی زارعی

      سلام آپارتمان ما ۳طبقه روی پیلوت میباشد و هر طبقه ۲واحد ۱۰۰ متری و یک واحد ۷۰ متری که در پیلوت مجموعا ۷ واحد . برای کل واحد ها چه پمپ و مخزن و سیستمی مناسب میباشد

    3. گروه مستر

      با سلام
      پمپ مناسب شما پمپ آب 1.5 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا CB160 و مخزن 80 لیتری با لوازم اتوماتیک می باشد

  272. سلام وقت شما بخیر
    ضمن تشکر از راهنمایی های شما
    برای طبقه سوم یک واحد آپارتمانی مسکونی 140 متری در واقع با پیلوت طبقه(همکف) چهارم محسوب میشه در انباری طبقه همکف محل نصب پمپ پیش بینی شده است شما چه نوع پمپ پیشنهاد می کنید ترجیحا از مدل پنتاکس

    1. گروه مستر

      سلام
      برای یک واحد 140 متری واقع در طبقه چهارم پمپ پنتاکس ایتالیا مدل PM45 همراه با ست کنترل پنتاکس ایتالیا مدل H1 مناسب می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان بازرگانی مستر تماس حاصل فرمائید.

  273. باسلام
    درساختمان پنج طبقه+پیلوت وتک واحدی بامتراژ180متر برای طبقه چهارم چه ن.ع پمپ آبی پیشنهاد میکنید البته بدون مخزن ذخیره آب . تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      مکان نصب پمپ طبقه چهارم داخل واحد می باشد؟ یا طبقه همکف نصب می گردد؟

  274. سلام.آپارتمان من طبقه چهارم است و کلاا چهار طبقه تک واحدی هعستیم.و پایین پارکینگ است متراژ طبقه من 150متراست ومن یک پمپ ابارا با قدر بک اسب بخار گرفتم قیمتش 750000تومان ایتالیایی بدون مونتاژ می خواستم ببینم شما تایید می کنبد که خوب هست و قیمتش مناسب است چون هنوز نصب نکردم با تشکر.

    1. گروه مستر

      سلام
      لطفا جهت مشاوره بهتر تماس حاصل فرمائید.

  275. سلام.بنده در طبقه هفتم یک ساختمان تک واحدی هستم.واحد ما ۱۸۰ متر است. چه پمپی را باید استفاده کنیم که هم عملکرد بی نقص و هم کم صدا داشته باشد .؟آب طبقه ما کاملا جداگانه است. بعلاوه دو سرویس و حمام کامل
    با تشکر قربان نژاد از تبریز

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ را داخل واحد مذکور نصب می کنید یا طبقات پایین تر؟

  276. سلام
    در یک آپارتمان تازه ساخت در طبقه چهارم زندگی میکنم (همکف پارکینگ و واحد ما طبقه چهارم می باشد)
    کنتور آب هر 8 واحد جدا می باشد
    الان پمپ ظریفی در پارکینگ جلوی مخزن انبساط نصب است اما چه پمپ کار میکند چه نمی کند فشار یکسان است!
    برای ما پمپ ارزان و کار راه انداز چه پیشنهاد می کنید؟ پمپ بهتر و ارزانتر از CM100 پیشنهاد می دهید؟

    1. گروه مستر

      سلام
      گزینه های متعددی برای ساختمان شما هست لطفا جهت مشاوره بهتر تماس حاصل فرمائید.

  277. سلام برای یک آپارتمان 6 طبقه 2 واحدی و دو طبقه پارکینگ که فاصله پمپ تا مخزن هم 10 متر است چه پمپی مناسبتره؟ با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ سه اسب دو پروانه پنتاکس مناسب کار شما است.

  278. با سلام در یک آپارتمان 10 واحدی 5 طبقه و با پارکینگ 6 طبقه در طبقه اول واحد دوم چه پمپی مناسبه است فشار آب کم می شه وقتی چند تا شیر بازه و در کل پمپ لازمه راهنمایی بفرمائید ممون

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ نیم اسب ابارا ایتالیا مناسب ساختمان شما است.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  279. سلام. مرسی از سایت خوبتون
    یک سوال- بنده واحد ۸ از یک ساختمان ۴ طبقه هستم و یک پارکینگ هم زیر همکف وجود دارد.(مجموعا ۵ طبقه) چه پمپ آب درون واحدی برای بنده مناسب است؟

    1. گروه مستر

      سلام
      شما از سه گزینه می توانید استفاده کنید:
      1- پمپ نیم اسب ابارا ایتالیا مدل 0.50 PRA به همراه ست کنترل
      2- پمپ خودمکش گراندفوس دانمارک مدل JPC2 به همراه ست کنترل
      3- پمپ نیم اسب خانگی گراندفوس دانمارک MQ 3-25 به همراه ست کنترل
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  280. حمیدرضا

    با سلام؛
    برای یک ساختمان 4 طبقه و 12 واحد بطوریکه 8 واحد تک خواب و 4 واحد 2 خواب چه مدل پمپی مناسب می باشد
    مصرف ماهیانه آب در ساختمان 6500 لیتر در ماه می باشد
    با تشکر از شما

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ مناسب برای ساختمان شما مدل CB210 پنتاکس ایتالیا می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس حاصل فرمائید.

    2. حمیدرضا

      متشکر از راهنمایی شما
      لطفاً در خصوص انتخاب منبع فشرده نیز راهنمایی نمایید که چه مدلی و چند لیتری مناسب می باشد؟؟
      همچنین پمپ انتخابی شما برای ساختمان که منبع ذخیره آب 1500 لیتری داری مشکلی ایجاد نمی کند؟؟؟
      ممنون

    3. گروه مستر

      در خصوص منبع تحت فشار از نوع ایتالیایی یا ترک می توانید استفاده کنید و در مورد منبع ذخیره می توانید از ظرفیت 1000 تا 1500 لیتری استفاده کنید.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  281. با سلام
    يک استخر با عمق 5 متر احداث نمودم و قصد دارم آب را با 10 متر اختلاف به
    بالای زمين برسانم و از آنجا به ابتدای زمين که حدود 200 متر بالاتر است و
    شيب 7 درصدی دارد آب را انتقال دهم.
    يک پمپ ديزلی يا بنزينی مناسب رو بهم معرفی می نماييد؟

    1. گروه مستر

      سلام
      موتور پمپ بنزینی فشار بالای استریم چین مدل GWP20 H با حداکثر ارتفاع 50 متر و حداکثر آبدهی 24 متر مکعب و قدرت 6.5 اسب بخار با یک عدد سوپاپ که بر روی ورودی پمپ نصب میشه جهت مکش آب از عمق 5 متری مناسب کار شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس حاصل فرمائید.

  282. با عرض سلام خدمت جناب مهندس
    آپارتمان من در در طبقه پنجم قرار دارد . با احتساب پارکینگ می شود طبقه ششم .
    چه پمپی برای واحد خودم مناسب است .
    با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ 1 اسب ارتفاع بالا پنتاکس ایتالیا مدل PM 80 مناسب کار شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس حاصل فرمائید.

  283. با سلام
    برای ساختمانی با چهار طبقه تک واحدی صد متری و یک طبقه همکف (پارکینگ) چه پمپی مناسب است. لطفا قیمت هم ذکر کنید

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ یک و نیم اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB 160 به همراه منبع دیافراگمی 80 لیتری و لوازم اتوماتیک گزینه مناسبی برای ساختمان شما می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس حاصل فرمائید.

  284. باسلام
    ببخشید من در طبقه ۵ یک مجتمع ۶طبقه البته با پارکینگ ۷طبقه هستم اب واحد نوسان داره کم و زیاد میشه جوری که اب گرم کن روشن نمیشه برای واحد خودم چه پمپی مناسب هستش؟

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ 1 اسب محیطی پنتاکس ایتالیا مدل PM 80 گزینه مناسبی برای واحد شما جهت نصب در پارکینگ آپارتمان می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس حاصل فرمائید.

  285. نجفیان

    سلام . در مشهد زندگی میکنیم .یک ساختمان چهار طبقه روی پیلوت .و چهار واحد. جابرای مخزن برای هر طبقه وجود دارد و تصمیم براین است که دو مخزن ۵۰۰لیتری که به دو مخزن ۲۵۰ لیتری تفکیک شود خریداری شود .
    لطفا جهت خرید نوع پمپ راهنمایی بفرمایید

    1. گروه مستر

      سلام
      الکتروپمپ مناسب برای ساختمان شما مدل CB160 پنتاکس ایتالیا می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید.

  286. سلام ضمن تشکر
    برای ویلا با عمق چاه 12 متر و فاصله چاه از ساختمان 30 متر و ارتفاع ساختمان 12 متر در حالتی که نخواهیم از منبع استفاده کنیم و آب مستقیما از چاه با باز کردن شیر آب به لوله ها تزریق شود چه پمپی با چه قدرت و ارتفاعی مناسب است
    با تشکر از راهنمایی شما

    1. گروه مستر

      سلام
      شما برای ویلایی که قید کردید از دو گزینه میتونید استفاده کنید:
      1- از پمپ کفکش یا شناور که بتونه 45 متر ارتفاع بزنه به همراه تابلو برق تمام اتوماتیک مجهز به 2 عدد کنترل سطح مکانیکی جهت اینکه با گذر آب از لوله پمپ فوق رو خاموش و روشن کنه
      2- استفاده از پمپ های خودمکش پنتاکس ایتالیا مدل AP200 که بر روی لبه چاه قرار میگیرند و میتونن تا عمق 20 متری از چاه مکش داشته باشند و نیاز ویلای شما رو برطرف میکنه
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید.

  287. با سلام

    احتراماً، پمپ آب مناسب برای یک ساختمان 4.5 طبقه به همراه یک پارکینگ برای 10 واحد مسکونی (همکف پارکینگ هست و پاگرد اول یک واحد بعد در پاگرد دوم دو واحدی، به همین ترتیب تا واحد 10 و طبقه 4 )

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ 1.5 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB160 و ابارا ایتالیا مدل CDA150 مناسب ساختمان شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید.

  288. سید امیر

    سلام علیکم
    برای ساختمان ۵ طبقه با یک پارکینگ در همکف تک واحد ۸۰ متری در صورتی که ساختمان کم تردد هست کل مصرف اب در هر ماه ۳۳ متر مکعب الی ۳۸ متر مکعب هست .بهترین نوع پمپ برای کل ساختمان که در پارکینگ تعبیه بشود در صورتی که فضای زیادی برای مخزن وجود ندارد نهایتا ۶۰ لیتر

    1. گروه مستر

      سلام
      الکتروپمپ مناسب برای ساختمان شما CB160 پنتاکس ایتالیا به همراه منبع 60 لیتری می باشد.

  289. باسلام
    ساختمان ما یک ساختمان 32 واحده چهار طبقه روی پارکینگ است لطقا بفرمائید پمپ مناسب برای ما چیست
    تفاوت پمپ پنتاکس با گراندفوس در چیست

    1. گروه مستر

      سلام
      بهترین انتخاب جهت ساختمان شما بوسترپمپ دور متغیر 2 پمپه می باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  290. سلام و عرض خسته نباشید من میخواستم بدونم برای یک ساختمان چهار طبقه البته با پارکینگ پنج حساب میشه باید از چ نوع پمپی استفاده بشه که راحت آبرسانی بشه ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید

    1. گروه مستر

      سلام
      بهترین گزینه برای ساختمان شما الکتروپمپ یک اسب جتی می باشد.

  291. محمدعلی محمودآبادی

    سلام برای یک ساختمان ۴ طبقه ۱۶ واحدی و پارکینگ یک پمپ پنتاکس CB160 با مخزن ۱۰۰ لیتری گذاسته ایم ولی در طبقه ۴ فشار کن است چه باید کرد ممن۹

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ مناسب برای ساختمان شما مدل CB210 پنتاکس ایتالیا می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  292. سلام
    با تشکر از اطلاعات مفیدتون. برای طبقه 5 روی پیلوت 180 متری (فقط برای همین واحد) چه پمپ آب و ست کنترل دیجیتالی مناسب هست؟ ضمنا قراره یک منبع 200 لیتری در انباری قرار بدم. آب توی این فصل به طبقه 5 می رسه ولی فشار آب کم هست ولی تابستون نمی دونم فشار آب چقدر هست ولی حتی طبقه 3 که پمپ نداره بی مشکل نبود.

    1. گروه مستر

      سلام
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  293. با سلام
    ساكن يك آپارتمان 3 طبقه 6 واحد هستم. مي‌خواستيم از تانكر آب 1000 ليتري در ساختمان استفاده كنيم در حال حاضر پمپ يك اسب پنتاكس با منبع 24 ليتري در آپارتمان نصب است ، آيا مي‌توان از همين پمپ جهت تانكر آب استفاده نمود؟ با تشكر

    1. گروه مستر

      سلام
      بله می توانید استفاده کنید.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  294. سلام
    من یک پمپ نیم اسب دارم با ست کنترل پنتاکس.
    وقتی در انتهای مسیر لوله کشی شیر اب روشویی رو باز میکنم پمپ روشن نمیشود ولی همزمان وقتی شیر روشویی و توالت را باز میکنم پمپ روشن میشود.
    یک ویلای صد متری کا با منبع اب حدود 20 متر فاصله دارد و یک طبقه.
    ایا با افزایش قدرت پمپ مشکلم حل میشود؟
    پیچ تنظیم داخل ست کنترل پنتاکس رو هم در هر جهتی چرخاندم فایده ای نداشت.
    پنتاکس اچ وان هست ست کنترل

    1. گروه مستر

      سلام
      به دلیل اینکه بین مخزن و پمپ شما فاصله وجود داره شما باید از پمپ های جتی ابارا ایتالیا یا پنتاکس ایتالیا استفاده کنید.

  295. روح الله ربیعی

    سلام فوق العاده عالی و جامع بود و یک سوال.بنده در طبقه دومم و آپارتمانمان نیز پمپ دارد ولی بنده برای فشار آب بیشتر میخواهم در واحد خودم یک پمپ و مخزن بگدارم.ضمنا پکیج دارم.سوالات:اصلا مخزن میخواهد؟؟اگر آری چند لیتری؟چ پمپی ک بی صدا باشد چون درون واحد است؟

    1. گروه مستر

      سلام
      جناب آقای ربیعی
      جهت استفاده واحد شما نیازی به مخزن ذخیره آب نیست.
      بهترین گزینه برای استفاده یک واحد پمپ گراندفوس دانمارک مدل JPC2 می باشد.
      از مزایای پمپ فوق می توان به کم صدا بودن و خود مکش بودن آن اشاره کرد.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  296. سلام برای 51 متر و 5.5 فشار چه پمپی لازم هست ؟ متشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      سرکار خانم انسیه
      منظور شما 51 متر مکعب در ساعت یا همان مقدار آبدهی هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  297. عرض ادب
    احتراما برای یک واحد خانه ویلایی دوبلکس‌به مساحت ۲۶۰ متر ، درب به ساختمان چه پمپ و منبعی مناسب است، آیا پمپ در راهرو ساختمان وصل میشود یا امکان اتصال آن در مصیر منبع پشت بام هست؟! ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. گروه مستر

      سلام
      برای خانه های ویلایی بهترین گزینه ،استفاده از پمپ های جتی است . در این نوع پمپ از لحاظ گارانتی (18 ماه گارانتی طلایی) و قیمت معقولانه ابارا ایتالیا مدل AGA 1.00 مدل برتر می باشد. منبع تحت فشار 24 لیتری و منبع ذخیره 500 لیتری بر روی پشت بام بلا مانع است.

  298. سلام برای آپارتمان 4 طبقه با یک پارکینگ متراژهر طبقه 70 متر .
    کولر ابی در پشت بام مستقر است*چه پمپ ابی مناسب هست .
    با سپاس

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ یک و نیم اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB160 گزینه مناسبی برای آپارتمان شما است.
      از مزایای پمپ های دو پروانه می توان به راندمان بالا و صدای نسبتا پایین آنها اشاره نمود.

  299. سلام برای اب رسانی به طبقه سوم یک اپارتمان به متراژ ۱۴۰ که ورودی اب زیر طبقه اول (پارکینگ ) هست بهترین پمپ چست؟

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ یک اسب ارتفاع بالا پنتاکس ایتالیا مدل PM80 بهترین انتخاب برای ساختمان شما هست.

  300. با سلام ما در سا ختمان ۲۰ واحدی و هفت طبقه زندکی میکنیم چه پمپی مناسب خانه ما است با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      مناسب ترین گزینه برای ساختمان شما یک دستگاه پکیج بوستر پمپ دو پمپه دور متغیر پنتاکس ایتالیا مدل CBT400 می باشد.
      از مزایای بوستر پمپ های دور متغیر صرفه جویی در مصرف برق، کاهش استهلاک سیستم لوله کشی ساختمان و صدای کم این نوع پکیج ها می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  301. سلام. برای خونه ای ک تکواحده ست، و رو پیلوته (منظور پایین پارکینگه) و اصلا اب درطی روز نداریم ، کلا از سیرویس بهداشتی گرفته تا دوش حموم، و شیر ب اشپزخونه پنج شیر اب وجود داره ، پیشنهادتون چ پمپیه؟ چ مخزنی با چ گنجایشی؟ لطفا حدود قیمتشم بگید لطفا. ممنون

    1. گروه مستر

      سلام
      آقا میلاد
      لطفآ با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  302. با سلام ، برای ويلای شمال به متراژ 80 متر و اختلاف از کف حدودا” ا متر که فشار آب ضعيف هست چه پمپی بايد تهيه بکنم . با تشکر

    1. گروه مستر

      با سلام
      آقا وحید
      برای ویلای شما پمپ یک اسب جتی ابارا ایتالیا مدل AGA100 یا پنتاکس ایتالیا مدل CAM100 گزینه مناسبی است.
      یکی از مزایای پمپ های جتی جهت استفاده ویلا، خود مکش بودن آنها می باشد.

  303. سلام.برای یک ساختمان دو طبقه که طبقه همکف ۱۳۰ متر باشه و طبقات دوم و سوم هرکدام دو واحد ۶۵ متری هستند چه پمپی نیاز هس مهندس

    1. گروه مستر

      سلام
      آقا محمد
      شما می توانید از پمپ های بشقابی تک پروانه ابارا ایتالیا مدل CMA150 یا پنتاکس ایتالیا مدل CM160 استفاده کنید.
      یکی از مزایای پمپ های بشقابی صدای کمتر نسبت به سری های دیگه می باشد.

  304. برای ساختمان پنج طبقه دو واحدی حد اقل پمپی که میتوان گذاشت چقدر است

    1. گروه مستر

      سلام
      الکتروپمپ 2 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB210 گزینه مناسبی جهت آپارتمان شما می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  305. با سلام ، ساختمان ما دارای پنج طبقه ی چهار واحدی هست و یک طبقه همکف که پارکینگ هست فشار اب بسیار ضعیف ه ، واحد ما با مساحت ۱۲۳متر (حمام ،سرویس ایرانی ، فرنگی ، پکیج و لباس شویی و ظرف شویی ) در طبقه دوم این ساختمان قرار داره من می خوام برای واحد خودمون پمپ تهیه کنم چه پمپی برای این شرایط مناسب هست ؟

    1. گروه مستر

      سلام
      جناب باتر
      پمپ نیم اسب ابارا یا پنتاکس ایتالیا مورد کار شما هست.

  306. درود.

    برای یک اپارتمان ۳ طبقه ۱ واحدی و یک واحد همکف ب مساحت هر واحد ۱۰۰ متر چه پمپی مناسبه؟ مرسی از راهنمایی شما

    1. گروه مستر

      سلام
      جناب نیما
      پمپ یک اسب جتی پنتاکس یا ابارا ایتالیا گزینه مناسبی جهت آپارتمان شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  307. سلام
    منزل ما سه طبقه هر طبقه یک واحد مناسب ترین پمپ اب کدام پمپ هست؟

    1. گروه مستر

      سلام
      آقا جمشید
      پمپ آب یک اسب بشقابی یا یک اسب جتی ابارا یا پنتاکس ایتالیا مناسب ساختمان شما هست.

  308. رضا محمودی

    با سلام، آپارتمان 3 طبقه 3 واحد داری پارکینگ،
    همگی دارای پکیج جدا. منبع 3 جداره 750 لیتری با پمپ اسپرونی cm32 کار گذاشته. آیا خوبه؟
    مورد پیشنهادی شما برای این ساختمان چی هست؟

    1. گروه مستر

      سلام
      جناب محمودی
      پمپ 1 اسب بشقابی اسپرونی برای آپارتمان شما ضعیف می باشد.
      مدل پیشنهادی 1.5 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB160 یا ابارا ایتالیا مدل CDA150 می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  309. سلام مهندس خسته نباشید برای یک ساختمان 4طبقه 6 واحد واحد بنده در طبقه 4 و 100متر مربع است چه نوع پمپی مناسب است؟ همچنین پمپ انتخابی کم صدا باشد. با تشگر

    1. گروه مستر

      سلام
      آقای سعید
      شما پمپ جهت واحد خودت میخوای؟
      یا برای کل واحد ها پمپ نیاز دارید؟

  310. سلام.ما طبقه سوم هستیم.فشار آب معمولی داریم.از پکیج استفاده میکنیم.برای حمام کردن و باز بودن یک شیر آب گرم مشکلی نداریم اما به محض اینکه شیر دوم آب گرم باز میشود فشار آب گرم افت میکند و مشکل برای حمام کردن ایجاد میکند. میخواستم ببینم این پمپهای آب پشت پکیجی که جدیدا آمده گزینه مناسبی هست که قبل از شیر آب ورودی به پکیج نصب کنیم و حداقل با باز کردن 2 شیر آب گرم دیگر افت فشار آب گرم نداشته باشیم؟

    1. گروه مستر

      سلام
      آقا مهدی
      پمپ های پکیجی جهت تامین فشار آب گرم گزینه مناسبی هست

  311. با سلام و احترام
    جناب مهندس برای 16واحد در چهار طبقه وپارکینگ از چه نوع پمپ ومنبع انبساطی باید استفاده کرد از شما سپاسگزارم

    1. گروه مستر

      سلام
      بهترین گزینه جهت ساختمان شما استفاده از پکیج بوستر پمپ دور متغیر دو پمپ پنتاکس ایتالیا مدل CBT210 می باشد.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  312. رحمان دهبکری

    آپارتمان ما ۵ طبقه روی پیلوت است تک واحدی ۲۰۰ متر مربع هر واحد دو حمام ودو توالت فرنگی و یک دستشویی دارد چه بوستر پمپی پیشنهاد میکنید؟

    1. گروه مستر

      بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر دو پمپه پنتاکس ایتالیا مدل CBT160 مناسب ساختمان شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مستر تماس بگیرید.

  313. حسین محمودی

    سلام
    راهنمائی خیلی عالی
    من یک مخزن 200 لیتری معکبی در سقف سرویس بهداشتی بالای سقف کاذب جا سازی کردم از پمپ محیطی نیم اسب استفاده کردم صدای زیادی داشت به ناچار از پمپ بشقابی تک پروانه چینی هپی 1 اسب استفاده کردم صدای کمی داره ولی لغزش روی دیوار به طبقه پائین انتقال می یابد از لاستیک زیر پمپ استفاده کردم تاثیرش کم بود
    لطفا راهنماییم کنید

    1. گروه مستر

      سلام
      از اینورتر داب ایتالیا مدل pwm230 1basic/8.5 استفاده کنید.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید.

    2. حسین محمودی

      سلام
      این مدل اینورتر رو از کجا میتوانم تهیه کنم

    3. گروه مستر

      سلام
      لطفا با گروه مستر تماس بگیرید.

  314. باعرض سلام
    میخواستم ببینم برای یه ساختمان دو طبقه بدون احتساب پارکینگ که هر طبقه دو واحد ۱۰۰ متری دارد چه پمپی با چه میزان اسب بخار نیاز هست .چون قبلش پمپ ایبارا 1 اسب داشتیم . ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. گروه مستر

      سلام
      جهت راهنمایی لطفا با کارشناسان گروه مستر تماس تلفنی حاصل بفرمائید.

  315. با سلام و عرض خسته نباشید
    برای ساختمان 4 طبقه و پارکینگ هر طبقه یک واحد(مجموعا 4 واحد 120 متری)
    چه پمپی مناسب می باشد
    لطفا برند و مدل آن را بفرمایید.
    با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ دو پروانه یک و نیم اسب پنتاکس ایتالیا مدل CB160 با منبع دیافراگمی 60 لیتری مناسب کار شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران فنی گروه مستر تماس بگیرید.

  316. با سلام و احترام؛
    ميخواستم بپرسم براي آپارتماني 10واحدي (5طبقه ي 2واحدي) + دو طبقه پاركينگ چه پمپي ار برند پنتاكس بهتره؟ 5 ساله پمپ پنتاكس CAM100 (1اسب) داشتيم كه دو واحد طبقه 5 غالبا مشكل داشتن؛ هرچند كه الان هم خراب شده و ميخواهيم تعويض بكنيم؛ ممنون از كمك و پيشنهادتون؛؛؛
    ((در ضمن احتمال داره كه در آينده يه منبع آب برگشتي هم در پشت بام قرار بديم))

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ دو اسب 2 پروانه پنتاکس ایتالیا مدل CB210 به همراه منبع دیافراگمی 100 لیتری گزینه مناسبی برای ساختمان شما هست.

  317. محسن از کرج

    سلام رابطه منطقی بین فشار منبع تحت فشار ۸۰ لیتری و حداقل و حداکثری که گیج نشون میده چیه و چطوری حساب کنیم

    1. گروه مستر

      سلام
      لطفا با کارشناسان بازرگانی مستر تماس بگیرید.

  318. کریمیان

    بهتری نوع پمپ برای یک واحد اپارتمان نود متری درطبقه دوم که فشار خوبی راتجربه کنیم ؟

    1. گروه مستر

      الکتروپمپ pm45 پنتاکس ایتالیا همراه با ست کنترل ایتالیا

  319. سلام واحترام براي يك ساختمان 6 طبقه 11 واحدي به اضافه زير زمين پمپ مناسب كدام است و همچنين مخزن براي پمپ چندليتري باشد و همچنين منبع آب بعداز كنتور نيز نياز هست و اگر بله چند ليتري مناسب است. با تشكر

    1. گروه مستر

      سلام
      الکتروپمپ پنتاکس ایتالیا مدل CB210 و مخزن تحت فشار 100 لیتری و مخزن ذخیره آب 2000 لیتری افقی یا عمودی مناسب ساختمان شما می باشد.

  320. با سلام آپارتمان ما ۴ طبقه و ۸واحدی روی پارکینگ هست که پمپ ۲ اسب چینی نصب کردیم به همراه مخزن آب ۲متر مکعب ولی متاسفانه هزینه زیادی بابت تعمیر و نگهداری متحمل شدیم چا ره کار چیه

    1. گروه مستر

      سلام
      بهترین گزینه برای صرف جویی در مصرف برق و کاهش استهلاک پمپ استفاده از تابلو فرمان دور متغییر می باشد.

  321. با سلام.واحد من در طبقه چهارم است فقط برای واحد خودم یک پمپ میخوام بذارم.ترجیحا پنتاکس.چه مدلی مناسب است؟ و اینکه ورودی آب واحد در حمام است آیا در حمام میشود پمپ را گذاشت؟ با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      الکتروپمپ پنتاکس ایتالیا مدل pm45 همراه با ست کنترل پنتاکس ایتالیا گزینه مناسبی برای واحد شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

  322. سلام و عرض ادب
    ساختمان ما 3 طبقه 6 واحد 100 متری بعلاوه یک طبقه پارکینگ می باشد.پمپ پنتاکس بشقابی 1 اسب داریم که فشار کافی ندارد.برای تعویض پمپ وتامین فشار مناسب بهترین گزینه کدام می باشد پنتاکس 1.5 دو پروانه یا جتی؟منبع تحت فشار مناسب چند لیتری بر داریم؟

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ 1/5 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا به همراه منبع دیافراگمی 80 لیتری مناسب جهت ساختمان شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مستر تماس بگیرید.

    2. آیا فشار بالا این پمپ برای دستگاههای مصرف کننده دارای شیر برقی مثل لباسشویی و غیره مخصوصا در طبقات پایین مشکل ساز نمی شود؟

    3. گروه مستر

      نه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

  323. حسین کریمی

    سلام …سه طبقه س ساختمان زیرش پارکینگ و هر طبقه داخل انبار پمپ اب گذاشته اند من منبع سه جداره ۲۵۰ لیتری خریدم و بعد از منبع چه پمپ ابی مناسب است بگذارم .نوع و اسب لطفا راهنمایی کنید ..چون اتصال مستقیم پمب به لوله اب شهری منع قانونی و شرعی داشت ..مخزن خریدم ..ممنون

    1. گروه مستر

      سلام
      منظور شما این هست که برای یک واحد و طبقه ایی که واحد شما در آن واقع هست پمپ نیاز دارید؟

  324. عبداله قادری

    باسلام برای یک ساختمان ۵طبقه ۴واحدی با ۱طبقه پارکینگ و یک طبقه پشت بام چه پمپی نیازاست لطفا از محصولات پنتاکس شماره فنی آن با قیمت معرفی کنید با تشکر

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ پنتاکس ایتالیا مدل CB 160 گزینه مناسبی برای ساختمان شما هست

  325. سلام برای یک ساختمان 16 واحدی 4 طبقه چه پمپی را پیشنهاد میکنید

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ CB210 پنتاکس ایتالیا همراه با منبع دیافراگمی 100 لیتری مناسب ساختمان شما هست

  326. با سلام
    محمدی هستم از بندرعباس
    می خواستم بپرسم برای 4 طبقه حدود 200 متر 1و سوئیت در حیات حدود 50 متری کدوم پمپ بهتره و چه مارکهایی موجوده و اصل و غیر اصلشون قیمت چنده ؟

    1. گروه مستر

      سلام آقای محمدی
      جهت مشاوره فنی با مشاوران فروش گروه مستر تماس بگیرید.

  327. سلام،براى اپارتمان٦طبقه با١٨ واحد چه پمپ وباچه قيمتى مناسب است

    1. گروه مستر

      سلام
      پمپ سه اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا به همراه منبع دیافراگمی 150 لیتری مناسب کار شما هست.
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مستر تماس بگیرید.

  328. سلام
    برای یه ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی به همراه یک طبقه پارکینگ و متراژ هر واحد ۱۱۲ متر آیا پمپ پنتاکس ۲۱۰. ۰۱ مناسب هستش؟ آیا قدرت و فشار بالا به لوله کشی های ساختمان آسیب نمیرسونه؟

    1. گروه مستر

      با سلام

      این پمپ مناسب شما می باشد

  329. با سلام وخسته نباشید جهت یک اپارتمان 5 طبقه 32 واحدی چه پمپی برای بوستر مناسب است با تشکر

    1. گروه مستر

      پمپ مناسب شما Pentax می باشد
      برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

  330. دواتگر

    سلام خسته نباشید
    متراژ منزل ۱٨۰متر ویلای با ۹شیر آب لطفا پمپ مورد نظر رو بفرمایید
    ممنوم

    1. گروه مستر

      پمپ آب پنتاکس ایتالیایی، جتی، یک اسب یا پمپ آب ابارا مناسب نیاز شما است.

  331. علیرضا

    با سلام برای یک منزل تک واحدی که فاصله پمپ تا اخرین شیراب ۵۰ متر میباشد و نهایتا هم دو متر ارتفاع دارد پمپ پنتاکس cm100جوابگو هست متشکرم

    1. گروه مستر

      سلام پمپ CM100 پنتاکس ایتالیا گزینه مناسبی است.

  332. علیرضا

    سلام خسته نباشید میخواستم سئوال کنم برای یک ساختمان دوقلو ۵ طبقه و یک طبقه پارکینگ که درکل ۲۹ واحد میباشد چه پمپ آبی و چه مخزنی احتیاج است لازم به ذکر میباشد که مشکل کمبود فشاری شهری هم داریم

    1. گروه مستر

      بوستر پمپ آب دو پمپ دور متغیر مناسب نیاز شماست
      برای جبران کمبود آب ورودی ساختمان به منبع 2000 لیتری نباز دارید
      برای اطلاعات بیشتر با گروه مستر تماس بگیرید

  333. فرزام

    باسلام لطفا بفرمایید برای واحد۵ از ساختمان ۶طبقه با ارتفاع۱۸ متر از سطح بافشار اب کموبا فاصله حدود ۷ متر از ورودی کنتور اب.ایا پمپ پنتاکس یک اسب بخار بشقابی با پروانه غیر فلزی مناسب هست یا خیر؟پمپ مذکور فشار نمیبره بالاوبدنش گرم میشه وقطع نمیکنه یا دیر قطع میکنه.راه حل چیست؟

    1. گروه مستر

      آب به میزان لازم وارد پمپ آب مورد نظر نمی شود و علت داغ شدن پمپ هم کمبود آب می باشد، راه حل استفاده از منبع ذخیره 1000 لیتری 3 جداره قبل از پمپ آب می باشد.

  334. باسلام ،برای آپارتمان 4 طبقه 8 واحدی 50 متری کولرها پشت بام چه مدلی از پنتاکس ومنبع اب چند لیتری پیشنهاد می دهید باتشکر

    1. گروه مستر

      سلام پمپ آب پنتاکس ایتالیا 1.5 اسب دو پروانه، با منبع تحت فشار 100 لیتری بهترین انتخاب برای آپارتمان شما می باشد

  335. صدرا قرنی

    سلام برای ساختمان 6 طبقه مسکونی روی یک طبقه پارکینگ همکف به همراه پشت بام روف گاردن چه پمپی باچه برندی و باچه مخزنی پیشنهاد می فرمایید.

    1. گروه مستر

      با توجه به مشخص نشدن تعداد واحدها، به طور کلی پمپ آب پنتاکس دو پروانه مناسب شماست
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید

    2. سلام برای یک آپارتمان. چهار طبقه و هشت واحد آیا استفاده از ست کنترل مناسب است یا مصرف برق را بالا می برد؟

    3. کارشناس

      سلام
      استفاده از ست کنترل برای این آپارتمان به دلیل استهلاک بالا و افزایش مصرف انرژی مناسب نیست ، جهت بهینه سازی، لازم است از یک منبع دیافراگمی و لوازم اتوماتیک استفاده کنید که استفاده از این کار علاوه بر کاهش استهلاک، تا حد زیادی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

  336. جواد

    با سلام.باتشکر از مدیریت محترم سایت و کارشناسان محترم.
    برای یک آپارتمان هفت طبقه که هر طبقه چهار واحد(28 واحد) همراه با زیرزمین و پارکینگ چه پمپی وچه بوستر پمپی و چه مخزن آبی پیشنهاد می گردد؟

    1. گروه مستر

      بوستر پمپ دو خط دور متغیر cbt600 پنتاکس ایتالیا با منبع 60 لیتری مناسب شماست

      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مستر تماس بگیرید

  337. محمد رضا جعفرزاده

    سلام یک ساختمان دوطبقه که شامل طبقات همکف و اول میباشد و پمپ در زیر زمین قرار دارد ، چه پمپی با چه دبی و هد نیاز است . و قدرت پمپ hp چقدر باشد .

    1. گروه مستر

      پمپ آب یک اسب جتی مدل پنتاکس CAM 100 یا ابارا مدل AGA 100 مناسب شما هستند

      برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصولات مراجعه کرده یا با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

  338. ali zamani

    خواهش می کنم یک پمپ خوب برای 12 واحد در 6 طبقه مسکونی با لوازم کامل معرفی کنید
    خیلی خیلی ممنون هستم
    با تشکر از سایت بسیار خوب شما

    1. گروه مستر

      پمپ آب پنتاکس مدل CB 210/01 با منبع 100 لیتری زیلمت هر دو ساخت ایتالیا مناسب برای نیاز شما هستند
      برای لوازم اتوماتیک هم دانفوس لهستان

  339. chakavak

    الکتروپمپ سیرکوله داب جهت رادیاتور ساختمان 4 طبقه با 8 واحد میخوام بهم معرفی کنین

    1. گروه مستر

      پمپ آب داب ایتالیا مدل VA 65-180 مناسب شماست

  340. سروش صمدی

    الکترو پمپ چینی مناسب جهت چهار طبقه ، چهار واحدی ؟

    1. گروه مستر

      پمپ بشقابی ونزو مدل CM100/01 یا پمپ دیانا مدل CM 100/S مناسب هستند

  341. خریدار پمپ

    لطفاً پمپ آب درجه یک جهت 10 واحد در 5 طبقه معرفی کنید

    1. گروه مستر

      الکتروپمپ دو پروانه MT160/00 با 1.5 اسب مناسب نیاز شماست

  342. آقا بهرام

    برای پمپ آبرسانی جهت 5 طبقه تک واحدی چه پمپی خوبه؟

    1. گروه مستر

      پمپ های آب 2 پروانه 1.5 اسب

  343. کاربر

    مقرون به صرفه ترین پمپ اروپائی با کیفیت برای مصارف خانگی چه برندی می باشد؟

    1. گروه مستر

      پمپ آب پنتاکس ایتالیا یکی از بهترین هاست

    2. علی میرجانی

      سلام خدا قوت ممنون از تلاش و راهنمایی شما.ما مشکل عدم کارشناسی صحیح داریم و هر کس مراجعه کرده نتونسته مشکل اب رو حل کنه میتونیم از شما مشاوره بخواهیم لطفا اگه هزینه ی داره بفرمایید تا به ساختمان اعلام کنم.و پمپ اصلی پنتاکس ۶ یا پنج و نیم بار اگر دارید یا فروشنده ی اصلی با قیمت مناسب دارید راهنمایی بفرمایید .ما مخزن ۱۵۰ لیتری داریم که با پمپ هماهنگ نیست.

    3. کارشناس

      با سلام
      در خصوص سوال شما
      بله مدل CAB200 دو اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا به قیمت 8.951.000 تومان موجودهست اگر نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید لطفا با تلفن های مجموعه مستر تماس حاصل فرمایید .با تشکر

  344. باغدار

    یه باغ با مساحت 400 متر دارم می خوام برای آبیاری پمپ بخرم
    کدوم پمپ رو بخرم بهتره؟

    1. گروه مستر

      الکتروپمپ CH300 پنتاکس با سایز ورودی و خروجی “2*”2 مناسب نیاز شماست

  345. یه پمپ کم صدا برای انتقال آب با ورودی وخروجی “1*”1 و ارتفاع 4 متر چی هست

    1. گروه مستر

      الکتروپمپ طبقاتی گراندفوس مدل CM3-6 انتخاب مناسبی است

    2. نعمت اسدپور

      برای یک واحد 7 طبقه 8 واحدی با دو پارکینگ ، چه پمپی با چه دبی و هد نیاز است . و قدرت پمپ hp چقدر باشد .

    3. کارشناس

      سلام
      برای کل ساختمان، شما نیاز به 57 متر ارتفاع یا هد و 3.2 متر مکعب دبی نیاز دارید. که بنابر این، شما باید از یک پمپ 2 اسب 2 پروانه استفاده نمایید.
      در ضمن جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های 02133956604 و 02133997522 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین