بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس

بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس

انتخاب نوع مصرف پمپ
حداقل و حداکثر ارتفاع(H)
حداقل و حداکثر بازدهی(Q)

اگر به دنبال خرید بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس هستید، لیست بالا کاملترین انواع این مدل را در اختیار شما قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایر انواع بوستر پمپ پنتاکس دیدن کنید.

همچنین می توانید علاوه بر برند پمپیران مشخصات سایر انواع بوسترپمپ را در صفحه اصلی بوستر پمپ مشاهده کنید.

بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس

بوستر پمپ آب به مجموعه ای از پمپها گفته می شود که به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا بتوانند در مجموع پاسخگوی برج ها و ساختمان های بزرگ باشند. بوستر پمپ به طور کلی، به دو دسته ی بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی تقسیم می شود.

علت نیاز به بوستر پمپ آتش نشانی در ابتدا وجود همین ساختمان های بزرگ بوده است. اولین بار در سال های اولیه ی 1900 میلادی بوستر پمپ آتش نشانی به دنیا معرفی شد. امروزه علاوه بر ساختمان های بلند، بوستر پمپ ها در مجتمع های بزرگ صنعتی، بیمارستان ها، انبارها و… کاربرد اساسی دارند و برای تامین امنیت در آنها، مثلا اطفاء حریق که مساله ی بسیار مهمی است، وجود بوستر پمپ آتش نشانی یک ضرورت به شمار می آید. محصولات شرکت ایتالیایی پنتاکس تولید کننده ی انواع پمپ و بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی یکی از گزینه های مناسب برای مشتری می باشد. همچنین بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس علاوه بر اطفاء حریق، محیط اطراف را خنک می کند و بدین ترتیب مانع از گسترش آتش سوزی می شود.

اجزای بوستر پمپ آتش نشانی پنتاکس

علاوه بر پمپ اصلی یک بوستر پمپ آتش نشانی شامل اجزای زیر می باشد:

پمپ جاکی: وظیفه ی پمپ جاکی ثابت نگاه داشتن فشار آب در هنگام کار کردن پمپ است تا از استارت و توقف بیجا و غیر ضروری پمپ اصلی جلوگیری کند.

شلنگ ها: که وظیفه ی افزایش فشار آب و تنظیم فشار و جریان آب در پمپ را به عهده دارند.

نقاط ورودی و تخلیه پمپ آتش نشانی: طراحی قسمت های ورودی و تخلیه ی پمپ بسیار حساس است. مثلا قسمت ورودی معمولا مسطح و بالا می باشد تا از ورود هوا به پمپ جلوگیری کند. ورود هوا به داخل پمپ در فعالیت آن اختلال ایجاد کرده و آسیب جدی به پمپ آتش نشانی وارد می کند.

دستگاه کنترل: در پنل کنترل پمپ آتش نشانی، دو دستگاه کنترل اصلی قرار دارد. پنل کنترل عمدتا در حالت خودکار قرار دارد اما می توان آن را در صورت نیاز به حالت دستی تغییر داد. یک حالت اورژانسی نیز دارد که در موقعیت های اورژانسی که پمپ به طور خودکار روشن نشود درایور پمپ را به راه می اندازد.

گروه صنعتی و بازرگانی مستر، که فعالیت گسترده ای در تولید و فروش انواع پمپ و بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی دارد، به عنوان نماینده ی رسمی فروش انواع مدل های پمپ آتش نشانی پنتاکس با ارائه ی خدمات و مشاوره توسط کارشناسان به شما در انتخاب پمپ آتش نشانی مناسب کمک می کند.