جارو استخری

جارو استخری یا همان جارو برقی استخری وسیله ای است که با استفاده از آن، ذرات و آلودگی های استخر هایی که قابلیت خود پالایی ندارند را، مانند استخره ای پرورش ماهی و استخر های دیگر را تمیز می کنند.

جارو استخری چیست
جارو استخری چیست

جارو استخری چیست

جاروی استخری وسیله ای کاربردی است که با استفاده از آن، آب موجود در استخر، توسط آن، از ذرات ریز پاک می شود. تمیز بودن استخر از ذرات مختلف و یا فضولات ماهیان و آبزیان تاثیر مهمی روی سلامت آن ها دارد.

در گذشته برای این تمیز کاری، کل آب استخر تخلیه می شد و آبزیان به استخر دیگر میرفتند و خب این کار بسیار هزینه بر بود. در حال حاظر با وجود دستگاه جاروی استخری این فعالیت به ندرت رخ می دهد و می توان با استفاده از این دستگاه به نوعی آب را تمیز کرد.

انواع جارو استخری

در حقیقت جاروی استخری انواعی دارد. در اینجا بهترین جاروی استخری و انواع جارو استخری را قرار داده ایم که شامل موارد زیر است:

  • جاروی استخر دستی
  • جاروی استخری اتوماتیک
  • جارو استخری برقی

جارو استخری دستی

جارو استخری دستی و جارو استخری دست دوم معمولا برای استخر های پرورش ماهی استفاده می شوند و با کمک قسمت شناوری که دارند و کفی آن فرایند پاکسازی انجام می شود.

فرایند مکش در این گونه جارو های استخری دستی و سر جارو استخری به وسیله پمپ تصفیه استرینر دار انجام میشود. البته در صورت وجود اسکیمر می توان شلنگ مکش را به اسکیمر متصل نمود.

جارو استخری اتوماتیک

اجاروی استخر اتوماتیک، برای اسختر منازل مسکونی، استخر ها و همچنین مراکز پرورش ماهی کاربرد دارد. معمولا این دستگاه به صورت برقی و یا شارژی در آب قرار میگیرد و کنترل آن از فاصله دور تا 35 متر توسط اپراتور صورت می گیرد.

معمولا جارو استخر اتوماتیک در دو نوع شارژی و برقی یافت می شود. و نوع برقی آن همان جاروی استخری برقی است.

جاروی استخر پرورش ماهی

توجه به اصول بهداشتی اسختر های پرورش ماهی، یکی از نکات بسیار مهم در بهره وری آن ها دارد. علاوه بر آن بحث دیگری که مطرح هست، هدرفت زمان و انرژی نیروی انسانی می باشد.

همانطور که گفته شد جاروی استخر ارزان، در گذشته برای تمیز کاری آب و کف استخر از نیروی انسانی استفاده می شد، آن هم با صرف زمان زیاد به این علت که بایستی ماهیان موجود در یک استخر، به استخر دیگر منتقل می شدند و سپس عمل تمیز کاری در استخر خالی شده انجام می شد.

اما امروزه با به وجود آمدن جاروی استخری، این کار برای تمیز کردن و زدودن آلودگی های استخری از کف، دیواره و داخل آن بسیار ساده تر و سریع تر و با صرف زمان کمتر گشته است.

جارو استخری اینتکس

جارو استخری اینتکس یک نوع جاروی استخری بسیار جالب و بدون نیاز به پمپ تصفیه است.

این برند یک جاروی کامل است و دارای لوازم نظافتی چون فرچه و توری نظافت جهت روی آب و ذرات معلق داخل آب است.

جارو استخری اینتکس برای پاکسازی سایر تجهیزات استخری و انواع استخر ها مناسب می باشد.

جارو استخری اینتکس دارای دسته تلسکوپی با قابلیت افزایش و یا کاهش طول است. و لوازم نظافتی به ته این دسته متصل شده و به راحتی امکان پاکسازی داخل آب را به شما می دهد.

بهترین جاروی استخری
بهترین جاروی استخری

بهترین جاروی استخری

شما در لیست زیر می توانید به ترتیب بهترین مدل های جاروی استخری را مشاهده نمایید.

  • Intex Handheld Rechargeable Vacuum (جاروی استخری اینتکس)
  • Water Tech Pool Blaster Catfish (جاروی استخری پول استار)
  • Water Tech Pool Blaster Max (جاروی استخری پول استار)
  • Kokido Telsa Telescopic Electric (جاروی استخری کوکیدو)
  • OASE Pondovac Classic Pond
  • Bestway Aqua Powercell
  • +Ryobi 18-Volt ONE
  • Patriot CleanSweep 1400
  • جارو استخری اینتکس

پمپ مناسب برای جارو استخر

دقت کنید که معمولا جارو های استخری خود دارای پمپ مکش می باشند. معمولا پمپ های جارو های استخری 1 اسب و 2 اسب می باشد.

برای برخی از مدل های جارو های استخری می توان پمپ دلخواه را کار گذاشت(جارو های استخری ایرانی) و خب این دست شمارا برای اینکه چقدر مکش و آلودگی زدایی از آب استخر را در دقیقه می خواهید، باز می گذارد.

لذا شما می توانید با دیدن مشخصات پمپ مورد نظر از برند مورد نظر، میزان دقیقا پالایش آب استخر را بر اساس میزان پمپاژ پمپ حدس بزنید.

دقت کنید که امکان تغییر پمپ آب برای بسیاری از جارو های استخری به خصوص نمونه های خارجی میسر نمی باشد و تنها باید پمپ همان مدل به آن متصل شود.

قیمت جاروی استخری
قیمت جاروی استخری

قیمت جاروی استخری

خب چیزی که کاملا مشخص است این مورد است که قیمت جارو استخری وابسته به مدل و برند، مکش و دیگر جزئیات متغیر است. اما معمولا قیمت جارو استخری از 4 میلیون تومان در بازار تا 20 میلیون تومان یافت می شود. شما می توانید لیست قیمت انواع جارو استخری را در این لینک مشاهده نمایید.

قیمت جارو استخری هایوارد

برند هایوارد، یک برند آمریکایی در حوزه تجهیزات نظافتی آبی می باشد. معمولا ارائه دهنده بهترین خدمات و محصولات جارو استخری نیز است. البته محصولات آن معمولا در ایران یافت نمی شوند و کسانی که فروشنده آن هستند، اغب خود وارد کننده هستند و قیمت را نمی گذارند.

لذا شما می توانید قیمت جارو های استخری هایوارد را در سایت هایی مانند آمازون و ایبی به دلار مشاهده نمایید. برای این منظور روی لینک این کلیک نمایید.

جاروی استخر ارزان

با توجه به قیمت ارائه شده در جاروی استخری که لینک مشاهده آن به شما ارائه شد، شما می توانید اقدام مشاهده و انتخاب جاروی استخر ارزان نمایید.

کمترین قیمت برای جارو استخری از 2 میلیون تومان است.

خرید جارو استخری

مجموعه مستریکو از بهترین فروشندگان تجهیزات آبی و استخری می باشد. شما می توانید برای خرید جارو استخری، و جارو استخری ارزان بدون واسطه از هر برندی ما شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کارشناسان ما ضمن راهنمایی برای خرید جارو استخری به شما، بهترین مدل جارو استخری را به شما ارائه می دهند.

قطعات جارو استخری

اجزای تشکیل دهنده جارو استخری شامل موارد زیر است:

  • استرینر (بخش شناور جارو استخری)
  • موتور جارو استخری
  • میله جارو استخری
  • فرچه جارو استخری
  • شیلنگ جاروی استخر

جارو استخری دست دوم

بسیاری از افراد نمی خواهند که اقدام به صرف هزینه و خرید یک محصول نو آن هم برای نظافت استخر نمایند. این امری کاملا طبیعی است. لذا در صورتی که قصد خرید جارو استخری دست دوم از سایت هایی مانند دیوار و یا شیپور را دارید اما نکات لازمه برای خرید این کالارا به صورت دست دوم نمی دانید، می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

کارشناسان مستریکو همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید جارو استخری می باشند.

برای خرید بهترین جاروی استخری حتما از مشاوره تلفنی ما استفاده کنید. ما عرضه کننده مناسب ترین قیمت جاروی استخری اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستیم. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

پیشنهاد ویژه: برای خرید پمپ آب و البته دریافت مشاوره رایگان فروش تجهیزات استخری با ما تماس بگیرید.

جاروی اتوماتیک استخری به صورت اتوماتیک و با ولتاژ پایین کار می کند. این جارو کف زمین، پله ها و داخل استخر را جارو می کند. برندهای محبوب جاروی اتوماتیک استخری شامل Aquabot, Maytronics, Hayward, Dolphin و Polaris می شوند.

نیروی این دستگاه از آداپتوری تامین می شود که به یک پریز دیواری برق متصل شده و یک سیم برق با طول 30 تا 100 فوتی جاروی اتوماتیک استخری را به پریز متصل می کند.

نگران نباشید، جاروهای استخری کاملا ایمن هستند اگر چه آداپتور با ولتاژ 110 یا 220 ولت AC کار می کند، ولتاژ را به مقدار امن 24 ولت DC تغییر می دهد تا برق دستگاه را فراهم کند.

جاروی اتوماتیک استخری به وسیله دو موتور برقی کار می کند، اولی موتور پمپ آب است که مکش آلودگی ها را انجام می دهد و آن را به فیلتر دستگاه می فرستد و دیگری موتور درایو است که دستگاه را دور استخر می چرخاند در بعضی از مدل ها از یک جت درایو به جای چرخ در موتور برقی استفاده می شود.

بسیاری از جاروی های اتوماتیک استخری، امروزه به طور کامپیوتری کنترل می شوند و به طور اتوماتیک می دانند که راه مناسب برای تمیز کردن سطح استخر چگونه است این یعنی این که این جارو ها نسبت به دستگاه هایی که کمتر هوشمند هستند بسیار کاربردی و مقرون به صرفه هستند و موجب می شوند در مصرف انرژی و مواد شیمیایی صرفه جویی شود.

برخی از مدل های جاروی اتوماتیک استخری، ریموت کنترل دارند که با استفاده از آن می توان دستگاه را به کار انداخت و راه برد. (کاربردی برای تمیز کردن های موضعی)

جارو استخری دست دوم
جارو استخری دست دوم

از آنجایی که جاروی های اتوماتیک استخری به پمپ آب استخر متصل نیستند، برخلاف جاروهای مکنده یا پرشرها هیچ فشار اضافی به سیستم استخر برنمی گردانند و نیازی به اضافه کردن بوستر پمپ و نصب لوله کشی جدید نیست و از این رو بسیار مقرون به صرفه هستند.

جاروی اتوماتیک استخری درواقع یک فیلتر استخری عالی است که تمیز کردن آن آسان است. بسیاری از مدل های آن فیلترهای فوق العاده ای دارند که اندازه منافذ آن کمتر از 2 میکرون است بنابراین جلوی ریزترین ذرات را هم می گیرند.

گروه بازرگانی مستر ارائه کننده معتبرترین برندهای جاروی اتوماتیک استخری در ایران آماده تامین نیازهای شما در زمینه تجهیزات استخری می باشد، برای آشنایی با محصولات گروه مستر کلیک کنید.

نکات مهم در خصوص خرید جاروی استخری

  • اگر استخر دارای کف پلاستیکی است، جاروی استخری برس دار آن هم برس دار ضخیم به درد آن نمی خورد و موجب از بین رفتن سطح کف و یا دیواره های استخر می شود
  • طول شیلنگ مورد نیاز در جارو استخری وابسته به نیاز شما می باشد. معمولا از قیمت پایینی برخوردار است
  • جاروب استخری دارای موتور های کفکش می باشند. طرز کار آن ساده است. یعنی فرد در بالای استخر می ایستد و سپس با دسته ای که دارد اقدام به تمیز نمودن کف استخر می کند
  • بنا به حجم آب، تعداد و اندازه ماهیان و همچنین حجم ذرات نوع جاروب استخری تایین می شود. دقت کنید که بهتر آن است که جاروی استخری با پمپ شناور تهیه کنید
  • در هنگام مشاهده مشخص کنید که جاروی استخری را برای چه منظوری می خواهید

سوالات متداول

جارو استخری چیست؟

جارو استخری وسیله ای می باشد که بیشترین کاربرد را برای پاکسازی سطح زمین استخر ها و کف استخر دارد.

قیمت جارو استخری چقدر است؟

قیمت جارو استخری متناسب با نوع آن متغیر می باشد، برای استعلام قیمت جارو استخری تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

4 comments

  1. سلام.من دستگاه تصفیه کامل آب استخر با اسکیمر دارم.
    اول اینکه طبیعی هست کف استخر خاک جمع میشه و نمیره داخل تصفیه؟
    دوم اینکه میشه به اسکیمر جارو رو وصل کرد بدون موتور اینا درسته؟
    کدوم مدل میشه؟

    1. لطفا تماس حاصل فرمایید.02133997661 داخلی 103-104

  2. ناشناس

    جاروی استخری توانایی مکش آب را ندارد، چه مشکلی ممکن است داشته باشد؟

    1. گروه مستر

      احتمالاً واشر استرینر خراب شده یا شلنگ سر جارو، خوب آب بندی نشده است و هوا انتقال داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین