پمپ آب ایرانی

اگر به دنبال خرید بهترین برند پمپ آب ایرانی هستید، در ادامه با بهترین مارک پمپ آب خانگی ایرانی آشنا خواهید شد.

پیشنهاد ویژه: اگربه دنبال خرید پمپ آب هستید، ما بهترین فروشگاه پخش پمپ آب خانگی را به شما معرفی می کنیم. همین حالا تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

پمپ آب ایرانی
پمپ آب ایرانی

پمپ آب ایرانی

در بازار انواع مختلفی از پمپ آب با کاربردهای گوناگون وجود دارد اما انتخاب بهترین پمپ آب از میان همه برندها کاری سخت و حساس است، هرچند قیمت پمپ آب می تواند یکی از فاکتور های مهم باشد اما نیاز مصرف کننده شرط اصلی یک خرید درست می باشد.

در این مقاله قصد داریم پرطرفدارترین و بهترین پمپ آب از میان تمامی برند های معتبر موجود در بازار ایران را به شما معرفی نماییم.

شما میتوانید برای خرید پمپ آب های ساختمانی به صفحه انتخاب پمپ آب مناسب برای ساختمان مراجعه کنید و مدل های مختلف پمپ های مناسب ساختمان ها را مشاهده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان برای خرید انواع پمپ آب داشته باشید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطاعات لازم را کسب نمایید.

پمپ آب ایرانی

آب همواره یک مایع حیاتی در زندگی بشر بوده، و تقویت آن به یکی از الزامات در دنیای امروزی تبدیل گشته است. به همین دلیل استفاده از پمپ آب در افزایش فشار در مصارف خانگی و صنعتی، یک امر ضروری است.

کشورهای مختلفی در سراسر جهان به طراحی و تولید انواع پمپ آب پرداختند که از جمله ی معروف ترین آنها، کشور ایتالیا می باشد. البته کشور ایران نیز از تولید پمپ آب خانگی و صنعتی، عقب نمانده و توانایی طراحی و ساخت این ماشین آلات را پیدا کرده اند.

بهترین پمپ آب ایرانی

پمپ آب ایرانی در شرکت های مختلفی تولید می گردد و دارای کیفیت بالایی هستند. از جمله ی آنها می توان به شرکت های پمپیران، راد پمپ، نوید موتور، نوید سهند، جهان پمپ، اسپیکو، ارس، توان تک، فدک، بهار پمپ، بهاران نوین، آزاد البرز، ایران سهند، بلند کاست وسمنان انرژی اشاره کرد.

محصولات همه ی این شرکت ها دارای کیفیت های مطلوبی هستند و قادر به رقابت با برند های خارجی می باشند. این محصولات در زمینه های پمپ های خانگی، سیرکولاتور، کف کش، شناور و لجن کش ساخته می شوند و جنس آنها عموما از استیل، چدن، برنج و برنز می باشد.

از قدیمی ترین تولید کننده های پمپ آب ایرانی ، شرکت پمپ آب پمپیران می باشد که با 45 سال سابقه در این زمینه، هم اکنون نیز در این زمینه فعالیت می کند. این شرکت هم اکنون تبدیل به یک هلدینگ بزرگ گشته است و شرکت های دیگری را نیز در زیر مجموعه خود دارد.

پمپ آب نوید موتور از شرکت های زیر مجموعه پمپیران بوده و اقدام به تولید الکترو پمپ های خانگی و تاسیساتی می نماید.

شرکت نوید سهند، از دیگر شرکت های زیر مجموعه پمپیران است که به تولید انواع پمپ های صنعتی، معدنی، دریایی، نفت و پتروشیمی، پمپ های مستغرق ملخی و فاضلابی می پردازد.

شرکت اسپیکو هم جزو شرکت های ایرانی است که تولید کننده انواع پمپ های لجن کش، کف کش و شناور می باشد و دارای 30 سال سابقه در این زمینه است.

پمپ آب ارس، جزو شرکت های سازنده ی پمپ می باشد که از جمله ی محصولات آن می توان به پمپ های سیرکولاتور، پمپ شوفاژ و موتورخانه و پمپ آب گرم اشاره کرد.

شرکت توان تک در سال 1362 با هدف ساخت و تولید ماشین آلات و تجهیزات جانبی احداث شد. این شرکت در ابتدا به تولید پمپ های کف کش می پرداخت، اما هم اکنون انواع کف کش و لجن کش تولید می کند.

شرکت پمپ آب فدک از سال 1360 اقدام به تولید انواع پمپ آب کف کش های می نماید. تولید محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، از اهداف خط مشی های این شرکت می باشد.

مروزه وجود آب، در شهرها و روستاها، روز به روز کمتر می شود و نیاز به آن، هرروزه بالا می رود. آب علاوه بر اینکه در خانه ها استفاده می شود، درهمه ی صنایع نیز کاربرد دارد. بنابراین پمپ آب یکی ازضروریات در زندگی هر فردی می باشد. در واقع از پمپهای آب می توان در طیف های وسیعی استفاده کرد و نمونه های مختلفی از آنها در بازار موجود است.

به عنوان مثال نمونه ای از این پمپ های آب، پمپ آب زمینی، سانتریفیوژ، کف کش، لجن کش، سیرکولاتور و شناور می باشد که هرکدام بنا به استفاده ی خود، در محلی مناسب نصب و استفاده می شوند.

سازندگان ایرانی توانستند در هر زمینه، پمپ های مربوط به آن را طراحی کنند. که از جمله ی آنها می توان به پمپیران، نوید سهند، نوید موتور، راد پمپ، سمنان انرژی، سمنان پمپ، آزاد البرز، بلندکاست، جهان پمپ، بهار پمپ، اسپیکو، توان تک، بهاران نوین و فدک اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم بهترین پمپ آب ایرانی را معرفی کنیم . اگر قصد خرید انواع پمپ آب پمپ آب دارید و میخواهید باکیفیت ترین پمپ اب ها را با قیمت مناسب خریداری کنید میتوانید به صفحه مرکز فروش پمپ آب در تهران مراجعه کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

پمپیران

پمپ آب پمپیران فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و ساخت و تولید پمپ های مخصوص آب، نفت، آب دریا، انرژی و صنایع وابسته ادامه داده و محصولاتی مطابق با استاندارد های روز تولید می کند.

pumpiran-company.jpg” alt=”پمپ آب پمپیران ” class=”wp-image-39365″/>

معروف ترین و بهترین این برندها، برند پمپیران است. که با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی پمپ های خانگی و صنعتی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1384 تبدیل به یک هلدینگ شد و شرکت های تابعه ی زیادی را تحت پوشش خود گرفت که هرکدام از آنها اقدام به تولید یک نوع پمپ، می کنند.

به عنوان مثال شرکت نوید سهند اقدام به تولید پمپ های لجن کش، کف کش و الکتروپمپ های مستغرق می کند و همین طور شرکت نوید موتور به تولید پمپ های سیرکولاتور و الکتروموتور های صنعتی و خانگی می پردازد.

راد پمپ

از دیگر برند های محبوب تولید پمپ در ایران، برند رادپمپ است. که اقدام به طراحی، تولید و ساخت پمپ آب کف کش و شناور می کند.

کف کش های راد پمپ در سه سایز ¼ 1، 2 و 3 اینچ تولید می شوند و توانایی ساپورت کردن هر نیازی را با هر هد و دبی دارند. جنس این کف کش ها از استنلس استیل بوده و دارای مصرف بهینه انرژی می باشند. اما پمپ های شناور رادپمپ، دارای مزیت کاهش صدا و مصرف بهینه ی انرژی می باشند که از جنس استنلس استیل ساخته شده اند.

این پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار عرضه می شوند و تا 3 اسب توان خروجی دارند.

سمنان انرژی

برند بعدی پمپ آب سمنان انرژی است که در زمینه ی پمپ های خطی و سیرکولاتور فعالیت می کند. پمپ های سیرکولاتور عموما جهت سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیرکولاسیون آب گرم و سرد استفاده می شوند و این برند به دلیل کارایی بالایشان، طرفداران زیادی دارند.

پمپ آب سمنان انرژی به دلیل اعتبار درخشانی که بازار های ایرانی پیدا کرده، آمار درخشانی از خود نشان داده است. استفاده از الکتروموتور های اختصاصی دوجداره و ضد آب، استفاده از بوش های ژاپنی و کاسه نمد های بورگمن آلمان و همچنین استفاده از تکنولوژی های به روز و متخصصین مجرب و کارآزموده، از مزایای اختصاصی شرکت سمنان انرژی و پمپ های تولیدی این شرکت می باشد.

آزاد البرز

پمپ آب آزاد البرز

شرکت پمپ آب آزاد البرز، با هدف تولید پمپ های سیرکولاتور در سال 1362 تاسیس شد و به عنوان یکی از برند های پرفروش ایرانی، معروف شد. این شرکت با پیشرفت روز افزون و استفاده از تکنولوژی های روز، توانسته خود را در بین رقبا، جای دهد. از جمله محصولات این شرکت، پمپ های سیرکولاتور، اتاترم، سانتریفیوژ و جکوزی می باشد. پمپ های سیرکولاتور آزاد البرز، تا سایز 6 اینچ ساخته شده و دارای ویژگی صدای پایین هستند. دور موتور در این پمپ ها 1500 و 3000 بوده و جنس بدنه ی آنها از چدن و استیل می باشد.

موتور این پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز ساخته می شود و مصرف انرژی آنها در رده ی A و B می باشد. پمپ های اتاترم آزاد البرز نیز جهت به گردش در آوردن آب گرم و سرد استفاده می شود و در سیستم های گرمایشی مرکزی و تهویه مطبوع کاربرد دارد. این نوع الکتروموتور ها به صورت کوپله مستقیم ساخته می شوند و بدنه ی آنها از جنس چدن است. حداکثر فشار کاری در پمپهای اتاترم آزاد البرز 16 بار است و پروانه ی آن در برابر خوردگی و رسوبات بسیار مقاوم می باشد.

محصول دیگر این شرکت، پمپ های جکوزی است که تک پروانه هستند و دارای آببند مکانیکال سیل می باشد. این پمپ ها توانایی آبدهی تا ارتفاع 45 متر را دارند و حداکثر میزان آبدهی در آنها 110 متر مکعب می باشد. محصول آخر شرکت آزاد البرز، پمپ های سانتریفیوژ هستند. که به منظور انتقال سیالات طراحی و ساخته شده اند. این پمپ ها حداکثر تا 200 متر مکعب ظرفیت آبدهی دارند و تا ارتفاع 95 متری، آب را هدایت می کنند.

بلندکاست

بلند کاست، از دیگر برند های مورد استفاده در ایران است که از سال 1361 شروع به فعالیت کرده و دارای محصولاتی همچون پمپ های سیرکولاتور است. این شرکت با تکیه به دانش روز جهان و استفاده از نیروهای کارآمد، محصولاتی صد درصد ایرانی را طراحی و تولید می نماید. پمپ های سیرکولاتور بلند کاست، به صورت تک فاز و سه فاز تولید می شوند و اغلب جهت استفاده در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیرکولاسیون آب گرم و سرد، سیستم های صنعتی و تهویه مطبوع کاربرد دارند. جنس بدنه ی این پمپ ها اغلب از چدن و آلومینیوم است. این پمپ ها در ساختمان های کوچک، با دور 1450 دور در دقیقه تولید می شوند.

جهان پمپ

برند بعدی، جهان پمپ است که با 42 سال سابقه در زمینه ی طراحی و تولید پمپ آب، فعالیت می کند. این شرکت، به عنوان یک مرجع و مجموعه بزرگ و تخصصی اقدام به فعالیت می کند و محصولات خود را بر پایه تکنولوژی های روز دنیا، تولید می نماید. جهان پمپ، بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید پمپ های کف کش و لجن کش و شناور قرار داده است که توانسته با تولیدات خود، مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

تمامی مدل های کف کش برند جهان پمپ سه فاز هستند و به صورت پروانه بسته تولید می شوند. این پمپ ها در مواردی مانند استخرها، رودخانه ها، قنات، چاه ها و همین طور در آبگرفتگی ها و حفاری ها استفاده می شوند. قطعات پمپ آب کف کش جهان پمپ عموما از جنس چدن ساخته شده و در آبهای زلال و بدون خورندگی استفاده می گردند.

پمپ های شناور جهان پمپ نیز به صورت پمپ و الکتروموتور ساخته می شوند و به صورت چندین طبقه که برروی هم سوار می شوند، طراحی شده اند. این پمپ ها از طریق آب اطراف خود خنک می گردند و در مواردی مانند چاه ها و مخازن کاربرد دارند. از ویژگی های این دسته از پمپها می توان به روانکاری آنها با آب اشاره کرد که دیگر نیازی به روغن کاری ندارند.

بهار پمپ

پمپ آب بهار پمپ

از دیگر برند های محبوب ایرانی، برند بهار پمپ است که تولید کننده کف کش، لجن کش، شناور، پمپ های سانتریفیوژ و پمپ های اتابلوک می باشد. تمامی محصولات این شرکت از استاندارد های روز بهره گرفته و دارای قیمت مناسب، کیفیت بالا، تحویل به موقع، گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.پمپ های کف کش و لجن کش بهار پمپ از نوع 2900 دور هستند و به واسطه ی آب اطراف خود خنک می گردند. بدنه ی آنها از فولاد بوده و دارای پروانه ی چدنی می باشند. از پمپهای کف کش و لجن بهار پمپ در مصارفی مانند صنعتی و کشاورزی و انتقال آب در چاه ها، نهرها، رودخانه ها، مخازن، کاربرد دارد.

پمپ های شناور بهار پمپ از نوع پمپ و الکتروموتور ساخته شده و 2900 دور هستند. جنس بدنه از نوع فولاد است و پروانه از چدن می باشد. قدرت این پمپ های شناور تا 20 اسب بوده و تا 168 متر، ارتفاع آبدهی دارند( مطالعه بیشتر: قدرت پمپ آب یک اسب).

پمپ های سانتریفیوژ بهار پمپ، که با سری BCM شناخته می شوند، در انواع چدنی، برنجی و استیل طراحی و تولید می شوند و دارای پروانه ی استیل هستند. از این پمپ ها می توان در مواردی مانند استخر و جکوزی، موتور خانه، انواع ماشین آلات، مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده نمود.

و اما پمپ های اتا بلوک بهار پمپ در 6 مدل متفاوت عرضه می شوند و دارای بدنه و پروانه ی چدنی می باشند. این پمپ ها اغلب در مواردی مانند موتورخانه، بوستر پمپ آب، سیستم های آبیاری، استخر و جکوزی، ماشین آلات و دستگاه ها و مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده دارند.

اسپیکو

این شرکت با بیش از 30 سال سابقه در عرصه طراحی و تولید پمپ آب، قادر به ساخت انواع پمپ آب کف کش، لجن کش و شناور با استاندارد مدیریت کیفیت ISO -9001-2008 و همچنین استاندارد های بین المللی روز اروپا BS-EN ISO9906 و EN60335-2 و EN60335- می باشد. شرکت اسپیکو در حال حاضر دارای 65 نمایندگی فروش و 95 واحد خدمات پس از فروش در سطح ایران می باشد.

پمپ های کف کش این شرکت در مدل ها و توانایی های مختلفی در بازار عرضه می شوند که به راحتی تمام نیازهای مشتریان را پاسخگو می باشد. پمپ های لجن کش نیز با توانایی های مختلف قادر به مکش آبهای آلوده، فاضلابی، لجن، فاضلاب کارخانه ها، بیمارستان، هتل و رستوران ها می باشند.

پمپ آب شناور اسپیکو دارای پروانه ی استنلس استیل است و در دو نوع دو اینچ و سه اینچ ارائه می شوند. این پمپ ها اغلب برای چاه های کم عمق و مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی استفاده می شوند. البته آبهای قابل استفاده در این پمپ ها باید از نوع آب تمیز و بدون آلودگی باشد.

از دیگر پمپ آب هایی که در مجموعه ما با مناسب ترین قیمت به فروش میرسد پمپ آب ایتالیایی می باشد که شما میتوانید برای کسب اطاعات بیشتر در مورد این پمپ ها به صفحه مربوطه مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

توان تک

شرکت توان تک، با 36 سال سابقه در ساخت پمپ آب و تولید ادوات کشاورزی، هم اکنون در بازار فعالیت می کند و دارای محبوبیت خوبی در بین پمپ های ایرانی می باشد. بکارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی، سیستم های نرم افزاری و استفاده از دانش روز جهان، از ویژگی های محصولات شرکت توان تک می باشد.

از جمله محصولات شرکت توان تک، می توان به پمپ های کف کش، لجن کش، سانتریفیوژ خانگی و پمپ های شوفاژی اشاره کرد.

از پمپ های کف کش در مصارفی مانند تخلیه استخرها، دستگاه های آبیاری، سیستم های حفاری، تخلیه آب باران، چاه ها، نهر و جوی ها استفاده می شود. همه ی پمپ های این دسته از مصرف انرژی پایین، راندمان کاری و میزان آبدهی بالا برخوردارند و در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می شوند. این پمپ ها را می توان با فلوتر و بدون آن، خریداری نمود.

پمپ آب لجن کش توان تک در تخلیه آب فاضلاب و آبهای آلوده استفاده می شود. این پمپ ها به صورت تک فاز و سه فاز تولید می شوند و می توانند فاضلاب هایی با غلظت بالا را انتقال دهند. پمپ های لجن کش اسپیکو ضد آب هستند و دارای دو نوع ساده و فلوتر دار هستند.

اما پمپ های سانتریفیوژ اسپیکو، جهت استفاده در محیط های گرد و غبار مناسب می باشند و در برابر سایش مقاوم هستند. بدنه ی پمپ از جنس آلومینیوم فشرده است و پروانه ی آن از برنج می باشد.

از پمپ آب های چینی در ایران استفاده زیادی میشود. اگر نمیدانید کدام برند و مارک پمپ آب چینی میتواند برای کاربرد شما مناسب باشد و کیفیت بالایی داشته باشد با مطالعه مقاله بهترین مارک پمپ آب چینی اطلاعات لازم را کسب کنید.

بهاران نوین

این شرکت در سال 1358 با هدف تولید کف کش و لجن کش تاسیس شد و با بالا بردن کیفیت خود در سایه ی استاندارد های روز، طرفداران خود را بالا برده است. تمرکز این شرکت بر روی پمپ های کف کش سه فاز است. به طوریکه این شرکت اولین تولید کننده پمپ های کف کش 170 متری و 150 متری در ایران می باشد. قطعات این پمپ ها از نوع چدن ریخته گری هستند و پروانه های آنها از نوع چند کاناله می باشند.

پمپ های کف کش بهاران نوین در مصارفی مانند کاربرد های تجاری، صنعتی، تخلیه آب های زیرزمینی، آب باران، حوضچه ها، سیستم های زهکشی، حوضچه ها، استخرها، رودخانه، چاه، قنات، آبنماها و فواره ها مناسب هستند.

پمپ های کف کش این برند در دو نوع پایه دار و مستغرق تولید می شوند که پمپ های مستغرق به طور کامل در آب غرق می شوند و سیال را به بالا هدایت می کنند.

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی

پمپ آب گراندفوس (Grundfos CM و Grundfos CR)

  1. در ابتدا به بررسی بهترین پمپ آب گراندفوس مدل CM که از پمپ های طبقاتی افقی محسوب می شود، می پردازیم. این پمپ بسیار قابل اعتماد و کم صداست. بدنه پمپ CM معمولا از جنس چدن یا استیل و پروانه آن از استیل است. این پمپ بیشتر به منظور آبیاری، تصفیه آب، مصارف خانگی و کنترل دما به کار گرفته می شود.
  2. دمای محیط مجاز برای کارکرد آن 55 درجه سانتیگراد بوده و قادر است مایعاتی با دمای 20- تا 90 درجه سانتیگراد را منتقل نماید.
  3. پمپ آب گراندفوس مدل CR نیز جزو پمپ های با کیفیت موجود در بازار است. این پمپ آب از پمپ های طبقاتی و سانتریفیوژی محسوب می شود که جهت آبیاری، تقویت فشار، تامین و تصفیه آب کاربرد دارد. پمپ های CR نسبت به سایر پمپ های مشابه کم هزینه تر بوده و نصب آسانتری دارند. بدنه آنها از جنس چدن، استیل یا تیتانیوم می باشد.
  4. پمپ آب گراندفوس مدل CM یا CR ساخت دانمارک و با گارانتی 12 ماهه معتبر در ایران عرضه می شود.

بهترین پمپ آب ابارا (Ebara AGA و Ebara CMA)

پمپ آب ابارا مدل AGA از پمپ های جتی و خودمکش است که برای انتقال آب بدون آلودگی ایده آل است. از ویژگی های این پمپ می توان به حمل آسان، وزن پایین و استفاده راحت اشاره نمود. جنس بدنه این پمپ آب از چدن و پروانه آن در برخی از مدل ها فایبر گلاس و در برخی دیگر برنجی است. حداکثر فشار کاری این مدل پمپ 10 بار می باشد.

پمپ آب ابارا مدل CMA از پمپ های آب بشقابی است که جهت تقویت فشار آب در مصارف خانگی، آبیاری باغچه های کوچک و انتقال مایعات به کار گرفته می شود. موتور این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز و بدنه آن از چدن ساخته شده است، جنس پروانه نیز با توجه به مدل از برنج، چدن یا فایبر گلاس است.

پمپ آب ابارا مدل AGA و CMA ساخت ایتالیا را با گارانتی 18 ماهه در ایران تهیه نمایید.

از دیگر پمپ آب های باکیفیت پمپ آب های آلمانی میباشد که شما میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت پمپ آب خانگی بی صدا آلمانی لیست قیمت انواع پمپ آب های آلمانی را دریافت کنید.

بهترین پمپ آب داب (DAB KP و DAB JET)

پمپ آب داب KP از نوع پمپ های محیطی است که پمپ نیم اسب نیز نامیده می شود. این مدل به دلیل ارتفاع بالایی که تولید می کند اکثرا در مصارف خانگی استفاده می شود. جنس بدنه پمپ KP اغلب از چدن یا برنج و دارای پروانه برنجی است. حداکثر فشار کاری در این پمپ 12 بار بوده و به صورت تک فاز و سه فاز در بازار موجود است.

پمپ آب جتی داب سری JET از پمپ های خودمکش بوده که برای مصارف خانگی و کشاورزی در مقیاس کوچک تولید شده اند. از کاربرد آنها مکش آب از چاه تا ارتفاع 9 متر می باشد. بدنه این پمپ از چدن، پروانه آن از تکنوپلیمر و مکانیکال سیل آن از کربن/سرامیک ساخته شده است. حداکثر فشار کاری این پمپ 8 بار است و در دونوع تک فاز و سه فاز ارائه می گردد.

پمپ آب داب مدل KP وJET ساخت کشور ایتالیا و با گارانتی 12 ماهه در ایران قابل تهیه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه قیمت پمپ اب داب یک اسب شوید.

بهترین پمپ آب پنتاکس (Pentax CAM و Pentax PM)

مدل CAM بهترین پمپ آب پنتاکس از میان پمپ های جتی خودمکش است که برای مصارف خانگی بکار برده می شود. بدنه ی این پمپ آب از چدن و پروانه آن از جنس نوریل یا برنج است وبازه قابل قبول دمای مایعات در آن بین 0 الی 50 درجه سانتی گراد می باشد. پمپ آب پنتاکس مدل CAM جهت انتقال آب خانه یا مزرعه ایده آل می باشد.

پمپ آب مناسب خانه ویلایی از بهترین محصولات ما میباشد که شما میتوانید با مراجعه به صفحه پمپ آب مناسب خانه ویلایی لیست قیمت و مدل های متنوع این پمپ آب ها را مشاهده کنید.

پمپ آب پنتاکس PM به منظور مکش آب تمیز و بدون آلودگی در مصارف خانگی کوچک به کار برده می شود. این پمپ دارای عملکرد و خروجی آب مناسبی است که با بدنه چدنی یا برنز/ پروانه برنجی /موتور دو پل /در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی شده است. دمای مجاز انتقال آب در پنتاکس مدل PM بین 0 تا 90 درجه سانتیگراد است.

پمپ آب پنتاکس مدل CAM یا PM ساخت کشور ایتالیا و دارای 12 ماه گارانتی معتبر در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ آب پنتاکس شوید.

پمپ آب های کوچک کاربرد زیادی دارند و میتوانید از آن ها در مصارف صنعتی و خانگی استفاده کنید. برای خرید این پمپ آب ها و مشاهده لیست قیمت و مدل های متنوع به صفحه پمپ آب کوچک ارزان مراجعه کنید.

بهترین پمپ آب کالپدا (Calpeda CT و Calpeda NM)

پمپ آب کالپدا مدل CT در جابجایی آب های تمیز به کار می رود. طراحی این پمپ به گونه ای است که از ورود آب به درون موتور پمپ جلوگیری میکند و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد فضای زیادی را اشغال نمی کند. این پمپ جهت افزایش آب، مصارف خانگی کوچک، تهویه مطبوع و سیستم های خنک کننده به کار برده می شود. موتور این پمپ آب 2900 دور در دقیقه گردش دارد و به صورت تک فاز و سه فاز قابل تهیه می باشد.

پمپ آب کالپدا مدل NM جزو پمپ های سانتریفیوژی است و جنس بدنه این مدل پمپ کالپدا از چدن و پروانه آن از برنز، برنج یا چدن می باشد. سرعت گردش موتور پمپ NMکالپدا 2900 دور در دقیقه است و در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می شود. حداقل دمای مایعات در این پمپ 10- الی 90 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای محیطی 40 درجه سانتیگراد است.

پمپ آب کالپدا مدل CT یا NM ساخت کشور ایتالیا و دارای 12 ماه گارانتی معتبر در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ کالپدا شوید.

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین