پمپ جتی چیست

در این مقاله قصد داریم شما را به صورت جامع با پمپ جتی و انواع ان اشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ماه همراه باشید تا با پمپ جتی و پاسخ این سوال که پمپ اب جتی بهتر است یا بشقابی آشنا شوید.

پمپ جتی چیست
پمپ جتی چیست

پمپ جتی چیست

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین انواع پمپ آب، پمپ جتی می باشد. پمپ جتی برای مکش آب از اعماق و بدون نیاز به لوله کشی جهت مکش آب طراحیو مورد استفاده قرار میگیرد.

برای پاسخ به این سوال که پمپ جتی چیست باید بگوییم، پمپ جتی در قسمت مکش پمپ آب خلاء ایجاد می کند و هوا را در خط مکش پمپ آب از بین می برد بعد از انجام این فعالیت، بر جو موجود توسط ترکیب آب با هوا در ایجاد سیال سازی و روند پمپاژ غلبه می کند و در نهایت نیز هوا را دفع میکند و مایع را مانند یک پمپ سانترفیوژ استاندارد انتقال می دهد، عکس پمپ اب جتی را نیز در این بخش مشاهده می نمایید.

عکس پمپ اب جتی
عکس پمپ اب جتی

از جمله مواردی که پمپ جتی در آن ها کاربرد بسیار موثری دارد موارد زیر می باشند:

  • انتقال مایعات
  • انتقال سوخت های سبک
  • سیرکولاسیون دیگ بخار
  • سیستم های تهویه
  • سیستم احتراق
  • مصارف خانگی و صنعتی
  • آبیاری و مصارف کشاورزی
  • تامین آب استخر

با توجه به مواردی که بالا تر گفته شد، میتوان گفت پمپ جتی یکی از پر کاربردترین پمپ آب های موجود در بازار می باشد که در انواع متعدد و برای کاربرد های متنوع طراحی شده است.

ساختار پمپ جتی

حال که با پمپ جتی و پاسخ این سوال که پمپ جتی چیست اشنا شدیم اکنون زمان ان رسیده است که ساختار پمپ جتی را با یکدیگر مورد ارزیابی قرار دهیم.

اجزائ تشکیل دهنده ی ساختار پمپ جتی عبارت اند از:

بلبرینگ پمپ، واشر کاغذی پمپ، سیل مکانیکی پمپ، رینگ خنک کننده پمپ، نوار گرافیت پمپ، محفظه آب بندی پمپ پروانه پمپ، رینگ سایشی پمپ، بوش پمپ، هوزینگ پمپ(پوسته)، دیفیور پمپ، عینکی پمپ، شافت پمپ، پیستون پمپ، پایه پمپ، گیج فشار، کاسه نمد پمپ، دیسک کف گرد، دیافراگم پمپ، کلید اتوماتیک پمپ، مکانیکال سیل پمپ دنده پمپ.

لازم به ذکر است در رابطه با پروانه پمپ جتی، جنس پروانه پمپ جتی عمدتا از برنج می باشد و شرکت های سازنده بر اساس نیاز مشتری آنها را از جنس استیل ضد زنگ و یا نوریل طراحی می کنند، به همین دلیل در مناطق که آب شور است و املاح دارد از پروانه استیل استفاده میکنند تا املاح آب باعث خراب شدن پروانه پمپ جتی نکند.

پیشنهاد ویژه: پمپ آبنما

انواع پمپ جتی

همانطور که بالا تر نیز گفته شد پمپ جتی به دلیل محبوبیت زیاد ان و همچنین کاربرد های متعددی که دارد در انواع متغیری تولید و در بازار عرضه میگردد. در این بخش انواع پمپ جتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • پمپ جتی نیم اسب
  • پمپ جتی 1 اسب
  • پمپ جتی 2 اسب
  • پمپ جتی 3 اسب

در بخش های پایین تر در رابطه با انواع پمپ جتی و قیمت ان ها به صورت جامع توضیح داده ایم.

پمپ آب جتی با توجه به دارا بودن اجکتور داخلی در هد یا کلگی پمپ خود، امکان انتقال آب همراه با میزان محدودی حباب هوا یا گاز را دارد. در صورت وجود هوا در قسمت مکش پمپ آب جتی حداکثر 5 دقیقه زمان لازم است تا پمپ آب جتی بدون هواگیری عمل تخلیه هوا از قسمت مکش خود را به انجام برساند.

پمپ جتی امکان مکش آب از عمق حداکثر 8 متر را در صورت وجود سوپاپ یا شیر یکطرفه در انتهای لوله مکش خود دارا می باشد.

لازم به ذکر است صدای پمپ آب جتی نسبت به دیگر پمپ اب ها کمتر بوده و به همین دلیل برای مصارف خانگی نیز بیشترین کاربرد را دارد، پس میتوان گفت یکی از بی صدا ترین پمپ آب پمپ جتی می باشد.

پمپ جتی یک اسب نیز همواره در بازار عرضه میگردد و بیشتر در مصارف کشاورزی بیشترین کاربرد را دارد.برای خرید بهترین پمپ جتی یک اسب همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرد. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پمپ آب یک اسب کلیک کنید.

Pentax-jet-pump.jpg” alt=”پمپ جتی پنتاکس” class=”wp-image-43159″/>
پمپ جتی پنتاکس

پمپ جتی پنتاکس

پمپ جتی پنتاکس در دو نوع پمپ آب جتی پنتاکس 1 اسب و پمپ آب جتی 2 اسب در بازار عرضه میگردد، همانطور که در مقاله ی پمپ آب پنتاکس گفته شد برای شناسایی هر چه بهتر پمپ جتی پنتاکس در نظر داشته باشید حرف T در مدل دستگاه، بیانگر برق ورودی سه فاز و دو عدد انتهای مدل نشان دهنده جنس پروانه است به طور مثال عدد 01 نشاند دهنده جنس برنز و 00 نشان دهنده جنس باکالیت می باشد.

لازم به ذکر است تمامی مدل های پمپ جتی پنتاکس در ایتالیا تولید می شوند و با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و طراحی هیدرولیکی، علاوه بر کارایی بالاتر طول عمر بیشتر و قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه دارند.

این تنوع در محصولات و مدل های مختلف پمپ جتی پنتاکس به همین دلیل است که مشتری با توجه به نوع کاربرد خود انتخاب مناسبی در خرید پمپ آب مورد نظر خود داشته باشد.

اگر به دنبال پمپ جتی ایتالیایی هستید ما خرید پمپ جتی پنتاکس را به شما پیشنهاد می کنیم. برای این کار بهترین نمایندگی فروش پمپ جتی پنتاکس ایتالیا اصل را انتخاب کنید. برای استعلام قیمت پمپ اب جتی ایتالیا پیشنهاد میکنیم با کارشناسان مجرب شرکت مستر تماس حاصل فرمائید.

ما مناسب ترین قیمت پمپ جتی پنتاکس را به شما ارائه خواهیم کرد. برای خرید بهترین نوع پمپ آب جتی همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرد. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پمپ آب جتی ابارا
پمپ آب جتی ابارا

پمپ آب جتی ابارا

پمپ آب جتی ابارا یکی از انواع پمپ آب خانگی می باشد که همواره جایگاه خود را در لیستا محبوب ترین پمپ آب های جتی حفظ کرده است، همانطور که میدانید پمپ آب ابارا توسط شرکت EBARA ژاپن با استفاده از تجربه و روشهای مدیریتی خاص ژاپنی ها و تکنولوژی و دقت ایتالیایی، تولید و عرضه می گردد.

این شرکت همچنین با زنجیره نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران، انواع پمپ آب با آخرین تکنولوژی و دانش مهندسی به روز را در بیش از شانزده هزار مدل با پوشش متنوع از پمپ آب خانگی تا صنایع بزرگ عرضه کرده است.

پمپ آب ابارا در کشورهایی مانند، ایتالیا، برزیل، چین، تایوان، مالزی تولید شده و به صورت محلی در کشورهای هدف مونتاژ آنها انجام می گیرد.

ابارا یکی از بزرگترین برندهای تولید پمپ جتی در جهان است که می کوشد تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و کارایی تولید نماید.  محصولات این شرکت در گروه های متعددی از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند.

برای خرید بهترین نوع پمپ آب جتی ابارا همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرد. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

اگر به دنبال خرید بوستر پمپ آب هستید، ما بهترین قیمت انواع بوستر پمپ را به شما ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

بهترین پمپ اب جتی

اگر بخواهیم یک برند را به عنوان بهترین پمپ اب جتی معرفی کنیم میتوانیم بگوییم تمامی برند هایی که پمپ جتی ایتالیایی تولید میکنند جزئ بهترین پمپ اب جتی به حساب می ایند، یک پمپ اب جتی باید دارای قدرت بالا و همچنین کیفیت بالایی در ساختار و اجزای خود داشته باشد که این کیفیت بالا را در پمپ اب های جتی ایتالیایی میتوانیم مشاهده کنیم.

هر یک از انواع پمپ آب های چدنی نسبت به نمونه های پلاستیکی مقاومت و استحکام بیشتری دارند. اگر شما از نوع پلاستیکی این محصول استفاده می کنید باید در نظر داشته باشید که ضربه های احتمالی به پمپ وارد نشود. پمپ های پلاستیکی و چدنی از نظر فشاری که دارند با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.
برند های زیادی هستند که پمپ جتی تولید میکنند که با یکدیگر متفاوت هستند، شما زمان خریداری هر یک از انواع پمپ های آب جتی باید خوبی برند آنها را مورد بررسی قرار دهید.

اگر به دنبال انتخاب پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه هستید، قطعا مقاله پمپ آب ساختمان در خرید و انتخاب پمپ آب خانگی به شما کمک خواهد کرد.

قیمت پمپ جتی

قیمت پمپ جتی متناسب با نوع آن و همچنین مواد استفاده شده در تولید و طراحی اجزای آن متغیر می باشد، به عنوان مثال قیمت پمپ اب جتی چینی با قیمت پمپ آب جتی 2 اسب متفاوت می باشد چرا که هر کدام از این پمپ اب ها متناسب با کاربردی که دارند هزینه ی متفاوتی هم دارند.

به طور کلی قیمت پمپ جتی از 25.000.000 تومان تا 60.000.000 تومان متغیر می باشد، برای استعلام قیمت پمپ آب جتی همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرد. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پیشنهاد ویژه: پمپ آب کوچک ارزان

خرید پمپ جتی
خرید پمپ جتی

خرید پمپ جتی

قبل از اقدام به خرید پمپ جتی نکاتی را باید در نظر داشته باشید، چرا که با دانستن این نکات مهم خرید پمپ جتی میتوانید از کیفیت پمپ جتی خریداری شده خود اطمینان حاصل نمایید، همانطور که بالا تر نیز گفته شد پمپ جتی مزایای متعددی دارد که شما باید با دانستن این مزایا اقدام به خرید پمپ جتی نمایید، یکی از اصلی ترین مزایایی که همواره باید در نظر داشته باشید این است که پمپ جتی کاربری بالاییدر مصارف خانگی و کشاورزی دارد. ما مناسب ترین قیمت پمپ جتی را به شما ارائه خواهیم کرد. برای خرید بهترین نوع پمپ آب جتی همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرد. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

فرق پمپ جتی و بشقابی

یکی از سوالاتی که همواره ذهن افراد را در زمینه ی پمپ جتی درگیر خود کرده است این است که فرق پمپ جتی و بشقابی چه می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم فرق پمپ جتی و بشقابی این است که پمپ های بشقابی معمولا برای پمپاژ کردن آب و مایعاتی استفاده می شوند که اغلب کاربرد صنعتی داشته اما در مواردی نیز برای کاربردهای کشاورزی و خانگی استفاده می شوند. اما پمپ های آب جتی در مناطقی با چاه های آب عمیق و دارای آب و هوای گرم تر محبوب هستند.

پیشنهاد ویژه: پمپ آب بشقابی

سوالات متداول

پمپ جتی چه کاربردی دارد؟

پمپ جتی یکی از بیشترین کاربرد ها را در زمینه ی کشاورزی و صنعتی دارد، داخل مقاله به صورت جامع تمامی کاربرد های پمپ جتی را مورد بررسی قرار داده ایم.

قیمت پمپ جتی چقدر است؟

قیمت پمپ جتی متناسب با کاربرد آن و همچنین مواد سازنده ی آن متغیر می باشد، قیمت پمپ جتی از 25.000.000 تومان تا 60.000.000 تومان متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین