پمپ آب دست دوم

پمپ های آب به صورت دائم در مدار حضور دارند و در حال فعالیت میباشند. پس به طور طبیعی پس از مدتی مستهلک میشوند. اگر قصد خرید پمپ آب دست دوم را دارید، ما در این مقاله معایب پمپ آب دست دوم را برایتان آورده ایم تا با آن ها آشنا شوید.

هنگام خرید پمپ آب دست دوم، پمپ های کف کش و لجن کش که در تماس با آب هستند به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس هستند، احتیاج به شناخت بیشتری دارند. همچنین لازم است که دقت کنید پمپ مورد نظر به جز آب چه سیالاتی را جابجا کرده است.

پیش از خرید پمپ آب دست دوم میبایست نحوه کارکرد پمپ آب را از نزدیک ببینید. هر نوع سرو صدای اضافی یا قطع و وصل شدن، خبر از یک نوع ایراد را می دهد. قبل از خرید سعی کنید از قطعات داخل پمپ  بازدید کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

معایب خرید پمپ آب دست دوم به صورت کلی

خرید پمپ آب دست دوم

) کارکرد نامطلوب: ممکن است پمپ آب دست دوم به علت خرابی‌ها و نقص‌هایی که در آن وجود دارد، به طور نامطلوبی کار کند یا در کوتاه مدت خراب شود.

۲) عمر کمتر: پمپ‌های آب بیشترین عمر مفید را در سال‌های اولیه خود دارند. با توجه به اینکه پمپ آب دست دوم معمولاً قدیمی تر است، عمر آن کمتر می‌شود.

۳) هزینه تعمیر: پمپ‌های آب دست دوم بیشتر در معرض خرابی قرار دارند. بنابراین، هزینه تعمیر آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

۴) نیاز به تعویض قطعات: در برخی موارد، قطعات پمپ آب دست دوم در دسترس نیستند یا گران‌تر خواهند بود، بنابراین تعمیر آن‌ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

۵) خطر بروز حوادث: این ممکن است به دلیل کارکرد نامطلوب و یا خرابی‌های پمپ آب دست دوم رخ دهد و باعث آسیب به محیط زیست، افراد و مال شود.

معایب پمپ آب طبقاتی دست دوم

برای آشنایی و خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب طبقاتی شوید.

معایب پمپ کف کش دست دوم

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب کف کش شوید.

از معایب پمپ کف کش دست دوم میتوان به این نکته اشاره کرد که پمپ های کف کش در تماس با آب میباشند به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس هستند، در نتیجه نیاز به شناخت بیشتری میباشید و میبایست از محل معتبری خریداری شوند.

معایب پمپ گراندفوس دست دوم

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب گراندفوس شوید.

پمپ آب گراندفوس یا همان گراندفوس پمپ یکی از محبوبترین برندهای پمپ آب در ایران میباشد. چون که تمام احتیاجات کاربر اعم از نیاز های مسکونی و خانگی گرفته تا ساختمان های تجاری و حتی سیستم های HVAC را تولیدات گراندفوس با کیفیت و کارایی بالا خود بر طرف میکند. این شرکت دارای طیف وسیعی از محصولات و راهکارها در بخش های صنعتی و تاسیسات از جمله پمپ های سیرکولاتور برای سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و همچنین پمپ های دوزینگ و فاضلابی می باشد.

معایب پمپ لوارا دسته دوم

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ اب لوارا ایتالیا یک اسب شوید.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان شرکت پمپ لوارا ایتالیا می باشد. گستردگی محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، یک مجموعه کامل از نیازهای سیالات در کلیه صنایع را پوشش می دهد. پمپ های تولیدی بوسیله این شرکت دارای بالاترین کیفیت در مقایسه با دیگر محصولات هم رده می باشد. و با کاربردهایی همچون پمپ های خانگی ، پمپ های شناور ، پمپ های لجن کش و پمپ کف کش، پمپ های مورد نیاز در صنایع آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته به آن است .

معایب پمپ لجن کش دست دوم

برای خرید پمپ نو حتما وارد صفحه پمپ آب لجن کش شوید.

پمپ آب لجن کش در گروه پمپ های سانتریفیوژ مستغرق قرار دارد و به منظور قرار گیری در آبهای آلوده از آن استفاده میشود. این پمپ آب توانایی پمپاژ سیالات با ذرات ریز همچون فیبرهای کوچک، تکه های ریز کاغذ، لجن ها هستند و برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخر ها، و مکش سیالات حاوی ذرات الیافی کاربرد دارد. در زمان خرید پمپ لجن کش دست دوم باید به این نکته توجه کرد که پمپ های لجن کش در تماس با آب هستند. وهنگام خرید پمپ آب دست دوم به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس میباشند، لازم است که شناخت بیشتری داشته و میبایست از جایی معتبر خریداری شوند.

معایب پمپ حلزونی دست دوم

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحهپمپ حلزونی شوید.

پمپ های حلزونی به طور معمول در هد و دبی های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. از جمله برند های ایرانی که به تولید پمپ های حلزونی می پردازند، شرکت پمپ آب پمپیران می باشد که می توان به مدل های ER,EN,EA در آن اشاره کرد.نوع دیگری از این پمپ ها در برند پمپ آب لوارا موجود می باشد که سری e-NSC را شامل می شود.

معایب پمپ اسیدی دست دوم

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ اسیدی چیست شوید.

امروزه پمپ های متنوعی در بازار وجود دارند که قادر به تحمل مواد شیمیایی و خورنده می باشند. یکی از این مواد خورنده، سیال اسید می باشد که خورندگی بسیار بالا دارد. و از آنجایی که در بسیاری از صنایع احتیاج به انتقال و گردش این مایع وجود دارد، در نتیجه پمپ های مخصوص انتقال اسید نیز طراحی و تولید شده اند. این پمپ ها اکثرا به نام پمپ های پلیمری خوانده می شوند که در اندازه های گوناگون اسب بخار و ورودی و خروجی های متفاوت در دسترس عموم قرار دارند. پمپ های اسیدی یا پلیمری به طور معمول فاقد مکانیکال سیل هستند و از مگنتیک درایو سیل به جای آن، در این پمپ استفاده می شود.

معایب پمپ آب خانگی دست دوم

برای خرید پمپ نو وارد صفحه مشخصات پمپ آب خانگی شوید.

اگر به دنبال پمپ آب خانگی هستید، ما بهترین قیمت پمپ آب خانگی را به شما ارائه می کنیم. شما می توانید در لیست زیر بهترین برند های پمپ آب خانگی را مشاهده کنید.

انواع پمپ آب خانگی

معایب پمپ شناور دست دوم

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب شناور شوید.

پمپ submersible یا همان پمپ آب شناور در گروه پمپ های غرق آبی قرار دارد و به منظور افزایش فشار آب از آن استفاده میشود. این نوع پمپ ها به علت صرفه جویی در انرژی، پایین بودن هزینه های راه اندازی و نگهداری و عدم نیاز به فونداسیون گزینه ی مطلوبی برای استفاده می باشند. این پمپ آب از نظر نوع کارکرد به طور معمول به صورت 2900 دور می باشد.

پمپ آب شناور دستگاهی میباشد که شامل یک پمپ و یک موتور بوده و هر یک به قسمت دیگر متصل است و طراحی آن به نوعی است که نصب الکتروموتور و پمپ بسیار آسان میباشد.

معایب پمپ کارواش تک فاز دست دوم

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ آب کارواش شوید. البته شاید خواندن مقاله تبدیل پمپ آب به کارواش برای شما جالب باشد.

پمپهای کارواش به منظور شستشوی اتومبیل، کف سالن، راهروها، شیشه ها،سیستم های مه پاش و همچنین در مواردی همچون چربی برداری، رسوب زدایی، شستشوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارند.

امکانات متنوع این پمپ ها سبب شده تا از این پمپ آب در صنایع گوناگونی همچون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سرامیک، لوله سازی، و غیره از آن استفاده شود.

معایب پمپ آتش نشانی دسته دوم

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ های آتش نشانی شوید.

پمپ های آتشنشانی به یک مخزن آب اختصاصی (مخزن ذخیره، خلیج، رودخانه، یا…) متصل میشوند تا فشار آب مورد نیاز جهت امور آتشنشانی را تامین کند. اغلب پمپ های آتشنشانی محرک های دیزل یا الکتریکی دارند، اگرچه بعضی از آنهایی که پیش از سال 1974 تولید شده اند با موتورهای بنزینی یا ماشین های بخار به حرکت در می آیند

2 comments

  1. سلام وقت بخیر من یک پمپ کفکش قیمت مناسب میخوام ندارم قیمت بالا بخرم برای چاه اب میخوام بالا ۱۵ متر ارتفا ۳۰ متر چه پمپ مناسب هست بخرم معمنون

    1. با سلام دوست گرامی شما از کفکش چینی میتوانید استفاده کنید اما جهت قیمت و مدل با شماره 33997661-021 داخلی 102-103-104 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین