پمپ آب بنزینی

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع پمپ آب بنزینی و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم، اگر به دنبال انتخاب پمپ آب بنزینی هستید، قطعا این مقاله در خرید و انتخاب پمپ آب بنزینی به شما کمک خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه: برای مشاوره رایگان خرید پمپ آب مناسب همین حالا با بخش فروش شرکت مستر تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پمپ آب بنزینی
پمپ آب بنزینی

 

پمپ آب بنزینی  چیست

بسیاری از مواقع ممکن است با کمبود آب و همچنین کمبود فشار اب مواجه شده باشید، در این شرایط داشتن یک پمپ آب ضروری خواهد بود. معمولا پمپ اب ها به دو دسته تقسیم می شوند: پمپ اب بنزینی و پمپ اب دیزلی.

در این بخش قرار است با یکدیگر پمپ آب بنزینی را مورد بررسی قرار دهیم. پمپ آب بنزینی وظیفه ی انتقال مایعات و ذرات اب را به عهده دارد، این نوع پمپ آب در مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد که معمولا برقی در آن مکان ها یافت نمی شود.

میتوان گفت کاربرد اصلی پمپ آب بنزینی، در استخر ها و مخازن اب می باشد. این پمپ‌ها جزو پمپ‌هایی هستند که در ماموریت‌های آتش نشانی نیز به کمک آتش نشان‌ها می‌آیند.

برای مطالعه »  فروشگاه پمپ آب

انواع پمپ آب بنزینی

در خصوص انواع پمپ آب بنزینی می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • پمپ آب بنزینی ۱ اینچ
  • پمپ آب بنزینی 2 اینچ
  • پمپ آب بنزینی 3 اینچ
  • پمپ آب بنزینی 4 اینچ

پمپ آب بنزینی یک اینچ

همانطور که بالا تر نیز گفته شد پمپ آب بنزینی یک اینچ به دلیل وزن پایین و قابلیت حمل آسان توانسته نیازهای بسیاری از باغدارها، گلخانه ها، دامداری ها و برخی از صنایع و تولیدی را بر طرف کند.

پمپ آب بنزینی دو اینچ

پمپ بنزینی 2 اینچ (دهانه 5 سانتیمتری) برای مصارف کوچک کشاورزی مناسب است و در هر ساعت معادل 30 متر مکعب آب انتقال می دهد.

پمپ آب بنزینی سه اینچ

از موتور پمپ های 3 اینچ بنزینی در استخر ها پرورش ماهی، مزارع برنج، کشیدن آب از چاه و… استفاده می شود. این موتور پمپ های بنزینی 3 اینچ وزن و قدرت بیشتری نسبت به انواع قبلی دارد.

پمپ آب بنزینی چهار اینچ

از موتور پمپ های 4 اینچ بنزینی هم مانند موتور پمپ های 3 اینچ در مصارف گوناگون منتها با بهره وری بیشتر استفاده می شود.

اگر به دنبال خرید بوستر پمپ آب هستید، ما بهترین قیمت انواع بوستر پمپ را به شما ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

بهترین پمپ آب بنزینی

حال که با پمپ آب بنزینی و مواردی که از آن مورد استفاده قرار میگیرد آشنا شدیم بیایید با یکدیگر به بررسی بهترین پمپ آب بنزینی بپردازیم. برند های متفاوتی در بازار همواره عرضه میوشد که پمپ آب بنزینی خوبی هستند، به عنوان مثال برند پمپ آب بنزینی روبین یکی از انواع پمپ آب های بنزینی می باشد که بجای برق از سوخت استفاده میکند.

کشاورزان نیز میتوانند از پمپ آب بنزینی برای آبیاری گیاهان خود استفاده نمایند.

از جمله بهترین برند های پمپ اب بنزینی میتوان به پمپ آب بنزینی لانسیس نیز اشاره کرد، این نوع پمپ آب بنزینی بهترین های موتور آب کشاورزی بوده و تنها دلیل ذکر شدن آن در دومین آیتم لیست بهترین پمپ آب بنزینی، کمتر شناخته شده بودن آن نسبت به مورد فوق می باشد.

بهترین برند های پمپ بنزینی در بازار ایران شامل برند روبین، کوشین، هوندا، استریم، کیپور و ایگل می باشند که در فروشگاه پمپ قابل خرید است.

انواع موتور آب بنزینی
انواع موتور آب بنزینی

 

بهترین مارک پمپ آب بنزینی

محال ممکن است شما به دنبال موتور پمپ باشید و نام برند لانسین را نشنیده باشید. یکی از بهترین برند های موجود در بازار هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت این برند است.

شرکت کوپ نیز یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان انواع موتور پمپ بنزینی می باشد.

از دیگر برند های مطرح در حوزه تولید موتور پمپ می توان به روستر و HATZ نیز اشاره کرد.

موتور پمپ HYUNDAI یا هیوندا نیز یکی دیگر از برند هی مطرح در حوزه تولید موتور پمپ می باشد.

برای مطالعه » بهترین مارک پمپ آب چینی

اگر نمی دانید پمپ آب ۱ اسب یعنی چه، حتما مقاله مشخصات پمپ آب یک اسب را تا انتها بخوانید.

برای مطالعه » پمپ آب ایتالیایی

موتور آب بنزینی کوچک

اگر به دنبال موتور آب بنزینی کوچک هستید میتوانید با شماره گیری یکی از شماره تلفن های شرکت مستر با کارشناسان مجرب ما در زمینه خرید موتور آب بنزینی کوچک مشاوره بگیرید.

گروه صنعتی و بازرگانی مستر در سال 1380 تاسیس شد و در زمینه تولید، واردات و فروش تکنولو‍‍ژی های مدرن کنترل، هدایت و بهینه سازی شبکه ­های آبرسانی، تاسیساتی، عمرانی و کشاورزی و فروش انواع پمپ آب بنزینی فعالیت می کند. مجهز سازه تدبیر روش مفتخر است که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و دلسوز و همچنین تجهیزات مدرن و با استفاده از متدهای پیشرفته، هر ساله سهم عمده ای در تامین نیازهای آبرسانی خانگی و صنعتی کشور عزیزمان را عهده دار باشد. برای اطلاع مشتریان و همکاران گرامی لازم به ذکر است شرکت مجهز سازه تدبیر روش (شماره ثبت 514136) با نام تجاری مستر در حال فعالیت می باشد.

پیشنهاد میشود: قیمت پمپ کف کش

<a href=قیمت پمپ آب بنزینی”>
قیمت پمپ آب بنزینی

 

قیمت پمپ آب بنزینی

قیمت پمپ آب بنزینی متناسب با نوع ان متغیر می باشد، برای استعلام قیمت پمپ آب بنزینی میتوانید با یکی از شماره تلفن های زیر تماس گرفته و از اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت پمپ آب بنزینی بهره مند شوید.

021-33997522 | 021-33997661
021-33996283 | 021-36058972
021-33957625 | 021-33956604
021-33919932 | 021-33923069

برای مطالعه » پمپ آب کوچک ارزان

پمپ اب بنزینی ارزان

از آنجا که پکپ اب بنزینی به دلیلی استفاده از سوخت به جای برق بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، یکی از دغدغه های افراد پیدا کردن پمپ اب بنزینی ارزان می باشد، از آنجا که کیفیت یکی از ارکان اصلی در انتخاب پمپ آب بنزینی است، میتوان گفت پیدا کردن پمپ اب بنزینی ارزان کمی دشوار خواهد شد.

شرکت مستر با ارائه انواع پمپ اب بنزینی همواره سعی کرده است که بهترین کیفیت و همچنین بیشترین کارایی را عرضه کند.

پیشنهاد میشود: پمپ آب مکنده قوی

نحوه استفاده پمپ آب بنزینی

پمپ آب بنزینی عنوان این مقاله است که در این فرصت به بررسی آن می پردازیم. بد نیست اشاره کنیم انتقال آب همواره مسئله ای بوده که در طول تاریخ، تمامی بشر با آن مشکل داشتند. در طول این سالیان مردم برای حل این مسئله انواع روش ها را امتحان و ماشین های متنوعی را اختراع کردند.

برای مطالعه » پمپ آب چینی

بر اساس تمام این دانش ها و تجربه ها، امروزه طیف گسترده ای از پمپ ها در بازار عرضه می شود که خدمات متنوعی را برای زندگی روزمره افراد، ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی پمپ های بنزینی و مزایا و معایب آن بپردازیم. پمپ آب دیزلی و بنزینی جهت استفاده در اهداف گوناگون و اکثر برنامه های بزرگ آبرسانی طراحی شده اند. این نوع پمپ آب از دوام و عملکرد بالایی برخوردارند و جهت استفاده در مکش آب، در پروژه های صنعتی سنگین، ایده آل می باشند.

بسیاری از پمپ های بنزینی مجهز به موتورهای حرفه ای و اعلا هستند که با خیالت راحت می توان از نظر کیفیت و کارایی به آنان اعتماد کرد. این نوع از موتور پمپ ها به دلیل قدرت موتور های متفاوت، در اندازه ها و انواع بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند.

اگر آشنایی با قطعات پمپ آب خانگی و صنعتی برای شما جذاب شده است، حتما مقاله اجزای پمپ آب را تا انتها بخوانید

برای مطالعه » پمپ آب آلمانی

کاربرد پمپ آب بنزینی
کاربرد پمپ آب بنزینی


کاربرد پمپ آب بنزینی

در این بخش از جمله کاربرد های پمپ اب بنزینی را قرار داده ایم:

  • استفاده در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد
  • پمپاژ آب از استخر، چاه و مخازن
  • کشیدن و جمع آوری آب از انبار ها و پارکینگ ها
  • استفاده در مصارف آبیاری
  • استفاده در مصارف آتش نشانی

برای مطالعه » انتخاب پمپ آب مناسب برای ساختمان

مزایای استفاده از پمپ آب بنزینی سوز

  • حمل و نقل آسان
  • استفاده از یک قاب بسیار محکم جهت جلوگیری از ضربات وارده ی احتمالی
  • قیمت پایین نسبت به پمپ های دیزلی
  • ارائه ی مدل های متنوع تر نسب به پمپ های دیزلی
  • مصرف سوخت پایین

معایب استفاده از پمپ های بنزینی

  • قابل اشتعال بودن پمپ
  • قابل استفاده در دوره های کوتاه تر، نسبت به پمپ های دیزلی

پمپ آب بنزینی استارتی

پمپ آب گازوئیلی هیوندای مدل HW457E-DP با موتور پرقدرت 10 اسب بخار ، مناسب برای انتقال آب برای مصارف آبیاری باغ ها و مزارع مناسب می باشد.پمپ آب گازوئیلی هیوندای دارای دهنه 4 اینچ بوده و حداکثر عمق مکش آن 7 متر و تا 20 متر در ارتفاع پمپاژ می کند.ظرفیت سیلندر پمپ گازوئیلی هیوندای 418 سی سی بوده و دارای دبی خروجی 96 متر مکعب در ساعت می باشد.موتور پمپ گازوئیلی هیوندای HW457E-DP تک سیلندر 4 زمانه بوده و توسط گازوئیل شروع به کار کرده و در جاهایی که دسترسی به برق نیست کاربرد دارد.

پمپ آب بنزینی روبین

موتور پمپ آب بنزینی روبین که به اصلاح به آن موتور پمپ روبین روبین نیز می گویند بدان معنا که هم پمپ و هم موتور آن روبین اصلی ساخت کمپانی روبین (Robin) ژاپن می باشد، بدنه موتور پمپ های روبین از آلومینیوم ساخته شده اند تا با کاهش وزن بتوان از آنها بصورت پرتابل استفاده کرد که این قابل حمل بودن یکی از اصلی ترین مزیت های موتور پمپ بنزینی روبین به شمار می آید.

قیمت پمپ آب بنزین

شما می توانید از طریق گشت و گذار در اینترنت و یا با مراجعه به این لینک با بهترین قیمت های فروش موتور پمپ آب بنزین آشنا شوید.

اما شما همچنین می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت با بهترین قیمت های پمپ آب بنزین بدون واسطه و با گارانتی آشنا شوید.

 قیمت موتور آب روبین ۳ اینچ ژاپنی

قیمت این موتور پمپ در حال حاضر از حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان یافت می شود.

قیمت موتور پمپ آب بنزینی چینی

برند های روبین، راتو، هوندا، جن پاور و لوبن از جمله برند هایی هستند که در چین نیز تولید می شوند.

قیمت آن ها از حدود 4 میلیون تا 7 میلیون متغیر است.

قیمت موتور آب ژاپنی

برند روبین سوبار یک برند ژاپنی هست و قیمت موتور پمپ آب ژاپنی اصل آن از برای 2 اینچ و بیشتر از 10 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت موتور پمپ آب بنزینی هوندا

در حال حاضر مدل SHE-50X پمپ آب بنزینی یا موتور پمپ هوندا 11 میلیون و مدل SHE-80X که 3 اینچ دهانه دارد 12 میلیون تومان است.

پمپ آب بنزینی دست دوم

لازم است بدانید که مجموعه مستریکو فروشنده موتور پمپ آب بنزینی دست دوم نیست. اما درصورتی که نیاز به راهنمایی در خصوص اصالت خرید پمپ اب بنزینی دست دوم دارید می توانید با این مجموعه از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به درستی شمارا در این خصوص راهنمایی کنند.

سوالات متداول

پمپ آب بنزینی چیست؟

پمپ اب بنزینی نوعی از پمپ اب هایی می باشد که از سوخت به عنوان منبع انرژی استفاده میکند، داخل مقاله تمامی اطلاعات لازم در رابطه با پمپ آب بنزینی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

از پمپ آب بنزینی کجا استفاده میشود؟

از پمپ آب بنزینی معمولا در مناطقی استفاده میشود که به برق دسترسی ندارند، در کشاورزی نیز میتوان از پمپ آب بنزینی استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین