پمپ آب نیم اسب

اگر به دنبال خرید پمپ آب نیم اسب خارجی و ایرانی هستید، در این مقاله به معرفی بهترین پمپ آب نیم اسب خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید پمپ آب خانگی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران را انتخاب کنید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

calpeda.jpg” alt=”پمپ آب نیم اسب کالپدا” class=”wp-image-38947″/>

امروزه با توجه به گسترش جمعیت و افزایش ساخت و ساز ها، استفاده از یک پمپ آب مناسب، جهت بالابردن فشار در تمامی واحد ها، امری لازم و ضروری می باشد. از طرفی انتخاب یک پمپ آب متناسب با واحد شما و یا حتی با هد و دبی مورد نیاز شما، یک مسئله مهم تر می باشد. در این مقاله ما سعی داریم اطلاعاتی راجع به پمپ های نیم اسب و کاربرد های آنها، ارائه دهیم.

پمپ های نیم اسب، جزو پمپ های سانتریفیوژ هستند که به خاطر جثه کوچک و میزان اسب بخار 0.50، بیشتر در مصارف خانگی و کوچک استفاده می گردند. این پمپ ها فقط قادرند آبهای تمیز را پمپاژ کنند و در مصارف مسکونی و صنعتی کوچک، بسیار مناسب می باشند.

پیشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ آب لوارا و البته خواندن برند پمپ آب پنتاکس را به شما معرفی می کنیم.

مزایای استفاده از پمپ آب نیم اسب

  • اقتصادی، قابل اطمینان، استفاده آسان
  • طراحی جمع و جور
  • مصرف انرژی پایین
  • جابجایی آسان
pentax.jpg” alt=”پمپ آب نیم اسب پنتاکس”>

 

کاربرد پمپ آب نیم اسب

  • افزایش فشار آب برای مصارف مسکونی
  • استفاده در باغچه ها
  • آبیاری
  • استفاده در مصارف خانگی
  • استفاده در کارواش
  • سیستم های آبرسانی
  • مصارف کوچک صنعتی

پیشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ اب داب یک اسب و البته خواندن برند پمپ آب ابارا را به شما معرفی می کنیم.

نکات مهم حین نصب و نگهداری پمپ آب نیم اسب

 سعی کنید در فواصل زمانی منظم پروانه، مکانیکال سیل، دریچه های ورودی و خروجی و میزان ولتاژ ورودی را چک کنید.

  • هنگام راه اندازی، بهتر است پمپ آب در پایین تر از سطح آب قرار گیرد.
  • پمپ آب را حدالمقدور در جای خشک و سرپوشیده نصب نمایید
  • در فصول سرد، از پمپ آب در مقابل یخ زدگی محافظت نمایید.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قدرت 1 اسب بخار، می توانید مقاله آشنایی با پمپ آب یک اسب را مطالعه کنید. همچنین در خصوص تعمیرات و نگهداری پمپ اب، خواندن مقالات عیب یابی پمپ آب و نقشه نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن پیشنهاد می شود.

انواع پمپ نیم اسب در برند های معتبرپمپ آب نیم اسب داب

پمپ آب پنتاکس PM45

پمپ آب ابارا PRA 0.50

پمپ آب کالپدا CT60

پمپ آب سایر KF0

پمپ آب سایر KF1

پمپ آب داب KPS30/16

پمپ آب داب KPF30/16

یشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ آب کالپدا و البته خواندن برند قیمت پمپ اب سایر ایتالیا را به شما معرفی می کنیم.

قیمت پمپ آب نیم اسب

جهت استعلام قیمت پمپ آب نیم اسب با شماره های درج شده در سایت masterico تماس بگیرید. درصورتی که می خواهید به صورت آنلاین اقدام به مشاهده لیست قیمت پمپ آب نیم اسب نمایید باید بدانید که معمولا رنج قیمتی پمپ آب نیم اسب از حدود 1 میلیون تا 4 میلیون تومان است. دقت کنید که برند و شرکت سازنده و همچنین نوع پروانه و جنس بدنه و نوع کارکرد(جتی، حلزونی، کفکش و..) نیز تاثیر زیادی در قیمت دارد.

با این حال شما می توانید از سایت هایی مانند ترب قیمت های این محصولات را به صورت آنلاین مشاهده نماییدو یا برای دریافت قیمت دقیق، بدون واسطه و ارزان تر از همه جا با گارانتی با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ممکن است شما در سایت هایی مانند دیجیکالا قیمت پمپ آب نیم اسب را گرفته باشید. می توانید با صرف زمان کمی و تماس با پشتیبانان شرکت مستریکو، قیمت های موجود در دیجیکالا و سایر سایت ها را با این مجموعه مقایسه نمایید.

پمپ آب نیم اسب پنتاکس اصل

دلیل اصلی کیفیت بالای محصولات  پنتاکس Pentax، کنترل دائمی پمپ‌ها پس از تولید است که این امر به‌ تنهایی توانسته سبب اطمینان به محصولات پنتاکس Pentax شود.

کنترل کیفیت و عملکرد محصولات در شرکت پنتاکس Pentax از طریق حرفه‌ای‌ترین روش‌ها انجام می‌شود. اخذ گواهینامه استاندارد، کنترل خطوط تولید و کنترل در آزمایشگاه نمونه‌هایی از این روش‌ها هستند.

مجموعه این امور، در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها و تشکیل یک سیستم تبدیل به ضمانتی برای بهترین بودن پمپ‌های شرکت پنتاکس Pentax شده است.

قیمت پمپ آب پنتاکس نیم اسب از حدود 1.300 هزار تومان تا 2.500 هزار تومان متغیر می باشد.

پمپ آب نیم اسب ایرانی

اولین تولید کننده پمپ ایرانی را می توان شرکت masterico قلمداد کرد. امروز شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید پمپ آب ایرانی کرده اند. از این بین میتوان به پمپ آبروان، پمپ نوید موتور تبریز، سهند پمپ تبریز اشاره کرد. همچنین در بین پمپ های غلیظ کش دنده ای شرکت پمپ دنده ای ایران تولید یکی از پیشتازان تولید پمپ دنده ای در ایران به شمار می رود. 

قیمت پمپ آب نیم اسب ایتالیایی

از جمله برند های مطرح ایتالیایی در حوزه تولید پمپ آب می توان به برند پمپ آب پنتاکس، پمپ آب سایر، پمپ آب ابارا، پمپ آب لوارا، پمپ آب داب، پمپ آب گراندفوس اشاره کرد.

دقت کنید که خواستگاه شرکت سازنده برخی از این پمپ ها مانند پمپ داب در کشور دیگری است. اما این پمپ در کشور های دیگر تحت عنوانی مانند نمایندگی تولید می شوند.

جهت قیمت پمپ آب نیم اسب ایتالیایی با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

پمپ آب نیم اسب بشقابی

شرکت هایی مانند پنتاکس، الکتروژن و یا دلتا اقدام به تولید پمپ های آب نیم اسب می کنند در حالی که شرکت هایی مانند پمپیران چنین اقلامی را ندارند. در حال حاضر شما در صفحه پمپ آب بشقابی می توانید اقدام به مشاهده انواع پمپ آب نیم اسب بشقابی نمایید.

پمپ آب نیم اسب کجاها مناسب است

پمپ آب نیم اسب برای خانه های حیاط دار و یا خانه های دو طبقه نیز مناسب می باشد.

برای خانه های سه طبقه پمپ آب نیم اسب تا یک اسب جتی و دو پروانه نیز مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین