پمپ آب چینی

اگر به دنبال پمپ اب چینی خوب و درجه یک می گردید، در این مقاله بهترین مارک پمپ آب چینی خانگی و صنعتی به شما معرفی می شود.

پیشنهاد ویژه: اگربه دنبال خرید پمپ آب هستید، ما بهترین فروشگاه پخش پمپ آب خانگی را به شما معرفی می کنیم. همین حالا تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

امروزه با توجه به موقعیت اقتصادی بازار، شرکت های مختلفی سعی کرده اند محصولات خود را در بازار ایران عرضه کنند. چین یکی از کشورهایی است که محصولات خود را در ایران عرضه می کند. پمپ آب چینی در ایران طرفداران خوبی نیز دارد.

البته با شنیدن نام چین بر روی محصولات، ممکن است در رابطه با کیفت آنها دچار شک و شبهه شوید. اما باید گفت در بین محصولات چینی، پمپ های با کیفیتی نیز وجود دارند که توانسته اند اعتباری در بازار کسب نمایند.

پمپ آب چینی درجه یک
پمپ آب چینی درجه یک

پمپ آب چینی درجه یک

همانطور که میدانید یکی از انواع پمپ آب که همواره در بازار عرضه میگردد، پمپ آب چینی می باشد، این نوع پمپ اب با توجه به گفته های بالا پمپ آب چینی یکی از برترین پمپ آب هایی می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین کارایی زیاد آن ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

یک پمپ آب چینی درجه یک باید دارای کیفیت بالا و همچنین قدرت فشار آب بالایی باشد. در بخش زیر بهترین مارک پمپ آب چینی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین مارک پمپ آب چینی

بهترین مارک پمپ آب چینی متناسب با قیمت و کارایی آن متفاوت می باشد، انواع مارک پمپ آب چینی عبارت اند از:

پمپ آب leo، پمپ آب spc و پمپ آب stream.

اگر بخواهیم بهترین مارک پمپ آب چینی را پیدا کنیم باید ابتدا بدانیم دقیقا چه نوع پمپ آبی را با چه نوع کاربردی نیاز داریم تا بتوانیم بهترین مارک پمپ آب چینی را بیابیم.

بهترین مارک پمپ آب خانگی چینی

شرکت لیو در زمینه تولید انواع پمپ برای مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی با داشتن استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولات خود را با کیفیت بالا و به عنوان برند مطرح دنیا در زمینه تولید پمپ آب عرضه نماید.

شرکت پمپ لیو در سال ۱۳۷۴ شمسی (۱۹۹۵ میلادی ) در کشور چین تأسیس شد.

در حال حاضر کمپانی لیو توانسته محصولات خود را به بیشتر کشور ها از جمله خاور میانه ، آمریکای شمالی ، جنوب شرق آسیا ، صادر می نماید.

این کمپانی با تولید پمپ های با کیفیت توانسته جز شرکت های مطرح چینی در تولید بهترین مارک های پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار باشد. مدل های تولیدی برند لیو در مدل های بشقابی ، محیطی ، جتی ، تک پروانه ، دو پروانه و خودمکش تولید و در بازار موجود می باشد.

گروه تولیدی و بازرگانی مستر وارد کننده ی پمپ لیو در ایران می باشد . پمپ لیو دارای ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد.

انواع پمپ آب خانگی چینی
انواع پمپ آب خانگی چینی

انواع پمپ آب خانگی چینی

بسیاری از افراد بر این باور هستند که پمپ آب چینی از تنوع بالایی برخوردار نیست و معمولا تعداد کمی از پمپ اب های چینی در بازار عرضه می گردد، باید بگوییم پمپ آب خانگی چینی از نظر تنوع چیزی کمتر از سایر پمپ اب ها ندارد.

یکی از مهمترین انواع پمپ آب های چینی پمپ آب خانگی چینی می باشد، پمپ آب خانگی چینی معمولا برای افزایش و بالا بردن فشار آب منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ آب خانگی چینی یکی از بزرگترین و مهم ترین نیاز های واحد های مسکونی یعنی تامین اب و فشار آب را برطرف خواهد کرد.

پمپ‌های چینی از نوع اتوماتیک بوده که با استفاده از یک تایمر می‌توان زمان انتقال و ورود و خروج آب از مخزن و به دیگر نقاط را با استفاده از آن کنترل کرد.

چرا باید پمپ آب چینی بخریم ؟

پمپ های چینی علاوه بر قیمت مناسب، دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر برند ها هستند. باید توجه داشت که برخی از برند های ساخت این کشور دارای کیفیت بالاتری نسبت به مدل های موجود در بازار هستند. پس بنابراین می توانید با انتخاب یک مدل مرغوب، از همه ی مزایای آنها بهره ببرید.

کاربرد پمپ آب چینی

پمپ های چینی مانند سایر پمپ ها در مصارفی مانند سیستم های خانگی، مصارف تجاری، صنعتی، سیستم های آتش نشانی، نیروگاه ها، پتروشیمی، هتل ها، رستوران ها، استخرها، مصارف کشاورزی، انتقال آب های فاضلابی و پسماند ها و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارند.

انواع پمپ آب چینی

 همانطور که گفته شد این دسته از پمپ ها دارای تنوع زیادی هستند و مانند سایر برندها شامل دسته بندی های خانگی، سیرکولاتور، کف کش و لجن کش هستند.

این پمپ ها نیز شامل پمپ های طبقاتی، بشقابی، تک پروانه و دو پروانه و جتی می باشد. پمپ های طبقاتی به دلیل وجود تعداد پروانه های بالا، در ساختمان های مرتفع، برج ها، هتل ها، رستوران ها و مراکز تجاری استفاده می شوند. پمپ های بشقابی نیز به دلیل دبی نسبتا خوبی که دارند در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا و طبقات کمتر، استفاده می گردند. این دسته از پمپ ها در مصارف خانگی بسیار پرطرفدار هستند.

دیگر نوع پمپ آب چینی، پمپ های سیرکولاتور هستند که به سیرکولاسیون و گردش آب گرم و سرد در ساختمان ها می پردازند. این دسته از پمپ ها اغلب در تهویه هوای مطبوع، گردش جریان آب و تامین آب داغ در سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ آب کف کش چینی نیز از جمله دسته بندی های موجود در بازار می باشد. همانطور که می دانید این دسته از پمپ ها جهت مکش آب جهت پمپاژ، استفاده می شوند. به همین جهت از آنها در مصارفی مانند تخلیه تانکرها، مخازن، استخرها و حتی چاه ها استفاده می کنند.

پمپ آب لجن کش چینی نیز مانند سایر مدل های مشابه برای پمپاژ کردن آبهای آلوده و فاضلاب ها، استفاده در صنایع چوب و کاغذ، انتقال آب های حاوی ذرات جامد و الیاف بلند کاربرد دارد. این پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار عرضه می شوند و می توان آنها را به صورت فلوتر دار و ساده، عرضه کرد. پمپ های لجن کش و کف کش از طریق مایعات اطراف خود خنک می گردند. بنابراین همیشه باید در داخل آب قرار گیرند و به صورت خشک کار نکنند.

برند های معتبر پمپ آب چینی
برند های معتبر پمپ آب چینی

برند های معتبر پمپ آب چینی

برند های مختلفی از پمپ آب چینی (Chinese Water Pump) در بازار عرضه می شوند. اما در این میان برندهایی هستند که دارای اعتبار می باشند. از جمله ی این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Leo
  • Diana
  • Marquis
  • Spc
  • Happy
  • Stream
  • Erik
  • Shimge
  • Venzo
  • Delta
  • Victory
پمپ آب چینی Leo
پمپ آب چینی Leo

پمپ آب چینی Leo

شرکت لئو یک شرکت ملی با فناوری های بالایی است که در زمینه ی تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت پمپ آب به مشتریان خدمات ارائه می دهد و قادر به تولید طیف گسترده ای از پمپ آب چینی می باشد.

پمپ های لئو در حال حاضر به 140 کشور در سرتا سر جهان ارسال می شود که همه ی آنها نقش مهمی در مصرف آب، ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی، متالوژی، اطفا حریق، تهویه مطبوع، آبیاری، تامین آب و غیره دارند.

پیشنهاد ویژه: در کنار این نوع پمپ چینی آشنایی با پمپ های ایتالیایی مثل پمپ آب پنتاکس و البته پمپ آب ابارا پیشنهاد می شود.

پمپ آب چینی Marquis
پمپ آب چینی Marquis

پمپ آب چینی Marquis

مارکیوس یکی از شرکت های برجسته در زمینه ی تولید پمپ آب، در چین می باشد. پمپ های تولیدی این شرکت شامل چهار دسته ی پمپ های خودمکش، محیطی، پمپ های سانتریفیوژ و مستغرق می باشد. البته این چهار دسته بندی شامل 500 مدل از پمپ آب می باشد. شرکت مارکیوس در سال 1993 تاسیس شد و در حال حاضر به 90 کشور جهان محصولات خود را ارسال می کند.

پیشنهاد ویژه: در کنار این نوع پمپ چینی آشنایی با پمپ های ایرانی و استعلام قیمت پمپ آب پمپیران و البته قیمت پمپ اب داب یک اسب پیشنهاد می شود.

پمپ آب چینی Happy
پمپ آب چینی Happy

پمپ آب چینی Happy

این شرکت یک برند حرفه ای در زمینه ی تولید پمپ آب است که در شهر ژیجیانگ و در سال 1997 تاسیس شد. این شرکت با ابتکار عمل و نوآوری های مداوم توانسته تولیدات خود را در سال گذشته به 2.5 میلیون دستگاه برساند.

پمپهای شرکتHappy به بیش از 150 کشور و منطقه صادر می شود. که همین موضوع بر شهرت آن می افزاید.

پمپ آب چینی Stream
پمپ آب چینی Stream

پمپ آب چینی Stream

این شرکت در سال 1999 در چین تاسیس شد و با فناوری های تحقیق و توسعه پمپ آب، طراحی های نوآورانه و تولید حرفه ای به ساخت و تولید انواع پمپ آب می پردازد.

شرکت استریم قادر به تولید طیف گسترده ای از پمپ آب در زمینه های صنعت، کشاورزی و زمینه های عمرانی و غیره می باشد و در 20 کشور جهان به صادرات می پردازد. 

پمپ آب چینی Shimge

این شرکت در سال 1984 در شهر داکسی چین تاسیس شد. زمینه ی فعالیت این شرکت، طراحی و ساخت پمپ آب و تجهیزات کنترل می باشد که با تحقیقات متمرکز و تولید و بازار یابی دقیق، توانسته گوی سبقت را از همتایان خود برباید. محصولات این شرکت شامل پمپ های شناور، پمپ های زمینی، مستغرق و تمام استیل است.

پمپ آب چینی Delta

شرکت دلتا پمپ با بیش از 40 سال سابقه در زمینه ی تولید و طراحی پمپ آب، در کشور چین اقدام به فعالیت می کند. هدف از فعالیت این شرکت، تولید انواع گسترده ای از پمپ های خانگی و صنعتی و همچنین قطعات است.

پمپ آب چینی Victor

این شرکت نیز یکی از شرکت های معروف چینی می باشد که اقدام به طراحی و ساخت پمپ های گریز از مرکز و پمپ

 های پروانه باز جهت استفاده در فاضلاب های صنعتی و پمپهای دنده ای می نماید.

سوالات متداول

پمپ آب چینی چیست؟

پمپ آب چینی یکی از انواع پمپ اب می باشد که انواع متفاوتی داشته و برای مصارف: خانگی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای پمپ آب چینی چیست؟

پمپ آب چینی مزایای زیادی دارد که یکی از این مزایا با کیفیت بودن ان می باشد، داخل مقاله پمپ آب چینی را مورد بررسی قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین