پمپ آب کشاورزی

اگر به دنبال خرید پمپ آب کشاورزی هستید در این مقاله با انواع پمپ آب کشاورزی دیزلی و بنزینی آشنا خواهید شد. برای در اختیار داشتن لیست قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ، 8 اینچ و… در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای استعلام قیمت پمپ کشاورزی همین حالا با بهترین مرکز فروش پمپ آب تهران تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

زمانیکه صحبت از کشاورزی می شود، بیشتر افراد ناخودآگاه به یاد تراکتور و وسایل جانبی آن می افتند. در صورتیکه کمتر کسی به پمپ آب مناسب آن فکر می کند.

پمپ آب کشاورزی ، عموما جهت انتقال آب از منابع، تانکر، رودخانه ها، سد و یا گودال ها به سمت سیستم های آبیاری، بکار برده می شوند.

با این وجود پمپ های الکتریکی به دلیل نگهداری آسان تر، پتانسیل و راندمان کاری بالاتر، بر پمپ های بنزینی و دیزلی ارجحیت دارند.

پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی از جمله محصولاتی میباشد که میتواند فشار آب ورودی را بیشتر کند و از یک نیروی الکتریکی برای این کار استفاده میکند که این روند کار در پمپ آب های مکانیزیه میباشد. همان طور که میدانید برای مصارف مختلف کشاورزی، خانگی و کشاورزی از انواع پمپ آب استفاده میشود. این پمپ آب های کشاورزی دارای برند های مختلفی میباشند که شما میتوانید در مرکز فروش پمپ آب در تهران باتوجه به کاربردتان بهترین و مناسب ترین پمپ آب را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در کل جهت انتخاب پمپ آب مناسب جهت آبیاری، باید نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • نوع منبع یا منشا آب مورد نیاز آبیاری
  • میزان آبدهی مورد نیاز
  • میزان ارتفاع آبدهی مورد نیاز
  • میزان فشار تامین شده توسط پمپ آب

اگر در منطقه خود با افت فشا آب روبرو هستید، حتما از بوستر پمپ آبرسانی استفاده کنید.

پمپ آب کشاورزی
پمپ آب کشاورزی

انواع پمپ آب کشاورزی

در ادامه به معرفی انواع پمپ های کشاورزی خواهیم پرداخت.

انواع پمپ آب کشاورزی بر اساس نوع سوخت

انواع پمپ آب کشاورزی بر اساس آن که نوع سوخت آن ها چیست به دو دسته طبقه بندی میشوند:

  1. پمپ آب بنزینی
  2. پمپ آب دیزلی
  3. پمپ الکتریکی

پمپ آب های بنزینی و دیزلی به عنوان پمپ آب بدون برق نیز شناخته میشوند که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پمپ ها به صفحه پمپ آب بدون برق مراجعه کنید.

در مکانهایی که دسترسی به منبع الکتریکی محدود است، کشاورزان بیشتر تمایل دارند از پمپ های بنزینی یا دیزلی استفاده نمایند. این پمپ ها جهت مدیریت آبهای زیاد کاربرد دارند و توانایی عالی ای در زمینه مکش آب دارند. پمپ های بنزینی نسبت به نمونه های دیزلی آن از قیمت مناسب تری برخوردارهستند. این گونه پمپ ها حمل و نقل آسانی دارند و در زمان نبود منبع تغذیه، در مصارف کشاورزی و صنعتی ایده آل می باشند.

برای خرید پمپاژ آب از رودخانه میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و لیست قیمت انواع دستگاه پمپاژ آب از رودخانه را دریافت کنید.

انواع پمپ آب کشاورزی بر اساس کاربرد

اگر بخواهیم همه انواع پمپ آب کشاورزی را بر اساس کاربرد طبقه بندی کنیم به سه دسته میتوان این کار را انجام داد:

  • پمپ آب کشاورزی گریز از مرکز
  • پمپ های توربینی کشاورزی
  • پمپ های شناور کشاورزی
  • پمپ های فشاری قوی مناسب برای آبیاری

پمپ آب کشاورزی دیزلی

پمپ آب کشاورزی بنزینی

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ آب بنزینی شوید.

انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی

همان طور که میدانید مهمترین وظیفه موتور پمپ آب کشاورزی پمپاژ آب از چاه و آبیاری کردن محصولات کشاورزی میباشد که این انتقال آب از چاه هزینه زیادی به همراه خواهد داشت.

قدرت موتور پمپ های آب کشاورزی برای کابرد های مختلف متغیر میباشد و شما اگر قصد خرید انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی را داشته باشید باید بر اساس کاربردتان با یک فرد خبره مشورت کنید و بهترین نوع را خریداری کنید.

انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی در سایز های 1/4، 2، 3 و 4 اینچ تولید میشوند. در این خصوص حتما مقاله موتور پمپ آب را مطالعه کنید.

انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی 70 الی 80 ٪ مصرف برق مزرعه را به خود اختصاص میدهند. برای کشاورزان به صرفه تر است که روی پمپ آب کشاورزی دیزیلی قدیمی خود بیشتر کار کنند زیرا موتور پمپ آب کشاورزی قدیمی کارایی بهتری دارد. یکی ا زمعایب انواع موتور پمپ آب کشاورزی دیزلی مصرف بالای سوخت و صرف هزینه زیاد بابت این موضع میباشد و همین امر باعث شده استفاده از پمپ آب کشاورزی دیزلی به یکی از گزینه های پرهزینه تبدیل شود.

مجموعه ما نمایندگی فروش پمپ آب کوچک ارزان و پمپ آب ایتالیایی در ایران میباشد که شما میتوانید با خیالی آسوده این محصولات را از مجموعه ما خریداری کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید.

پمپ آب کشاورزی 4 اینچ

پمپ آب کشاورزی 4 اینچ در دو نوع افقی (پمپ آب زمینی) و عمودی (پمپ کفکش و پمپ لجن کش) روانه بازار شده است. تیم حرفه ای ما در زمینه فروش انواع پمپ آب کشاورزی 4 اینچ فعالیت میکند و شما میتوانید برای خرید انواع پمپ آب کشاورزی 4 اینچ با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

پمپ آب 4 اینچ در دو نوع چپگرد و راستگرد تولید میشود که تفاوت آن ها در عملکرد و کارایی شان میباشد و میزان آبدهی این دو نوع پمپ آب کشاورزی متفاوت است.

شما میتوانید برای خرید پمپ آب کشاورزی 4 اینچ با همکاران ما تماس بگیرید و لیست قیمت را دریافت نمایید.

پمپ آب چینی از پمپ هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در مصارف صنعتی از آن استفاده میشود. اگر شما هم قصد خرید پمپ آب چینی را دارید میتوانید به صفحه پمپ آب چینی مراجعه کنید و مدل های متنوع و لیست قیمت این مدل از پمپ های آب را مشاهده نمایید.

پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی الکتریکی

این نوع از پمپ ها، جهت استفاده در مصارف کشاورزی، به سه دسته پمپ آب شناور، پمپ آب زمینی، پمپ آب کف کش تقسیم می گردند.

پمپ کشاورزی شناور

پمپ های شناور به دلیل قطر کمی که دارند عموما در چاهها استفاده می شوند، و قادرند آب را از چاه ها به زمین های کشاورزی منتقل کنند.

در این خصوص می توانید وارد صفحه پمپ شناور شوید.

پمپ کشاورزی زمینی

پمپ آب کشاورزی

پمپ های زمینی رنج وسیعی از خواسته ها و نیاز ها را تحت پوشش قرار می دهند و دارای کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشند. این پمپ ها نصب راحتی دارند. البته میزان مکش آنها محدود می باشد و جهت استفاده در چاه های عمیق گزینه ی مناسبی نمی باشد. پمپ های زمینی دارای تعمیر و نگهداری آسانتری هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ آب زمینی شوید.

پمپ کشاورزی مستغرق

و اما پمپ های مستغرق شامل پمپ های کف کش بوده که در مکش آب از چاههای کم عمق، استخرها، برکه ها و دریاچه ها کاربرد دارند. این پمپ ها باید در آب غرق شوند و به راحتی قابل حمل هستند. نصب و نگهداری و حمل و نقل آنها بسیار راحت بوده و در دونوع فلوتر دار و بدون فلوتر قابل استفاده هستند. استفاده از بوستر پمپ نیز کمک میکند تا آب از چاه با فشار بیشتر مکیده شود و فشار آب را بیشتر میکند.

برند های پمپ آب کشاورزی

برندهای پمپ آب کشاورزی در ایران را می توان در دسته بندی زیر خلاصه کرد:

  • پمپ آب کشاورزی هوندا
  • پمپ آب کشاورزی روبین
  • پمپ آب کشاورزی لانسین
  • پمپ آب کشاورزی کوپ
  • پمپ آب کشاورزی هیوندای
  • پمپ آب کشاورزی تسلا
  • پمپ آب کشاورزی دلتا
  • پمپ آب کشاورزی اف اند جی
  • پمپ آب کشاورزی سامر
  • پمپ آب کشاورزی ایمر
  • پمپ آب کشاورزی اسپرونی
  • پمپ آب کشاورزی پنتاکس

پمپ آب کشاورزی پنتاکس

پمپ آب پنتاکس، یک برند ایتالیایی بوده و برای مصارف خانگی و صنعتی و کشاورزی تولید شده است. این برند یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ آب کشاورزی در دنیا است.

قیمت پمپ آب کشاورزی

همان طور که در بخش انواع پمپ آب کشاورزی اشاره شد باتوجه به مدل های متنوع پمپ آب کشاورزی قیمت آن ها نیز متغیر خواهد بود.

هر پمپ آب کشاورزی برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار میگیرد و شما میتوانید بر اساس کاربردتان مناسب نوع پمپ آب را خریداری کنید. به طور کلی حدود قیمت پمپ آب کشاورزی از 1 میلیون تومان به بالا میباشد و بر اساس نوع پمپ آبی که شما انتخاب میکنید و قدرت موتور پمپ آب کشاورزی و قابلیت های آن قیمت پمپ آب کشاورزی متفاوت میباشد.

برای آن که قیمت مناسب ترین پکپ آب کشاورزی را با تضمین کیفیت خریداری کنید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی

قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی با توجه به قدرت موتور و ویژگی های دیگر متفاوت میباشد اما برای آن که شما بتوانید مناسب ترین قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی را پیدا کنید و با پرداخت هزینه ای منصفانه باکیفیت ترین پم آب کشاورزی دیزلی را خریداری کنید بهترین کار این است که ابتدا با توجه به کاربردتان قدرت پمپ آب یک اسب را برای موتور پمپ آب تعیین کنید و سپس خریدتان را از یک نمایندگی معتبر مانند سایت ما انجام دهید.

قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی در مجموعه ما ارزان تر از سایر نمایندگی ها میباشد و شما میتوانید با اطمینان به اصالت کالا و با هزینه ای مناسب پمپ آب کشاورزی را خریداری کنید.

 قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ

 قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ در مجموعه ما با مناسب ترین قیمت عرضه میشود و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر از سایر نمایندگی ها کالا اصل و اورجینال را خریداری کنید.

 قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ برای خرید های تکی و عمده متفاوت میباشد و شما میتوانید بر اساس تعداد محصولاتی که قصد خرید دارید لیست قیمت تکی و عمده را از همکاران ما دریافت کنید.

یکی از محصولاتی که در مجموعه ما با استقبال خوبی رو به رو شده است پمپ آبیاری قطره ای میباشد که شما نیز میتوانید برای اطلاع از قیمت و مدل های متنوع این محصول به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

قیمت پمپ آب کشاورزی 8 اینچ

اگر به دنبال خرید پمپ آب کشاورزی 8 اینچ هستید باید به شما بگوییم مناسب ترین قیمت پمپ آب کشاورزی 8 اینچ را میتوانید از نمایندگی های معتبر دریافت کنید که خوشبختانه معتبرترین نمایندگی فروش پمپ آب کشاورزی 8 اینچ این سایت میباشد.

شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت پمپ آب کشاورزی 8 اینچ با همکاران ما تماس بگیردی و اطلاعات لازم را ضمن دریافت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

از دیگر محصولات پرطرفدار در مجموعه ما پمپ آبیاری بارانی میباشد که شما میتوانید برای مشاهده مدل های متنوع این محصول به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 قیمت پمپ آب کشاورزی ۳ اینچ

از دیگر محصولاتی که در مجموعه ما با استقبال زیادی رو به رو شده است پمپ کشاورزی 3 اینچ میباشد که مشتریان ما این محصول را با مقایسه قیمت سایر نمایندگی ها از ما خریداری کرده و رضایت کامل از خرید خود داشتند.  قیمت پمپ آب کشاورزی ۳ اینچ در مجموعه ما بسیار مناسب میباشد و شما میتوانید با خرید این محصول از گارانتی برای تضمین اصالت کالا نیز بهره مند شوید.

قیمت پمپ آب کشاورزی دو اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی دو اینچ در مجموعه ما با نازل ترین رقم عرضه میشود و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای مناسب این اطمینان را داشته باشید که کالایی باکیفیت خریداری میکنید.

برای اطلاع از قیمت پمپ آب کشاورزی دو اینچ میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

از دیگر محصولات قیمت مناسب در مجموعه ما تبدیل پمپ آب به سمپاش میباشد که شما میتوانید برای خرید این محصول به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ دیزلی

اگر قصد خرید و استعلام قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ دیزلی را دارید با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ آب کشاورزی بنزینی

پمپ اب کشاورزی بنزینی از دیگر مدل های پمپ آب کشاورزی میباشد که در صنعت استقبال خوبی از این محصوول شده است.

قیمت پمپ آب کشاورزی بنزینی باتوجه به مدل و ویژگی های آن متفاوت است و شما میتوانید بر اساس نوع کاربردتان یک مدل از پمپ های آب کشاورزی را انتخاب کنید.

برای اطلاع از قیمت پمپ آب کشاورزی بنزینی در مدل های مختلف و برای کاربرد های متنوع میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان لیست قیمت را برای مدل های متنوع پمپ آب کشاورزی دریافت کنید.

قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ

اگر قصد خرید پمپ اب کشاورزی 4 اینچ دارید و میخواهید باکیفیت ترین و بهترین کالا را خریداری کرده و با پردخت هزینه ای مناسب از گارانتی معتبر نیز بهره مند شوید باید خرید تان را از یک نمایندگی معتبر انجام دهید.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش پمپ آب کشاورزی در ایران مجموعه ما میباشد که شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظرتان کسب کنید و برای خرید اقدام نمایید.

یکی از بهترین پمپ های آب پمپ آب آلمانی میباشد که شما میتوانید با خرید این پمپ آب باکیفیت از مزایا آن برای استفاده صنعتی و مصارف خانگی بهره مند شوید.

قیمت موتور پمپ آب کشاورزی برقی

موتور پمپ آب کشاورزی برقی از دیگر محصولاتی است که در مجموعه ما عرضه میشود و مشتریان میتوانند بهترین و با کیفیت ترین موتور پمپ آب را خریداری کنند.

قیمت موتور پمپ آب کشاورزی برقی در نمایندگی های مختلف متغیر میباشد اما اگر میخواهید با قیمتی مناسب این موتور را خریداری کنید و مطمئن باشید محصولی که خریداری میکنید کیفیت بالایی دارد بهتر است خرید تان را از یک نمایندگی معتبر انجام دهید.

قیمت موتور پمپ آب کشاورزی برقی در مجموعه ما که معتبر ترین نمایندگی در ایران هستیم مناسب تر از سایر نمایندگی هاست و شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت موتور پمپ آب کشاورزی برقی در انواع مختلف با ما تماس بگیرید.

از دیگر محصولاتی که با قیمت مناسب در مجموعه ما عرضه میشود پمپ آب چاه خانگی میباشد و ما نمایندگی اصلی فروش این محصول در اییران هستیم که شما میتوانید با خیالی آسوده باکیفیت ترین پمپ آب چاه خانگی را از ما دریافت کنید.

در این خصوص شاید بررسی پمپ آب خورشیدی و البته پمپ آب شارژی کشاورزی برای شما جالب باشد.

قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی

پمپ آب فشار قوی کشاورزی برای آبیاری استفاده میشود و وظیفه اصلی این پمپ افزایش فشار آب و کمک به جابجایی آب بین دو نقطه میباشد. قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی با توجه به قدرت موتور متفاوت است و انواع مدل های مختلف این پمپ های آب باتوجه به کاربرد های مختلف دارای قیمت های متنوعی هستند.

شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید پمپ اب مکنده قوی دارید میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و با انواع مدل ها و قیمت این محصولات آشنا شوید.

پمپ آب کشاورزی دست دوم

یکی دیگر از خدماتی که تیم ما به هم وطنان عزیز ارائه میدهد فروش پمپ آب کشاورزی دست دوم میباشد. با توجه به آن که ما نمایندگی اصلی فروش پمپ آب کشاورزی در ایران هستیم بهترین مدل های پمپ آب کشاورزی دست دوم را که کیفیت خوبی دارند خریداری میکنیم و شما میتوانید برای خرید پمپ آب کشاورزی دست دوم با مناسب ترین قیمت اقدام کنید.

خرید پمپ آب کشاورزی دست دوم برای شما هزینه کمتری به همراه خواهد داشت و در صورتی که آن را از نمایندگی ما تهیه کنید میتوانید این اطمینان را داشته باشید کالا باکیفیت و سالم به دست شما میرسد و میتوانید از آن نهایت بهره را ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پمپ آب کشاورزی دست دوم و دریافت لیست قیمت مدل های مختلف آن ها میتوانید وارد صفحه پمپ آب دست دوم شده و با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین