پمپ آب یک اسب

اگر نمی دانید پمپ آب ۱ اسب یعنی چه، حتما مقاله مشخصات پمپ آب یک اسب را تا انتها بخوانید. در این مقاله به معرفی انواع پمپ یک اسب بخار خواهیم پرداخت.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید پمپ آب خانگی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران را انتخاب کنید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

اصطلاح انرژی به عنوان ظرفیت انجام یک کار شناخته می شود و قدرت نیز در واقع نرخی است که در آن انرژی در واحد زمان سنجیده می شود. قدرت اسب بخار حداقل نیروی لازم برای جابجایی مایعات است. به عبارت دیگر قدرت اسب بخار میزان نیرویی است که پمپ آب برای داشتن 100 درصد کارآیی نیاز دارد.

پمپ آب یک اسب چیست

پمپ آب یک اسب چیست

امروزه پمپ های متنوعی با قدرت های متفاوت طراحی و ساخته می شوند که در این مقاله قصد داریم به تشریح پمپ های یک اسب بپردازیم.

از جمله برند های معروف عرضه کننده پمپ آب یک اسب می توان به پنتاکس، گراندفوس، ابارا، داب، سایر، کالپدا و لوارا اشاره کرد.

پمپ های یک اسب معمولا در انواع جتی، بشقابی، تک پروانه و دو پروانه عرضه می شوند که بسته به نوع کاربرد انتخاب و استفاده می شوند:

پیشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ آب لوارا و البته خواندن برند پمپ آب پنتاکس را به شما معرفی می کنیم.

بساری از پمپ آب ها پمپ آب یک اسب می باشند که در ادامه انواع پمپ آب یک اسب را با یکدیگر مورد بررسی قرار میدهیم.

برندهای معروف پمپ 1 اسب

در ادامه به معرفی برندهای معروف 1 اسب خواهیم پرداخت.

شرکت پمپ آب ابارا

پمپ آب ابارا توسط شرکت EBARA ژاپن با استفاده از تجربه و روشهای مدیریتی خاص ژاپنی ها و تکنولوژی و دقت ایتالیایی، تولید و عرضه می گردد.

ابارا یکی از بزرگترین برندهای تولید پمپ آب در جهان است که می کوشد تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و کارایی تولید نماید. محصولات این شرکت در گروه های متعددی از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ وارد صفحه پمپ آب ابارا شوید.

پمپ آب یک اسب جتی

پمپ های خودمکشی هستند که دارای قابلیت پمپاژ به همراه مکش آب و حتی حباب های هوا می باشند، این پمپ ها معمولا در سیستم های خانگی، پمپاژ آب از مخازن ذخیره و مصارف کوچک کشاورزی کاربرد دارند. عمده مصرف پمپ آب جتی، استفاده در ویلا ها می باشد. درجه محافظتی در این پمپ ها معمولا IP44 است. پمپ آب داب مدل های jet102, jet92, jetinox102, jetinox92 از این نوع پمپ شناخته می شوند. همین طور در پمپ آب ابارا مدل پمپ آب ebara aga 1.00 m، پمپ آب پنتاکس مدل AP100 و پمپ آب پنتاکس cam100 پمپ آب لوارا مدل BGM7,9,5 و پمپ آب کالپدا مدل CA91/B, A40-110/B از پمپ های 1 اسب جتی می باشند.

پیشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ اب داب یک اسب و البته خواندن مقاله پمپ جتی چیست را به شما پیشنهاد می کنیم.

pentax-water-pump.jpg” alt=”پمپ آب یک اسب بشقابی” class=”wp-image-38955″/>

پمپ آب یک اسب بشقابی

این نوع پمپ نیز جهت استفاده در آبهای تمیز کاربرد دارد و در مصارفی مانند افزایش فشار و حجم آب، آبیاری، مصارف تجاری و خانگی استفاده می شود. این پمپ ها معمولا میزان آبدهی بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند و دارای درجه حفاظتی IP44 می باشند. پمپ های بشقابی 1 اسب، در برند ابارا شامل مدلهای پمپ آب ابارا cma 1.00 m و CDA100، در برند داب شامل K35/40، در برند سایر CMP79، برند پنتاکس شامل پنتاکس cm100 و در برند کالپدا شامل مدل های NM2/A/B,NM6/B می باشند.

شرکت پمپ سازی پنتاکس ایتالیا با تولید گسترده انواع الکترو پمپ خانگی, صنعتی, ساختمانی و تاسیساتی,انواع بوستر پمپ آتشنشانی, انواع بوستر پمپ آبرسانی, باغبانی و کشاورزی, انواع شناور, کف کش و لجن کش با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی در بیشتر بازارهای جهانی در ردیف های اول قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحات بوستر پمپ و پمپ های آتش نشانی شوید.

پمپ آب مدل بشقابی تک پروانه CM یکی از پرمصرف ترین الکتروپمپ های شرکت پنتاکس با کاربردهای وسیعی مانند مصارف خانگی و صنعتی، سیستم های تهویه مطبوع، افزایش و تقویت فشار آب، مصارف کشاورزی و آبیاری، مصارف باغبانی و بسیاری دیگر از مصارف صنعتی می باشد، که از مدل CM50 با قدرت موتور نیم اسب، CM100 (قدرت 1 اسب )، …… تا مدل CM550T با قدرت 5.5اسب سه فاز ساخته شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات پمپ آب بشقابی و البته الکترو پمپ چیست را مطالعه کنید.

هم چنین پمپ آب CM به پمپ آب سانتریفیوژ تک پروانه نیز معروف می باشد. از مزایای پمپ های آب بشقابی می توان به کارکرد کم صدا ، کم مصرف ، تعمیرات و نگهداری آسان آنها اشاره داشت. پروانه پمپ بشقابی CM پنتاکس از دو نوع نوریل یا برنج است و با پروانه نوریل تا حداکثر دمای 50درجه سانتیگراد و با پروانه برنج تا 90درجه سانتیگراد می تواند آب تمیز را انتقال دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات پمپ سانتریفیوژی و البته پمپ آب گریز از مرکز را مطالعه کنید.

هم چنین جنس بدنه این پمپ از چدن با شفت از جنس استنلس استیل می باشد. موتور قابل کوپل برای این پمپ سانتریفیوژ تکفاز با دور 2900 ، کلاس عایق بندی F با کلاس محافظت IP44 می باشد.

پمپ های یک اسب تک پروانه و دو پروانه

پمپ های یک اسب تک پروانه و دو پروانه

این پمپ ها ساختار مشابهی نسبت به یکدیگر دارند که تنها تفاوت آنها در تعداد پروانه های موجود در داخل پمپ می باشد. این نوع پمپ ها جهت استفاده در مصارف خانگی، صنعتی، تجاری، کشاورزی، تامین آب آشامیدنی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب می باشند. پمپ های تک پروانه و دو پروانه در برند داب شامل مدل های K30/70, K12/200، در برند لوارا شامل CEA80/5، در برند پنتاکس شامل CB100 می باشند.

پیشنهاد ویژه: برای خرید یک پمپ آب حرفه ای ما برند پمپ آب کالپدا و البته خواندن برند قیمت پمپ اب سایر ایتالیا را به شما معرفی می کنیم.

قیمت پمپ آب یک اسب

قیمت پمپ آب یک اسب متناسب با نوع آن و همچنین برندی که انتخاب میکنید متغیر می باشد، به عنوان مثال هزینه پمپ آب یک اسب پنتاکس با پمپ آب یک اسب ایتالیا متفاوت بوده و کارکرد آن ها نیز متغیر می باشد.

همانطور که گفته شد قیمت پمپ آب یک اسب با توجه به کارکرد آن متفاوت می باشد در واقع می توان گفت پمپ آب یک اسب از پر کاربرد ترین و بهترین نوع تجهیزات آبرسانی می باشد که معمولاً در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد در مدل ها و مارک های متنوعی تولید و ارائه می شود که هر کدام از این مدل ها قیمت متنوعی دارند.

شما با مشکل کمبود فشار آب مواجه هستید می توانید با استفاده کردن از یک پمپ یک اسب فشار آب را بیشتر کنید از آنجا که پمپ یک اسب کارایی بسیار زیادی در افزایش فشار آب دارد یکی از پر فروش ترین نوع تجهیزات آبرسانی به حساب می آید. برای استعلام قیمت پمپ آب یک اسب با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی

قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی

قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی نیز متناسب با نون و کاربرد آن متغیر می باشد. پمپ آب یک اسب ایتالیایی در انواع برندها ازجمله پنتاکس و لو را معمولا بر اساس قدرت پمپ آن جنس و همینطور تعداد پروانه ها تعیین می گردد لازم به ذکر است قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی نسبت به مدل های چینی بالاتر می باشد چرا که از کیفیت بسیار بهتری برخوردار بوده و قدرت پمپ قوی ای را دارا می باشد. میتوان گفت یکی از پمپ آب یک اسب ایتالیایی موجود در بازار محصولات ورتکس می باشد. شما در شرکت مستر می توانید یک اسب ایتالیایی را با مناسب ترین قیمت و بالاترین قدرت و کیفیت تعیین نموده و از آن استفاده کنید در این بخش قیمت تقریبی قمپ آب یک اسب ایتالیایی را قرار داده ایم.
پمپ آب یک اسب برند ورتکس : در برند شناخته شده ایتالیایی ورتکس برای پمپ های جتی یک اسب قیمت 3,910,000 تومان و برای نوع بشقابی قیمت 3,910,000 تومان می باشد.
بپمپ آب یک اسب رند ابارا : در برند شناخته شده ابارا برای پمپ های جتی یک اسب تحت لیسانس ایتالیا قیمت 2,325,000 تومان و برای نوع بشقابی تحت لیسانس ایتالیا قیمت 3,050,000 تومان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله پمپ آب نیم اسب را از صفحه مقالات مطالعه کنید.

سوالات متداول

پمپ آب یک اسب برای چند طبقه است؟

پمپ آب یک اسب برای تک واحدی طبقه 2 الی 4 مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت پمپ آب یک اسب چقدر است؟

قیمت پمپ آب یک اسب متناسب با برند آن متغیر می باشد که داخل مقاله انواع پمپ آب یک اسب و قیمت پمپ آب یک اسب را قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین