پمپ اب ایتالیایی

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع پمپ اب ایتالیایی و انواع آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا هرآنچه که باید در رابطه با قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی توضیح دهیم.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال خرید پمپ آب خانگی هستید، حتما برای انتخاب درست، مقاله پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه را مطالعه کنید. 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

خرید یک پمپ ایتالیایی مرغوب و معتبر یکی از دغدغه های خریداران پمپ آب می باشد. فاکتور های بسیاری  برای انتخاب یک برند پمپ آب خوب می تواند دخیل باشد که خریدار با توجه به نیاز خود، باید به آنها توجه داشته باشد.

اگر به دنبال خرید پمپ اب ایتالیایی هستید، ما پمپ اب ایتالیایی فشار قوی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای استعلام قیمت پمپ اب ایتالیایی می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید پمپ آب می توانید با ما تماس بگیرید.

پمپ اب ایتالیایی
پمپ اب ایتالیایی

پمپ اب ایتالیایی

پمپ اب ایتالیایی یکی از انواع پمپ اب می باشد که به دلیلی بالا بودن کیفیت و کارایی آن همواره بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است، اگر میخواهید یک پمپ ابی را تهیه کنید که طول عمر زیادی داشته باشد و قدرت بالایی در پمپاژ آب داشته باشد ما پمپ اب ایتالیایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مدل های پمپ آب به فروشگاه پمپ مراجعه نمایید.

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

همواره در بازار برند ها و مارک های متعددی از پمپ آب ها عرضه میگردد، اما سوال این است که کدامیک از این برند ها و پمپ اب ها بهترین هستند؟ برای بعضی افراد بی صدا و یا کم صدا بودن پمپ اب، برای بعضی کیفیت و کارایی پمپ اب حائز اهمیت است و از همین رو به دنبال پمپ ابی هستند که تمامی این خواص و ویژگی ها را دارا باشد، بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی که شرکت مستر تولید کننده آن است عبارت اند از:

پمپ آب ساختمان ایتالیایی
پمپ آب ساختمان ایتالیایی

پمپ آب ساختمان ایتالیایی

گاهی ممکن است بخواهید برای ساختمان و یا واحد مسکونی خود پمپ اب تهیه کنید، پمپ آب ساختمان ایتالیایی یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب پمپ اب می باشد، پمپ آب ساختمان ایتالیایی به دلیل بالا بودن قدرت آن در پمپاژ آب همواره مشکل کمبود آب و کم بودن فشار آب را برطرف خواهد کرد. پس اگر مشکل کمبود فشار اب دارید پیشنهاد میکنیم حتما از پمپ اب ایتالیایی برای ساختمان و یا منزل مسکونی خود استفاده نمایید.

قیمت پمپ آب ایتالیایی

حال که با ویژگی ها و مزایای پمپ آب ایتالیایی اشنا شدیم، زمان ان رسیده است که به قیمت پمپ آب ایتالیایی پرداخته و تفاوت آن را با سایر پمپ آب ها مقایسه نماییم.

قیمت پمپ آب ایتالیایی متناسب با نوع و کارایی آن متفاوت می باشد، به عنوان مثال پمپ اب ایتالیایی پنتاکس به دلیل مناسب بودن جهت کاربردهای کشاورزی معمولی و کوچک و اجازه عبور مواد جامد کوچک از محبوبیت بالایی برخور دار است، برای استعلام قیمت پمپ آب ایتالیایی با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

قیمت پمپ آب ایتالیایی نیم اسب

پمپ آب ایتالیایی نیم اسب یکی از نوع پمپ آب هایی می باشد که در شرایط عادی برای خانه های ویلایی در طبقات اول تا دوم مورد استفاده قرار میگرد و علاوه بر این میشود برای افزایش فشار داخل واحد از آن استفاده کرد اگر در آپارتمان هستید و طبقات پایین شما فشار آب خوبی دارند ولی فشار شما کم هست میتواند در طبقه ی خودتان پمپ نیم اسب را قرار داده و فشار آب خود را افزایش دهید لازم به ذکر هست این کار باعث کاهش فشار طبقات میشود و بهتر هست از یک پمپ مرکزی استفاده کنید.

برای استعلام قیمت پمپ آب ایتالیایی نیم اسب با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله قدرت پمپ آب یک اسب را مطالعه کنید.

قیمت پمپ آب دو اسب ایتالیایی

پمپ آب دو اسب ایتالیایی نوع دیگری از پمپ آب می باشد که این پمپ‌های آپارتمانی برای آپارتمان‌های پنج طبقه با حداکثر ۱۴ واحد مناسب هستند. پمپ‌های خانگی دو اسب بخار، واحد‌های تا حداکثر ۱۰۰ متر را ساپورت می‌کنند.

برای استعلام قیمت پمپ آب دو اسب ایتالیایی با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی لوارا
قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی لوارا

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی لوارا

همانطور که میدانید پمپ آب لوارا LOWARA یکی از بهترین پمپ های آب بوده و در بسیاری از کاربری های مسکونی و صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. از معتبرترین شرکت های ایتالیایی تولید کننده انواع پمپ آب خانگی ، کف کش ، لجن کش ، بوستر پمپ آب ، سیرکولاتور ، خطی شرکت لوارا LOWARA می باشد.

اکثر فعالیت شرکت تولید انواع پمپ های خانگی و پمپ شناور ، بوستر بوده و دارای تعداد زیادی نمایندگی در کشورهای مختلف می باشد. شرکت لوارا با دارا بودن کادری با تجربه و همچنین استانداردهای طراحی روز دنیا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده الکتروپمپ می باشد. این شرکت دارای استانداردهای بین المللی ISO 9001 LOWARA POLSKA, ISO 9001, ISO 14001 XYLEM می باشد.

محصولات شرکت لوارا LOWARA عبارت اند از:

  • پمپ خانگی مدل p , psa , pab
  • پمپ چدنی سانتریفیوژ لوارا مدل fh , ensh
  • پمپ استیل لوارا co , cea , ca , esh , hm , hms
  • پمپ خطی لوارا مدل elne , elnt
  • پمپ مستغرق مدل doc , diwa , dn , domo , 1300 , dl ,
  • پمپ شناور لوارا مدل egs , scuba , z6 ,z8
  • پمپ خودمکش لوارا مدل sp , bg
  • پمپ طبقاتی مدل sv , hm , vm , svi
  • بوستر پمپ لوارا

برای استعلام قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی لوارا با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

پمپ آب لورا نیز یکی از انواع پمپ آب ایتالیایی می باشد که به دلیل کم صدا بودن ان بسیار مورد توجه افراد قرار گکرفته است.

قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی

همانطور که میدانید پمپ اب یک اسب انواع متفاوتی دارد، به عنوان مثال پمپ آب یک اسب بشقابی به دلیل داشتن پروانه ای باز تر به دبی بالا معروف هست و بین پمپ های دیگر با قدرت برابر حجم بیشتری از آب را پمپاژ میکند ولی در مقایسه با پمپ جتی و پمپ ارتفا بالا , ارتفاع ی کمتری را با حجم بیشتر پمپاژ میکند این پمپ به نام cm100 است و دو مدل cm100/00 و cm100/01 وجود دارد که 00 نشانه این است که پروانه ی پمپ باکالیت هست و 00 نشانهی برنجی بودن پروانه ی پمپ های آب میباشد.

انواع دیگر پمپ آب یک اسب ایتالیایی عبارت اند از:

  • پمپ آب ایتالیایی یک اسب جتی
  • پمپ آب ایتالیایی یک اسب ارتفاع بالا

برای استعلام قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

از مشخصات پمپ آب یک اسب متوجه خواهید شد که این نوع پمپ اب هعمواره قدرت بالاتری نسبت به سایر پمپ اب ها دارد.

پمپ آب ایتالیایی نیم اسب

پمپ های آب خانگی با قدرت نیم اسب به این دلیل که موتور کوچکتری دارند در حالت کلی نوعی طراحی می شوند که صدای کمی نیز داشته باشند.

پمپ اب ایتالیایی نیم اسب بهترین پمپ آب کوچک ارزان می باشد که میتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

اگر به دنبال یک پمپ اب بی صدا هستید پمپ آب ایتالیایی نیم اسب بهترین گزینه خواهد بود، پمپ آب ایتالیایی نیم اسب انتخاب پمپ خانگی بی صدا یکی از نکات مثبتی است که به هنگام خرید پمپ آب خانگی یکی از فاکتورهایی است که می بایست مد نظر قرار داد. قیمت پمپ اب ایتالیایی با قیمت پمپ آب خانگی بی صدا آلمانی به دلیل کیفیت آن متفاوت میباشد، برخی از انواع پمپ آب خانگی با ست کنترل پمپ آب خانگی عرضه می شوند و برخی حتی مخزن تحت فشار پمپ آب خانگی نیز به همراه دارند ولی در حالت کلی آنچه این پمپ ها را متمایز و ممتاز می نماید، قدرتی است که برای تامین توان لازم الکتروپمپ نیاز است تا بتواند به دبی و هد مورد نظر را تامین نماید.

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پدرولا
قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پدرولا

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پدرولا

ازمهم ترین معیار های انتخاب یک پمپ آب خوب، مشخص نمودن نیازمندی خود، سایز پمپ مورد نیاز، کاربرد پمپ، هد و دبی پمپ، فاصله ی پمپ با مکان مورد نظر و جریان برق ورودی می باشد. قابل توجه است که عدم انتخاب یک پمپ مناسب، منجر به بروز خرابی و مشکل در پمپ، در مدت زمان کوتاهی خواهد شد. در حالیکه انتخاب یک پمپ مناسب می تواند از لحاظ اقتصادی، طول عمر پمپ و خدمات پس از فروش آن صرفه جویی کند.

برای استعلام قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پدرولا با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

علاوه بر فاکتور های بالا بهتر است به مواردی مانند کیفیت و کارایی، خدمات پس از فروش و سرویس دهی شرکت ارائه دهنده پمپ نیز توجه داشت.

بعد از مشخص نمودن پمپ، برند مناسب قدم بعدی می باشد. کشور ایتالیا جزو بهترین کشور ها در تولید پمپ آب می باشد. با توجه به تنوع برند در این کشور، می توان ایتالیا را در این حرفه پیشکسوت دانست.

از جمله برندهای مطرح و فعال در ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پمپ اب ایتالیایی داب

شرکت داب ایتالیا با بیش از 40 سال سابقه، یک از پیشکسوتان در عرصه فناوری های آب و فاضلاب و انتقال مایعات می باشد. پمپ آب داب با استفاده از تکنولوژی های روز، راه حل های کارآمدی را در زمینه ی خدمات ساختمانی، مسکونی، کشاورزی و آبیاری ارائه می دهد.

پمپ آب داب از لحاظ فنی بسیار پیشرفته و در عین حال دارای نصبی آسان و کارایی بالایی می باشد و از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه عمل می کند. این پمپ ها در زمینه های گرمایش و سیستم های تهویه، تامین آب و فشار، آبیاری و باغبانی، تخلیه و جمع و آوری آب باران، دفع پساب، گردش و فیلتراسیون آب استخر کاربرد دارند.

برای خرید وسایل استخری می توانید وارد صفحه تجهیزات استخری شوید.

بعضی از افراد بر این باور هستند که پمپ آب داب برند چینی می باشد و به نوعی بهترین مارک پمپ آب خانگی چینی است، اما باید بگوییم پمپ داب ایتالیایی بوده و قطعات ان توسط این کشور تولید و عرضه می گردد.

پمپ اب ایتالیایی پنتاکس

شرکت ایتالیایی پنتاکس با بیش از 25 سال سابقه در حوزه تولید پمپ آب و فاضلاب، مایعات، منابع طبیعی و غیر طبیعی، همراه با محصولات با کیفیت و پرسنلی مجرب در حال فعالیت می باشد.

این شرکت سیاست خود را بر روی توسعه پایدار بر روی همه ی فرآیند ها مانند تولید، مدیریت و توزیع محصولات، قرار داده است. همچنین دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت UNI EN ISO 9001 می باشد. این برند طیف وسیعی از بخش های خانگی، صنعتی و کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد.

برای مصارف کشاورزی حتما وارد صفحه قیمت پمپ آب کشاوزی شوید.

همچنین با توجه به درخواست و نیاز شما راهکار های مناسبی را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ آب پنتاکس شوید.

پپمپ اب ایتالیایی لوارار

شرکت ایتالیایی پمپ آب لوارا وابسته به گروه صنعتی عظیم زایلم، در زمینه تولید پمپ و الکتروپمپ های صنعتی و خانگی، سیرکولاتور ها، لجن کش و کف کش و همچنین ارائه راه حل های اقتصادی، جهت پمپاژ و گردش آب تمیز و آلوده پیشتاز می باشد. از این پمپ ها می توان در صنایعی مانند موارد زیر استفاده کرد.

در خصوص عناوین فوق می تواند از مقاله الکتروپمپ چیست استفاده کرده و وارد صفحه پمپ سیرکولاتور شوید.

1.خدمات مسکونی و تجاری: ساختمان های مسکونی شامل هتل ها، مراکز خرید، مدارس، ساختمان های اداری و بیمارستان ها می باشد. تقاضا برای دریافت راه حل های کارآمد و قابل اطمینان در حال افزایش می باشد. این شرکت می تواند بر حسب نیاز های مشتریان، این تقاضا ها را مدیریت و بررسی نماید.

2.خدمات عمومی: شرکت لوارا در زمینه ی مصرف آب و بهینه سازی فاضلاب ها دارای تخصص بالایی می باشد. در واقع این شرکت نوآوری و تجربه را ترکیب نموده تا بوسیله آن بتواند راهکارهایی اساسی برای تمام نیازهای مشتریان ارائه دهد.

3.صنایع کشاورزی: می دانیم که بخش صنعت حدود 70 درصد از منابع آبی جهان را مصرف می کند، لذا کیفیت و مدیریت در تحویل آب می تواند از نکات مهمی باشد که باید به آن توجه داشت. پمپ ها و سیستم های مدیریت آب لوارا، متناسب با نیاز های شما طراحی شده اند.این شرکت با توجه به اطلاعات دریافتی، محصولاتی مطابق با نیاز شما طراحی و تولید می کند.

4.صنایع نفت و گاز: همان طور که می دانید وجود آب در استخراج نفت و گاز نقش مهمی را ایفا می کند که شرکت لوارا اهمیت و ارزش آن را درک کرده است و جهت جلوگیری از ایجاد فاضلاب نیز به آب توجه خاصی دارد. این شرکت همچنین در زمینه نفت و گاز رنج وسیعی از پمپ ها را عرضه کرده است.

پمپ اب ایتالیایی ابارا
پمپ اب ایتالیایی ابارا

پمپ اب ایتالیایی ابارا

شرکت پمپ آب ابارا در سال 1912 در ژاپن با هدف تولید پمپ های سانتریفیوژ تاسیس گردید. می توان این شرکت را در زمینه طراحی و تولید پمپ و صنایع پمپاژ، پیشکسوت دانست. ابارا تمرکز خود را بر روی تولید پمپ، سیستم های پمپاژ و کمپرسور ها قرار داده است. این تولیدات طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را در بر می گیرد.

شرکت ابارای ایتالیا فعالیت خود را در سال 1989 آغاز کرد. این شرکت در سال 1192 توانست محصولات خود را به طور کاملا اتوماتیک، توسط ربات تولید کند.

امروزه این دو شرکت در ایتالیا و ژاپن توانستند محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کنند. اساس کار هر دو شرکت بر روی مدل های گروه ژاپنی است. این گروه بزرگترین و اصلی ترین تولید کننده پمپ در اروپا می باشد. پمپ های ساخته شده در این گروه ها، در هر مرحله ازفرآیند ساخت خود مورد آزمایش و تست قرار می گیرند.

شرکت ابارا با حدود 77 شرکت تابعه و 11 شرکت وابسته در 14 کشور مشغول به فعالیت می باشد. که همه ی این شرکت ها زیر نظر سه گروه کسب و کار مهندسی محیط زیست، سیستم ها و ماشین آلات ابارا و تکنولوژی ماشین آلات دقیق قرارگرفته اند.

 وظیفه گروه تجاری ماشین آلات دقیق، تولید تجهیزات نیمه رسانا می باشد. که بدین وسیله موقعیت خود را در تولید پمپ های خشک و تکنولوژی های دقت بالا بهبود می بخشد. در نهایت گروه سیستم ها و ماشین آلات ابارا که هسته ی اصلی این کمپانی می باشد، رنج وسیعی از سیرکولاتورها و هزاران نوع پمپ آب را تولید می کند.

پمپ اب ایتالیایی سایر

 شرکت پمپ آب سایر در سال 1951 توسط کارلو فاوالا تاسیس گردید. ارائه تمام نیازمندی های بازار، درحالیکه همیشه تمام محصولات دارای کیفیت بالای قطعات می باشند انجام می گردد. درواقع تمام درخواست ها با دید یک فرصت ارزشمند، سنجیده می شوند.

برای استعلام قیمت پمپ اب سایر ایتالیا با ما تماس بگیرید.

کاربرد پمپ اب ایتالیایی سایر

هرکدام از دسته بندی های پمپ آب ایتالیایی، مانند پمپ های شناور، زمینی و پمپ های الکتریکی، دارای کاربرد های بسیاری هستند. اما در حالت کلی، تمام پمپ ها تقریبا دارای کاربرد های زیر می باشند:

  • صنایع ساختمانی
  • صنایع کشاورزی و آبیاری
  • خروج آب از زیر زمین
  • کار در معدن
  • استفاده در صنایع نفت و گاز
پمپ اب ایتالیایی کالپدا
پمپ اب ایتالیایی کالپدا

پمپ اب ایتالیایی کالپدا

شرکت ایتالیایی کالپدا متعهد در زمینه تولید و توسعه پمپ آب وسیستم های پمپاژ با سابقه ی 59 ساله می باشد. این شرکت توسط وینیسیو متیگو تاسیس شد. محصولات این شرکت درصنعت، سیستم های آبیاری، نیروگاه های آب، آتش نشانی، سیستم های دریایی و مصارف کشاورزی کاربرد دارد. تمامی این محصولات از فناوری های پیشرفته استفاده می گردند.

هم اکنون 250 کارمند در فضای 30،000 متری این شرکت مشغول به فعالیت می باشند. این تعداد نیرو در تولید حدود 2000 نوع پمپ در مدل های مختلف مشغول به کار می باشند.

برای استعلام قیمت این برند با نمایندگی پمپ کالپدا در تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین پمپ اب ایتالیایی چیست؟

پمپ اب ایتالیایی انواع متفاوتی دارد که داخل مقاله بهترین پمپ اب ایتالیایی را مورد بررسی قرار داده ایم.

پمپ اب ایتالیایی چه کاربردی دارد؟

پمپ اب ایتالیایی به دلیل کیفیت بالا و بی صدا بودن آن محبوبیت بسیار زیادی در میان دیگر پمپ آب ها دارد، داخل مقاله به صورت جامع کاربرد پمپ اب ایتالیایی را مورد بررسی قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین