پمپ اسیدی

به وب سایت بهترین تولید کننده پمپ ضد اسید در تهران خوش آمدید. اگر به دنبال خرید پمپ اسید هستید، حتما خواندن مقاله پمپ اسیدی چیست به شما کمک می کند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید پمپ آب هستید، ما بهترین فروشگاه پخش انواع پمپ آب خانگی را به شما معرفی می کنیم. همین حالا تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

<a href=پمپ آب اسیدی” class=”wp-image-39121″/>

دنیای پمپاژ مایعات، همیشه فراتر از آب خالص و تمیز بوده است. غالبا ممکن است با صنایعی برخورد کنیم که نیاز به پمپاژ کردن آب شور، آب دریا، اسید، اسید هیدروکلریک یا سایر مخلوط های خورنده داشته باشند.

پمپ اسیدی چیست

امروزه پمپ های مختلفی در بازار وجود دارند که قادر به تحمل مواد شیمیایی و خورنده می باشند. یکی از این مواد خورنده، سیال اسید می باشد که دارای خورندگی بسیار بالا است و از آنجایی که در بسیاری از

صنایع نیاز به انتقال و گردش این مایع وجود دارد، لذا پمپ های مخصوص انتقال اسید نیز طراحی و تولید شده اند.

این پمپ ها اغلب به نام پمپ های پلیمری خوانده می شوند که در اندازه های مختلف اسب بخار و ورودی و خروجی های متفاوت در دسترس عموم قرار گرفته اند. پمپ های اسیدی یا پلیمری معمولا فاقد مکانیکال سیل هستند و از مگنتیک درایو سیل به جای آن، در این پمپ استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقالات اجزای پمپ آب خانگی و سیل مکانیکی پمپ آب را مطالعه کنید.

مواد سازنده پمپ آب اسیدی

به جهت اینکه مایعات اسیدی خاصیت خورندگی دارند، بنابراین باید از موادی در ساخت آنها استفاده کرد که در مقابل خورندگی مقاوم باشند. متریال هایی مانند استنلس استیل، چدن و آلومینیوم، در مقابل مواد شیمیایی مقاوم نیستند و استقامت های خود را از دست می دهند. در پمپ های اسیدی از نوعی پلاستیک سخت به نام پروپیلن یا پلی اتیلن، به دلیل مقاومت بالای آنها، استفاده می شوند.

اگر میزان اسید غلیظ تر بوده و درجه حرارت بالاتر باشد، باید از آلیاژ های درجه بالا استفاده شود که جهت مقاومت شیمیایی بالا طراحی شده اند و با افزایش درجه حرارت بالا با آنها مقابله می کنند.

برای مطالعه » بوستر پمپ

پمپ آب اسیدی

کاربرد پمپ آب اسیدی

  • پمپاژ آب دریا
  • اسید شویی
  • استفاده در کار با موادی مانند اسید سولفوریک، اسید نیتریک، اسید فسفریک، اسید استیک
  • تصفیه آب
  • استفاده در مایعات آبکاری
  • استفاده در مایعات رسوب زدایی
  • استفاده در حلال های نفتی

برای مطالعه » پمپ اب لوارا ایتالیا یک اسب

پمپ ضد اسید ایرانی

پمپ پلیمری، پمپ ضد اسید بوده و برای سیلات خورنده بسیار کارایی دارند. پمپ پلیمری با الکتروموتور های تک فاز و سه فاز کوپله می شود.

بخش ورودی و خروجی این پمپ ها به صورت فلنجی و سر شلنگی و قابل تغییر و در سایز مختلف استفاده می شود. در پمپ های پلیمری با توجه به خواص و ویژگی های سیال قابل انتقال، انتخاب نوع متریال ساختمان پمپ اهمیت دارد زیرا مواد با توجه به تنوع زیاد سیالات شیمیایی از نظر خواص (اسیدی، بازی، نمکی و غیره) و خواص فیزیکی (درجه حرارت، سایش، غلظت و غیره) دارای عملکرد متفاوتی در برابر خوردگی می باشند.

برای کسب اطالعات بیشتر مقاله بهترین برند پمپ آب ایرانی را مطالعه کرده و پمپ آب پمپیران را بررسی نمایید.

تولید کننده پمپ ضد اسید

شرکت masterico تولید کننده اصلی پمپ ضد اسید در ایران است.

این شرکت انواع پمپ های ضد اسید را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای مطالعه » پمپ سیرکولاتور

ساخت پمپ ضد اسید

جهت سفارش ساخت پمپ ضد اسید با شماره های درج شده در وب سایت masterico تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای مطالعه » مشخصات پمپ آب خانگی

قیمت پمپ اسید

شرکت masterico ساخت انواع پمپ های ضد اسید را به صورت سفارشی انجام می دهد، و همچنین پمپ های ضد اسید را به نقاط مختلف تهران و سراسر کشور ارسال می کند.

جهت استعلام قیمت پمپ اسید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

برای مطالعه » پمپ آب ۱۲ ولت

پمپ اسید دست دوم

شما می توانید انواع پمپ اسید دست دوم را با قیمت ارزان تر نسبت به پمپ های اسید نو خریداری نمایید، البته شرکت masterico پمپ های اسید دست دوم را نیز با ضمانت و گارانتی به شما تحویل می دهد، پس از این بابت کاملا خیالتان آسوده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پمپ آب دست دوم شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین