دستگاه اوزون زن استخر

برای خرید دستگاه اوزون زن استخر حتما بهترین مرکز فروش تجهیزات استخری در تهران را انتخاب کنید. در ادامه لیست قیمت انواع دستگاه ازن ساز استخر به شما ارائه مر گردد.

پیشنهاد ویژه: ما بهترین مرکز پخش پمپ آب در ایران هستیم. برای خرید انواع پمپ آب خانگی و تجهیزات استخر باغی و حرفه ای به ما مراجعه کنید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

ازن برای استخرهای تجاری، شهری یا خصوصی استفاده می شود و تاثیر خارق العاده ای در بهداشت استخرها دارد. اما مهم ترین مزیت آب استخر ازن زده شده، آسایش است.

مواردی مثل سرخ شدن چشم، حسایت های پوستی، رنگ رفتگی مایو و سایر مسائلی که در رابطه با کلر ایجاد می گردد را دیگر نخواهید داشت. بنابراین اگر از کلر یا کلرمین و یا سیستم های آب شور استفاده می کنید، می توانید در استخرهای ازن زده شده بدون داشتن مشکلات بهداشتی و آسایشی رایج در استخرهای کلری شنا کنید.

ازن زن استخر

با توجه به گفته های بالا، یکی از مهم ترین مواردی که باید در هر استخر مورد بررسی قرار داده شود، ازن زن می باشد.

تزریق ازن استخر باعث میشود تا افرادی که داخل آب هستند از مواردی همچون سوزش چشم و یا حسایت پوستی در امان باشند. اوزون زن استخر وسیله ای است که باید در تمامی استخر های سر باز و سر پوشیده وجود داشته و هر رروز و هر چند ساعت یکبار مورد استفاده قرار بگیرید یک استخر اوزون در تهران همواره رضایت مشتریان خود را در جهت تمیزی و همچنین ضد عفونی بودن استخر جلب کرده است. دستگاه اوزون زن استخر را از مراکز معتبری که تجربه ی تولید و عرضه انواع ازن زن استخر را دارا هستند خریداری نمایید.

ازن زن استخر چیست

هدف گردانندگان استخر این است که (یا باید این باشد که) محیط سالمی را برای مشتریان و کارمندان خود تا حد ممکن فراهم کنند. از آنجایی که بیشتر استخرها از کلر برای بهداشت استخرها استفاده می کنند، باید مزیت های استفاده از ازن نیز ذکر گردد تا ارجحیت آن بر کلر بر همگان آشکار گردد.

  • جلوگیری یا کاهش کلرومین
  • جلوگیری یا کاهش off gassing کلر
  • مانع شدن از تشکیل فرآورده های کلر ارگانیک (سمی)
  • کاهش یا از بین بردن گازهای اشک آور که زیربنای استخر را می خورند
  • کاهش یا از بین بردن شدید بوی کلر در استخرها

پیشنهاد ویژه: در کنار دستگاه ازون ساز استخر، می توانید به خرید پمپ کلر زنی و اسکیمر استخری نیز فکر کنید.

  • Off gassing کمتر کلر که یعنی خوردگی و پارگی و ساییدگی کمتر در محیط استخر که معمولا توسط کلر ایجاد می شود.
  • نیاز به تهویه ی کمتر که یعنی کاهش هزینه های انرژی در عین حفظ کیفیت هوا
  • نیاز کمتر به پاکسازی
  • تصفیه ی بهتر آب. در این خصوص می توانید قیمت پمپ تصفیه اب استخر را بررسی کنید.
  • میکروب کشی بهتر. در این خصوص می توانید وارد صفحه دستگاه ضد عفونی کننده آب شوید.
  • دفعات سریعتر در ریکاوری استخر
  • کاهش مصرف مواد شیمیایی بهداشتی لوله ها (ازن در واقع باکتری ها را از بن می برد)

استخرهای ازن زده شده، درخشان و شفاف بوده و عدم  وجود مشکلاتی مانند سرخ شدن چشم ها، حساسیت های پوستی و دیگر واکنش های مربوط به سیستم های کلری (حتی در سیستم های ترکیب ازن و کلر) و همچنین عدم وجود بوی کلر در محیط استخر از ویژگیهای این سیستم است. در واقع قرمز شدن چشمها، بروز حساسیت ها و مسائل پوستی نشان دهنده ی این است که مشکل بهداشتی جدی ای وجود دارد. این واکنش ها، روشی است که بدن شما از این طریق به شما می گوید که در محیط سمی قرار دارید.

همانطور که یادگیری شنا به تناسب اندام شما کمک می کند و باعث کم شدن بیماری هایی از جمله آسم می گردد، اما استخرهایی که برای پاکسازی، از مواد شیمیایی استفاده می کنند با مسائل بهداشتی روبرو هستند. استخرها برای حفظ سلامتی افراد، باید ضدعفونی شوند، حال آنکه دیده شده خود این ضدعفونی های شیمیایی ممکن است عامل مشکلات بهداشتی باشند. شواهد پزشکی نشان می دهد قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی مانند کلر، ممکن است به دستگاه تنفسی، عروقی و شش ها آسیب برساند.

ازن زن استخر چیست
ازن زن استخر چیست

با تداوم مشکلات ناشی از سیستم های کلری، مخصوصا مواد سرطان زا، ازن بهترین انتخاب مدیران استخرها است. این ماده نه تنها تمام ترکیبات شیمیایی را از بین می برد بلکه کارآیی سیستم تصفیه را هم افزایش می دهد.

  • کمک به تصفیه ی آب: ازن به افزایش کارآیی فیلترهای شنی و پمپ های تصفیه ی آب کمک می کند
  • پاکسازی آب: ازن مستقیما بقایای ارگانیک اکسیده شده را تجزیه می کند.
  • بهداشت آب: ازن تقریبا تمام قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها را می کشد.
  • آب شفاف: ازن استفاده نشده به اکسیژن طبیعی برمی گردد و به صورت حل نشده به آب برمی گردد تا به نقطه ی شستشو برسد. این باعث تمیزی، شفافیت و درخشان شدن آب می شود.

ازن نوعی اکسیژن (O3) است و عامل اکسیده کردن است که ریزجانداران را کنترل می کند و آلودگیهای ارگانیک را نابود می سازد. البته دستگاه کلرزن یک پاک کننده ی کامل نیست. چون مدت طولانی در آب نمی ماند. در استخرها باید پاک کننده های دیگری مثل دستگاه کلرزن نیز باشد.

ازن زن یا تزریق کننده ازن بیشتر کار اکسیده کردن را انجام می دهد. ازن زن که به نام ژنراتور ازن هم شناخته می شود، می تواند از مصرف پاک کننده های دیگر بکاهد، هرچند به وجود آنها هم نیاز است، به خصوص در استخرهای بزرگ، استخرهای تجاری و استخرهایی که تعداد مصرف کنندگان آن زیاد است. ژنراتور ازن به دو گروه UV و تخلیه ی کرونا تقسیم بندی می شوند.

بهترین برندهای دستگاه اوزون زن استخر

از بهترین برندهای دستگاه اوزون زن استخر می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

اگر به یادگیری در مورد پمپ های آب و تجهیزات استخری علاقمند هستید، وارد صفحه مقالات گروه مستر شوید.

قیمت دستگاه اوزون زن استخر
قیمت دستگاه اوزون زن استخر

قیمت دستگاه اوزون زن استخر

قیمت دستگاه اوزون زن استخر متناسب با نوع و همچنین کاربرد آن متغیر می باشد، یکی از جمله مهمترین نکاتی که باید در رابطه با قیمت دستگاه اوزون زن استخر بدانید این است که این دستگاه را از یکی از معتبر ترین فروشگاه ها و شرکت ها خریداری نمایید.

از آنجا که یکی از مهمترین تجهیزات هر استخری، دستگاه اوزون زن می باشد پیشنهاد میکنیم ازون زن استخر را از یبکی از شرکت های با تجربه خریداری نمایید.

برای استعلام قیمت دستگاه ازن ساز استخر با کارشناسان ما در شرکت مستر تماس بگیرید تا متخصصیثن مستر تمامی اطلاعات لازم در رابطه با خرید اوزون زن استخر و همچنین قیمت و هزینه های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

سوالات متداول

دستگاه اوزون زن استخر چیست؟

یکی از مهمترین تجهیزات موجود در هر استخر که وظیفه ی ضد عفونی و همچنین عدم خارش و سوزش چشم افراد و حساسیت های پوستی در استخر را دارد دستگاه اوزون زن می باشد.

کاربرد دستگاه اوزون زن استخرچیست؟

یکی از مهمترین کاربرد های دستگاه اوزون زن استخر استفاده برای رفع حساسیت های پوستی در استخر می باشد، داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با دستگاه اوزون زن استخر صحبت کرده ایم.

قیمت دستگاه اوزون زن استخر چقدر است؟

قیمت دستگاه اوزون زن استخر متناسب با نوع و همچنین کاربرد آن متغیر می باشدف برای استعلام قیمت دستگاه اوزون زن استخر با کارشناسان ما در شرکت مستر تماس بگیرید02133997661 | 09121882140.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین