پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس را برایتان شرح دهیم.

پمپ آب نیم اسب و یک اسب پنتاکس

دسته اول پمپ نیم اسب پنتا‌کس مدل PM 45 و یک اسب مدل PM 80 میباشد. غالبا استفاده از این مدل پمپ ها جهت تحت فشار کردن آب برای یک یا دو واحد مسکونی میباشد. این پمپ ها دارای قسمت مکش کوچکی می‌باشند و همین امر میزان هواگیری در آنها را کاهش می‌دهد. جنس پروانه آن ها از برنج و نوع آن خورشیدی میباشد. این پمپ ها به علت دارا بودن قیمت مناسب کاربرد فراوانی در سیستم های آبرسانی دارد.

پمپ آب بشقابی

دسته دوم پمپ های مدل بشقابی CM 100، این مدل پمپ در دو گونه CM 50 با قدرت نیم اسب و CM 100 با قدرت یک اسب تولید می‌شوند. این دسته به دلیل دارا بودن پروانه تکنو پلیمر (نوعی پلاستیک) بسیار کم صدا بوده و آلودگی صوتی را به حداقل می‌رساند. حداکثر ارتفاع آنها ۳۵ متر بوده و از پمپ مدل CM 50 با قدرت نیم اسب جهت نصب داخل واحد مسکونی نیز می‌توان استفاده نمود. مدل CM 100 با قدرت یک اسب بشقابی جهت تحت فشار کردن ۸ واحد مسکونی در ۴ طبقه نیز می‌توان استفاده نمود.

پمپ آب CAM 100

دسته سوم پمپ‌های مدل CAM 100 با قدرت یک اسب که جهت انتقال آب در مسافت‌های طولانی و همینطور ویلاها و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد این پمپ به دلیل دارا بودن هوزینگی که یک لیتر آب را در خود ذخیره می‌کند نیاز به هواگیری نداشته لذا در ویلاها که معمولاً سکونت دائمی نیست بسیار کاربرد دارد. حداکثر ارتفاع این پمپ 45 متر و حداکثر دبی آن 4 متر مکعب می‌باشد لذا برای ساختمان‌های مسکونی با ارتفاع 5 طبقه و تعداد 5 واحد مناسب است‌. در ضمن از این پمپ جهت انتقال آب برای آبیاری قطره‌ای نیز می‌توان استفاده نمود.

پمپ آب دو پروانه

دسته چهارم پمپ‌های دو پروانه مدل CB این پمپ‌ها از قدرت یک اسب تا ۱۵ اسب تولید می‌گردند. پرمصرف‌ترین آنها قدرت یک و نیم اسب مدل CB160، دو اسب مدل CB210 و ۳ اسب مدل CB310 می‌باشد.
در ضمن مدل یک اسب آن CB 100 نیز پرکاربرد است این پمپ با دارو بودن دو پروانه از جنس تکنو پلیمر و برنج جز گروه پرمصرف این برند می‌باشد. از پمپ‌های دو پروانه یک اسب الی سه اسب جهت تحت فشار کردن آب برای ۸ الی ۲۰ واحد مسکونی استفاده می‌گردد. در ضمن جهت سیستم‌های آتش‌نشانی و آبیاری نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد.

اگر به دنبال خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس هستید، ما مناسب ترین قیمت پمپ آب پنتاکس را به شما ارائه خواهیم کرد. برای خرید بهترین نوع پمپ آب خانگی همین حالا با معتبرترین فروشگاه پمپ آب تهران تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پر مصرف ترین پمپ های آب مستغرق (غرقابی) پنتاکس

پمپ های مستغرق به پمپ هایی گفته میشود که جهت عملکرد میبایستی کاملا در آب غرق باشند. این پمپ ها به دلیل اینکه پروانه خنک کننده ندارند، با دمای آب اطراف پوسته خنک میشوند، لذا بدون آب کار کردن آنها باعث افزایش حرارت و نهایتا سوختن الکترو موتور آنها میگردد. حداکثر دمای آبی که این پمپ ها در آن قادر به فعالیت میباشند، 30 تا 40 درجه سانتی گراد میباشد.
اغلب این پمپ ها قادر به انتقال آب های دارای مواد خورنده نمیباشد و قطعات آن صدمه میبیند.

پمپ های مستغرق پنتاکس به سه دسته کفکش، لجنکش و شناور تقسیم میگردند.

پمپ های کفکش پنتاکس

پمپ آب کفکش پنتاکس

این پمپ ها که مدل DP تولید میگردند دارای پوسته ای از جنس پلی اتیلن، شفت استیل 416، پروانه نوریل همراه با فلوتر میباشد. فلوتر قطعه محافظ کفکش میباشد تا در صورتی که سطح آب از اطراف پوسته پایین تر آمد مانع از عملکرد آن گردد. این پمپ های کفکش جهت انتقال آب صاف با ذرات معلق حداکثر با قطر 5 میلی متر مناسب میباشد. این پمپ ها در 4 نوع DP40G، DP60G، DP80G، DP100G تولید میگردد.

پمپ های لجنکش پنتاکس

این پمپ ها در مدل های DX, DG, DC, DTR, DM و DTRT تولید میگردد. از این پمپ ها در جهت انتقال انواع آب های گل آلود و دارای ذرات معلق و همیطور انواع لجن ها استفاده میگردد. در مدل DX و DG جنس پوسته، شفت و پروانه استنلس استیل میباشد. از این پمپ ها جهت انتقال فاضلاب های انسانی و لجن هایی که خورنده میباشند استفاده میگردد. مدل DX در چهار مدل DX80G, DX80/2G, DX100G, DX100/2G تولید میگردد و در مدل DG در چهار مدل DG80G, DG80/2G, DG100G, DG100/2G تولید میگردد.

در مدل DM و DC جنس شفت آن استنلس استیل 304 و جنس پروانه آن همراه با پوسته چدن میباشد. از این پمپ های لجن کش در جهت انتقال انواع آب های گل آلود، انواع لجن که خورندگی ندارند استفاده میشود. این پمپ ها به دلیل دارا بودن پروانه باز قابلیت انتقال لجن هایی با ذرات معلق نسبتا بزرگ را دارد و در انواع مدل های DMT160, DMT210, DMT310, DMT410, DMT 560, DMT1000 و همینطور DCT160,DCT 210,DCT 310,DCT 410,DCT 560,DCT 750,DCT 1000 تولید میگردند.

پمپ آب لجن کش پنتاکس

در مدل DTRT جنس شفت استنلس استیل 304، جنس پروانه و پوسته از چدن و علاوه بر این پروانه دیگری به اسم پروانه خرد کن نیز وجود دارد. از این لجن کش معمولا در جهت انتقال لجن هایی که دارای انواع الیاف میباشند همانند لجن های کارخانه ریسندگی یا تولید چیپس استفاده میگردد. این مدل پمپ در انواع DTRT 150,DTRT 200,DTRT 300,DTRT 400,DTRT 550,DTRT 750,DTRT 1000 تولید میگردد.

پمپ آب شناور پنتاکس

پمپ های شناور پنتاکس

این پمپ ها در مدل 4S, 5PES تولید میگردند. این پمپ ها قابلیت انتقال آب های صاف با ذرات معلق حداکثر 150 گرم در مترمکعب را دارد. جنس شفت، پوسته، پروانه اسنتلس استیل میباشد ودر مقابل خوردگی، تا حدودی مقاوم است. شناور ها قابلیت انتقال آب تا ارتفاع 300 متر را دارد. این پمپ ها در مدل های 4S 100/09 الی 4S 400/20 و همینطور در مدل های 5PES3/4 الی 5PES5/6 تولید میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین

پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا توسط یک شرکت ایتالیایی در ویچنزا ایتالیا تولید و در بازار ارائه میشود. این شرکت از سال 1968 فعالیت خود را آغاز