پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا توسط یک شرکت ایتالیایی در ویچنزا ایتالیا تولید و در بازار ارائه میشود. این شرکت از سال 1968 فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین در حال حاضر این شرکت زیر مجموعه یک گروه صنعتی بزرگ به نام زایلم (xylem) قرار دارد. که از سابقه طولانی در حوزه تولید انواع پمپ آب و الکتروپمپ های صنعتی، خانگی، سیرکولاتورها، پمپ های لجن کش و کف کش برخوردار است. مجموعه بزرگ تولیدی زایلم در ارائه راه حل های اقتصادی به منظور پمپاژ و گردش آب تمیز یا آلوده در جهان پیشتاز می باشد. زایلم طی چندین سال پیاپی موفق شده است رتبه نخست در پرفروش ترین محصولات در حوزه پمپ آب در سطح جهان را به دست آورد.

تولیدات پمپ آب لوارا

شرکت لوارا در امور خانگی انواع پمپ آب خانگی لوارا با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه کرده است. شما می توانید جهت بر طرف کردن احتیاجات خود همچون افزایش فشار آب در ساختمان های مرتفع، تاسیسات تهویه، سیستم های آتش نشانی و سیستم های آبگیری، با خیال آسوده بر روی محصولات Lowara حساب کنید. به این دلیل که طراحی مقاوم و کارایی بالای تولیدات لوارا سبب افزایش طول عمر مفید آنها و همچنین کم شدن هزینه ها شده است.

همان گونه که اشاره شد یکی از کاربردی ترین مصارف پمپ های Lowara در جهان و حتی ایران، افزایش فشار و تامین آب در ساختمان ها و برج های بلند می باشد. خوب است بدانید جهت پروژه آبرسانی برج خلیفه دبی (بلندترین برج جهان) با 163 طبقه، از محصولات تولیدی زایلم بهره گرفته شده است.

انواع پمپ لجن کش لوارا

پمپ لجن کش لوارا مدل DOMO

سری DOMO لوارا از انواع پمپ لجن کش لوارا می باشد. و دارای دبی 40 مترمکعب در ساعت، هد تا 14.5 متر، دمای سیال از 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.5 کیلووات و به شکل تک فاز می باشد. پمپ لجن کش DOMO به منظور انتقال مایع هایی که دارای اجسام جامد با حداکثر قطر 50 میلیمتر و دارای 4 مدل گوناگون و سیستم آب بندی Drivelub می باشد. پمپ لجن کش لوارا سری DOMO، الکتروپمپ از جنس استیل ضد زنگ، با پروانه دو کاناله یا ورتکس، طراحی شده.

پمپ لجن کش لوارا مدل DL

سری DL لوارا از انواع پمپ لجن کش لوارا می باشد و دارای دبی 42 مترمکعب در ساعت، هد تا 21 متر، دمای سیال از 50 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.60 تا 1.5 کیلووات و به شکل سه فاز می باشد.

انواع پمپ شناور لوارا

پمپ شناور لوارا مدل Z6-Z8

سری Z6-Z8 لوارا از انواع پمپ آب شناور لوارا می باشد و دارای دبی 78 مترمکعب در ساعت، هد تا 700 متر، دمای سیال از 60 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 55 کیلووات می باشد.

پمپ شناور لوارا مدل GS

سری GS لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دارای دبی 21 مترمکعب در ساعت، هد تا 340 متر، دمای سیال از 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.25 تا 7.5 کیلووات و به شکل تک فاز و سه فاز می باشد.

پمپ شناور لوارا مدل Scuba

سری Scuba لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دارای دبی 7.50 مترمکعب در ساعت، هد تا 80 متر، دمای سیال از 40 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.10 کیلووات و به شکل تک فاز و سه فاز می باشد.

انواع پمپ طبقاتی لوارا

پمپ آب لوارا طبقاتی افقی و پمپ آب لوارا طبقاتی عمودی نیز از نوع پمپ های سانتریفیوژی هستند که پوشش آن ها به دو قسمت تقسیم شده اند. این نوع پمپ ها با پمپ های مکنده تفاوت دارند. به این دلیل که نازل مکنده، نازل تخلیه و روکش همگی در یک بخش قرار دارند. سری HM و  SV در این دسته بندی ها قرار می گیرند.

یکی دیگر از ویژگی های پمپ لوارا ایتالیا این است که این نوع پمپ آب ها دارای سر وصدای بسیار کمی میباشد و همچنین فضای کمتری را در مقایسه با دیگر پمپ ها میگیرند.

پمپ طبقاتی لوارا مدل HM-HMS

سری HM-HMS لوارا از انواع پمپ طبقاتی افقی لوارا می باشد و دبی آن 7.20 مترمکعب در ساعت، هد تا 60 متر، دمای سیال از 10- تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.30 تا 0.90 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

پمپ طبقاتی لوارا مدل e-HM

سری e-HM لوارا از انواع پمپ طبقاتی افقی لوارا می باشد و دبی آن 29 مترمکعب در ساعت، هد تا 160 متر، دمای سیال از 30- تا 130 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.3 تا 5.5 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد. سری ESV و SV لوارا از انواع پمپ طبقاتی افقی می باشد و دبی آن 174متر مکعب در ساعت، هد تا 316 متر، دمای سیال از 10 تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکترو موتور آن از 75/0 تا 55 کیلو وات و به صورت سه فاز می باشد.

پمپ های تک پروانه لوارا

این نوع از پمپ های Lowara از مدل پمپ های سانتریفیوژی میباشند که در امور خانگی کوچک و متوسط کاربرد دارند. در صورت اتصال آنها به منابع تحت فشار یک سیستم فشار قوی تشکیل میشود. این نوع از پمپ آب عموما به سری های CO, NSCE و ESHE گروه بندی می شود. سری NSC-e از سری پمپ های سانتریفیوژی چدنی میباشند.

سری co

پمپ های سریco  لوارا که پمپ هایی از نوع صنعتی می باشند، در صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی استفاده می شوند. این پمپ ها،‌ تک پروانه و پروانه باز هستند. خوب است بدانید این پمپ ها در معادن طلا،‌ شرکت های حفاری،‌ صنایع غذایی و دارویی نیز کاربرد دارند.

مشخصات پمپ آب لوارا سری co

  • دبی: آبدهی تا ۵۴ متر مکعب در ساعت
  • هد: تا ۲۴ متر پمپاژ
  • دما: ۱۰ تا ۱۱۰ سانتی گراد
  • جنس بدنه: استیل
  • جنس پروانه: استیل

سری ESHE

پمپ های سری ESHE  لوارا که پمپ های سانتریفیوژی از نوع صنعتی می باشد، در صنایع نفت و گاز، پالایش پتروشیمی، صنایع غذایی، دارویی و هرجا که نیاز به انتقال مایعات با خورندگی و اسیدیته می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها تک پروانه و با پروانه نیمه باز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین