پمپ های پر مصرف خانگی ابارا

در این مطلب قصد داریم تا انواع پمپ های آب ابارا را که در مصارف خانگی پر مصرف هستند را معرفی کنیم. پمپ های پر مصرف خانگی ابارا، شامل ۴ دسته میباشد.

پمپ کوچک خانگی ابارا

دسته اول پمپ های خانگی کوچک ابارا می‌باشند که با مدل PRA مشخص می‌شوند. این پمپ ها اصطلاحا خودمکش می‌باشند. با قدرت نیم اسب(PRA 50) و یک اسب (PRA 100) تولید و جهت تحت فشار کردن یک واحد یا ۲ واحد مسکونی مناسب میباشند. پروانه این پمپ ها از نوع خورشیدی و جنس آن از برنج میباشد. این پمپ ها به دلیل نوع پروانه خود، ایجاد صدا کرده و لذا جهت استفاده در داخل واحد مسکونی توصیه نمی‌گردد. ولی در خارج از واحد مسکونی بسیار کارا و مفید است.

پمپ آب بشقابی

دسته دوم پمپ های مدل بشقابی هستند. این پمپ ها با قدرت یک اسب (CMA 100) تولید می‌شوند. کم صدا ترین پمپ در میان پمپ های خانگی مدل CMA 100 میباشد. دلیل اصلی آن طراحی و جنس پروانه آن میباشد. این پمپ جهت تحت فشار کردن ۴ الی ۸ واحد مسکونی مناسب است. پروانه آن با ۳ مدل نوریل (نوعی پلاستیک)، برنجی و استیل تولید می‌گردد.

پمپ آب جتی

دسته سوم پمپ های مدل جتی میباشد که با مدل AGA 100 تولید می‌گردد. این پمپ خودمکش بوده و به دلیل دارا بودن هوزینگ در جلوی خود نیار به هواداری را به حداقل می‌رساند. لذا از این پمپ آب می توان جهت پوشش دادن طول مسیر زیاد و همچنین استفاده در مکان هایی که حضور مصرف کننده دائمی نمیباشد، همانند ویلا ها استفاده کرد. ولی در ساختمان های مسکونی نیز از این پمپ به کرات استفاده می‌شود. و جهت پوشش دادن ۵ واحد مسکونی مناسب است. این پمپ نسبت به ۲ دسته قبلی دارای صدای بیشتری میباشد. لذا استفاده از آن نیازی به فضای خاص خودش را دارد.

پمپ آب دو پروانه

دسته چهارم پمپ های دو پروانه، این مدل پمپ ها که با CDA مشخص میشود، تا قدرت ۱۵ اسب تولید می‌گردد. ولی پر مصرف ترین آنها مدل یک اسب آن یعنی CDA 100، دو اسب آن CDA 200 و سه اسب آن CDA 300 میباشد. لذا قدرت انتقال آب در ارتفاعات زیاد را دارد. از این پمپ ها اغلب جهت مجتمع های مسکونی با تعداد واحد های ۸ الی ۲۰ واحد استفاده می‌گردد. و می‌توان گفت پر مصرف ترین پمپ در میان تمامی پمپ های ابارا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین

پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا توسط یک شرکت ایتالیایی در ویچنزا ایتالیا تولید و در بازار ارائه میشود. این شرکت از سال 1968 فعالیت خود را آغاز