معرفی پمپ آب سایر

پمپ آب سایر از محصولات کشور ایتالیا می‌باشد. که با استانداردهای بالای کیفی تولید می‌شود و سال‌ها است که در دنیا با این ویژگی مهم شناخته می‌شود. به منظور تامین احتیاجات مشتریان، کمپانی سایر محصولات خود را در طیف وسیعی از انواع پمپ آب به مشتریان عرضه می‌کند. و این محصولات از مواد اولیه گوناگونی شامل چدن، کربن استیل، برنز، استیل ضد زنگ AISI 316 و Duplex تولید شده اند. تمامی این پمپ‌ها با بروز ترین استانداردها به مشتریان ارائه می‌گردند.

شرکت پمپ آب سایر (سائر) در سال 1951 توسط Carlo Favella تاسیس شد و در حال حاضر بعد از گذشت نیم قرن سابقه همچنان توسط پسران مالک اداره می‌شود. این شرکت به صورت تخصصی روی تولید پمپ‌های سانتریفیوژ، پمپ‌های شناور و الکتروموتور شناور فعالیت می‌کند.

پمپ آب سایر (Saer) ایتالیا

شرکت سایر هم اکنون بیش از 500 مدل گوناگون پمپ آب و موتور در اختیار کاربران خود قرار داده است. که این پمپ‌ها، پمپ‌های سانتریفیوژ، شناور و الکتروموتور‌های شناور را شامل می‌شود.

پمپ آب خانگی سایر اعم از پمپ آب بشقابی، جتی، تک پروانه، دو پروانه، طبقاتی عمودی، طبقاتی افقی و پمپ‌های خانگی کوچک می‌باشد. که دسته بندی‌های گوناگونی را به خود اختصاص داده است.

پمپ آب تک پروانه سایر جزو پمپ‌های سانتریفیوژی می‌باشند. که جهت مصارف خانگی کوچک و متوسط استفاده می‌شوند. و در صورت اتصال به منبع‌های تحت فشار، یک سیستم فشار قوی را ایجاد می‌کنند. این پمپ‌ها عموما به سری‌های KF,BP,IR و MG دسته بندی می‌شوند.

کلیه مدل‌های پمپ آب سایر در کشور ایتالیا تولید می‌شوند. و با استفاده از تکنولوژی مدرن طراحی هیدرولیکی، افزون بر کارایی بالاتر نسبت به نمونه‌های مشابه، طول عمر بالاتر و قیمت مناسب تری نیز دارند.

انواع پمپ آب سایر

مکانیکال سیل از جنس کربن- سرامیک می‌باشند. شافت نیز از جنس استنلس استیل است. عموما مدلKF پمپ‌های آب سایر به منظور مصارفی خانگی همچون پمپ آب خانگی کاربردی تر هستند و استفاده می‌شوند.

مدل M پمپ‌های سایر با نام پمپ‌های سانترفیوژی یا جتی معروف هستند و به منظور مصارف صنعتی، آبیاری و یا ساختمان‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شوند.

مدل FC پمپ‌های سایر در اصل یک نوع از پمپ‌های دو پروانه سایر می‌باشند. و معمولا به منظور صنایع آتشنشانی ها و منابع آب ساختمان کاربرد دارند.

پمپ آب سایر مدل CB درواقع یک مدل از پمپ‌های سانترفیوژی سایر را شامل می‌شوند. که دو پروانه دارند و به عنوان پمپ‌های آب ساختمان و یا جهت امور کشاورزی استفاده می‌شوند.

پمپ آب سایر مدل AP به عنوان پمپ‌های خود مکش معروف هستند. کاربرد آن ها در این مورد است که یک بار هواگیری می‌شوند و در صورت جدا شدن از پرتال و انشعاب مورد نظر احتیاج به هواگیری مجدد ندارند. این پمپ‌ها به منظور پاکیزه کردن آب کاربرد دارند.

پمپ آب سایر مدل CM-CMP از نوع سانترفیوژی تک پروانه ای می‌باشند. اما به علت صدای بسیار کمی که تولید می‌کنند برای مصارفی همچون پمپ‌های خانگی و صنعتی این مدل پمپ را متمایز می‌کند.

پمپ‌های مدل BP پمپ آب سایر به منظور افزایش سیالات غیر خورنده استفاده می‌شوند. می توان کاربرد این سری از پمپ‌های سایر را تنها جهت امور صنعتی و کشاورزی دانست.

پمپ‌های سایر که در سری OP تولید می‌شوند را می‌توان یکی از ویژه ترین مدل‌های پمپ آب سایر در نظر گرفت. این نوع پمپ‌ها طبقاتی می‌باشند و از نوع سانترفیوژی می‌باشند اما عملکردی کاملا بدون صدا دارند.

پمپ‌های سایر مدل IR را می توان یکی از کاربردی ترین مدل‌های پمپ بشقابی شناخت. این پمپ‌ها تک پروانه ای می‌باشند و حتی می‌توانند مایعات خورنده را نیز منتقل کنند.

پمپ‌های آب MG- MG1 که آن را در اصطلاح پمپ تک پروانه بشقابی می‌نامند. از نوع پمپ سانترفیوژی می‌باشد و با عملکرد آرام و بدون صدایی که دارد. جهت امور خانگی و صنعتی کاربرد دارند.

از دیگر مدل‌های پمپ آب سایر می‌توانیم به سری NCB اشاره کنیم. که کاربرد گسترده ای در امور خانگی دارد. کاملا بی صدا هست و تک پروانه ای نیز می‌باشد.

مدل TM  از سری پمپ‌های آب سایر در اصل پمپ‌های سانترفیوژی طبقاتی افقی می‌باشند. این پمپ ها در مواقعی که احتیاج به فشار بالا در آبدهی مورد نیاز است. کاربرد دارند و استفاده می‌شوند.

پمپ‌های آب مدل AS  از نوع خود مکش می‌باشد و احتیاج به یک بار هواگیری دارد. لازم به ذکر است که در این پمپ‌ها فضای کافی بین پره های پروانه وجود دارد. عملا انتقال ذرات به آسانی بوسیله این پمپ صورت می‌گیرد.

مدل‌های KPO-KPW- KSM از سری پمپ‌های استخری می‌باشند.

مدل‌های CF-CFP در پمپ آب سایر از نوع خود مکش هستند و این امکان را دارند که آب را از چاه‌های تا عمق هشت متری نیز بکشند. این پمپ‌ها به منظور انتقال روغن و گریس و از این موارد کاربرد دارد.

مدل‌های MK و CWM201 پمپ سایر در اصل پمپ‌های عمودی می‌باشند و به عنوان بوستر پمپ‌های آتشنشانی به کار می‌روند. البته کاربرد‌های دیگری در زمینه فواره سازی نیز دارند.

از پمپ‌های مدل MINO33 به منظور استفاده در فواره‌های کوچک، بازیابی مواد خورنده شیمیایی همچون کودها و سم‌ها استفاده می‌شود.

پمپ‌های مدل PD سایر به عنوان پمپ‌های لجن کش در موارد معینی که از نام آن مشخص است کاربرد گسترده ای دارند.

پمپ‌های سری TEX به عنوان پمپ‌های لجن کش قابلیت مکش سیالات با ذراتی تا قطع حداکثر 28 میلی متر را دارا می‌باشند.

پمپ‌های شناوری مدل FS دارای فشار زیاد و عمق غوطه وری مناسبی نیز می‌باشند.

از پمپ‌های مدل CL پمپ آب سایر در اصل به منظور هوادهی استخر‌ها استفاده می‌شود.

از پمپ‌های مدل S و NR پمپ آب سایر به منظور آبدهی چاه های 7 و 8 اینچ استفاده می‌شود. می‌توان کاربرد آن را اغلب در زمینه صنعت و معدن دانست.

از پمپ‌های مدل MS سایر اغلب در زمینه کوپل کردن پمپ‌های شناور در حوزه پرورش ماهی استفاده می‌شود.

پمپ آب سایر مدل NS از جمله پمپ‌های طبقاتی شناور با غوطه وری مناسب می‌باشد و در زمینه‌های آتشنشانی و پرورش ماهی کاربرد دارد.

پمپ آب سایر مدل MBS یکی از پرمصرف ترین پمپ‌های آب در زمینه کشاورزی می‌باشد و دارای سیستم آب‌بندی دوبل می‌باشد. این پمپ در امور تامین آب از مخازن باران و آب انبار‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله مدل‌های پمپ آب سایر در زمینه تاسیسات می‌توان به سری TB2 اشاره کرد که در حوزه‌های تاسیسات و هتل‌ها و تاسیسات آتشنشانی و موارد مشابه استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین