پمپ آب دست دوم نخرید

با توجه به اینکه پمپ های آب به صورت همیشگی در مدار قرار دارند و فعالیت می کنند، طبیعی است که بعد از مدتی مستهلک گردند. پس هنگام خرید پمپ آب کارکرده باید به نوع و نحوه استفاده از آن توجه کنید.

پمپ های کف کش و لجن کش که در تماس با آب هستند به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس هستند، احتیاج به شناخت بیشتری دارند.

دقت کنید پمپ مورد نظر به جز آب چه سیالاتی را جابجا کرده است.

قبل از خرید باید نحوه کارکرد پمپ آب را از نزدیک ببینید. هرگونه سرو صدای اضافی یا قطع و وصل شدن، خبر از یک نوع ایراد را می دهد.

قبل از خرید سعی کنید قطعات داخل پمپ آب را بازدید نموده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. در این صورت می توانید از یک نصاب کمک بگیرید.

پمپ آب طبقاتی دست دوم نخرید

برای آشنایی و خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب طبقاتی شوید.

پمپ کف کش دست دوم نخرید

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب کف کش شوید.

پمپ کف کش دست دوم نخرید، نو بخرید زیرا باید به این نکته توجه کرد که پمپ های کف کش در تماس با آب هستند به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس هستند، بنابراین احتیاج به شناخت بیشتری میباشید و باید از جایی معتبر خریداری شوند.

پمپ گراندفوس دست دوم نخرید

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب گراندفوس شوید.

پمپ آب گراندفوس یا همان گراندفوس پمپ یکی از محبوبترین برندهای پمپ آب در ایران است به این دلیل که از نیازهای مسکونی و خانگی گرفته تا ساختمان های تجاری و حتی سیستم های HVAC ، تولیدات گراندفوس قادر به رفع تمامی نیازها در تامین آب با کیفیت و کارایی بالا می باشد. این شرکت دارای طیف گسترده ای از محصولات و راهکارها در بخش های صنعتی و تاسیسات از جمله پمپ های سیرکولاتور برای سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و همچنین پمپ های دوزینگ و فاضلابی می باشد.

پمپ لوارا دسته دوم نخرید 

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ اب لوارا ایتالیا یک اسب شوید.

پمپ لوارا ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان می باشد. تنوع محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، مجموعه ای از نیازهای سیالات در تمامی صنایع را پوشش می دهد. پمپ های تولید شده توسط این شرکت دارای بالاترین کیفیت در مقایسه با دیگر محصولات هم رده می باشد و با کاربردهایی  همچون پمپ های خانگی ، پمپ های شناور ، پمپ های لجن کش و پمپ کف کش، پمپ های مورد نیاز در صنایع آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته به آن است .

پمپ لجن کش دست دوم نخرید

برای خرید پمپ نو حتما وارد صفحه پمپ آب لجن کش شوید.

پمپ آب لجن کش در گروه پمپ های سانتریفیوژ مستغرق قرار دارد و جهت قرار گیری در آبهای آلوده به کار می رود. این پمپ آب قادر به پمپاژ سیالات با ذرات ریز مانند فیبرهای کوچک، تکه های ریز کاغذ، لجن ها هستند و جهت تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخر ها، و مکش سیالات حاوی ذرات الیافی به کار می رود. در هنگام خرید پمپ لجن کش دست دوم باید به این نکته توجه کرد که پمپ های لجن کش در تماس با آب هستند به خصوص پمپ هایی که با آب شور یا اسیدی در تماس هستند، بنابراین احتیاج به شناخت بیشتری داشته و باید از جایی معتبر خریداری شوند.

پمپ حلزونی دست دوم نخرید

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحهپمپ حلزونی شوید.

پمپ های حلزونی معمولا در هد و دبی های مختلفی در بازار عرضه می شوند. از جمله برند های ایرانی که به تولید پمپ های حلزونی می پردازند، شرکت پمپ آب پمپیران می باشد که می توان به مدل های ER,EN,EA در آن اشاره کرد.

نوع دیگری از این پمپ ها در برند پمپ آب لوارا موجود می باشد که سری e-NSC را شامل می شود. این پمپ ها دارای عمر بالا، راندمان کاری عالی و پیاده سازی آسان می باشند. میزان آبدهی در این پمپ ها 1800متر مکعب و میزان ارتفاع در آنها حداکثر 160 متر است.

پمپ اسیدی دست دوم نخرید

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ اسیدی چیست شوید.

امروزه پمپ های مختلفی در بازار وجود دارند که قادر به تحمل مواد شیمیایی و خورنده می باشند. یکی از این مواد خورنده، سیال اسید می باشد که دارای خورندگی بسیار بالا است و از آنجایی که در بسیاری از صنایع نیاز به انتقال و گردش این مایع وجود دارد، لذا پمپ های مخصوص انتقال اسید نیز طراحی و تولید شده اند. این پمپ ها اغلب به نام پمپ های پلیمری خوانده می شوند که در اندازه های مختلف اسب بخار و ورودی و خروجی های متفاوت در دسترس عموم قرار گرفته اند. پمپ های اسیدی یا پلیمری معمولا فاقد مکانیکال سیل هستند و از مگنتیک درایو سیل به جای آن، در این پمپ استفاده می شود.

پمپ آب خانگی دست دوم نخرید

برای خرید پمپ نو وارد صفحه مشخصات پمپ آب خانگی شوید.

اگر به دنبال پمپ آب خانگی هستید، ما بهترین قیمت پمپ آب خانگی را به شما ارائه می کنیم. شما می توانید در لیست زیر بهترین برند های پمپ آب خانگی را مشاهده کنید.

انواع پمپ آب خانگی

پمپ شناور دست دوم نخرید

برای خرید پمپ نو وارد صفحه پمپ آب شناور شوید.

پمپ submersible یا همان پمپ آب شناور در گروه پمپ های غرق آبی قرار دارد و جهت افزایش فشار آب به کار می رود. این گونه پمپ ها به دلیل صرفه جویی در انرژی، پایین بودن هزینه های راه اندازی و نگهداری و عدم نیاز به فونداسیون گزینه ی مناسبی جهت استفاده می باشند. این پمپ آب از نظر نوع کارکرد معمولا به صورت 2900 دور می باشد.

پمپ آب شناور دستگاهی است که شامل یک پمپ و یک موتور بوده و هر یک به قسمت دیگر متصل است و طراحی آن به گونه ای است که نصب الکتروموتور و پمپ بسیار آسان است.

پمپ کارواش تک فاز دست دوم نخرید

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ آب کارواش شوید. البته شاید خواندن مقاله تبدیل پمپ آب به کارواش برای شما جالب باشد.

پمپهای کارواش در شستشوی اتومبیل، کف سالن، راهروها، شیشه ها،سیستم های مه پاش و همچنین در مواردی مانند چربی برداری، رسوب زدایی، شستشوی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارند.

قابلیت های متنوع این پمپ ها باعث شده تا از این پمپ آب در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سرامیک، لوله سازی، و غیره از آن استفاده شود.

پمپ آتش نشانی دسته دوم

برای آشنایی و خرید وارد صفحه پمپ های آتش نشانی شوید.

پمپ های آتشنشانی به یک مخزن آب اختصاصی (مخزن ذخیره، خلیج، رودخانه، یا…) متصل خواهد شد تا فشار آب مورد نیاز برای مصارف آتشنشانی را تامین کند. بیشتر پمپ های آتشنشانی محرک های دیزل یا الکتریکی دارند، اگرچه بعضی از آنهایی که پیش از سال 1974 ساخته شده اند با موتورهای بنزینی یا ماشین های بخار به حرکت در می آیند (البته این مورد به ندرت دیده می شوند).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین

نصب پمپ آب بی صدا داخل واحد مسکونی

یکی از بزرگترین معضلات انتخاب پمپ در داخل واحد مسکونی، بی صدا بودن آن است. این مولفه شاید بزرگترین دغدغه اغلب مصرف کنندگان میباشد. بنابراین